Jump to content

Pentiment

Featured Replies

Posted

Gra-marzenie Josh Sawyera od dekad, w końcu zmienia się w rzeczywistość. 

 

Można śmiało uznać, że to będzie coś ciekawego i nietuzinkowego.

 

 

  • Replies 219
  • Views 21.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Grounded długi czas było w early acces to nigdy nie sprzyja wysypowi recek po premierze pełnej wersji. Przeczytałem kilka recek Pentiment i szykuje się jedna z najlepszych gier roku. Jak nie koch

  • Uwielbiam jak do tematu wpada kilku typków i nic nie wnosząc wrzucają "śmieszne" reakcje.   Cóż, kto się zjebem urodził mądry nie umrze.

  • Skończyłem wczoraj. Bardzo dobra gra i kolejny dowód na to, że nie potrzeba kilku studiów i tysięcy programistów pracujacych nad grą, żeby stworzyć coś wartościowego. Mój Andreas był jako że przebywał

No i super. Miał być 2d rpg w stylu disco elysium i będzie. Nie spodziewałem się tylko takiego artstyle. Dobrze, że premiera jeszcze w 2022.

Wygląda chuyowo, przyznam, że nie doczytałem, że gra ma być w 2d przez co w głowie miałem obraz drugiego disco elysium skoro grze ma być najbliżej do tego tytułu.

7 minut temu, 20inchDT napisał:

No i super. Miał być 2d rpg w stylu disco elysium i będzie. Nie spodziewałem się tylko takiego artstyle. Dobrze, że premiera jeszcze w 2022.

 

Jakiś czas po tym jak Jez leaknął Pentiment, to wrzucił również grafikę ze stylem w jakim będzie utrzymana oprawa, więc dla mnie akurat zero zaskoczenia. Jak łyknę Disco i mi podpasuje, to pewnie sprawdzę i Pentiment.

Nie do końca spodziewałem się tej grafiki, choć ostatnie doniesienia mówiły, że gra artystycznie może celować w coś w stylu fresku.

Spodziewałem się natomiast forumowej reakcji typu - "ale gówno". Tutaj zaledwie ułamek osób gra w rpgi takie jak Disco Elysium, The Life and Suffering of Sir Brante, Pathfindery itd, gdzie narracja i rolplejowa immersja jest najważniejszym aspektem. 

 

Gra robiona jest przez mały, jeśli się nie mylę 12 osobowy zespół. Wiem że Josh Sawyer od dawna chciał się zająć takim historycznym projektem, a bez zabezpieczenia finansowego ze strony MS raczej nie mógłby sobie na spokojnie tego klepać przez ostatnie 2-3 lata. Dla mnie day one, pewnie nawet na Steamie.

 


 

Cytat

 

In Pentiment, you play Andreas Maler, a journeyman artist working in the bygone scriptorium of Kiersau Abbey during a time of great social unrest. While finishing his masterpiece, Andreas inadvertently becomes entangled in a series of murders that take place over 25 years. Peasants, thieves, craftsmen, monks, nuns, nobles, and even saints must be investigated and interrogated to expose the truth.

 

It will be up to players to decide Andreas's choices, from his educational background and lifestyle to how he investigates the murders. One day he may be digging up a dead monk in the abbey cemetery, the next might be spent eavesdropping on peasant gossip at the ladies' spinning bee. Every decision and accusation he makes carries consequences that will impact the tightly-knit Alpine community for generations to come.

 


 

news-pentiment-0002.jpg

 

news-pentiment-0007.jpg

 

news-pentiment-0003.jpg

  • Author
4 minuty temu, Bigby napisał:

Spodziewałem się natomiast forumowej reakcji typu - "ale gówno"

 

Wiadomo, nie ma co się nawet przejmować opiniami dzbanów. Gra zapowiada się ciekawie. 

4 minuty temu, Bigby napisał:

Spodziewałem się natomiast forumowej reakcji typu - "ale gówno". Tutaj zaledwie ułamek osób gra w rpgi takie jak Disco Elysium, The Life and Suffering of Sir Brante, Pathfindery itd, gdzie narracja i rolplejowa immersja jest najważniejszym aspektem.

To było wiadomo, bo z asx pisaliśmy już dawno co to będzie jak koneserzy zobaczą xD Smutne, ale trzeba pamiętać w jakim miejscu jesteśmy.

Wygląda świeżo jak na tą skostniałą ostatnimi czasy branżę. Make or break tej gry to będzie fabuła - jeśli będzie ciekawa, a zarys taki się wydaje to może być czarny koń gejpasa.

Edited by Soban

Trochę przypomina mi Yes, Your Grace. Chętnie spróbuję, bo brakuje takich gier. 

Gniotem to nie będzie, ale raczej bardzo mało osób się tym tytułem zainteresuje. Mi się podoba taki artstyle, freski, ale pytanie czy będzie chciało mi się grać w grę gdzie się nie strzela albo nie bije mieczem, jest za to sporo tekstu, chyba nie. 

 

 

Dodam, że w ekipie robiącej grę są m.in. osoby odpowiedzialne za Disco Elysium, Tyranny oraz POE Deadfire.

Jednak nie bardzo Disco Elysium.

 

 

Czas gry 15-20 godzin.

Zdecydowanie gierka numer 1 z tegorocznego X-pokazu! Tuż obok Grounded, które też przykuło moją uwagę. Bardzo lubię tego typu artstyle, nawet mam jedną gierkę w backlogu w podobnym stylu ale bardziej obrazkową. 

  • 2 weeks later...

dla mnie jedna z najciekawiej zapowiadających się gier tego roku. Biorę na premierę w GP

 

 

 

Gra nie zrobiła na mnie wrażenia podczas pokazu, ale z czasem zaczął do mnie przemawiać ten klimat i pewnie sprawdzę. To chyba będzie idealny tytuł na zimowe wieczory z piwkiem. I dobrze, że takie gry są mocno promowane, może to skusi kilku hardcore only AAA gamers i fanów pif paf do wyjścia spod kamienia i sprawdzenia czegoś innego, zamiast pierdolić, że nima w co grać 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.