Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater

Featured Replies

Opublikowano

Tak btw wiecie że te krokodyle w wodzie potrafią od razu zabić? Zaczynają mocno pluskać jak namierza Snakea, podpływają i jest gameover. Myślałem że tylko gryzą albo coś. Jednak w wodzie od razu zabijają.

  • Odpowiedzi 960
  • Wyświetleń 71,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    Odrestaurowany Metal Gear Solid prezentuje się znakomicie. Śliczna gra. Jeżeli istnieją jakieś niedogodności, o których niektórzy wspominali, ja ich nie doświadczyłem. Dodam, że Konami dzisia

  • Ktoś pyta dlaczego popiersie nie ma rąk, a ktoś mu odpowiada że tak wygląda Bomberman. I tak to się żyje na tym forumku 

  • KrYcHu_89
    KrYcHu_89

    Ja gram od 2 godzin i muszę powiedzieć, że jestem zachwycony i mam wrażenie, że jak na PS5 Pro nie siedzi się z metrówką klatek to spadków się nie zauważy w 99% gry, co jest zaslugą VRR. Najgorzej ma

Opublikowano

Pamiętacie ze jak kręcimy snakiem w ekwipunku to zacznie wymiotować. Kiedy połączymy to razem z zatruciem pokarmowy to nie musimy korzystać z apteczki albo kiedy nam braknie mamy wyjście z sytuacji. Niestety ukonszen nie leczy.

Opublikowano

W kanałach po ucieczce z sali tortur przed walka z the sorrow, jedna lokacje przed skokiem i ucieczce Ocelotowi są drzwi za którymi wali głośna muzyka. Nie pamiętam ich w oryginalne, jak je otworzyć?

Opublikowano

Czy tylko mi the sorrow przypomina Wojciecha Cejrowskiego? Jedyne co ich różni to długość włosów no i że ten z gry ma buty.

Edytowane przez michu86-

Opublikowano
3 godziny temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Po lewej i prawej wygląda tak samo...

MDE0glN.jpeg

Edytowane przez DarkStar

Opublikowano

Właśnie skończyłem.

Big Boss

G0COp_VWoAA6XNv?format=jpg&name=4096x409

Zawsze wiedziałem ze to jest gra mojego Żyćka i to na poważnie. Teraz cieszę sie tym bardziej gdyż w końcu mogę zagrać w wysokiej rozdzielczości ciesząc sie wytryskami na bazowej konsoli ze wsparciem współczesnego sterowania zza ramienia. Mój sen sie ziścił. Piękna przygoda i jeszcze piękniejsze końcowe fajerwerki u boku Ewki Aloy_cool1

Owszem gra ma swoje wady techniczne i nierówna grafe ale o tym sie rozpisze w innym temacie. Pozdrawiam..

Opublikowano

Przypomniałem sobie jak bardzo nie lubię tej całej akcji z ucieczka motocyklem, jest nudna, przeciągnięta a żaby i kaczki tam poukrywane to bez poradnika ani rusz. Najgorszy moment gry. Czasami w grach tak robią, że na koniec ma być coś widowiskowego, innego. W RE któryś też tam się uciekało motorówką. Tutaj mamy ten motorek i dość zabawne przejścia na kolejną mapę co 2min w "dynamicznym" pościgu. To i pielgrzymka z the sorrow to 2 najgorsze momenty też wspaniałej gry. Pielgrzymkę da się "pominąć" na szczęście. I też trochę dla mnie za dużo tych akcji z the Boss jak leje Snejka, chyba łącznie 4 czy 5 gdzie Snejk dostaje bęcki. A ona go rozbraja z palcem w D. Znam kontekst, fabułę i tłumaczenie, że między nimi jest coś więcej niż miłość ale i tak nagle z gościa co nie może położyć ręki na the Boss w ostatnim starciu nagle robi progress o 200% i już jest kozak. Mogli by chociaż to jakoś pokazać, że z każdym kolejnym starciem Snejk robi jakis progres. Chyba, że tu chodziło o kwestie czysto psychiczne, że wreszcie się przełamał, bo nawet ona mówiła coś w stylu, że już nic więcej go nie może nauczyć "technicznie" i że nie nauczy go myśleć jakie decyzje podejmować philosoraptor

Edytowane przez michu86-

Opublikowano
1 minutę temu, michu86- napisał(a):

Przypomniałem sobie jak bardzo nie lubię tej całej akcji z ucieczka motocyklem, jest nudna, przeciągnięta a żaby i kaczki tam poukrywane to bez poradnika ani rusz. Najgorszy moment gry. Czasami w grach tak robią, że na koniec ma być coś widowiskowego, innego. W RE któryś też tam się uciekało motorówką. Tutaj mamy ten motorek i dość zabawne przejścia na kolejną mapę co 2min w "dynamicznym" pościgu. To i pielgrzymka z the sorrow to 2 najdalsze momenty też wspaniałej gry. Pielgrzymkę da się "pominąć" na szczęście.

