Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater

Featured Replies

Opublikowano

Średnio już pamiętam tę grę, ale możliwe, że o tym samym piszemy. Mi chodziło tę sekwencję zaraz po walce z metal gearem Ray, gdzie też trzeba było mashować jak poyeb.

  • Odpowiedzi 923
  • Wyświetleń 68,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    Odrestaurowany Metal Gear Solid prezentuje się znakomicie. Śliczna gra. Jeżeli istnieją jakieś niedogodności, o których niektórzy wspominali, ja ich nie doświadczyłem. Dodam, że Konami dzisia

  • Ktoś pyta dlaczego popiersie nie ma rąk, a ktoś mu odpowiada że tak wygląda Bomberman. I tak to się żyje na tym forumku 

  • Ja gram od 2 godzin i muszę powiedzieć, że jestem zachwycony i mam wrażenie, że jak na PS5 Pro nie siedzi się z metrówką klatek to spadków się nie zauważy w 99% gry, co jest zaslugą VRR. Najgorzej ma

Opublikowano

8 minut temu, Josh napisał(a):

Stary, ja to kupię dopiero jak będzie śmigać za stówkę turned ewentualnie kupię nawet za miesiąc używkę, przejdę i sprzedam tak że Konami nawet złotówki z tego nie zarobi.

Wyglądało to tak jakbyś u juz kupił stad moje zdziwienie. Słuchaj stary, każdy ma prawo do swojej opinii. Ja tego nikomu nie zabraniam. Po prostu nie ma sensu jechać po swoich. Jak sam widzisz, osoby ktore sięgnęły po produkt sa usatysfakcjonowane. Śmiem twierdzić ze możesz ulec presji i sam zaraz sięgnąć po produkt P

 

Zapomniałem dodać, ze dobrze pamietam jak bardzo lubisz wyzwania i speedrunowanie a ten tytuł to zapewnia na całkiem wysokim poziomie zabawy i taktyki good2

Opublikowano

True, za gnoja zrobiłem chyba wszystko co się dało jak gierka wyszła na PS2 (pierwszy MGS w jakiego zagrałem i tytuł, który mnie przekonał do skradanek), później wleciała platyna w wersji na PS3, teraz pewnie też się trochę pobawię, trofik Fox Hound brzmi jak masa frajdy. No, ale jednak za bardzo się szanuję, żeby już teraz to kupić i postawić na stałe na półce nabijając przy tym kieszenie tym wyrobnikom. Z SH2 remake nie miałem takiego problemu, wleciał preorder na długo przed premierą, gra została zgwałcona na wszystkie możliwe sposoby i będę jeszcze często do niej wracał, 3 stówki dobrze wydane. Szkoda, że remake jednej z najlepszych gier w historii skradanek nie został potraktowany z takim samym szacunkiem, więc też postaraj się zrozumieć moj ból czterech liter i niechęć do wspierania takich praktyk.

Opublikowano

Kupiłem żeby wybadać co i jak, pograłem z godzinkę i oddalem. Nie to że mi się nie podoba, bo grałbym jak zły, w końcu to Snake Eater, ale gra nie obsługuje ultrawide, mimo że jest taka rozdzielczość do wyboru, nie będę grał jak zwierzę z czarnymi pasami po boku. Może to połatają, w tym czasie cena spadnie i się kupi za 50zł.

A jak nie, to liczę że jakieś mody z ultrawide się pojawią, łącznie z odblokowaniem klatek.

O właśnie przeczytałem, że już takie mody się pojawiły. I jeszcze mi się przypomniało, że kamera jest trochę za blisko Snake'a szkoda, że nie można jej delikatnie oddalić, chociaż może dodadzą z czasem taką możliwość, byłoby miło.

Edytowane przez Wooyek

Opublikowano
33 minutes ago, Wooyek said:

Kupiłem żeby wybadać co i jak, pograłem z godzinkę i oddalem. Nie to że mi się nie podoba, bo grałbym jak zły, ale gra nie obsługuje ultrawide, mimo że jest taka rozdzielczość do wyboru, nie będę grał jak zwierzę z czarnymi pasami po boku. Może to połatają, w tym czasie cena spadnie i się kupi za 50zł.

A jak nie, to liczę że jakieś mody z ultrawide się pojawią, łącznie z odblokowaniem klatek.

O właśnie przeczytałem, że już takie mody się pojawiły. I jeszcze mi się przypomniało, że kamera jest trochę za blisko Snake'a szkoda, że nie można jej oddalać, chociaż może dodadzą z czasem taką możliwość, byłoby miło.

