Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

16 godzin temu, krzysiek923 napisał:

Krążą ploty, że Piranha Bytes może dokonywać żywota. Abstrahując od tego, co poniżej, ich właścicielem jest Embracer, który tnie koszty, a Elex 2 to klapa sprzedażowa i nie tylko, w dodatku opuszczona, choć zapowiadali poprawki wydajności (DX12 mode).

 

https://www.gry-online.pl/newsroom/gracze-martwia-sie-o-dalszy-los-piranha-bytes-u-tworcow-elex-3-na/z427edb

 

https://www.gram.pl/news/tworcy-gothica-zaniepokoili-graczy-niedzialajaca-strona-i-cisza-na-youtube

 

Jeśli to studio faktycznie źle stoi, to Elex 3, nawet będąc dużo lepszą grą od Elex 2, nie przyniesie im już sukcesu. IMO powinni porzucić tę markę i stworzyć coś nowego, bo ludzie sentymentem serii nie darzą raczej. Może tutaj jest problem, w sensie ustalają, czy kontynuować produkcję trzeciej części, czy kasować i zwijać interes. Zależy, na jakim etapie jest trójka.

Elex ma tak chujowy setting, że do dziś zachodzie w głowę jak to dostało zielone światło na produkcję.

Odnośnik do komentarza

To nie kwestia settingu, tylko realizacji.

 

Tam ten świat jest pusty, są ze 4 modele domów kopiuj-wklejane po całej mapie, to samo z innymi obiektami, a do tego gra nie nagradza w ogóle eksploracji.

 

Po prostu taki setting w otwartym świecie przerósł możliwości studia. To nie jest proste, drewniane fantasy.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Jak dla mnie Piranha potrafi w drzewka i mimo wszystko lubiłem eksplorować zalesione tereny, jak tyko wyszedłem to mi się smutno zrobiło. Ta gra żyje eksploracją mimo, że ona specjalnie nie wynagradza ale jak już się znajdzie silną pukawkę to te 100 rolek toaletowego znalezionych wcześniej sprawia, że się przymyka na to oko, poza tym na niektórych NPC nie było łatwo trafić więc kolejny punkt dla eksploracji.

Edytowane przez GearsUp
Odnośnik do komentarza

Pokażcie mi drugą tak ewidentnie niedokończoną, skleconą na szybko w dalszym etapie grę jak Elex 2. 4 rozdziały w grze, a 2 końcowe to praktycznie tylko "zabij 20 tych potworów i 30 tamtych potworów". W jedynce też było sporo czyszczenia z przeciwników, no ale tutaj to jest jawny, bezczelny zapychacz. Na siłę wrzucone 5 frakcji, z czego 2 mają jakiś sens, a reszta to znowu zapychacz. Takich Kleryków to mogli sobie w ogóle darować, bo to tylko makieta frakcji, bez żadnego znaczenia. Mapa pusta, nudna, nieciekawa, w takim Tavarze zlewa się w jedno, w jedynce zdecydowanie lepiej zaprojektowana i wypełniona. I te jaskinie "obcych"... Kupiłem w ciemno na premierę za lekko ponad 200 zł, bo jedynka mnie zachęciła i liczyłem na to samo, tylko więcej i trochę lepiej, a do dzisiaj bolą te 2 stówki. Powtórka z Gothic 3 i Risen 2 i 3, niczego się nie nauczyli. Na maksa frustrujące, że ci kretyni nie wyciągają wniosków i nie mogą dać fanom tego, czego oczekują, tylko muszą po swojemu wywracać wszystko do góry nogami. W dwójce mam wrażenie, że skupili się głównie na zmianach graficznych, jakichś niepotrzebnych efektach i grzebaniu w silniku gry (świetnie zoptymalizowanym w jedynce), których wykonanie końcowo tj. w Gothic 3 przerosło ich możliwości, a zabrakło czasu na to, co najważniejsze. Przecież oni robią te gry tylko dla swoich fanów, a reszta tego kijem nie tyka, więc niech zrobią grę na silniku Gothic 2, tylko niech to będzie kurwa dobra gra.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
35 minut temu, Schranz1985 napisał:

Nie no.
1 była spoko miała to coś co pomimo wielu niedociągnięć sprawiło że grę przeszedłem i dobrze się bawiłem.
No ale ta 2 kopiuj wklej to był rak.
Niech oni zdechną przegrupują formację i zrobią coś nowego.


Wysłane z mojego Pixel 6 przy użyciu Tapatalka
 

Dwójka była fajna do pewnego momentu sztucznego przedłużania gry. A jedyneczka spoko gierka, przeszedłem, a to znak jakości bo nie wszystkie tytuły kończę.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Pierwszą rzeczą jaką bym wymienił która była zrobiona za(pipi)iście to poczucie progresji.
Było ciężko ale każdy zabity mob, każdy ukończony quest, niemal każda minuta w grze sprawiała że byliśmy mocniejsi.
Każdy level, każdy skill, każda nowa broń to się czekało żeby w końcu móc założyć i nie być lamusem na hita.
Gierka za(pipi)iście kontrastowa.
Trudna, satysfakcjonująca ale i paskudna niedoyebana technicznie i waląca drewnem.
Po 2 stronie dzisiejsze AAA piękne dopracowane ale płytkie, uproszczone i nie stanowiące wyzwania.
Napiszę to, w 1 elexa grało mi się dużo lepiej niż w FF16 .

Wysłane z mojego Pixel 6 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

https://www.gry-online.pl/newsroom/z-jednej-strony-zwolnienia-z-drugiej-nowy-projekt-nowe-doniesieni/z927f4f

 

Ciekawe, czy faktycznie zwolnili Pankratza. W sumie pokrywałoby się to z brakiem aktywności w socialach, bo to przecież on nagrywał filmy. Jeśli tak, zobaczymy, czy to nie on był kulą u nogi w tym studio. Nie wiem jaki był jego wpływ podczas produkcji G1 i G2, ale to tylko jeden człowiek, poza nim było wielu devów, których dzisiaj już w PB nie ma, choćby Michael Hoge, który - tak mi się wydaje - miał większy wpływ na kształtowanie gier w tamtych czasach.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...