Jakbyś miał mało jeżdżenia motorkiem to w kolejnej części.....

hqdefault.jpg

...jest jeszcze gorzej leo

Opublikowano

W 4 grałem jakieś... 15 lat temu i na szczęście słabo pamiętam ten fragment, ale taki remake czwóreczki bardzo chętnie bym przyjął (od razu po jedynce!).

Opublikowano

W obie te gry ostatni raz grałem w tym samym czasie zaraz po tym jak tylko dostały wsparcie dzbanow. W tedy to poleciałem maraton po platinum MGS2 (październik 2012), MGS4 (listopad 2012) i w końcu MGS3 (grudzień 2012). Znacznie później MGS:PW. Ja mam inne wrażenia z końcówki gry. U mnie wszystko zagrało.. może poza tą rozmowa przed pościgiem która nie jest na miejscu (presja wszystko sie wali a oni sobie randkuja). Mnie osobiście kopara opada na sama końcówkę, kiedy mam ja przeżyć jeszcze raz zaczynając od Volgina: walka, pościg i znów walka. Myślisz sobie ze to juz po wszystkim a tu kolejne bomby na ciebie spadają a do napisów końcowych jeszcze daleka droga. To dalej robi na mnie ogromnie wrażenie mimo iz to wszystko juz znamy dobre 20 lat. Ave Kojimahi

Opublikowano

Dla mnie końcówka top poza właśnie tą ucieczka motorem. Bardzo ładnie wszystko wyjaśnione i dopracowane. Akcja Ocelota w samolocie też zacna. Młody Ocelot mi najbardziej przypadł do gustu z wszystkich jego odsłon w innych seriach. Tylko dziwne że w kilka godzin się nauczył tak CQC, że był w stanie rywalizować ze Snejkiem jak równy z równym reggie

Edytowane przez michu86-

Opublikowano
9 godzin temu, oFi napisał(a):

Jakbyś miał mało jeżdżenia motorkiem to w kolejnej części.....

hqdefault.jpg

...jest jeszcze gorzej leo

Na najwyższym poziomie trudności myślałem, że wyrzucę pada przez okno.

Opublikowano

Polecam każdemu zdobyć klisze filmowe od strażników bo filmiki, które potem można obejrzeć w menu są tak skrajnie porąbane i cringowe, że aż śmieszne. Szczególnie film o nazwie "Payback" to jest złoto kekw

Opublikowano

Jak ktoś planuje platynowac to od razu uczulę na jedną sprawę bo opisy w necie niektóre tego wprost nie wyjaśniają. Żeby zdobyć 100% żarcia trzeba również zdobyć gniazdo the pain. Ale nie uda się tego zdobyć bez posiadania zwykłego gniazda pszczół. Więc zanim skończymy walkę z Ocelotem to trzeba mieć w ekwipunku zwykle gniazdo i podczas walki rzucić Painowi a on nam "przerobi" na jego specjalne gniazdo. Przez to muszę nadrobić ok godzinkę grania :(.

Jak ktoś nie złapał Ocelota w oknie w endingu (a jest za to trofeum) to wystarczy odpalić ending z teatru - tak jest najszybciej.

"Turlaniem" można też przeskakiwać przez przeszkody które sięgają nam do pasa, szybsze to i lepsze niż powolne "climb". Da się też przeskoczyć w taki sposób przez dziurę w siatce elektrycznej o ile jest na wysokości pasa.

Chyba na razie tyle wieści, kończę przejście na very easy gdzie zbieram wszystko i potem podjazd do extreme - ciekawe jak będzie dog

Opublikowano

Pokusili sie o nowe delikatne rzeczy jak widzę. To samo jest z walka z Volginem. Nigdy wcześniej tego nie próbowałem i nie wiedziałem ze jest taka opcja nawet. Do sedna.. przesłuchując strażnika dowiadujemy sie słabych stronach Volgina których można użyć podczas walki z nim.

sekrety Volgina

o grzybach wiedziałem ale wody sobie nie przypominam. Teraz podczas starcia mamy taka możliwość strzelając w rury ponad jego głowa ktore go paraliżują na moment

Teraz jeszcze slysze o tym miodku. Super. Cos nowego do zrobienia a pewnie takich smaczków jest dużo więcej, jak choćby zabawa z mostem linowym na początku Coolface

