Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Silent Hill f

Featured Replies

Opublikowano

Nie rozumiem tego jak wygląda ta walka bo w sh2remake grało się dobrze z melee, a tutaj wygląda jak early build.

Ehh trochę się obawiam, ale na premierę i tak biorę bo imo chce więcej sh w przyszłości, a bądź co bądź to głosowanie portfelem

  • Odpowiedzi 547
  • Wyświetleń 30,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dupeczka z SH: "Ohajo gozaimatsu, jestem Konatsu i odgrywam główną rolę w SH. Czuję się zaszczycona mogąc brać udział w tym projekcie i mam nadzieję, że moja rola spodoba się fanom serii" Babochłop z

  • Trailer (klimet) mi się podobał, z jednym wyjątkiem. Czy protagonistka koniecznie musi być uczennicą w mundurku, który jak sugeruje trailer, będzie podatny na uszkodzenia :p   Zalatuje troch

  • No biorąc pod uwagę, że robiąc kompletnie nową grę mogli dobrać dowolny setting i obsadę, a wybrali grę pod najbardziej oklepany w Japonii fetysz, to trochę śmieszno

Opublikowano

Różnica taka, że uderzenia w SH2R odbijają się od maszkar i czuć to łupanie w te cielska, a tutaj w Fce, przechodzą przez potwory z tą stopklatką, dziwna decyzja. Zobaczymy za 49 dni banderas

Opublikowano

Oby przeciwników była jakaś zdroworozsądkowa ilość, bo jak dowalą tyle, co w SH od Blooberków, i trzeba będzie przez całą grę walić rurą albo innym tasakiem, to w połowie zacznie się modlitwa o jak najszybszy widok napisów końcowych. W Callisto walka wręcz szybko zaczynała nużyć, a tam była jeszcze broń palna i możliwość ciosania wrogów w kolczaste ściany, a i tak, jak nie było ammo albo przeciwnik zdążył dolecieć blisko i trzeba było powtarzać po raz enty sekwencję: uderzenie pałą, unik prawo/lewo/prawo – powtórz, to się wszystkiego odechciewało.

Opublikowano

Kilka zakończeń już było potwierdzonych, ale teraz jeszcze potwierdza się, że w Nowych Grach +, będziemy odwiedzać nowe miejscówki i doświadczać nowych zdarzeń, co jest wynikiem właśnie wcześniej uzyskanych zakończeń.
W to mi graj fsg

Opublikowano

Streszczenie previewsów i trochę opinii, chociaż do posłuchania, jak ktoś nie chce oglądać. Ale kurde to miasteczko to miazga.
Co ciekawe, niektóre previewsy mówią, że gra zachęca do unika walki i powraca trochę poczucie ze starych odsłon jak się uciekało i omijało przeciwników.

Opublikowano
19 godzin temu, Szermac napisał(a):

Kilka zakończeń już było potwierdzonych, ale teraz jeszcze potwierdza się, że w Nowych Grach +, będziemy odwiedzać nowe miejscówki i doświadczać nowych zdarzeń, co jest wynikiem właśnie wcześniej uzyskanych zakończeń.
W to mi graj fsg

To cos nowego w serii macek Wcześniej, owszem były nowe przedmioty i bronie ale miejscówki i zdarzenia to poprzeczka wyżej. Jestem zaintrygowany. I gdzie do diabla jakieś edycje specjalne tego tytuł? Bo ja widzę sama biedę.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zamiast Jamesa powinien być rycerz z Soulsów gayos

Opublikowano

Higurashi na pełnej wjechało z tego co widzę po tym story trailerze fsg

Opublikowano

Calkiem nowy Silent od dosc dawna a nie zaden remake. Kiedy to do mnie dociera to jest jaranko szekle

Opublikowano

No bieda okrutna bije z tych screenów - zero klimatu, wszystko jakieś takie sterylne, jak z mobilki.

Opublikowano

Potwierdzone czy będzie się dało robić backstaby albo chociaż jakieś juggle na przeciwnikach? Mogliby dodać pasek stylu z DMC lub esencje z Ninja Gaiden, żeby jeszcze bardziej nikt tego nie pomylił z Silent Hill.

Edytowane przez Josh

Opublikowano
1 godzinę temu, Wredny napisał(a):

No bieda okrutna bije z tych screenów - zero klimatu, wszystko jakieś takie sterylne, jak z mobilki.

A przypomniec ci Stellar Blade od tworcow gier mobilnych? Mozna sie srogo pomylic oceniajac w ten sposob. Ja mocno wierze.

