Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak pisałem to się fanatycy marki pruli - ty nie zwiedzasz żadnych planet, tylko jak z mapy dasz "wyląduj na planecie" to lądujesz na ograniczonej niewidzialnymi ścianami mapce wygenerowanej losowo na podstawie cech biomu danej planety. To było oczywiste dla wszystkich znających się na grach od momentu jak ogłosili że nie będzie można płynnie wylądować na planecie z kosmosu, ale i tak co chwile ktoś twierdził że planete będzie można obejść dookoła.

Edytowane przez Observer
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Teoretycznie z tego wynika że chyba jednak będzie mozna przejść calą planetę dookoła. 

Trzeba będzie tylko iść przez 40 minut dojść do bariery, potem wrócić na statek wylądować w miejscu gdzie wcześniej była bariara i cały ten proces powtórzyć tysiące razy, co zajmie tysiące godzin i cyk cała średniej wielkosci planeta będzie okrążona. 

Tyle że brzmi to raczej jak jakieś zadanie dla masochistów i nikt normalny nie będzie w ten sposób grać. Możliwość przejścia całej  planety realnych rozmiarów brzmi bardziej jak cel sam w sobie niż coś co ma realną wartość dla rozgrywki.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, ASX napisał:

Teoretycznie z tego wynika że chyba jednak będzie mozna przejść calą planetę dookoła. 

Trzeba będzie tylko iść przez 40 minut dojść do bariery, potem wrócić na statek wylądować w miejscu gdzie wcześniej była bariara i cały ten proces powtórzyć tysiące razy, co zajmie tysiące godzin i cyk cała średniej wielkosci planeta będzie okrążona. 

 

Tylko że każda z tych mapek jest losowo generowana, więc nie obejdziesz planety, tylko spędzisz tysiąc godzin na losowo generowanych mapkach, rozumiesz? Jak dojdziesz do granicy, klikniesz na mapę, przeniesiesz się na kolejny kwadrat, to nie zobaczysz za sobą terenu na którym przed chwilą byłeś, tylko random. Chcesz obejść, oblecieć czy przejechać planetę dookoła to trzeba sobie odpalić No Man Sky, Bethesda dopiero co opanowana mechanikę chodzenia po drabinie, eksplorowanie planet to może w 2050.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Moldar napisał:

 

Właśnie to mnie dziwi że jest tyle tych niejasnych i niewyjaśnionych do dziś rzeczy, a zaraz premiera. Nawet autor tego Twitta w rozmowie pod obrazkami nie wie jak to ostatecznie będzie działać. Branżunia nauczyła mnie że jak dev nie wyjaśnia, kluczy, unika odpowiedzi to należy zakładać najgorszy ze scenariuszy. Zresztą wystarczy zobaczyć jak długo ukrywali te niewidzialne ściany, najchętniej by to przytrzymali do premiery ale jakiś chińczyk sie wygadał. Ale tak jak mówisz zobaczymy na premierę, ziarnko nadziei pozostaje. 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
7 minut temu, Moldar napisał:

Akurat eksploracja w nms kończy się po godzinie gry, bo widziałeś już wszystko.

 

A to akurat prawda, ogólnie zrobiłem platynę na PS4 kiedyś XD. A teraz z ciekawości zainstalowałem na XSX i zupełnie inna gra jest, więcej rzeczy, wiecej craftowania broni i pierdół, no zrobiła się w chuj wielka. 

Odnośnik do komentarza

Bardzo dobrze,że będą te ściany - co za dużo to i świnia nie zeżre. Już widzę jak gracze EKSPLORUJĄ planety jedna po drugiej, poświęcając tysiące godzin na przemierzaniu pustych przestrzeni tylko dlatego, że się da. Jeśli gra będzie wystarczająco dopracowana w swoich głównych założeniach to i tak wystarczy na więcej czasu niż większość z nas może sobie pozwolić. Ja tam nie chcę "nieskończonej", pustej gry.

Edytowane przez Gregorius
Odnośnik do komentarza
55 minut temu, Observer napisał:

Jak dojdziesz do granicy, klikniesz na mapę, przeniesiesz się na kolejny kwadrat, to nie zobaczysz za sobą terenu na którym przed chwilą byłeś, tylko random. 

To też chyba nie do końca tak, już odwiedzony teren powinien generować się identyczny jakim go wcześniej zastaliśmy jeżeli wrócimy. 

Tak przynajmniej powinny działać te algorytmy, ale teraz sam nie mam pewności co oni tam upichcili bo przez chwilę myślałem że przejście będzie bez ekranów ładowania, teraz okazuje się że może będą.

W przyszły piątek wyjdzie wszystko.

Odnośnik do komentarza

Jak ktoś miał zamiar popierdalac kilometrami po pustych mapach bo jest odkrywcą to gratulacje. Mnie od początku to gadanie o 1000planet wkurwiało. Mam tylko nadzieję że w obrębie głównego wątku będzie np 10 zajebistych planet/lokacji które będą miały jakąś historię, mieszkańców itp

To jest dla mnie ważne.

 

Zawsze takie marketingowe pierdolenie wraca i odbija się czkawką 

Odnośnik do komentarza

Ja uważam że wielkość terenu nie znaczy odrazu że eksploracja staje się lepsza.

Nie wierzę też że jakiś algorytm wygeneruje mi niesamowite miejscowki z lore itp tylko pustostan żebym łaził i zbierał surowce. 40 min łażenia po losowo zrobionej mapce to i tak podejrzewam że będzie "ekscytujące"

Odnośnik do komentarza
Cytat

Jak ktoś miał zamiar popierdalac kilometrami po pustych mapach bo jest odkrywcą to gratulacje. Mnie od początku to gadanie o 1000planet wkurwiało. Mam tylko nadzieję że w obrębie głównego wątku będzie np 10 zajebistych planet/lokacji które będą miały jakąś historię, mieszkańców itp

To jest dla mnie ważne.

 

 

 Tak właśnie się zapowiada,  będzie kilka ważnych lokacji jak New Atlantis z największym wg. opisów miastem w grach Bethesdy, Mars, Neon czy Akila a reszta z ponad 900 planet jestem przekonany będzie stanowić głównie tło. Ktore jak ktoś będzie chcial będzie mógł odkrywać i eksplorować.

No i dla mnie to jest spoko. Bo sama świadomość że ten kosmos jest tak ogromny będzie budować poczucie skali tego tego świata, a większości tych planet jestem pewny nawet nie odwiedzę. 

 

To mnie zawsze wkurzało w Masa Effectie 2 i 3, że niby z pozoru mamy wielką kosmiczną epopeję i calą galaktyke do zwiedzania a wszystkie główne miejscówki to tylko korytarzowe  małe lokacje, a większość planet to tylko ekrany że skanowaniem planet. 

Odnośnik do komentarza

Jedyne czego mi brakuje to właśnie możliwości takiego przelotu z powierzchni jednej planety do drugiej bez żadnych przerywników. Ograniczenie w eksploracji poszczególnych planet to nie problem ale mogli to jakoś sprytnie usprawiedliwić fabularnie, np. konieczność lądowania/startowania w pobliżu równika.

 

ME3 było szczególnie ograniczone pod względem eksploracji. Tutaj będzie na pewno lepiej.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...