Opublikowano

Zabawa z mostem byla w oryginale też

Opublikowano
4 godziny temu, MEVEK napisał(a):

Pokusili sie o nowe delikatne rzeczy jak widzę. To samo jest z walka z Volginem. Nigdy wcześniej tego nie próbowałem i nie wiedziałem ze jest taka opcja nawet. Do sedna.. przesłuchując strażnika dowiadujemy sie słabych stronach Volgina których można użyć podczas walki z nim.

sekrety Volgina

o grzybach wiedziałem ale wody sobie nie przypominam. Teraz podczas starcia mamy taka możliwość strzelając w rury ponad jego głowa ktore go paraliżują na moment

Teraz jeszcze slysze o tym miodku. Super. Cos nowego do zrobienia a pewnie takich smaczków jest dużo więcej, jak choćby zabawa z mostem linowym na początku Coolface

Tych smaczków małych i większych w grze jest całe mnóstwo. Już nie wiem które były wcześniej a które dodali. Nieważne. Uwielbiam jak w grach twórcy często puszczają oczko do graczy.

Opublikowano

Teraz jak wspominacie o tym dodali sporo nowości trzeba przyznać w różnych momentach gry (z tą wodą Volgina to bankowo nie było w oryginale). Duch podejscia gier Kojimy widać musiał zostać w developerach konami.

Jak spadnie cena z rowerka to bankowo będę się brał za tą wersję.

Opublikowano
49 minut temu, BRY@N napisał(a):

Ja pamiętam, że jak jechałeś w stroju z flagą Stanów i ZSSR to w tą drugą nie strzelał

Kamuflaż "Cold war" - przydatne w czasie ucieczki motorem, wypada z Volgina po usunięciu staminy. I strzelani w rury z wodą już było w OG, ale zadawało mu obrażenia.

Opublikowano
W dniu 5.09.2025 o 08:34, michu86- napisał(a):

Mogli by chociaż to jakoś pokazać, że z każdym kolejnym starciem Snejk robi jakis progres.

Dokładnie tak było, co najlepiej widać w starciu po podłożeniu C3 czy nawet już wcześniej: będąc przyłapanym w stroju Raikova. Dosyć subtelne, ale widoczne.

Swoją drogą, przeczytałem dziś w recce w PE, że Delta na zwykłym PS5 w trybie performance ma rozdziałkę wahającą się między 720p a 1080p, a i tak nie dostarcza 60 klatek...I jeśli dobrze kojarzę, to filmiki i tak mają lock na 30 fps. Co to kurwa jest xD?

Czyli grałem w Snake Eatera na PS2 w 20-25 klatkach narzekając, że to duży downgrade w stosunku do płynniutkiej dwójki, po latach mogłem zaliczyć grę w godnych okolicznościach dzięki edycji HD na PS3, a teraz znowu mam mieć FILMOWE doświadczenie? Nie no spoko.

Edytowane przez kotlet_schabowy

Opublikowano
7 minut temu, kotlet_schabowy napisał(a):

Dokładnie tak było, co najlepiej widać w starciu po podłożeniu C3 czy nawet już wcześniej: będąc przyłapanym w stroju Raikova. Dosyć subtelne, ale widoczne.

Swoją drogą, przeczytałem dziś w recce w PE, że Delta na zwykłym PS5 w trybie performance ma rozdziałkę wahającą się między 720p a 1080p, a i tak nie dostarcza 60 klatek...I jeśli dobrze kojarzę, to filmiki i tak mają lock na 30 fps. Co to kurwa jest xD?

Czyli grałem w Snake Eatera na PS2 w 20-25 klatkach narzekając, że to duży downgrade w stosunku do płynniutkiej dwójki, po latach mogłem zaliczyć grę w godnych okolicznościach dzięki edycji HD na PS3, a teraz znowu mam mieć FILMOWE doświadczenie? Nie no spoko.

No jak to jest progres na zasadzie zrobię jeden fikołek więcej na ramieniu The Boss to spoko - mocno subtelnie. Nie tak subtelnie jak progres Ocelota pod koniec ;)

Ja na szczęście nie patrzę na klatki i nie mam co do tego wymagań, byle mocno nie chrupało. Można powiedzieć, że jestem mało wymagającym odbiorcą w tym zakresie. To nie multi gdzie to ma dla mnie wtedy większe znaczenie. A tych wcześniej wymienionych bugow, mocno tu pietnowanych przez 25h grania doświadczyłem raz. Słownie - jeden:). Dodatkowo jedna większa przycinka podczas walki z the fury i to by było na tyle.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.