Skocz do zawartości

A Plague Tale: Requiem


messer88

Rekomendowane odpowiedzi

Jak tylko pojawiła się mapa to włączył się instynkt openworldowca i czyszczenia zakamarków. Zakumałem, że wiatraki coś tu muszą robić. Nie mogłem tylko znaleźć podpowiedzi w grze, jak mają być ustawione wajchy, a randomowo nie chciałem tego robić. Doczytałem w poradniku, że podpowiedzi znajdują się na kamieniach. Za dużo łażenia po mapie więc sprawdziłem gotowe rozwiązanie  :nosacz2:

Odnośnik do komentarza
40 minut temu, _Red_ napisał:

Doczytałem w poradniku, że podpowiedzi znajdują się na kamieniach.

Ja podpowiedź znalazłem po fakcie :dafuq: Ogólnie to bym tego nie zrobił od razu, gdyby wózek przy jednym wiatraku nie był zbugowany (częściowo w ścianie, Sophia nie mogła go złapać).

Odnośnik do komentarza

Ten poziom podpowiedzi chyba da się zmienić w ustawieniach gry. Sam się w dwóch miejscach na chwilę zaciąłem i w jedynce szybko podpowiadali a tutaj stoją i cisza.

Dla mnie jest trudniejsza i to jest na plus. Wkurzają jak mnie wszędzie szukają i jeszcze z tymi hełmami na głowach, ale zwiększa to uczucie strachu.

Powiem Wam, że bawię się doskonale. Historia jest ciekawa, graficznie pięknie, sam model skradankowy gry idealnie bo brakuje mi takich gier.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, PiotrekP napisał:

Czy da się zebrać tyle noży, żeby wszystkie warsztaty otworzyć?

Na jednym przejściu nie. Ja to robiłem na NG+ bo i tak musiałem pocisnąć dla perków. Później jeszcze była zabawa z wczytaniem rozdziału (ten z zamkiem i festiwalem) był kluczowy. Musisz dobrze zarządzać nożami. W poradniku do osiągnięcia na true achievements jest dobrze opisane co i jak.

Odnośnik do komentarza
40 minut temu, Colin napisał:

Ja to robiłem na NG+ bo i tak musiałem pocisnąć dla perków.

Jak zrobiłeś na NG+ to musiałeś otworzyć wszystkie, bo postęp nie przechodzi do NG+. Albo wybierałeś rozdziały jak ja. Chyba, że na Xboxie jest inaczej w co wątpię.

 

Cytat

Secret chests work differently than other collectibles! Here is some important information to know:

  • If you are playing on hard difficulty or on New Game+ (which is considered 'ultimate difficulty'), some knives will not show up! You must change the difficulty to an easier setting in the menu and the knife should immediately appear in its spot without having to reload the checkpoint. The difficulty cannot be changed in New Game+, so use knives sparingly or use chapter select in your base game save slot.
  • Unlike all the other collectibles, your secret chest progress does not carry over to New Game+ mode! This means if you missed some secret chests during your initial playthrough, then you'll need to find the rest via chapter select on the same save slot, or you will need to open all 10 secret chests again in New Game+ mode!

https://psnprofiles.com/trophy/18796-a-plague-tale-requiem/21-explorer

Odnośnik do komentarza

@Square nie pamiętam już dokładnie prawdę mówiąc jak to było z NG+. Pamiętam za to wczytywanie tego rozdziału i kombinowanie. Trzeba było nóż zachować i trochę pocisnąć do warsztatu w okolicy tamtej kozy. 

Tak czy siak trzeba dobrze zarządzać nożami bo brakuje. Jeden z minusów gry, mogli już sobie dać spokój z tym.

Odnośnik do komentarza

Skończyłem tą świetną historię. Pierwsza i druga część są świetne. Podoba mi się grafika, historia i życzyłbym sobie więcej takich fajnych gier bo świetnie mi się grało podobnie jak w Kene.

Doskonałe gry na kilkanaście godzin przy, których świetnie się spędza czas. A obie plagi dla mnie bardzo dobre. Mimo iż sama mechanika gry nie jest skomplikowana to cały czas miałem jeszcze jeden rozdział, jeszcze kawałek :)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Szkoda że trochę zagadek bardziej nie urozmaicili, ale okej- takie czasy akcji.  Czasem mnie też irytowało, ze nie można było przeskoczyć jakiegoś gruzu, bo by się wbił w nóżkę. W jednym miejscu pamiętam, ze nie można było przejść przez coś w rodzaju futryny, tylko z 2 m obok gdzie już ściany nie było. 

Odnośnik do komentarza

Oczywiście można wytknąć pewne błędy jak przejścia tylko w konkretnych miejscach i tak jak piszesz czasem gałąź blokuje drogę, którą można przekroczyć, ale mi się bardzo podobała historia ta rosnąca więź między rodzeństwem od początku, fajny wątek plagi szczurów i skąd się wzięła, różne możliwości przechodzenia obszarów od totalnego skradania po możliwość wybicia wszystkich w lokacji.

Nawet mnie parę razy Lucas upomniał, że nie muszę likwidować wszystkich. Ale zabawy ze szczurami, gaszenie pochodni czy ognisk robiło fajną robotę :)

 

Bardzo mi się podobają obie części i może kiedyś wrócę.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...