Alpha Trion 100 Opublikowano 6 Lutego Udostępnij Opublikowano 6 Lutego Swietna gra, bardzo emocjonalna. Kiedy masz dzieciaka w podobnym wieku jak Hugo, to jeszcze bardziej będziesz przeżywał. To jest bardzo ciężka fabularnie produkcja, bardziej niż pierwsza część, tu jest bardzo nie wiele elementów gdzie gra pozwala odpocząć, doskonale oddano realia średniowiecza. Od strony technicznej gra na Ps5 w trybie quality działała mi okropnie, performance jest ok Mam nadzieję że Asobo jeszcze coś tak dobrego dostarczy Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 5 878 Opublikowano 6 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego Zakończenie sugeruje że coś może być. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
mitra 1 621 Opublikowano 6 Lutego Udostępnij Opublikowano 6 Lutego U mnie w quality chodzi dobrze. Co do drzewka, to na szczęście nie jestem dzbanem co zbiera dzbany także elo i do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza
PiotrekP 1 388 Opublikowano 7 Lutego Udostępnij Opublikowano 7 Lutego Jak graliście? Eng czy francuski dublaż? Bo włączyłem na trochę ten drugi i tak zerkać na napisy to jednak nie bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 084 Opublikowano 7 Lutego Udostępnij Opublikowano 7 Lutego W obie części grałem po angielsku i jest dobrze. Francuskiego nie sprawdzalem, będzie trzeba odpalić na próbę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 8 812 Opublikowano 7 Lutego Udostępnij Opublikowano 7 Lutego Próbowałem po francusku, ale niestety zerkanie na napisy skutecznie psuje mi odbiór gierki. Angielski dublaż jest świetny, do głosów naszego rodzeństwa przyzwyczaiłem się już w części pierwszej, a zresztą to on jest właśnie tym podstawowym, bo to po angielsku aktorzy nagrywali mo-cap i to oni są "głosami" postaci, a francuz to tylko lokalizacja. Wiem, że dla klimatu pewnie lepszy francuski, ale to w sumie dość uniwersalne średniowiecze, więc mi języka żabojadów nie brakowało. To nie Kingdom Come Deliverance, gdzie wszechobecny słowiański klimat strasznie gryzie się z mową Szekspira. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
drozdu7 2 269 Opublikowano 7 Lutego Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2 godziny temu, PiotrekP napisał: Jak graliście? Eng czy francuski dublaż? Bo włączyłem na trochę ten drugi i tak zerkać na napisy to jednak nie bardzo. Ja obie części z francuskim dublażem. Odrazu mi siadło, no pasowało mi to Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 565 Opublikowano 7 Lutego Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2 godziny temu, PiotrekP napisał: Jak graliście? Eng czy francuski dublaż? Bo włączyłem na trochę ten drugi i tak zerkać na napisy to jednak nie bardzo. Po angielsku obie części. Zauważyłem tylko, że w sequelu aktorzy porzucili fejkowe francuskie akcenty i już mówili czystym brytyjskim (ci sami aktorzy są w jedynce i dwójce). Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 426 Opublikowano 8 Lutego Udostępnij Opublikowano 8 Lutego Skończona przygoda w pierwszej części, zacząłem drugą tylko ten prolog i gra na bardzo podobnym poziomie. Wydaje mi się trochę ładniejsza, ale dopiero początek jak będzie trzymać podobny poziom do jedynki to będzie super. Cytuj Odnośnik do komentarza
PiotrekP 1 388 Opublikowano 8 Lutego Udostępnij Opublikowano 8 Lutego Zacząłem wczoraj 8 rozdział i pod względem fabularnym lepiej chyba niż w jedynce. Dalej to korytarzówka, ale w niektórych miejscach można trochę pokombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza
addhoc 59 Opublikowano 8 Lutego Udostępnij Opublikowano 8 Lutego (edytowane) Jest kilka fajnych otwartych przestrzeni. Bigger i better aczkolwiek drewno walki dalej te same. No i system wyboru wyposażenia też jest kiepski co da się odczuć szczególnie pod koniec gry gdzie przegięli trochę z ilością „wrażeń”. Mimo wszystko nie ma wk…momentów i da się przejść w skupieniu bez większych problemów. Moim zdaniem historia się kończy i trzecia części to już musiałyby być jakieś fikołki albo Rambo w oparach zemsty. Edytowane 8 Lutego przez addhoc 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 426 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Nie wiem czy ja mam tylko takie odczucia, ale wydaje mi się Requiem nieco trudniejsze. Jestem w początkowej lokacji dotrzeć trzeba do wierzy południowej i strażnicy śmigają. Słyszą świst procy, a poza tym w pierwszej części jak nas zobaczyli to przyszli poszwędali się i wracali na miejsce, a teraz chodzą i przeszukują dokładnie lokację i trawy. Dla mnie to akurat na plus. