Skocz do zawartości

Death Stranding 2 On The Beach

Featured Replies

Opublikowano

Aha, widzę. Sprawdziłem na stronie PlayStation. Nawet nie wiedziałem, bo ja sobie daję zawsze bana na forumowe wątki o grach must-play :) Nawet tych ostatnich trailerów nie oglądałem. Preorder złożony tydzień temu, Plus specjalnie kupiony i PS5 Pro czeka dziś w paczkomacie. hype

  • Odpowiedzi 949
  • Wyświetleń 76,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szacunek dla Kojimy za kreatywność i po prostu za to, że próbuje zrobić coś innego. Szkoda, że tym czymś innym jest najnudniejszy gameplay w grach wideo od czasu powstania walking simulatorów. Spokojn

  • Niech każdy wydaje na co chce swoje pieniądze, ale moim zdaniem płacenie prawie stówy za to, żeby zagrać w giereczkę dla dzieci 2 dni wcześniej to kolejny rak branży. Rockstar obserwuje na ile pozwala

  • Przeczytałem w końcu relację z 4-dniowego "obozu Death Stranding", zorganizowanego w siedzibie w Shinagawie (której wystrój jest mocno inspirowany "Odyseją kosmiczną"). Kurde, nawet to było częścią PR

Opublikowano
Godzinę temu, Square napisał(a):

Jakie to DLC oferują?

Zrzut ekranu 2025-06-17 o 16.36.56.png

Do zakupu dokładamy bonusowe DLC widoczne na drugim zdjęciu - ciężko jednak na ten moment określić czy kod będzie znajdował się w pudełku na ulotce, czy też będziemy rozsyłać go po premierze drogą mailową.

@Chad Davski u Ciebie też takie?

Opublikowano
1 godzinę temu, Square napisał(a):

Plusa to raczej niepotrzebnie kupiłeś.

Widzę, że nie doczytałem :) Trudno, ale skorzystam z innych gier z katalogu, akurat promo było.

Opublikowano

Kojima powierdził, że będzie jakiś skrót DS1 w gierce czy trzeba przesłuchać jakiegoś upośledzonego youtubera?

Opublikowano

Potwierdził, i masz też oficjalne podsumowanie kilka postów wyżej.

Opublikowano

Przypomnijcie mi czy multiplayer w DS1 był całkiem anonimowy czy jak kogoś mamy na liście znajomych na PSN to widać ich nicki w grze i gra jakoś ich faworyzuje?

Edytowane przez DarkStar

Opublikowano

Z tego co mi się wydaje to można się połączyć z kimś aby było więcej przedmiotów od tego gracza.

Grałem długo po premierze i chyba nie widziałem budowli znajomych.

Opublikowano

Kojima napisał scenariusz Death Stranding 2 od nowa, bo pierwotna wersja podobała się ludziom, którzy ją widzieli aż za bardzo, a Hideo chce widzieć kontrowersje i wkurwionych ludzi.

Oby tylko nie było jakiejś afery golfowej 2.0. Ciekawe, co ten wariat wymyślił kojima

ds.JPG

Opublikowano

Tylko w director's cut można nawiązać strand contract ze znajomymi, jednak trudno ściśle określić, co to daje. Rzeczy, budowle itp. od osób z kontraktem mają pojawiać się "częściej", ale trudno dokładnie okreslic, ile tego doświadczysz przy typowym graniu w tym dziwnym systemie pseudodzielenia jaki kieruje tą grą.

Opublikowano

Gra już dawno zapreorderowana w cyfrze, więc czekam. Coś mi się ubzdurało, że premiera 20 czerwca. dafuq

Opublikowano
16 minut temu, Pix napisał(a):

Kojima napisał scenariusz Death Stranding 2 od nowa, bo pierwotna wersja podobała się ludziom, którzy ją widzieli aż za bardzo, a Hideo chce widzieć kontrowersje i wkurwionych ludzi.

Oby tylko nie było jakiejś afery golfowej 2.0. Ciekawe, co ten wariat wymyślił kojima

Spokojnie, u Kojimy oznacza to prędzej więcej ciężkostrawnego cringe'u w nieodpowiednich momentach kojima

Opublikowano
48 minut temu, jimmy napisał(a):

Spokojnie, u Kojimy oznacza to prędzej więcej ciężkostrawnego cringe'u w nieodpowiednich momentach kojima

Poproszę, żeby w dwójce Fragile jak najczęściej przypominała, że jest Fradżajl, ale nie taka Frazil banderas

Screenshot_20250618_111143_Reddit.jpg

Opublikowano

U mnie zamowienie w realizacji. Sianko zabrali takze nie ma juz odwrotu banana

Opublikowano
2 godziny temu, Pix napisał(a):

Kojima napisał scenariusz Death Stranding 2 od nowa, bo pierwotna wersja podobała się ludziom, którzy ją widzieli aż za bardzo, a Hideo chce widzieć kontrowersje i wkurwionych ludzi.

Oby tylko nie było jakiejś afery golfowej 2.0. Ciekawe, co ten wariat wymyślił kojima

ds.JPG

Tu obszerniejszy cytat:

"There’s a key moment where we had a discussion, probably halfway [through] when we were doing the game, where he came to me and he said, 'We have a problem,'" Woodkid explained.

"Then he said, 'I’m going to be very honest, we have been testing the game with players and the results are too good. They like it too much. That means something is wrong; we have to change something.' And he changed stuff in the script and the way some crucial stuff [happens] in the game because he thought his work was not polarizing and not triggering enough emotions."

According to Kojima, "If everyone likes [your work], it means it’s mainstream. It means it’s conventional. It means it’s already pre-digested for people to like it."

