Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
21 minut temu, PiotrekP napisał:

Ja póki co zbieram prawie wszystko jak leci i potem na sprzedaż to co gorsze, bo za wcześnie na craftingi i inne takie. Wogóle jest jakiś schowek na pierwszym statku? Czy tylko towarzyszowi można coś dać?  

 

Jest schowek, dostępny z menu statku, jak i fizycznie po lewej stronie (w początkowym statku). Nowe statki mają większą ładowność. 

 

NPC, jak w innych grach Bety mają domyślne "niewidzialne" eq, ale można im zmieniać na nowe i wtedy te domyślnie są nadpisane. Nie wiem jak statystyki ,bo Bethesdzie oczywiście znowu się nie chciało tego modyfikować, ale cośtam robi chyba :D 

  • Odpowiedzi 3,6 tys.
  • Wyświetleń 298,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Trochę pograłem i rzeczywiście w kilku elementach mało Bethesdowa ta gra. - poruszanie się, walka, wszystko mega responsywne, płynne, naprawdę fajnie się strzela, a byłem nastawiony na jakieś dre

  • Strzelanie do NPC    

Opublikowano
2 godziny temu, izon napisał:

Dla mnie zawsze kluczowa jest opinia graczy, a nawet jak czytam opinie w tym wątku to tych zachwytów nie widzę.


kurwa typie dosłownie na każdej z ostatnich stron ktoś pisze ze gra x godzin i jest bardzo dobrze albo ze mega wciąga, ale nie, nie ma zachwytów.

 

kazdy widzi to co chce widzieć

Opublikowano
  • Autor

wrzucałem na poprzedniej stronie :lapka:

Opublikowano
1 minutę temu, Donatello1991 napisał:

Latanie i strzelanie to ścierwo. 

 

Z lataniem mogę zrozumieć, ale co jest nie tak ze strzelaniem? Bronie mają kopa, wrogowie ładnie reagują na strzały, w dodatku wokalizują to co nie jest standardem w grach.

Opublikowano

Jak się olało perki zwiększające moc tarcz, piloting do zwrotności i targeting do manualnego targetowania systemów wrogiego statku to tak.

 

Strzelanie bardzo dobre ale AI wrogów tragedia.

Opublikowano
Teraz, Paolo de Vesir napisał:

 

Z lataniem mogę zrozumieć, ale co jest nie tak ze strzelaniem? Bronie mają kopa, wrogowie ładnie reagują na strzały, w dodatku wokalizują to co nie jest standardem w grach.

Obstawiam, że miał na myśli strzelanie podczas latania :gayos:

Opublikowano

Przecież tutaj strzelanie jest oparte o statystyki, więc możesz smażyć laserem w gościa głowę przez parę sekund i on tylko się porusza i nic nie robi. To samo z pistoletami. Może jakieś inne bronie się pojawiają później, ale jakiejkolwiek dobrze wyglądającej reakcji nie widziałem.

Opublikowano

Na szczęście to nie Doom 4, tylko symulator zbierania śmieci z ciekawymi questami dookoła. 

 

Btw ktoś gdzies wspominal ,ze bronie są losowe, ale trafilem jakies legendarki i wygladaja za dobrze na losowe i mają swoje nazwy, to jak to jest? 

7 minut temu, Donatello1991 napisał:

Latanie i strzelanie to ścierwo. 

Fizyki i systemu się nie naprawi, ale te lepsze statki dają trochę kopa, automatyczne laserki, inna zwrotność, da się coś popykać. 

Opublikowano
3 minuty temu, Donatello1991 napisał:

To rozwiązanie jakie jest?

O kurde nie pamiętam, to ta misja? 

The Old Neighborhood?

 

Pewnie masz jakiś gamebreakiing bug :D. 

 

Zawsze jak się podlatujesz poniżej 500m to powinien się popup pojawić.  

Opublikowano
7 minut temu, Donatello1991 napisał:

To rozwiązanie jakie jest?

Trzeba dziennik otworzyć.

Opublikowano
Teraz, Donatello1991 napisał:

" nieudana komunikacja ". Tak się nazywa. Trzeba 4 satelity naprawić. 

To tego nawet nie robiłem. 

 

Ale na klawiaturze czasami jak masz więcej celów misji musisz popodświetlać E/F klawiszami, nie wiem jak na padzie, ta nawigacja średnio intuicyjna jest. 

Teraz, Daddy napisał:

Trzeba dziennik otworzyć.

hahaha

Opublikowano

Podlatujesz, odpalasz skaner, wciskasz A i dostajesz dwie opcje, jeśli jesteś wystarczająco blisko - Hail i Dock.

Opublikowano
3 godziny temu, KrYcHu_89 napisał:

Gra jest świetna i zepsuta, jak każda gra od Bethesdy.

 

Tak jak już wspominałem ta skala dla mnie również była bez sensu na początku, z drugiej strony jakby jej jednak nie było, to po 40h pewnie już czułbym się jak w domu, a tak ciągle coś nowego można spotkać, coś za coś, jak zawsze. Trudno takie wielkie gry ocenić, jedni się będą nudzić, a innym się spodoba.

 

692 (policzone empirycznie przez jednego typka z GoLa) planety mają swoją cenę, aczkolwiek w pewnym okresie gry to już nie przeszkadza, bo 99% poruszasz się pomiędzy kilkoma układami. Jak ktoś chce złamać grę i zrobić ją "złą" nie grając questów, tylko zwiedzając z doopy planety i szukając ścian, to wtedy gra jest słaba. 

Na Steam poniżej oczekiwań w stosunku do Baldura i Cyberpunka (on też był na wiele platform a dobił do 1kk, Starfield 269k). Z drugiej strony to na 100% przez gamepassa. 

A co jest zepsute, że trzeba patcha? 

 

Silnik mają naprawić :D? 

 

Przez 40h nie zepsuł mi się żaden quest, to dosyć dopracowana gra akurat (w sensie samego qeustowania).

 

Nie ma co porównywać tych gier, bo Starfield jest day one w GP na konsolach, PC i w chmurze (podobno tyle osób gra zdalnie, że są kolejki na xCloud).

Opublikowano

image.thumb.png.e8d34050613b15c39900178bcb235fe0.png

 

 

<3 niech ktoś to wrzuci do gry w modzie, czekam :D 

Edytowane przez KrYcHu_89

Opublikowano

Podlatując do osaczonych satelit, albo innych celów najlepiej wyłączyć wszystko w statku poza silnikiem, wtedy wrogowie statku nie namierzą.

Opublikowano
11 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

image.thumb.png.e8d34050613b15c39900178bcb235fe0.png

 

 

<3 niech ktoś to wrzuci do gry w modzie, czekam :D 

To jest to centrum ludzkości w tym uniwersum? Miasto wielkości dwóch ulic z gta 5?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.