Skocz do zawartości

Perfect Dark


Rekomendowane odpowiedzi

Tak jakby nowe IP automatycznie oznaczało dobrą grę.

 

Nie mam nic przeciwko markom powracającym do życia po 10-15 latach. Jest cała generacja młodych graczy, którzy pewnie nie słyszeli o Perfect Dark czy Fable.

 

Staruchy. :kaz:

 

I czy wam się podoba czy nie, seria ma ogromny potencjał i nawet PD Zero nie jest tak źle odbierany, jak to tutaj opisujecie.

 

u8TuY6J.png

 

ltR2bek.png

 

 

Sony wydaje kolejne God of Wary i Ratchety, to MS też może jechać na starszych IP. I spokojnie, nowych też się doczekacie.

Odnośnik do komentarza

Po prostu gra, przynajmniej z pierwszych opisów, idealnie trafia w moje gusta.

 

Ale żeby zaciekawić twoją ciekawość dodam, że inne tytuły, które mnie "jarają" to Elden Ring, nowy Mass Effect (choć podchodzę z dużą ostrożnością), Deathloop, Baldur's Gate 3 (pełna wersja) i Fable.

 

Cóż ja poradzę, że mam tyle frajdy z tym hobby. ;)

 

 

Edytowane przez Bigby
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Czezare napisał:

Świetne uniwersum? A co w nim niby takiego świetnego? Być może pierwsza gra z serii wydana 20 lat temu na Nintendo 64 była świetna. Może. Nie grałem, więc nie oceniam. Za to niestety grałem w Perfect Dark Zero na X360. Powiedzieć, że ta gra była klapą i dużym nieporozumieniem to powiedzieć za mało. Jedna z najgorszych gier na X360 i najgorszych w jakie grałem w ogóle.

 

Bardzo ubolewam nad tym, że Microsoftowi zabrakło cojones i zamiast odświeżać zjełczałego kotleta o którym mało kto pamięta, a posiadając taki Dream Team w postaci The Initiative nie postawili na nowe IP. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Póki co nie ma się czym jarać IMO.

Grałem w Perfect Dark Zero na premierę X360 (to bodaj był grudzień 2005) i bawiłem się bardzo bardzo dobrze. Gierka wtedy pod wieloma względami pokazywała ze zarówno uniwersum jak i sama postac są fajne i mają potencjał. Marki dalej nie pociągnęli, ale można z tym zrobić coś fajnego. 

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, Czezare napisał:

W myśl piłkarskiej zasady, że jesteś tak dobry jak twój ostatni mecz (gra) to absolutnie nie ma powodu do fapowania...

dziwna opinia

 

Obsidian zrobił przecież bardzo ciepłe przyjęte Outer World's, Rare osiągnęło olbrzymi sukces z Sea of Thieves, Ninja Theory (o ile tylko zapomnieć o Bleeding Edge) niedawno zrobiło Hellblade które zdobyło kilkadziesiąt nagród branżowych, a InXile natomiast dopiero co wydało bardzo dobrze ocenione Wasteland 3,

 

więc nie róbmy z nich jakis ogórków bo udowodnili ze jakieś tam dobre gry potrafią robić.  Może z wyjątkiem Compulsion games które rzeczywiście ma to jeszcze do udowodnienia. 

 

Btw redakcja VGC zrobiła fajne podsumowanie kto z aktualnie znanych devów pracuje nad rebootem Perfect Dark

