Opublikowano 10 godzin temu10 godz. Mnie to szafowanie nazwą soulslike jesli chodzi o walke już mocno irytuje xDWalka jak w soullikach wiecie, gdzie jest? W soulslikach xd Tutaj w ogóle nie czuć, że to soulslike. Na pewno nie jest to walka jak w Elden Ring czy Sekiro no.Ale dobra, zobaczmy. Dlaczego się słyszy, że to soulslike?Szybkie umieranie. No jest. Gram na Hardzie, obrywam 3 razy i umieram. Rzadko kiedy mam full hp i zwykle umieram po 2 hitach. No, ale gram na hardzie.Jest stamina. Cios, unik, bieganie podczas starć, zabiera stamine. Perfect dodge ją nam odnawia. Nie ma mowy o mashowaniu.Przeciwnicy się respią. Pokonałem wroga, poszedłem do kapliczki, zapisałem grę. Kiedy umarłem znowu, po wczytaniu wróg tam był. I nawet spoko bo dzięki temu nauczyłem się przy pomocy kontrataku rozwalać zwykłych przeciwników w kilka sekund.I to wszystko na Hardzie jakby. Na hardzie jest hardo. Ale jak se już rozkminisz potwora i go zabijasz od tak, to jest satysfakcja.Na easy z tego co widziałem na tutorialowych ekranach hp i poczytalność odnawia się od dazu przy kapliczkach. Na tym poziomie, na krórym ja gram nie. Lekarstw mam dużo, można je dodatkowo sprzedawać w kapliczkach i sobie ogarniać za hajs inne rzeczy, ale to zobaczycie, nie jest to ważne w kontekście soulslikowatoci XDI teraz tak, mimo tych zdało by się soulsowych mechanik, ni chuja nie gra się w to jak w soulslika. Nie wiem jak to zobrazować no. Każdy jeden soulslike jest sto razy bardziej dynamiczny. Tutaj to jest trochę tak, jakby powiedzmy, ktoś wziął grę The Evil Within jedynkę (z jej cechami poruszania, ociężałości bohatera) i dodał tam walkę melee, czaicie? XdW to się nie gra jak w Dark Soulsy, Lies of P, Eldena no xdJest kilka mechanik około walki, kapliczek, broni, sanity meter, itemków, ale nie chce mówić, bo są ciekawe i sobie sami obczaicie. Można potworom uciekać również ;)No i znowu, na poziomie story (rekomendowanym przypominam, jak też wynika z opisu przy wyborze) jest za pewne 100 razy inny experience jeśli chodzi o walkę.Na hardzie jest hardo i tyle ;)No i to nadal 3 godziny gry, zobaczymy jak dalej walka się będzie trzymać. I po tych prawie 3 godzinach mam 8% story zrobione, ale to trzeba powolutku na spokojnie, chłonąć. Chociaż tyle pokazuje konsola, na sejwie mam 01:49:00. Nie liczy chyba cut-scenek i powtórek.No i co ja pospałem, 4 godziny, ale lipa. Chyba trzeba ładować śniadanie i wracać do Sajlencika
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. Też chyba zacznę od harda. Potem zrobię sobie new game plus na story i zbiorę wszystkie przedmioty z jakimś poradnikiem i na koniec jak już będę znał dobrze grę to przejdę na najwyższym poziomie. Brzmi jak dobry plan na
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. Dla mnie to co napisałeś brzmi dokładnie jak Soulsy. Respenie wrogów, powolne, metodyczne pokonywanie ich, pasek staminy. Jak nie Soulsy to do czego byś to prędzej porównał?
