Skocz do zawartości

No Rest for the Wicked


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Gry z tak blisko ustawioną kamerą nie kojarzą mi się dobrze, trudno coś wielkiego w nich zrobić rozgrywkowo. Zazwyczaj są to gry typu "przesz do przodu, wszystko proste". No ale trudno wątpić w Moon Studios, które też ma na pewno budżet, którego zawsze chciało. I twierdzą, że zawsze ich pierwszym marzeniem było zrobić action RPG.

 

"Od sześciu lat ciężko pracujemy nad projektem naszych marzeń i pasji - nowoczesnym aRPG, napędzanym przez naszą miłość i ambicje związane z budowaniem świata i technicznym gameplayem (...) Po sukcesie Ori, uznaliśmy, że dojrzeliśmy, by w końcu to zrobić (...) To nasza własna wizja tego, co zawsze uważaliśmy za absolutną esencję gatunku aRPG, a jednocześnie robimy kroki naprzód i wprowadzamy innowacje tam, gdzie naszym zdaniem warto".

 

- brutalne, wymagające precyzji walki

- "wertykalność, jakiej nie było jeszcze w aRPG"

- NPC ze swoimi wątkami, sporo sekretów w lokacjach do odkrycia

- co-op do 4 graczy

- premiera Early Access "w tym roku fiskalnym", ale brzmi jak marzec, bo 1 marca ma być szersza prezentacja gry 

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

Tak, winieta mocno średnia. Poza nią to jednak od razu rzuca się w oczy cudowny styl graficzny od chłopaków z moon. Fajnie wygląda też wszystko od strony samego gamepleju. Czuć moc ciosów, bloków itd.Co do reszty to myślę że można być spokojnym że dowiozą bo kto jak kto ale temu studiu po tym co pokazali z ori można spokojnie zaufać. Day 1 100%:boski_miszcz:

Odnośnik do komentarza
12 minut temu, ogqozo napisał:

Kurde jak zamknąć oczy i tylko słuchać, to wiadomo z jakiej gry to jest boss hehe.

Dla mnie ten boss to taki Ludwiczek z bb;) a dla Ciebie? Swoją drogą no krd jaram się.Wiadomo jak ktoś lubi klimaty dark fantasy w polączeniu z soulsowym gameplejem  no to nie ma opcji że przejdzie obok tego tytułu obojętnie.Ale poprzez udzwiękowienie, odgłosy i nawet tą całą winietę gra ta nabiera naprawdę mega fajnego odbioru.Nie należy zapominać też że seria ori do dzisiaj to jedna z topowych gier jeśli chodzi o jakość hdr.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Early access 18 kwietnia.

 

Gra ma losowy loot, ale lokacje są zrobione jednorazowo i przeciwnicy nie odradzają się/regenerują nawet po naszym zgonie.

 

O dziwo cykl dnia/nocy i pogody. Jest też crafting i kupowanie nieruchomości w mieście. 

 

Na razie bardzo standardowe te newsy jak dla mnie. Siekasz mieczem, turlasz się, zbierasz białe, niebieskie, fioletowe, złote broni i wkładasz do nich runy, różne bronie mają różne ataki.

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Twórcy:

 

- "kiedy mówiłem, że chcemy zrewolucjonizować action RPG, miałem na myśli połączenie wielu elementów, których jeszcze nikt nie połączył w ten sposób"

- "chcieliśmy stworzyć system walki, który wygląda tak dobrze, jak nasze animacje"

- "gdy patrzę na gry, które nas zachwycały wcześniej, myślę, że dziś nie robią wrażenia. Ale jak idę do muzeum i patrzę na te obrazy sprzed 600 lat, one wyglądają genialnie. (...) Zawsze zależy nam na projekcie, stworzeniu czegoś, co może nie zestarzeje się za 5 lat, przetrwa próbę czasu"

- "w Soulsach, szkatuła w danym miejscu zawsze będzie zawierała to samo dla każdego gracza. Ale chciałem, by za każdym razem gracz miał inne doświadczenie. Nawet jeśli masz ten sam miecz, to dodajemy losowość, dostajesz do niego tym razem ognisty klejnot albo szybsze odpalanie technik, co zmienia to, jak grasz"

- "ponadto w Soulsach cały czas masz zajęty prawy kciuk obracaniem kamery. My tymczasem możemy tak zaprogramować kamerę, by idealnie ukazywała w kadrze wszystko. I teraz możesz odpalać te wszystkie niesamowite ataki, gdy rzucasz się w przód, w tył. (...) W Soulsach walczysz z przeciwnikami jak Artorias, którzy mają te superefektowne ataki. Ale sam takich nie masz - gracz nigdy nie wygląda tak cool tam"

- "jeśli dobrze to zrobimy, jeśli będziemy ulepszać grę w early accessie, wprowadzając dodatkowe pomysły, chcemy osiągnąć to, by gra stała się czymś osobnym i własnym - własnym podgatunkiem aRPG"

 

 

- czy to Soulslike? Podobno nie, bo przeciwnicy się nie odradzają i nie tracimy expa przez śmierć

- superataki ładują się przez pasek, ale można to znacznie przyspieszyć parując ciosy

- mimo porównań do Diablo, sterowanie jest ewidentnie robione pod pada, nie klikando

- twórcy są bardzo dumni z niesamowitej pracy grafików, którzy namalowali ręcznie wszystkie te lokacje

- stosunkowo sporo czasu jak na diablowaka czy soulsaka spędzamy na niewalczących aktywnościach, jak szukanie skarbów, gotowanie posiłków, crafting itp. Rozwijanie miasta Sacrament może zaskoczyć rozbudowaniem na modłę Animal Crossing

- początek gry podobno bardzo przypomina estetycznie Diablo, niemniej nie mamy wyboru klasy na początek

- grywalna postać jest dość mało znacząca, historia opowiedziana w grze ma innych protagonistów, nasza postać jest raczej świadkiem i ma niewielką rolę do odegrania w tej historii

- multiplayer ma być jednym z pierwszych dodatków po rozpoczęciu early accessu

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...