Musieli się bardzo postarać by nie obsługiwało 21:9, przecież UE5 bardzo ładnie się skaluje do różnych formatów i rozdzielczości. Sam też odpuszczam współczesne gry, które na kompie nie mają ultrawide.

Opublikowano

Najpłynniejsze konsolowe doświadczenie na Series X

Opublikowano
8 godzin temu, michu86- napisał(a):

A mi to strasznie wolno idzie przechodzenie bo za punkt honoru przyjąłem sobie że sam znajdę wszystkie żaby i kaczki. Na razie większość mam ale są lokacje gdzie po 30min szukania odpuszczam. Mam 9h a dopiero jestem przed walka z the fear. Ale nawet takie szukanie ma swój urok, tylko czasami kaczka w tym swoim przebraniu tak strasznie zlewa się z otoczeniem, że jest na prawdę ciężko.

W oryginalnej wersji nie potrafiłem odstrzelić żab podczas jazdy na motorze :(

Opublikowano
41 minut temu, metalcoola napisał(a):

W oryginalnej wersji nie potrafiłem odstrzelić żab podczas jazdy na motorze :(

Ej a to się chyba dało zrobic RPGiem o ile pamiętam.

Opublikowano

Dało się. Robiłem z poradnikiem z PE.

Opublikowano

Ja pamiętam, że miałem poradnik z PlayStation plus na te żaby i musiałem robić adnotacje bo okazało sie że był niekompletny. Z tym RPG na żabę był taki patent.

Pamiętam też, że na tym którymś z tych najwyższych poziomów trudności zrobiłem save tak, że po zgonie odpalała mi się ta mini gierka a że miałem problem z przejściem kolejnego fragmentu to już miałem jej serdecznie dosyć.

Opublikowano

Skończyłem. Ręce mi się składają do oklasków, jak wczoraj po zagrywce polskiego Jordana na meczu z Izraelem w katowickim Spodku.

Genialny tytuł, który ten remake uczynił po prostu jeszcze lepszym.

W sumie nie dziwię się decyzji Konami, żeby nie ruszać cutscenek. Mogli odważniej ruszyć gameplay, zwiększyć mapy itp. to na pewno, ale nie da się tego zrobić lepiej, niż to co zrobił maestro Kojima lata temu jeżeli chodzi o scenki, to jest po prostu niemożliwe i mogli to tylko spaprać.

Nowy styl graficzny trafił w samo sedno i idealnie przerzucił wydźwięk gry na obecne realnie branży.

Historia i realizacja cutscen z początku tego wieku po prostu wyprzedziła nawet gry z 2025 roku i uderza jeszcze bardziej. Po tym można poznać dzieła wizjonerskie. Typ przewiduje przyszłość i po prostu jego historie się nie starzeją.

Tak więc Snake Eater Delta w 2025 roku oceniam na 10/10, dziękuję i pozdrawiam.

Chce więcej, chce teraz prawdziwy remake MGS1, kolekcje vol 2. z MGS4 i Peace Walkerem oraz chapter 3 do MGS V, bo czegoś, czego nie ma to spieprzyć nie można, więc może tam mogą sobie pokręcić coś nowego bez Hideo, jak mają jaja.

A no i jak nienawidzę multików, tak w ten z Delty z chęcią pogram, ma wyjść jakiś czas po premierze w darmowej aktualizacji.

Śmieszą mnie jęki o dropy jakoby utrudniały komuś granie, bo na PS5 Pro chodziło to naprawdę kozacko, lepiej niż np. w takim Elden Ring dowolny bossfight, czy dowolna inna gra na UE5. Najważniejsze, nie było stutteringu, day2 patch mam wrażenie, że naprawił też wybuchy i te ostatnie 2 godzinki, gdzie był rozpierdol pięknie płynniutko się topiły, ale może to moja głowa zakochana w MGS, miłego wieczoru :).

W ogóle gra zajęła mi aż 16 godzin, myślałem, że jest krótsza, ale dużo było bezmyślnego tarzanka w błocie i zabaw z The End.

Opublikowano
5 godzin temu, Czoperrr napisał(a):

Musieli się bardzo postarać by nie obsługiwało 21:9, przecież UE5 bardzo ładnie się skaluje do różnych formatów i rozdzielczości. Sam też odpuszczam współczesne gry, które na kompie nie mają ultrawide.