Cytat
  • Darrell Gallagher, studio head (Activision, Square Enix)
  • Annie Lohr, recruiter (Respawn, Treyarch)
  • Daniel Neuburger, game director (Tomb Raider series)
  • Drew Murray, lead designer (Sunset Overdrive)
  • Christian Cantamessa, cinematics director (Red Dead Redemption)
  • Brian Westergaard, director of production (God of War, Tomb Raider series)
  • Blake Fischer, director of narrative (Xbox)
  • Christine Thompson, narrative lead (Destiny 2)
  • Maxwell Morrison, QA lead
  • Chris O’Neill, lead level designer (God of War + Metal Gear Online)
  • Robert Ryan, senior systems designer (Motive + Naughty Dog)
  • Justin Perez, senior systems designer (Jedi: Fallen Order)
  • Kurt Loudy, senior systems designer (Id Software)
  • Ian Miller, senior designer (God of War)
  • Kai Zheng, principal level designer (God of War)
  • Ray Yeomans, senior designer (God of War & Tomb Raider series)
  • Jolyon Myers, principal world builder (Infinity Ward)
  • Nigel Loster, gameplay designer (The Coalition)
  • Daniel Steamer, lead technical designer (Crystal Dynamics)
  • Cristian Guzman, associate technical designer
  • Joey Tan, associate technical designer (Insomniac)
  • Tom Sherpherd, technical director (GTA V, Red Dead Redemption 2)
  • William Archbell, technical director (Riot Games, 343)
  • Christopher Ng, technical designer (Survios)
  • Cristian Guzman, associate technical director
  • Ben Diamond, lead systems engineer (Respawn, God of War III)
  • Cesar Castro, senior software engineer (EA Sports UFC, FIFA)
  • Hawar Doghramachi, senior graphics engineer (Naughty Dog)
  • Robert Marr, lead gameplay engineer (Cryptic Studios)
  • Anthony Silva, senior engineer
  • Yuka Murata, software engineer
  • Stephen Clayburn, principal lead online services engineer
  • Johal Gow, senior producer (Treyarch)
  • Victoria Miller, producer (PlayStation)
  • Irma Ward, associate producer
  • Jonathan Chavez, associate producer (Treyarch)
  • Ryan Duffin, gameplay animation director (BioWare, DICE)
  • Lee Davis, lead gameplay animator (Naughty Dog)
  • Jason Priest, lead artist (Insomniac)
  • Eric Persson, associate art director
  • Ryan Trowbridge, tech art director (Bend Studio)
  • Matt Corcoran, principal character artist (Jurassic World movie)
  • Sze Jones, principal character artist (Tomb Raider, Uncharted 4)
  • Tyler Thornock, principal technical animator (Naughty Dog)
  • Giovanni Martinez, senior environment artist (Insomniac)
  • Justin Walters, senior environment artist (Avalanche)
  • Pasquale Scionti, senior environment/lighting artist
  • Allyson Smyth, environment artist (DICE)
  • Sarah Swenson, environment artist (Naughty Dog)
  • Jaime Molina, environment artist (Infinity Ward)
  • Patrick Ward, 3D environment artist (Nexon)
  • Fabian Elmers, senior tech artist
  • Richard Burns, UI/UX lead (Forza Horizon series)
  • Branford Williams, principal production designer (Daybreak)
  • Oliver Guiney, concept artist (Black Ops 4)
  • Isaac Yeram Kim, concept artist (Naughty Dog)
  • Victor Chavez, senior animator (Amazon Game Studios)
  • Arlington Cruz, animator
  • Sylvia Chambers, animator (Naughty Dog)
  • Lindsey McQueeney, HR manager (Google, Crystal Dynamics)

 

Odnośnik do komentarza

Outer World`s ciepło przyjęte? Być może przez niektórych, którzy lubią stare, zramolałe gry i rozwiązania. Dla mnie ta gra to totalnie zwietrzały i przestarzały gniot. W SoT próbowałem grać, ale to kompletnie nie moja bajka, za to mój 19-to letni wówczas siostrzeniec sobie bardzo chwalił, więc... Ninja Theory ma ze swoimi wszystkimi grami jeden problem: niby fajne i ciekawe, ale zawsze daleeeekie od ideału. Co do Compulsion jesteśmy zgodni. Nie ma o czym rozmawiać. Szkoda czasu na przeciętniaków. Jak swoją następną grą jednak odpalą to publicznie odszczekam i się ukorzę niczym Heniu czwarty przed Grzesiem siódmym w Kanossie.

InXile. Tu faktycznie przyznaję po namyśle, że przy odpowiednim wsparciu ze strony M$ mogą i mają szansę jeśli da im się wystarczającą ilość czasu coś fajnego stworzyć. 

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, ASX napisał:

 

Btw redakcja VGC zrobiła fajne podsumowanie kto z aktualnie znanych devów pracuje nad rebootem Perfect Dark

 

 

 

No i to co mówiłem, zdecydowana większość, z 80% developerów, wywodzi się ze studiów robiących TPP. Więc Asax jest to dziwne podejście i proszę nie mów mi tutaj, ze kilku dewów ma doświadczenie przy fpp. Jeszcze dziwniejsze, zważywszy na charakter gierki, a wydaje mi się, że ma ona mieć bardzo dopracowane i dynamiczne sterowanie w pierwszej osoby. No nic, trzymam za nich kciuki, bo patrząc na historię pracy, to wydaje się być grupa utalentowanych ludzi.

Odnośnik do komentarza

Drew Murray dał wywiad dla kanału Xboxa na YT i padło tam kilka stwierdzeń mogących rzucić nieco światła na samą grę:

  • Klimatem gra będzie na granicy klasycznego shootera i thrilleru
  • TI skupia się nad tym aby jak najlepiej oddać walkę między szpiegami, więc nie będzie to klasyczny FPS - ma być mocny nacisk na movement i użycie gadżetów. Czyżby sceny rodem z filmów akcji lat 90? Dla mnie bomba.
  • Dan Neuburger nastawia na zróżnicowany gameplay, więc może coś na wzór stopnia trudności jak w GoldenEye, gdzie im wyższy - tym więcej zadań mieliśmy do wykonania. Mapa jest niby ta sama, ale aby sprostać wytycznym należy robić więcej i więcej.

No cóż, hype rośnie, bo nie brzmi to jak kolejna kalka kolejnego cinematica.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...