"I don’t want that," Kojima reportedly told Lemoine. "I want people to end up liking things they didn’t like when they first encountered it, because that’s where you really end up loving something."

https://www.ign.com/articles/hideo-kojima-made-significant-changes-to-death-stranding-2-because-playtesters-thought-it-was-too-good

Interesujące podejście, które chyba się sprawdza, bo ja osobiście nie mogę powiedzieć, żeby gry Kojimy były klonami innych gier. Nie każdy je lubi i chyba tak ma być.

Opublikowano

Znaczy ja uwielbiam pana Kojimę, ale podchodzę do tego co on gada z dystansem.

Facet ma ego wielkości wieżowca i uważa się za geniusza i zbawcę gejmingu. Ten sam facet, co nazywa postać DIE HARDMAN, a lasce z wielkimi cycami daje zdolność oddychania przez cycki kekw

Tak jak mówiłem - kocham gościa, ale trzeba mieć odpowiednie podejście do jego twórczości.

Opublikowano
3 godziny temu, Pix napisał(a):

Kojima napisał scenariusz Death Stranding 2 od nowa, bo pierwotna wersja podobała się ludziom, którzy ją widzieli aż za bardzo, a Hideo chce widzieć kontrowersje i wkurwionych ludzi.

Oby tylko nie było jakiejś afery golfowej 2.0. Ciekawe, co ten wariat wymyślił kojima

ds.JPG

Znając jap english to pewnie chodziło mu o coś zupełnie innego. Pewnie gra się podobała ale nie zaskoczyła.

Skrót fabuly jedynki? Mam nadzieję, że to będzie skrót z opracowaniem, bo w większości kluczowych cutscenek miałem jeden wniosek na ustach - co autor miał na myśli?

Opublikowano
2 godziny temu, oFi napisał(a):

Znając jap english to pewnie chodziło mu o coś zupełnie innego. Pewnie gra się podobała ale nie zaskoczyła.

Skrót fabuly jedynki? Mam nadzieję, że to będzie skrót z opracowaniem, bo w większości kluczowych cutscenek miałem jeden wniosek na ustach - co autor miał na myśli?

Akurat oglądałem wywiad i akurat odwrotnie, gra wszystkich zaskoczyła, a nie każdemu się podobała... Kojimbo chciałby osiągnąć ten sam cel teraz, ale jest to z wiadomych względów trudniejsze, bo to sequel, chociaż podobno niebezpieczny :).

W dniu 12.06.2025 o 07:21, KrYcHu_89 napisał(a):

Prawda, to jest właśnie definicja tytułów genialnych vs "blockbusters".

tutaj

Opublikowano

Pisałem cytaty z relacji, Kojima dobrze zna angielski (co chyba widać w jego scenariuszu lol), to jest właśnie to, co chciał powiedzieć i mówi to często.

Dość go rozumiem osobiście lol. Ale też - ja mam zerowy budżet, jak coś robię, a on ma setki pracowników i ktoś mu to funduje, więc jestem pewien, że nieco poetycko przesadza, jak mówi, że musi sprawić, żeby większość playtestów miała negatywną opinię.

Wielki szacun, bo jakkolwiek super mi się grało np. w Expedition 33 czy Astro Bota i "obiektywnie" to w sumie są gry lepsze od takiego Death Stranding, to jest też taki aspekt, że w branży wystarczy po prostu "wszystko zrobić perfekcyjnie" i zbierasz dychy i tyle, a bardziej charakterne pomysły, które mają coś przekazać i zadać pytania, są mniej celebrowane. Może tak już jest, ale rozumiem chyba Kojimę, chce coś wnieść do świata, czego bez niego by nie było.

Opublikowano

No tutaj widać, jakie to jest względne, jak on na video mówi, że "zajęło 10 lat, by doceniono Metal Gear" lol.

Jak dla mnie, to Metal Gear był popularny na premierę. Gra była w topce sprzedaży w USA i Japonii. Sam Kojima powiedział, że tylko w USA zeszedł milion sztuk na NES-a, w Japonii też długo była w top 10 sprzedaży, trudno mówić o niszowym arcydziele awangardowej niezrozumianej sztuki. Nie czuję, by pozycja tej gry jakoś wzrosła po 10 latach, poza tym, że geniusz MGS-a zwrócił na nią uwagę i do dzisiaj to przyciąga do niej, ma kolejne wydania, bo nazywa się Metal Gear.

MGS zaś od premiery był zalany komplementami, i otworzył Kojimie całą karierę na tę skalę. Zresztą chyba akurat na tym forum każdy chyba właśnie dlatego jest, że doświadczył na żywo hype'u na MGS-a, nie po 10 latach. I robiliśmy to jako małe dzieci, które raczej egzaminu na krytyka artystycznego by nie zdały lol.

Opublikowano

Ciekawe ile patcha zaciągnie jak z płyty będzie się instalować. Jest mały hajpik, może przy premierze będzie większy.

Opublikowano

Zakupilem edycje kolekcjonerska i tutaj zdalem sobie sprawe ze bede musial wklepac kod na gre jak odbiore przesylke. Czyli jednym slowem bede mial gruby poslizg z pobraniem gry wallbash

Reedycja..

Jednak nie!

Dear Pawel,
Thank you for contacting Smyths Toys Superstores.

I understand you're enquiring about receiving a PlayStation Store redeem code for your Death Stranding 2 Collector's Edition pre-order (PRIE25...) to pre-download the digital game.

According to our system, the expected arrival date for the Republic of Ireland is 24 June 2025.

The collector's edition includes a full game digital download. I have located a download code ...EFD9... associated with your order.

I hope this information is helpful.

Best wishes,

Customer service AI bot
Smyths Toys Superstores

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 6