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. Jeśli chodzi o straszonko, to jest fajnie, kilka razy wleciala spina na barki. Jest i powolne budowanie napięcia, są jump scary, jest obrzydliwie, dużo body-blood horror. Osoby z pewną fobią będą miały ciężkie chwile Muza buduje klimat niesamowicie. Najbliżej jej chyba do muzyki z Silent Hilla 4. Jest taka "potrzaskana".No i Polskie tlumaczenie spoko, w zagadkach też chyba wypada okej, bo udało się zrobić i skumać taką jedną trudniejszą, niczym w SH3 2 minuty temu, Josh napisał(a):Dla mnie to co napisałeś brzmi dokładnie jak Soulsy. Respenie wrogów, powolne, metodyczne pokonywanie ich, pasek staminy. Jak nie Soulsy to do czego byś to prędzej porównał?Brzmi jak soulsy, ale jak grasz w soulsy to w SHf nie gra się jak w soulsy. No chyba, że nie o to ludziom chodzi, tylko o mechaniki w środku, to tak, brzmi jak Soulsy.No już porównałem to do The Evil Withina z walką melee, można porównać do Silent Hill 2 remake ze staminą. Do the Last of Us 2 ze staminą itp:.Nie mogę tego porównać do soulsów, bo w soulsach to się zapitala naokoło wroga ucieka na 100 metrów, rzuca czymś w niego, zachodzi od tyłu żeby zasadzić krytyka itp:.No tutaj tak nie ma, tu jest bardziej jak turówka XD Ale no jeżeli dla ludzi stamina i respienie wrogów to już soulsy, no to ta - soulsy Zobaczycie ziomeczki se :)
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Kto w ogóle wpadł na pomysł aby pchać przeruchaną na wszystkie strony mechanikę i pchał ją do horroru? :/
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. 5 minutes ago, Paolo de Vesir said:Kto w ogóle wpadł na pomysł aby pchać przeruchaną na wszystkie strony mechanikę i pchał ją do horroru? :/Bo w horrorach jeszcze jej nie było.
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. no i jak to wygląda bieda ps5? kłuje w oczy te skalowanie rozdzielczosci z tak niskich wartości czy jest ok?
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. 1 minutę temu, Czoperrr napisał(a):Bo w horrorach jeszcze jej nie było.Czekam w takim razie na horror simcade oraz, koniecznie, horror rytmiczny.
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. 1 minutę temu, szurubur napisał(a):no i jak to wygląda bieda ps5?kłuje w oczy te skalowanie rozdzielczosci z tak niskich wartości czy jest ok?Z jakiej niskiej rozdzielczości? Jest 1080p/60FPS, te 360p które lata po internecie to jakaś liczba z dupy. Gry które działają w tak niskich rozdzielczościach wyglądają o wiele gorzej niż to co pokazuje SHf.
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Znaczy niekoniecznie mi przeszkadzają te soulsowe elementy w Silent Hill f.Jesteśmy przyzwyczajeni do pewnych rzeczy w survival horrorach, ale wydaje mi się, że eksperymenty w tym gatunku są mile widziane. W ogóle uważam, że ta część Silent Hilla to bardzo odważne podejście. Zarówno pod względem tematyki, czyli przeniesienie się do innych czasów i innego miejsca, jak i samego gameplayu. Gdyby konami słuchało ortodoksyjnych fanów, to dalej byśmy biegali po amerykańskim Silent Hillu, mieli statyczną kamerę i drewnianą walkę.Niech kombinują.
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Gram na PRO, nie widzę niedoskonałości bo Sajlencik mi zasłania No i też nie znam się za bardzo, nie mam liczarki w oczach. Jest git raczej.
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Just now, Pix said:Znaczy niekoniecznie mi przeszkadzają te soulsowe elementy w Silent Hill f.Jesteśmy przyzwyczajeni do pewnych rzeczy w survival horrorach, ale wydaje mi się, że eksperymenty w tym gatunku są mile widziane. W ogóle odważam, że ta część Silent Hilla to bardzo odważne podejście. Zarówno pod względem tematyki, czyli przeniesienie się do innych czasów i innego miejsca, jak i samego gameplayu. Gdyby konami słuchało ortodoksyjnych fanów, to dalej byśmy biegali po amerykańskim Silent Hillu, mieli statyczną kamerę i drewnianą walkę.Niech kombinują.W klasycznych SH kamera była tylko momentami statyczna.