Tak zjebali, ale mod był dostępny jeszcze przed premierą gry i na PC to normalne i wspólne dla wszystkich tytułów z Japonii, czemu akurat tam tego nie robią? Nie wiem. Japonia jest dziwna.

https://codeberg.org/Lyall/MGSDeltaFix

Opublikowano
1 godzinę temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Skończyłem. Ręce mi się składają do oklasków (...) duzo było bezmyślnego tarzanka w błocie i zabaw z The End.

Ja chcialem sprawdzic czy stara metoda wciaz dziala i go od razu uciulalem przy pierwszym spotkaniu facepalm

No bylem ciekaw czy cos sie zmienilo.

GztSi_2XcAAHVAS?format=jpg&name=large

Podobaja mi sie te rozdarcia na uniformie Snakea. Naprawde kozacko sie to prezentuje good

GztSi_3XgAAVkW3?format=jpg&name=large

Gamepleyu chyba nie musze spoilerowac(ukrywac)?

GztSjAFW0AAANcX?format=jpg&name=large

Krwi tez nie brakuje przy starciach

Japonskie modelki wub

Spoiler

GztSf85WAAAQ7N5?format=jpg&name=large

GztSf82XIAA2wB7?format=jpg&name=large

W koncu w wysokiej rozdzielczosci nyam2

Opublikowano

Konami liderzy branży w rozdzieraniu ubrań, bo to będzie sztandarowy ficzur SH f xD.

Zacząłem Reddita przeglądać po przejściu i jest jeszcze kilka ciekawych smaczków np. Menu jak przechodzimy w Legacy Mode jest to z OG, a nie to nowe.

Sprawdziłem też sam po przejściu ten nowy Guy Savage. Szkoda, że to takie krótkie, bo naprawdę mogli z tego zrobić taki cały level, no ale spoko smaczek i naprawdę porządnie wykonany.

Opublikowano

W ogóle nie udaje mi się brać przeciwników jako żywe tarcze. Niby duszę i trzymam CQC ale Snake zawsze sprzedaje combo usypiacza.

To samo "Freeze!" - wyszło mi jeden raz.

Przez moment myślałem, że to może wina pada (gram na pc) bo prompty na ekranie nie odpowiadają tym na padzie.

Opublikowano
2 minuty temu, kiseki napisał(a):

W ogóle nie udaje mi się brać przeciwników jako żywe tarcze. Niby duszę i trzymam CQC ale Snake zawsze sprzedaje combo usypiacza.

Musisz kompletnie nie ruszać lewą gałką żeby wyszło Ci trzymanie przeciwnika.

3 minuty temu, kiseki napisał(a):

To samo "Freeze!" - wyszło mi jeden raz.

A tutaj musisz się skradać trzymając "Stalking Button", na tym nowym sterowaniu to LB/L1. Dopiero jak zbliżysz się do przeciwnika kompletnie niezauważonym to go haltujesz.

Opublikowano

To łapanie to nawet w oryginale było trudne.

Opublikowano
23 godziny temu, Czoperrr napisał(a):

Większe problemy sprawiało mi bycie duszonym przez Solidusa pod koniec gry, niż tortury. Tego momentu nie dałem rady zrobić na EE.

U mnie kuzyn dał radę :). Energii nie zostało już niemal nic, ale przeszedł. Pojebana akcja. W pewnym momencie chcieliśmy już iść do ciotki po maszynę do szycia i coś kombinować xD

14 godzin temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Tak zjebali, ale mod był dostępny jeszcze przed premierą gry i na PC to normalne i wspólne dla wszystkich tytułów z Japonii, czemu akurat tam tego nie robią? Nie wiem. Japonia jest dziwna.

Coś kręcisz. Wszystkie "nowe" Residenty śmigają aż miło w 21:9, więc nie, to nie "Japonia jest dziwna".

Opublikowano
33 minuty temu, Shago napisał(a):

U mnie kuzyn dał radę :). Energii nie zostało już niemal nic, ale przeszedł. Pojebana akcja. W pewnym momencie chcieliśmy już iść do ciotki po maszynę do szycia i coś kombinować xD

Coś kręcisz. Wszystkie "nowe" Residenty śmigają aż miło w 21:9, więc nie, to nie "Japonia jest dziwna".

Chyba dopiero od Village.

Co powiesz o Elden Ring (tam nawet banują za UW w multi), FF VII Remake, XVI i Rebirth, czy np. Metaphor: Refantazio? Często i gęsto Japońce mają na PC srogo wyjebane, zresztą może po prostu ufają moderom, którzy i tak robią UW lepiej, bo nie znam gry na PC bez jakiegoś fanowskiego UW fixa, to zawsze jest problematyczne.

