Skocz do zawartości

Blasphemous II


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

- "budzisz się w mrocznej komnacie, otoczony ruiną i trupami, i zaraz walczysz z ogromnym potworem. Unikasz ataków, wyliczasz kiedy możesz chlupnąć potiona, zapamiętujesz timing i uderzasz z kontrami. Blasphemous 2 zaczyna się bardzo podobnie, ale szybko rozwija skrzydła"

- Garcia: "wyrzuciiśmy kod Blasphemous do kosza. (...) Tym razem myślimy: jak wysoko możemy wejść, mając o wiele więcej środków i doświadczenia?"

 

- teraz są trzy bronie, a ich ulepszenia wydają się od początku robić znacznie większą różnicę. "Pierwsza do odblokowania jest śmiesznie satysfakcjonująca riposta, która dobrze wymierzone w czasie parowanie wynagradza potężnym susem do przodu, którym przecinamy przeciwników niczym andaluzyjski samuraj"

 

- Erosa: "chcieliśmy zbliżyć sie do metroidówki. (...) Rozwinąć liczbę i użyteczność broni i style grania, rozwinąć to, co kulało w jedynce"

- więcej postaci, wprowadzających zróżnicowany, mniej surowy i poważny nastrój

- Garcia: "w jedynce, każdy moment był ciekawy wizualnie. W dwójce, każdy moment będzie miał jakąś ciekawą zagadkę czy wyzwanie"

- kolce nie będą już zabijały jednym kontaktem [hurra!]

- sterowanie postacią bardziej responsywne, także dzięki przemodelowanym umiejętnościom 

- łapanie się ścian i możliwość lekkiego obsunięcia poprawią mobilność

 

- wiele scen jest opartych na niewykorzystanych szkicach z jedynki, albo na fotkach rzeźb, którymi dzielili się fani

 

- hiszpański dub szybko stał się ulubionym wśród graczy, więc w dwójce będzie on dostępny od premiery

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
7 godzin temu, ogqozo napisał:

Od kogo konkretnie tak słyszeliście. Wszystkie recenzje jak również fakt grania sugerują nic takiego.

 

Nie chce mi się szukać ale była masa dropów animacji, były też jakieś inne problemy ale po tylu latach nie pamiętam. Kolejne łatki to wyprostowały.  Wiem ,że kilka osób z tego forum miało podobne problemy więc pewnie w stosownym temacie jest to wszystko opisane. 

Odnośnik do komentarza

Ok, to prawda, na forumie ktoś narzekał. Niemniej to na co narzekał (lag, glitche) brzmi trochę jak rzeczy, na które we wrześniu 2019 narzekał też niejeden posiadacz peceta z 1060 Ti i 32 GB RAM-u. 

 

 

Blasphemous nigdy mnie tak do końca nie przekonał, ale zrobił wiele po premierze, żeby to zrobić, za to szacun. Dlatego też interesuje mnie dwójka - patchując przez lata nie tylko liczne błędy, ale też usprawniając różne podstawy techniczne, animacji, sterowania itd., twórcy poszli dalej niż ogromna większość i zachęcili, żeby jeszcze dawać im szanse na dalszy rozwój.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...