Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Czasy kiedy twórcy gier wyciskali ze sprzętu 150% już dawno minęły. 

Teraz jak chcesz 60 klatek, to se kup kompa za milion dolarów, a jak nie to japa i graj jak bydle w niestabilnych 30 klatkach. 

Smutne, ale niestety prawdziwe :(

Szkoda, że te leniwe skurwysyny nie pokusiły się chociaż o wyciśnięcie tych 40 klatek, bo w połączeniu z TV 120hz i VRR byłoby to już bardzo przyjemne w rozgrywce i nikt by nie marudził. Tak to będą oczy pokaleczone, szczególnie na oledach gdzie przez brak rozmycia w ruchu 30 klatek często wygląda tragicznie. 

  • Odpowiedzi 3,6 tys.
  • Wyświetleń 298,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Trochę pograłem i rzeczywiście w kilku elementach mało Bethesdowa ta gra. - poruszanie się, walka, wszystko mega responsywne, płynne, naprawdę fajnie się strzela, a byłem nastawiony na jakieś dre

  • Strzelanie do NPC    

Opublikowano
15 minut temu, Michał102 napisał:

Czasy kiedy twórcy gier wyciskali ze sprzętu 150% już dawno minęły. 

Teraz jak chcesz 60 klatek, to se kup kompa za milion dolarów, a jak nie to japa i graj jak bydle w niestabilnych 30 klatkach. 

Smutne, ale niestety prawdziwe :(

Szkoda, że te leniwe skurwysyny nie pokusiły się chociaż o wyciśnięcie tych 40 klatek, bo w połączeniu z TV 120hz i VRR byłoby to już bardzo przyjemne w rozgrywce i nikt by nie marudził. Tak to będą oczy pokaleczone, szczególnie na oledach gdzie przez brak rozmycia w ruchu 30 klatek często wygląda tragicznie. 

Dalej są ekipy które wycisikają ze sprzętu 100%. The last of us 2 czy rdr 2 na ps4 to potwierdzają. Niestety nie wszystkie studia mają na to czas i środki.

Opublikowano
1 minutę temu, Michał102 napisał:

Ja się odnoszę do obecnej generacji. 

Biorąc pod uwagę, że gry robi się bardzo długo to trzeba poczekać na produkcje od R* i naughty dog aby zobaczyć co te sprzety potrafią naprawdę. Tą generacje może zgwałcić ten unreal engine 5 bo z automatu gry zaczynają na tym działać w 1440p w 30 fps.

Opublikowano
Godzinę temu, bebbop napisał:

O ile wydadza pacza, bo cos obiecanego do F4 dalej nie widac. 

to zainstaluj se moda jak człowiek na xboxie i będzie 60fps xd Sam tak przeszedłem F4 na xsx i acziki wpadaly.

Opublikowano

Fallout 4 pewnie dostanie patcha 10 listopada na rocznice swojej premiery. Też czekam bo został mi do ogrania far harbor.

Opublikowano

Dobra kawa na ławę panowie, kto kupuje XSX/XSS dla Starfielda? Czy czekacie na ocenki?

Opublikowano

Ja kupiłem, bo myślałem, że pogram w Starfielda w GPU nabitego na jeuxvideo już rok temu. :potter: Teraz biorę cyfre.

Opublikowano

Ja Ci mogę sprzedać jimmy XSSa jak chcesz xD 

Edytowane przez Szermac

Opublikowano

Nie chcę, dla mnie to nie system seller ;) Ale jestem ciekaw czy i ilu takich będzie. Microsoft też ma pewnie konkretne oczekiwania.

Edytowane przez jimmyyy8

Opublikowano

Stanowisko polskiego oddziału jest jasne - ich interesuje ile końcowych użytkowników zagra w grę na ekosystemie xbox, a nie ilu kupi specjalnie dla niej konsolę.

Opublikowano
Dobra kawa na ławę panowie, kto kupuje XSX/XSS dla Starfielda? Czy czekacie na ocenki?
Ja dzisiaj w mm kupiłem xsx z myślą o Starfield. Po kilku latach na plejce, czas nadrobić zaległości z xboxa.
Opublikowano
4 godziny temu, jimmyyy8 napisał:

Dobra kawa na ławę panowie, kto kupuje XSX/XSS dla Starfielda? Czy czekacie na ocenki?

Ja dla Starfielda póki co go nie sprzedałem. No i Forzy.

Opublikowano

Co to za misiu startował na scenie? Fan konkurencji? 