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 084 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Grałem na hardzie i może jest trochę ciężej, ale nie odczułem tego jakoś. Co mnie wkurzało to, że jak nas szukają, to łażą po jakimś terenie, a jak pójdziemy w inne miejsce to lezą za nami. Dopóki my nie pójdziemy to oni też nie, mocno to psuło doznania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 426 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego (edytowane) Tak to śledzenie jest wkurzające bo nie dość, że dokładnie sprawdza to miejsce gdzie nas zobaczył to im bardziej się przesuwam to on to samo miejsce patroluje gdzie pójdę. Ale podoba mi się to, że jest taka dość duża lokacja, którą można na kilka sposobów przejść choć nie mogę jeszcze eliminować strażników w hełmach i pochodnią to fajnie się ich obserwuje jak patrolują teren, a nie stoją w jednym miejscu i te fale szczurów się rozchodzą jak przyświeci pochodnią. Edytowane 9 Lutego przez mario10 Cytuj Odnośnik do komentarza
PiotrekP 1 388 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Popatrzyłem w opcje i poczytałem w necie o tym trybie niezwyciężonym. Z jednej strony to samograj dla fabuły, z drugiej fajnie że takie coś dali. Jak komuś jakiś etap wybitnie nie idzie to sobie może to odpalić. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo1986 526 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2 godziny temu, PiotrekP napisał: Popatrzyłem w opcje i poczytałem w necie o tym trybie niezwyciężonym. Z jednej strony to samograj dla fabuły, z drugiej fajnie że takie coś dali. Jak komuś jakiś etap wybitnie nie idzie to sobie może to odpalić. No tak nie do końca samograj, bo Spoiler Nie dotyczy szczurów Cytuj Odnośnik do komentarza
PiotrekP 1 388 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego @Paolo1986 akurat to jest pikuś w porównaniu do strażników. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 084 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Etapy ze szczurami banalne niestety, zagadki też mogłyby być trudniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza
PiotrekP 1 388 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Zagadki mi przypominają Rise Tomb Raider. Wszystkie są czysto środowiskowe ale logicznie się w ten świat wpisują. Tam zabawy ze strzałą z liną, tutaj z ogniem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo1986 526 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego No dla mnie szczurki bywały momentami wymagające. Chociaż zgodzę się z tym, że to ludzcy przeciwnicy w tej grze sprawiają więcej trudności. Zwłaszcza, że większość nosi nakrycia głowy, więc nie ma już tak jak w jedynce, że procą można było większość z nich eliminować Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 084 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Jak ulepszysz Spoiler kuszę na maksa to możesz odzyskiwać bełty. Hełmów jak w jedynce strącać nie można, ale są inne sposoby jakby co. Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 565 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego W dwójce zdecydowanie warto ładować w Spoiler kuszę jak tylko pojawi się ta opcja fabularna. A wcześniej to jeszcze korzystniej ładować w to drzewko co nie zużywa narzędzi i pozwala korzystać z warsztatu gdziekolwiek i recyklingować materiały. Dzięki temu szybciej dorobimy się zmaxowanej kuszy a następnie pozostałych skilli (pod koniec miałem sporo wymaksowane). W jedynce za to nie ma sensu inwestować w warsztat/narzędzia, bo tego było od cholery do zbierania. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 084 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 8 minut temu, _Red_ napisał: A wcześniej to jeszcze korzystniej ładować w to drzewko co nie zużywa narzędzi i pozwala korzystać z warsztatu gdziekolwiek i recyklingować materiały. A ja nie polecam, narzędzi jest od groma i te dwa skille są całkowicie zbędne tak samo jak w jedynce. Mi na koniec brakowało tylko właśnie ostatniego skilla z tym niezniszczalnym narzędziem i to w zasadzie przez brak resztek. Nie ładować nic w te trzy ulepszenia. To lepiej na drzewku rozwoju się skupić aby resztki zostawały z tworzenia ammo. Noże warto zachowywać na specjalne skrzynie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 11 565 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego A to spoko, właśnie myślałem że w dwójce narzędzi jest niedostatek (gdzieś mi tak w poradniku dotyczącym craftingu mignęło). Cytuj Odnośnik do komentarza
mario10 426 Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Też gdzieś czytałem, że to niezniszczalne narzędzie to świetne ulepszenie ja na razie jeszcze nic nie ulepszałem bo nie zdobyłem doświadczenia Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.