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. 7 minut temu, łom napisał(a):Z jakiej niskiej rozdzielczości? Jest 1080p/60FPS, te 360p które lata po internecie to jakaś liczba z dupy.Wiadomo, ale kto miał łyknąć jak pelikan ten łyknął
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. 33 minutes ago, Paolo de Vesir said:Czekam w takim razie na horror simcade oraz, koniecznie, horror rytmiczny. Jakby się sprawdziło to czemu nie? Może ktoś się odważy przetrzeć szlaki.
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. 24 minuty temu, łom napisał(a):Z jakiej niskiej rozdzielczości? Jest 1080p/60FPS, te 360p które lata po internecie to jakaś liczba z dupy. Gry które działają w tak niskich rozdzielczościach wyglądają o wiele gorzej niż to co pokazuje SHf.Nic z dupy, po prostu scalingi działają jak powinny (z delikatnymi niedoskonałościami). Nijak to się ma do tego co widzimy na ekranie, a widać, że jest przyzwoicie.
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Jak komuś będzie przeszkadzał dodatek do walki w postaci staminy i ogólnie bardziej taktyczne/metodyczne podejście do walki, albo już wie, że mu to będzie przeszkadzało to niech bierze Story mode, bo to co oprócz walki ta CAŁA PIĘKNA RESZTA jest zdecydowanie warta odkrycia, zobaczenia i doświadczenia, nie zawiedziecie się jeśli o to chodzi Ale kurna nie mam czasu gadać bo odpalam Sajlencika
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. 3 minuty temu, Szermac napisał(a):Jak komuś będzie przeszkadzał dodatek do walki w postaci staminy i ogólnie bardziej taktyczne/metodyczne podejście do walki, albo już wie, że mu to będzie przeszkadzało to niech bierze Story mode, bo to co oprócz walki ta CAŁA PIĘKNA RESZTA jest zdecydowanie warta odkrycia, zobaczenia i doświadczenia, nie zawiedziecie się jeśli o to chodzi Ale kurna nie mam czasu gadać bo odpalam Sajlencika Czyli w walce mamy tylko story i hard, ale zagadki aż 3 poziomy, gdzie ostatni to ten bez żadnych podpowiadaczek fog cośtam? To grasz na nim, czy na hard?
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. W zagadkach jest story, wymagający, we mgle. Gram na tym najwyższym, we mgle. W walce jest story, wymagający, gram na wymagającym, a po przejściu odblokowuje się jeszcze wyższy, też 'we mgle'.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. 1 minutę temu, Szermac napisał(a):W zagadkach jest story, wymagający, we mgle. Gram na tym najwyższym, we mgle. W walce jest story, wymagający, gram na wymagającym, a po przejściu odblokowuje się jeszcze wyższy, też 'we mgle'.A ok, wszystko jasne.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Oglądam se w pracy na streamie, dziwnie wygląda ta walka, jest tak jak pisze Szermac, taka jakby turówka, ale dynamiczna, koleś którego oglądam już wkurwiony bo cały czas umiera
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. 13 minut temu, Czoperrr napisał(a):Jakby się sprawdziło to czemu nie? Może ktoś się odważy przetrzeć szlaki.Nie wiem jak można mówić i najbardziej przeoranym gatunku jaki obecnie mamy na rynku jako o przecieraniu szlaku? To jest dosłownie “odważanie się” na poziomie dodania open worlda do gry która tego kompletnie nie potrzebuje.Lubię pizzę z anchovis i lubię eklerki z kajmakiem, ale nie znaczy, że warto od razu łączyć te dwie rzeczy tylko dla samego faktu, że można.edit: generalnie ta dyskusja to musztarda po obiedzie, ale podejście na zasadzie nie mamy pomysłu - damy open world/soulslike drażni mnie niemiłosiernie. Mnóstwo gier na tym jedynie straciło.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. 3 minuty temu, Rotevil napisał(a):koleś którego oglądam już wkurwiony bo cały czas umiera Wystarczy nie dać się trafić hehe
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Widać też ogólnie, że gramy młodą nastolatką, uniki ma szybkie, ale atakowanie broniami idzie jej strasznie niezdarnie, nie to co wścieknięty James
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.