Opublikowano wtorek o 09:292 dni To są wyniki sprzedaży do końca 3. kwartału, do końca września.Trudno chyba mówić o "zwalnianiu" przy tak krótkim okresie, bo to chyba jasne, że najwięcej chętnych będzie na premierę produktu, niż w dowolnym późniejszym randomowym tygodniu/miesiącu. Powiedzmy tyle, że sprzedaż Switcha 2 jest dużo wyższa w mierzonych regionach, niż pierwszego Switcha w danym czasie po premierze. W raporcie kwartalnym, Nintendo prognozuje obecnie aż 19 mln sprzedanych sztuk konsoli w ciągu roku. Przypomnijmy, że przed premierą zakładali 15 mln sztuk; zaznaczmy, że było to zawsze raczej pytanie o możliwości produkcyjne, niż zainteresowanie klientów. (Za to pierwszy Switch ma obniżone prognozy i sprzedaje się nieco mniej, niż firma oczekiwała).Widać nadal też, że Nintendo to firma dwóch krajów. USA i Japonia odpowiadają za ok. połowę wszystkich Switchów, może więcej (Japonia i "Ameryki" to łącznie 60%). Mniej niż 25% rynku Switcha to Europa, i niecałe 20% to reszta świata.
Opublikowano wtorek o 10:162 dni Kilka ciekawostek z raportu:Nintendo oczywiście notuje wyższy przychód, niż przed premierą Switcha 2, ale wskaźnik zysku brutto jest znacznie niższy, około 36%. Innymi słowy - przypomnienie, że sprzedać to jedna rzecz, a sprzedać z wysoką różnicą to inna. Prawdziwe klepanie kapuchy jest na rzeczach, które się taniej robi, a drogo sprzedaje (głównie gierki). W tym momencie główny przychód Nintendo to sama konsola Switch 2, co nie jest specjalnie zyskowne samo w sobie. Ogólnie firmie daleko do strat, mają świetne wyniki właściwie na każdym polu, tylko mówię że procent zysku do wydatków jest znacznie mniejszy. Nie na tym się klepie kapuchę.Udział sprzedaży softu cyfrowego jest nieco NIŻSZY, niż rok temu, w postaci 54%. (Mówimy o udziale cyfrówek w sprzedaży w walucie, nie ile pojedynczych sztuk softu się sprzedaje - wiadomo, że niektóre cyfrówki są znacznie tańsze niż typowy hit pudełkowy i sztukowo jest ich więcej)Sprzedaż gierek na Switcha 1 nie spadła na razie drastycznie. Nadal 75% gierek sprzedanych przez Nintendo było na pierwszego Switcha. Sumarycznie oznacza to wyższą sprzedaż softu, niż rok temu. Niewiele wyższą, ale mówimy nadal o złotych czasach Nintendo w kwestii tego, ile kupuje się gierZestaw Switch 2 + Mario Kart World sprzedał konkretnie 8,1 miliona na te 10,3 mln konsol. Wychodzi na to, że zdecydowana większość ludzi, która nie kupiła zestawu, i tak kupiła Mario Karta lol. Mandatory fun.
Opublikowano wczoraj o 10:35 1 dzień Super apka, otwiera przeglądarkę żeby dokończyć zakup na eshopie xD
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. Warto wymieniać pro controller na nową wersje i mają jakieś zastosowanie stare joy cony z switch-a 1?
Opublikowano 17 godzin temu17 godz. 40 minut temu, SpacierShark123 napisał(a):mają jakieś zastosowanie stare joy cony z switch-a 1?Do Ring Fita tylko joy-cony z jedynki pasują, Labo tak samo i może jeszcze ze dwie gimmickowe gierki ich wymagają.
Opublikowano 17 godzin temu17 godz. 3 minuty temu, Bzduras napisał(a):Do Ring Fita tylko joy-cony z jedynki pasują, Labo tak samo i może jeszcze ze dwie gimmickowe gierki ich wymagają.Ale można je używać też do gier z switcha 1 w wstecznej? Mam 2 pary więc jedną bym zostawił.