Opublikowano

Tyle, że ja się nie wypowiadam na temat przeszłości twórców tylko tego, co widzę na screenach i gameplayach - Stellar Blade od początku zapowiadał się na sztos, a to póki co niezbyt.

Opublikowano
W dniu 21.08.2025 o 22:51, Wredny napisał(a):

Tyle, że ja się nie wypowiadam na temat przeszłości twórców tylko tego, co widzę na screenach i gameplayach - Stellar Blade od początku zapowiadał się na sztos, a to póki co niezbyt.

Gra będzie niesamowitym połączeniem Silent Hilla, Forbidden Siren, Fatal Frame i Dark Souls 2.

Opublikowano

Są gatunki, których się po prostu ze sobą nie miesza. Albo robimy mroczny horror, albo hack'n'slasha. Idąc w tym drugim kierunku z automatu wiadomo, że strasznie już nie będzie, co najwyżej klimatycznie jak np. w Bloodborne, ale "klimatycznie", to trochę za mało jak na Silent Hilla. Zagrać pewnie zagram, ale tak jak przez długi czas "f" było dla mnie na samym szczycie wishlisty, tak teraz wypadło poza top 20.

Opublikowano

Zobaczymy, w sumie jak na takie właśnie połączenie zbyt wielu rzeczy, wszystkie preview są nad wyraz pozytywne. Na pewno gra będzie miała mniej wspólnego z marką, niż poprzednie gry, ale ocenię jak ogram.

W żadnym Silencie system walki nie był ciekawy, więc gorzej być nie może :).

A co do klimatu to ja akurat uwielbiam japońskie fanaberie, więc Silent osadzony w Japonii powinien mi wejść, a jak nie to za chwilę rimejczek jedynki, tutaj chyba można mieć pewność, że będzie klasa.

Co do Konami to na razie ostatnie 12 msc wygrywają w moich oczach, bo spodziewałem się, że ten ich powrót będzie zdecydowanie gorszy.

Opublikowano
3 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):

W żadnym Silencie system walki nie był ciekawy, więc gorzej być nie może :).

Prawda, ale też w żadnym Silencie walka nie była tak bardzo na pierwszym planie jak tutaj (sugerując się wypuszczonymi materiałami). No i dla mnie wrażenie byłoby znacznie lepsze, gdyby głównym bohaterem był facet. Nastoletnia dupeczka nakurwiająca dwa razy większe od siebie potwory jakąś kosą czy innym mopem wygląda po prostu absurdalnie, o wiele bardziej groteskowo niż Heather z gazrurką. No, ale rozumiem o co chodzi: fanservice musi się zgadzać, chłop w niszczącym się mundurku, odsłaniający nagie plecki nie byłby tak atrakcyjną opcją dla graczy. Tu pojawia się dla mnie największy zgrzyt, bo te wszystkie dziwactwa zebrane do kupy (walka jak w soulsach, drobna protagonistka, latanie z gołą dupą po tym jak spódniczka się podrze) całkowicie kładzie mroczny klimat na który tak bardzo liczyłem po pierwszej zapowiedzi tej gry.

Opublikowano

Nie wiem, jak dla mnie ta podarta spódniczka jest w chuj mroczna, bo już teraz można się spodziewać, co to oznacza. To zupełnie nie jest opcja z Niera, czy Stellar dla ciężkiego stulejarstwa od ubranek i anime dziewczynek. Nie widzę w tym podtekstów ani nic erosomańskiego.

Opublikowano

Został miesiąc, hajpik z każdym dniem rośnie. Historyjka i klimat będą wyjątkowe, can't wait banderas

Opublikowano
51 minutes ago, Josh said:

Prawda, ale też w żadnym Silencie walka nie była tak bardzo na pierwszym planie jak tutaj (sugerując się wypuszczonymi materiałami). No i dla mnie wrażenie byłoby znacznie lepsze, gdyby głównym bohaterem był facet. Nastoletnia dupeczka nakurwiająca dwa razy większe od siebie potwory jakąś kosą czy innym mopem wygląda po prostu absurdalnie, o wiele bardziej groteskowo niż Heather z gazrurką. No, ale rozumiem o co chodzi: fanservice musi się zgadzać, chłop w niszczącym się mundurku, odsłaniający nagie plecki nie byłby tak atrakcyjną opcją dla graczy. Tu pojawia się dla mnie największy zgrzyt, bo te wszystkie dziwactwa zebrane do kupy (walka jak w soulsach, drobna protagonistka, latanie z gołą dupą po tym jak spódniczka się podrze) całkowicie kładzie mroczny klimat na który tak bardzo liczyłem po pierwszej zapowiedzi tej gry.

Heather naparzająca grubole z rurki to było coś.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.