Skocz do zawartości

Featured Replies

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 112
  • Wyświetleń 12,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • 24 Sierpnia 

  • - "budzisz się w mrocznej komnacie, otoczony ruiną i trupami, i zaraz walczysz z ogromnym potworem. Unikasz ataków, wyliczasz kiedy możesz chlupnąć potiona, zapamiętujesz timing i uderzasz z kontrami.

  • Pierwszy Blasph to jest dla mnie topka. Ten pixel-art, metroidvaniowość, muzyka Carlosa Viola (to jest w ogóle jakaś masakra) i pojebane lore i świat przedstawiony. DLC też były super. Wymagająca, pię

Opublikowano
20 godzin temu, Szermac napisał:

 

 

24 Sierpnia :banderas:

Biorę na premierę.

Opublikowano
13 hours ago, messer88 said:

Artystycznie bomba, i nextgen only :) + switch. Ciekawe że omija ps4/xone. 

Niebezpiecznie grają. Żeby później nie było lamentu, że "gra nie osiągnęła zakładanej sprzedaży".

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

- "budzisz się w mrocznej komnacie, otoczony ruiną i trupami, i zaraz walczysz z ogromnym potworem. Unikasz ataków, wyliczasz kiedy możesz chlupnąć potiona, zapamiętujesz timing i uderzasz z kontrami. Blasphemous 2 zaczyna się bardzo podobnie, ale szybko rozwija skrzydła"

- Garcia: "wyrzuciiśmy kod Blasphemous do kosza. (...) Tym razem myślimy: jak wysoko możemy wejść, mając o wiele więcej środków i doświadczenia?"

 

- teraz są trzy bronie, a ich ulepszenia wydają się od początku robić znacznie większą różnicę. "Pierwsza do odblokowania jest śmiesznie satysfakcjonująca riposta, która dobrze wymierzone w czasie parowanie wynagradza potężnym susem do przodu, którym przecinamy przeciwników niczym andaluzyjski samuraj"

 

- Erosa: "chcieliśmy zbliżyć sie do metroidówki. (...) Rozwinąć liczbę i użyteczność broni i style grania, rozwinąć to, co kulało w jedynce"

- więcej postaci, wprowadzających zróżnicowany, mniej surowy i poważny nastrój

- Garcia: "w jedynce, każdy moment był ciekawy wizualnie. W dwójce, każdy moment będzie miał jakąś ciekawą zagadkę czy wyzwanie"

- kolce nie będą już zabijały jednym kontaktem [hurra!]

- sterowanie postacią bardziej responsywne, także dzięki przemodelowanym umiejętnościom 

- łapanie się ścian i możliwość lekkiego obsunięcia poprawią mobilność

 

- wiele scen jest opartych na niewykorzystanych szkicach z jedynki, albo na fotkach rzeźb, którymi dzielili się fani

 

- hiszpański dub szybko stał się ulubionym wśród graczy, więc w dwójce będzie on dostępny od premiery

Opublikowano

Jedynka zajebista, dawać mnie to na switcha plus darkest dungeon 2 poproszę :sir:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

:banderas:

Miałem brać na switcha, ale trochę się cykam, że będzie coś na pstryku nie tak z tą gierunią.

Chyba wpadnie na PS5 jednak

Opublikowano
10 godzin temu, Szermac napisał:

:banderas:

Miałem brać na switcha, ale trochę się cykam, że będzie coś na pstryku nie tak z tą gierunią.

Chyba wpadnie na PS5 jednak

Raczej wątpię, że będzie chodziło gorzej niż jedynka - wygląda identycznie.

Opublikowano

No właśnie tak też słyszałem, że było średnio. Teraz dodatkowo animacje jakieś lepsze się wydają, może pstryk nie dać rady xD

Opublikowano

Od kogo konkretnie tak słyszeliście. Wszystkie recenzje jak również fakt grania sugerują nic takiego.

Opublikowano
7 godzin temu, ogqozo napisał:

Od kogo konkretnie tak słyszeliście. Wszystkie recenzje jak również fakt grania sugerują nic takiego.

 

Nie chce mi się szukać ale była masa dropów animacji, były też jakieś inne problemy ale po tylu latach nie pamiętam. Kolejne łatki to wyprostowały.  Wiem ,że kilka osób z tego forum miało podobne problemy więc pewnie w stosownym temacie jest to wszystko opisane. 

Opublikowano

Ok, to prawda, na forumie ktoś narzekał. Niemniej to na co narzekał (lag, glitche) brzmi trochę jak rzeczy, na które we wrześniu 2019 narzekał też niejeden posiadacz peceta z 1060 Ti i 32 GB RAM-u. 

 

 

Blasphemous nigdy mnie tak do końca nie przekonał, ale zrobił wiele po premierze, żeby to zrobić, za to szacun. Dlatego też interesuje mnie dwójka - patchując przez lata nie tylko liczne błędy, ale też usprawniając różne podstawy techniczne, animacji, sterowania itd., twórcy poszli dalej niż ogromna większość i zachęcili, żeby jeszcze dawać im szanse na dalszy rozwój.

Opublikowano

Aż się zdziwiłem, że recki tydzień przed premierą, jest dobrze, nie mogę się doczekać :banderas:

Opublikowano

Obczaiłem kilka screenów, wygląda, że jest jeszcze bardziej pokręcone w art designie od jedynki. Już jutro :banderas:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.