Opublikowano
40 minut temu, ASX napisał:

 

:banderas:                   :obama:                   :banderas:

 

Jeszcze tylko kilka dni...

Opublikowano
9 godzin temu, Michał102 napisał:

Czasy kiedy twórcy gier wyciskali ze sprzętu 150% już dawno minęły. 


czasy kiedy grę robiło 15 osob a kod gry to kilka tysięcy a nie kilka milionów linijek tez minęły.

Opublikowano
8 godzin temu, MaZZeo napisał:


czasy kiedy grę robiło 15 osob a kod gry to kilka tysięcy a nie kilka milionów linijek tez minęły.

 

Spoko, tłumaczcie ich dalej, a niebawem będziecie grać w 10 klatkach z bananem na gębie jak super płynnie jest 

Opublikowano

Ale nie przesadzajmy też w drugą stronę. Gry są dzisiaj ładne, coraz więcej chodzi w 60 fps, kiedyś to była nowina, a dzisiaj jest rozczarowanie jak nie ma 60 fps. No i gry są znacznie bardziej rozbudowane, a pod pewnymi względami często aż za bardzo.

Opublikowano
1 minutę temu, SnoD napisał:

Ale nie przesadzajmy też w drugą stronę. Gry są dzisiaj ładne, coraz więcej chodzi w 60 fps, kiedyś to była nowina, a dzisiaj jest rozczarowanie jak nie ma 60 fps. No i gry są znacznie bardziej rozbudowane, a pod pewnymi względami często aż za bardzo.

No nie. 60 fps to było w erze PS4 Pro i One X + początki PS5. Teraz wracamy do 30 na konsolach. Wersje Pro nowych konsol są potrzebne, imo dla mnie PS4 Pro i One X w żaden sposób rynku nie niszczyło, a takie gry jak Fallen Order, Starfield czy gry na UE5 czerpały by z tego masę benefitów. 

 

Optymalizacja nie ma nic do tego, z gówna się nic nie ukręci. 

Opublikowano

Dokladnie, w tamtym roku chcialem ponownie ograc Grandie w wersji z PSXa, odpalilem na Vicie i stabilne to tam jest moze 20 klatek (i spada podczas walki). Dzis wbrew pozorom jest duzo lepiej pod tym wzgledem niz bylo. To nie znaczy ze nie powinnismy wymagac zeby bylo jeszcze lepiej. Tylko trzeba to robic z glowa.

Opublikowano

Można było przewidzieć, że konsole wrócą do 30 fps, ale nie, że tak szybko i to nawet w grach ekskluzywnych na dany sprzęt, jak to jest w wypadku Xboxow. 

Edytowane przez KrYcHu_89

Opublikowano
  • Autor
45 minut temu, pawelgr5 napisał:

Dokladnie, w tamtym roku chcialem ponownie ograc Grandie w wersji z PSXa, odpalilem na Vicie i stabilne to tam jest moze 20 klatek (i spada podczas walki). Dzis wbrew pozorom jest duzo lepiej pod tym wzgledem niz bylo. To nie znaczy ze nie powinnismy wymagac zeby bylo jeszcze lepiej. Tylko trzeba to robic z glowa.

dokładnie. 

Takie gadanie że kiedyś to byli prawdziwi developerzy którzy, potrafili wyciskać 150% mocy ze sprzętu, a dziś to już nie są prawdziwi developerzy tylko lenie. 

Gdy tak naprawdę gry dzisiaj wraz z upowszechnieniem się internetu, popularyzacją takich portali jak DIgital Foundry, o wiele mniej uchodzi developerom na sucho.  a 60 klatek zrobiło się o wiele bardziej popularne i wielu graczy zaczęło wymagać by gry chodziły w  tym klatkarzu  (i bardzo dobrze). Gdy w erze Xboxa 360 i początków PS4 i Xboxa One była to raczej rzadkość. 

Mało tego,  dużo gier nawet nie było w stanie utrzymać stabilnych 30 klatek, jak choćby Skyrima a PS3, z solidnymi spadkami do 0 fpsów. 

 

i jasne zawsze zdarzali się developerzy którzy wyciskali 150% mocy ze sprzętów jak w Naughty Dogs z TLOU1 i 2 czy Rockstar z RDR (wszystkie te gry chodziły w 30 fpsach) ale to zawsze były wyjątki i zdarzały się one w każdej generacji, nigdy wyciskanie ostatnich soków z konsol nie było regułą czy jakimś standardem.  W tej generat też będą takie gry.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.