Opublikowano

Od żadnego "Village", przeszedłem RE3 Remake i RE4 Remake w 21:9. RE2: Remake też ma 21:9.

4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):

bo nie znam gry na PC bez jakiegoś fanowskiego UW fixa, to zawsze jest problematyczne.

Serio nie wiem o czym mówisz. Wszystkie gry od MS mają wsparcie 21:9 bez żadnego problemu. Gry od Sony? God of War wygląda wybornie w 21:9. Tak samo Horizon.

Nie, nie używam żadnych modów.

Opublikowano

Ale przekomicznie The End popierdala jak się go wykryje i skuje mordę kilka razy. Sztos animacja.

Ta gra ma mega smaczki, już było mówione o scenkach że są wyborne - podpisuje się pod tym. W momencie kiedy 1 raz obserwujemy bazę groznij przez lornetkę jest tam scena jak Ocelot komplementuje buty Evy - jak po tym jeszcze raz skorzystamy z lornetki widać jak Eva parodiuje jego gest jak ten odchodzi. Wyborne są takie detale.

Opublikowano
Teraz, Shago napisał(a):

Od żadnego "Village", przeszedłem RE3 Remake i RE4 Remake w 21:9. RE2: Remake też ma 21:9.

RE7 nie miało, więc od Village i remaków.

Poza tym i tak był potrzebny mod, gdyż nie ogarniają FOV a do tego cutscenki są w 16:9 zawsze u Capcomu. Wiem, bo grałem zarówno w Village, jak i RE4R na PC.

Anyway From Software do tej pory żadnej gry na PC nie wydał z 21:9, Square Enix też bieda, Sega różnie (Yakuzy nowe mają, ale i tak trzeba modować), więc Konami nie jest jedyne bez tego wsparcia i raczej nie widać tendencji wzrostowej we wspieraniu takich ficzerów na PC bez modów i porządnie, a szkoda.

1 minutę temu, michu86- napisał(a):

Ale przekomicznie The End popierdala jak się go wykryje i skuje mordę kilka razy. Sztos animacja.

Ta gra ma mega smaczki, już było mówione o scenkach że są wyborne - podpisuje się pod tym. W momencie kiedy 1 raz obserwujemy bazę groznij przez lornetkę jest tam scena jak Ocelot komplementuje buty Evy - jak po tym jeszcze raz skorzystamy z lornetki widać jak Eva parodiuje jego gest jak ten odchodzi. Wyborne są takie detale.

Walka z The End w ogóle ciekawsza niż w OG, bo jednak teraz dużo więcej detali na tej mapie i jakoś mniej widać :D.

13 minut temu, Shago napisał(a):

Od żadnego "Village", przeszedłem RE3 Remake i RE4 Remake w 21:9. RE2: Remake też ma 21:9.

Serio nie wiem o czym mówisz. Wszystkie gry od MS mają wsparcie 21:9 bez żadnego problemu. Gry od Sony? God of War wygląda wybornie w 21:9. Tak samo Horizon.

Nie, nie używam żadnych modów.

Szkoda, z modami dużo lepiej, szczególnie tego koleżki https://codeberg.org/Lyall

Opublikowano
50 minut temu, michu86- napisał(a):

Ale przekomicznie The End popierdala jak się go wykryje i skuje mordę kilka razy. Sztos animacja.

Ta gra ma mega smaczki, już było mówione o scenkach że są wyborne - podpisuje się pod tym. W momencie kiedy 1 raz obserwujemy bazę groznij przez lornetkę jest tam scena jak Ocelot komplementuje buty Evy - jak po tym jeszcze raz skorzystamy z lornetki widać jak Eva parodiuje jego gest jak ten odchodzi. Wyborne są takie detale.

Maja szczescie ze zadbali o te kanoniczne detale. Ja zapomnialem sie dzis wychodzac na zewnatrz w stroju doktorka fsg Wiecie ja bardzo lubie sekcje plywane ale mogli juz pokusic sie o male dopracowanie. Np.kiedy nurkujemy do wody na banke to snake zawsze wyplywa doslownie jak w oryginale. Duzo przez to zycka stracilem na bossie. Takie stare archaizmy sa do poprawienia. Albo kiedy sie przyklejimy do sciany to ciezko ja opuscic w porzadanym kierunku kiedy jeszcze wrog jest w zasiegu. Mala wtopa i alarm mevek

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.