Skocz do zawartości

Unicorn Overlord


Suavek

Rekomendowane odpowiedzi

Kurde, nie powinienem kolejnej gry rozgrzebywać :facepalm:, ale sprawdzę jednak dziś demo w wolnej chwili w domu... Za dużo tych dobrych opinii.

 

To w końcu jest turówka, czy RTS? Jest jakaś presja czasu w kampanii, czy można grać po swojemu, na spokojnie?

Odnośnik do komentarza
29 minut temu, Suavek napisał:

To w końcu jest turówka, czy RTS? Jest jakaś presja czasu w kampanii, czy można grać po swojemu, na spokojnie?

Na spokojnie, jednostki poruszają się w czasie rzeczywistym, ale w każdej chwili możesz dać aktywną pauzę i wydać rozkazy. Samo starcie jest automatyczne, w turach zależnych od aktywnych i pasywnych punktow akcji jakie maja bohaterowie. Przed starciem mozesz poustawiać im taktyki kogo mają atakować, jakie skille użyć itp. 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Jak 13 sentinels mnie rozczarował i nigdy nie skończyłem bo mam awersję do visual novel, a sama warstwa growa mnie absolutnie nie porwala to tutaj po 2h jestem pod wrażeniem. Ogląda to się bajecznie, najładniejsza rysowana gra ever to I same mięso wydaje się ciekawe. Choć czekam aż odblokuje się więcej opcji taktycznych bym mógł poczuć że rozkmina z skillami przekłada się na efekty bo na razie to śliczny samograj

 

Stay tuned

Edytowane przez Daffy
Odnośnik do komentarza

Mnie demo jednak nieco ostudziło entuzjazm. Albo inaczej - na tę chwilę nie jest to tytuł, który koniecznie teraz bym chciał ograć, mając tak duży backlog. Jest on ciekawy, oryginalny, satysfakcjonujący, piękny graficznie i muzycznie, ale mimo wszystko na raczej dalszą przyszłość. Gdyby fabularnie działo się tu coś ciekawszego, to może inaczej bym podszedł. Tymczasem zapowiada się raczej klasyczne animu-fantasy.

 

Ale faktycznie z lokalizacją popłynęli. Nie chcę dyskutować, czy to dobrze, czy źle, ale po włączeniu japońskich głosów każdy, kto choćby minimalnie jest osłuchany wyłapie spore różnice. Plus właśnie ten wspomniany literacki język, podczas gdy w oryginale postacie gadają zupełnie "normalnie". Ale to mówię tylko w kontekście różnic, bo nie uważam, żeby dialogi były w jakimkolwiek stopniu złe.

Odnośnik do komentarza

Dobrze, że ludzie jęczący w takich tekstach nie przeczytali nigdy w życiu jakiejś książki, bo by dopiero byli w szoku na jakim "lewactwie i ideologii" polega tłumaczenie od dosłownie początków istnienia jakiejkolwiek literatury i jacy tłumacze byli uważani za najlepszych przez te tysiące lat.

 

 

Lewactwo bo nazwali tryb trudności "story" a celniej by było "casual" XD. Po tylu latach forum nadal potrafi zrobić wrażenie na człowieku.

Odnośnik do komentarza

Na pewno opus magnum tego studia jeśli chodzi o zawartość, gra jest olbrzymia. Czy bardziej zakręcona fabuła tu by pomogła? Pewnie tak, tym bardziej że studio pokazało że też takie robić potrafi. Ale uważam że akurat w przypadku takiego typu gierki nie jest to jakiś warunek absolutnie konieczny bo tutaj liczy się głównie samo mięsko

Odnośnik do komentarza

Atlus/Sega jest tylko wydawcą. Ja liczyłem na wersję PC już przy okazji 13 Sentinels. No ale z jakiegoś powodu nadal cisza. Myślę, że w tym przypadku również, gdyby mieli coś przełamać, to już na premierę by zrobili multiplatformę.

 

Może kiedyś się doczekamy chociaż części gier Vanillaware na PC. Ja bym przyjął wszystkie bez zastanowienia. Ale na tę chwilę wszystko console-exclusive.

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, number_nine napisał:

Włączyłem na chwilę demo i wszystko ładnie pięknie, ale totalnie nie kumam tych walk. Klikam na jednostkę wroga, walka sama się toczy i nawet nie zdążyłem się zorientować co kto robi XD Tam sie jakoś leveluje te postacie, wybiera skille którymi mają atakować, czy tak przez całą gre wszystko z automatu?

 

Tutorial wszystko tlumaczy. Z czasem ustawiasz skille, ekwipunek i taktyki oraz jakie jednostki są w danym skladzie. Pierwsza walka jaką widzisz to bardziej pokazówka jak wyglądają starcia wysoko levelowych składów. Możesz podejrzeć statsy i taktyki jakie mają, ale chyba nic sie tam nie da zmienić. W czasie walki możesz pod chyba Y (na switchu, X na xboxie) sprawdzić jakie skille były użyte. 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Jakoś mega daleko nie jestem, ale im dalej tym więcej kombinowania, bo papier-kamień-nozyce odgrywa duża role w walkach. Widze też, że najemnicy raczej nie odstają od tych imiennych postaci. Tak samo to kto jest dowodca oddziału tez ma znaczenie w niektórych bitwach, poruszanie się po mapie, niszczenie przeszkód itp. Siadł mi ten system dużo bardziej od ostatnich Fire emblem.

Odnośnik do komentarza

Ja wczoraj skończyłem po ponad 50h.

Bardzo przyjemna gra, czym dalej tym lepiej i wiecej taktyki o ile kogoś nie znudzi gameplay loop. Dla mnie jest idealny. 

Fabularnie i lore też zyskuje dużo pod koniec gry jak się trochę wyklaruje kto i dlaczego ale nie jest to najważniejsze w tym tytule. Ma się dobrze grać a gameplay to sztos.

Jest to też najładniej wyglądająca gra ostatnich lat. 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, devilbot napisał:

Ja wczoraj skończyłem po ponad 50h.

Bardzo przyjemna gra, czym dalej tym lepiej i wiecej taktyki o ile kogoś nie znudzi gameplay loop. Dla mnie jest idealny. 

Fabularnie i lore też zyskuje dużo pod koniec gry jak się trochę wyklaruje kto i dlaczego ale nie jest to najważniejsze w tym tytule. Ma się dobrze grać a gameplay to sztos.

Jest to też najładniej wyglądająca gra ostatnich lat. 

 

Dużo jest wyborów podczas gry? Zakończenie jest jedno?

Do tej pory

Spoiler

oszczedziłem chyba 3 typów, chociaż korciło, żeby ich zajebać

 

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Shen napisał:

Dużo jest wyborów podczas gry? Zakończenie jest jedno?

Do tej pory

  Ukryj zawartość

oszczedziłem chyba 3 typów, chociaż korciło, żeby ich zajebać

 

 

Wybory są głównie dotyczące postaci które mogą lub nie się przyłączyć.

Raczej ciężko coś zjebać ale tak niektóre są pomijalne. Nie przejmowałbym się tym.

Są dwa zakończenia i przed samym końcem gry będzie wybór w dialogu.

Po skończeniu gry można grać dalej i powtarzać ostatnią misję i wybrać inne zakończenie.

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...