Opublikowano 17 godzin temu17 godz. Możesz je nawet używać do gier z S2 które nie wymagają specyficznych dla nowych joy-conów ficzerów typu myszka, musisz tylko ogarnąć sobie gripa do ładowania ich albo jakąś stację ładującą.
Opublikowano 17 godzin temu17 godz. 1 minutę temu, Bzduras napisał(a):Możesz je nawet używać do gier z S2 które nie wymagają specyficznych dla nowych joy-conów ficzerów typu myszka, musisz tylko ogarnąć sobie gripa do ładowania ich albo jakąś stację ładującą.A jak kwestia pro controllera? Orientujesz się czy jest sens wymiany bo z tego co czytam jedynie zostanie odjęta funkcja uruchomienia konsoli z poziomu pada.
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. Tutaj nie pomogę, nie miałem ani pierwszego ani drugiego. Gram sobie padem od Xboxa przez przejściówkę.
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. jak duzo grasz na tv to moze warto, ponoć jeszcze lepszy niz pro z S1 a ten jest już dla mnie topką kontrolerów, ale krzyżak z tego co czytałem dalej łapie przypadkowe skosy podczas klikania kierunku. Switcha używam głównie przenośnie wiec zostawiłem na razie stary pro controller, czekam na jakies promo, kiedyś wymienię.
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. Może kogoś to zdziwi, ale ja od razu wziąłem pro jedynkę wraz ze Switchem 2. Cena znacznie niższa, a przecież to prawie to samo. Wziąłem nówkę z Ultimy, zapłaciłem dwie stówki.
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. 1 godzinę temu, SpacierShark123 napisał(a):Orientujesz się czy jest sens wymiany bo z tego co czytam jedynie zostanie odjęta funkcja uruchomienia konsoli z poziomu pada.jak s1 tak włączałeś padem to przy s2 będzie wkurzać że nie działa
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Nintendo nie przestaje zaskakiwać W tej nowej apcje dorzucili jeszcze porządny Activity Log, gdzie widać ile czasu spędziliśmy z grą konkretnego dnia. Mają dane z zawsze, np, widzę ile czasu spędziłem z Zeldą przy premierze Switcha 1. Chyba da się też dodać WiiU i 3DSa.
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. Beka bo kiedyś źle zrobiłem migracje konta przy przejściu na oleda i zniknął mi cały czas spędzony przy gierkach z okresu S1v1 z active log , a teraz widzę w apce że jednak Nintendo to pamięta i potrafi zsumować xdddd
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. Haha rzeczywiście, tylko dlaczego to jest w jakiejś apce sklepowej, a w tej głównej takie ochłapy pokazujące bzdury
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. Inny look w priorytety Nintendo - w stwierdzeniu do akcjonariuszy, Furukawa opisuje też "3 główne obszary inwestycji" dla Nintendo na najbliższy czas:"wzmocnienie developerki gier". Oznacza to zakup studiów (jako filii Nintendo - w tym momencie N ma kilka filii robiących gry, głównie Monolith, Retro, Cube czyli twórcy m.in. Mario Party, i kilka mniejszych które głównie pomagają przy większych projektach czy montują innowacje), poprawę wyposażenia i budowę drugiego biura głównej centralnej developerki. "budowanie wartości majątków software'owych w środowiskach nie-growych". Czyli dodatkowe filmy będą zwiększały wartość danych serii gier, i pewnie nie tylko filmy"utrzymanie i rozwinięcie relacji z klientem". Więcej kontaktu firmy z klientem, głównie poprzez konto Nintendo. Nie wiem, w co tu inwestować, no ale różne ciekawe programy są możliwe
Opublikowano 40 minut temu40 min Nintendo zaoralo wymiane punktow za zakupy digital to jak oni chca rozwinac relacje ktora teraz praktycznie nie istnieje. Z firmy pro gamer stala sie takim samym corpo jak reszta.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.