Skocz do zawartości

Stellar Blade


Jordanensis

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zarobią nic na strojach, bo ta gra to spełnienie ich życiowych marzeń o zrobieniu normalnej dużej gry fabularnej z pełnoprawnym contentem i bez mikropłatności a nie popierdółki do sprzedawania gówna (tak, sa tacy ludzie, tym bardziej, że swoje (pipi) do zarabiania już mają :D), to wszystko z koreańskiego wywiadu.

 

Stroje nie będą związane z fabułą i będą czysto kosmetyczne, ale te, o których mówią do tej pory mają być uwzględnione i do zdobycia w normalnej grze, to nie jest gra free to play, nie jest gra oparta o mikrotransakcje i raczej ta dyskusja powinna się tutaj skończyć. 

  • Plusik 1
  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza
Teraz, KrYcHu_89 napisał:

 

Stroje nie będą związane z fabułą i będą czysto kosmetyczne, ale te, o których mówią do tej pory mają być uwzględnione i do zdobycia w normalnej grze, to nie jest gra free to play, nie jest gra oparta o mikrotransakcje i raczej ta dyskusja powinna się tutaj skończyć. 

Powiedz to tym od Mortal Kombat np, bo chyba nie wiedza, że płatne stroje to tylko we f2p.

Odnośnik do komentarza

Regarding NieR: Automata Influences

Kim: “Yes. NieR: Automata was a huge driving force behind me working on this project. It made me realize once again that I wanted to make a game like Stellar Blade.

“Also, as a fan, God of War is really just my favorite game. It taught me that you can experience a vast world without being completely open-world.

“I’ve also gotten inspiration from a lot of other titles like Bayonetta, Sekiro: Shadows Die Twice, and Star Wars Jedi: Fallen Order.”

 

Regarding the Action

Kim: “When it came to the action, we started with the idea that ‘we want to express everything a female character can do while wielding a sword.’ We also want to make it fun with speedy and flashy movements. But we didn’t want one-sided battles in which the player simply spams skills, so we created a balance where the enemy’s movements must be carefully assessed.

“In the beginning, you will mainly be using combos to defeat enemies. But as you progress, other gameplay mechanics will appear, like responding to enemy attacks with actions such as a perfect parry or perfect evasion.

“In the latter half, we introduce organic interactions where the player fights using skills and energy acquired thus far. So I think it’s a type of action game with a robust sense of strategic enjoyment.

“On top of that, there are some pleasant and exhilarating actions, as well as original actions that differ per monster for the player to experience.”

 

Regarding the Game Flow

Kim: “Various factors will contribute to the protagonist’s development. Some sections of the game are progressed in a linear fashion, but once you come across villages inhabited by people, it feels like a semi-open world, allowing you to move around freely to an extent.

“Beyond that, the game progresses again with linear gameplay, to another semi-open world part, and so on. It’s all seamless, so there aren’t any unnatural interruptions to your gameplay experience.”

Kim also confirmed it is not a stage-based game, and Lee confirmed that it is a single-player game.

 

Regarding the Character Design

Kim: “I aimed for an evolution that reflected the design style that I’ve built up so far, while also not deviating too much from the worldview of Stellar Blade. I also wanted to intentionally create a sense of discomfort by having Eve, a character who arrives in a post-apocalyptic world, feel a little out of place.”

 

Regarding the Worldview

Kim: “It’s the distant future where the concept of ‘years’ that we live in now has long been lost. That’s not to say all traces of the past are completely gone, but rather the world is culturally connected.”

 

Regarding Eve’s Costumes

Kim: “As you progress through the game, you may obtain materials or design documents for costumes. There are also costumes that can be purchased in the village, allowing Eve to acquire and change between a variety of different outfits.

“Costumes have no close connection to the story, but were included as an element that aims to bring out out the character’s charm. Eve has about 20 to 30 costumes. Like Eve, costumes for (her companions) Adam and Lily are also being prepared. There are some rare costumes as well, so I hope players look forward to them.”

 

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Jeez_PS napisał:

Tak jak przy Bayo czy Automacie?

No właśnie nie bardzo. Przy Automacie było tam parę postów o fajnym dupsku, przy Bayo chyba nawet jeszcze mniej, natomiast tutaj poczytaj temat :) Na 6 stron jak się uskłada z 10 postów o gameplayu, grafice, historii (xD) czy mechanikach to będzie dobrze, reszta to zbiorowe masowanie bysiora.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Bzduras napisał:

No właśnie nie bardzo. Przy Automacie było tam parę postów o fajnym dupsku, przy Bayo chyba nawet jeszcze mniej, natomiast tutaj poczytaj temat :) Na 6 stron jak się uskłada z 10 postów o gameplayu, grafice, historii (xD) czy mechanikach to będzie dobrze, reszta to zbiorowe masowanie bysiora.

Historii czego? Gra już wyszła? Ostatnio widzę masz słabe dni xD. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza

Jakie słabe dni? Masz całkiem niezłą zajawkę na ostatnim trailerze o czym ma być ta gra, tylko jakoś nikomu niespecjalnie garnie się do rozkminek fabularnych w obliczu soczystego dupska pani model. Nawet ty jesteś w stanie połączyć kropki :)

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Bzduras napisał:

Jakie słabe dni? Masz całkiem niezłą zajawkę na ostatnim trailerze o czym ma być ta gra, tylko jakoś nikomu niespecjalnie garnie się do rozkminek fabularnych w obliczu soczystego dupska pani model. Nawet ty jesteś w stanie połączyć kropki :)

Naprawdę? Dziękuję. 

 

O grze coś powiemy, jak wyjdzie SoP + ew. demo, no a jak nie to 26 kwietnia :). Widać cykl promocyjny dopiero się zaczął, a ostatnie wywiady jednak wrzucają nieco optymizmu. Np. ten wyżej sporo wspomina o nacisku na linearną progresję, kompleksowy system walki i spory nacisk na akcje kosztem zbierania marszczynu przez 90% gry. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Bzduras napisał:

Jakie słabe dni? Masz całkiem niezłą zajawkę na ostatnim trailerze o czym ma być ta gra, tylko jakoś nikomu niespecjalnie garnie się do rozkminek fabularnych w obliczu soczystego dupska pani model. Nawet ty jesteś w stanie połączyć kropki :)

 

Ok. Jest Adam, Ewa i Lilith, tak, ewidentne inspiracje Biblijne, Lilith nas zdradzi, Adam wyrucha, być może będzie trzeba nakopać do dupy Lucyferowi i Bogu, a wszechobecne ruiny to pewnie gruzy Raju Utraconego. Uda Ewy są solidne bo takie powinny być uda matki nowej ludzkości.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...