Opublikowano 16 maja16 maj 3 minuty temu, jimmy napisał(a):No i za to brawo, ale coś mało tych gier. Myślałem, że dużo więcej exów dostanie takie mini boosty.Imo będzie z czasem wiecej...pytanie czy jako free update czy już płatny update xddd
Opublikowano 16 maja16 maj A jest jakaś gra od Nintendo prócz Metroid4 co ma wsparcie do 4k?Patche do botw/totk, Kirby S2 edition, Mario party S2 edition, Mk world mają potwiedzone 1440p
Opublikowano 16 maja16 maj Autor Trzeba czekać na analizy tych darmowych patchy o ile w danej grze wzrośnie rozdziałka
Opublikowano 16 maja16 maj Nintendo LifeNintendo Has "No Plans" To Use Game-Key Cards For First-P...Key to success
Opublikowano 16 maja16 maj Autor Mnie trochę zmartwił ten zapis w tych darmowych updatach: Visuals: Optimized for the Nintendo Switch 2 displayTo raczej oznacza, że reszta gier nie będzie działała z automatu w trybie zadokowanym żeby to 1080p wjechało bez skalowaniahttps://www.mediaexpert.pl/komputery-i-tablety/monitory-led/monitor-gigabyte-mo27q2-27-2560x1440px-240hz-0-03-ms-gtgchyba dobry monitor do ogrywania tych Zeld
Opublikowano 16 maja16 maj 1 godzinę temu, GearsUp napisał(a):Mnie trochę zmartwił ten zapis w tych darmowych updatach:Visuals: Optimized for the Nintendo Switch 2 displayTo raczej oznacza, że reszta gier nie będzie działała z automatu w trybie zadokowanym żeby to 1080p wjechało bez skalowaniahttps://www.mediaexpert.pl/komputery-i-tablety/monitory-led/monitor-gigabyte-mo27q2-27-2560x1440px-240hz-0-03-ms-gtgchyba dobry monitor do ogrywania tych ZeldDokładnie, jednoznaczne to jest dla mnie że rozdzielczość z grach bez updatu zostanie z s1. Wielka szkoda bo liczyłem że gierki z s1 przenośnie na S2 będą odpalać się w trybie dock s1
Opublikowano 16 maja16 maj Przecież DLSS trzeba w grze zaimplementować, dać dane wektorowe i napisać plugin więc to było już od dawna wiadome. Jedyne czym można sobie skalować obraz bez żadnej łatki jest FSR1 (mówię o popularnych upscalerach, bo są jeszcze inne metody ale mało kto je w ogóle kojarzy, a jeszcze mniej ludzi je implementuje gdziekolwiek), więc ten, no.
Opublikowano 16 maja16 maj Autor 12 minut temu, Bzduras napisał(a):Przecież DLSS trzeba w grze zaimplementować, dać dane wektorowe i napisać plugin więc to było już od dawna wiadome. Jedyne czym można sobie skalować obraz bez żadnej łatki jest FSR1 (mówię o popularnych upscalerach, bo są jeszcze inne metody ale mało kto je w ogóle kojarzy, a jeszcze mniej ludzi je implementuje gdziekolwiek), więc ten, no.Chodzi o to, że Switch ma 2 tryby i można było zapisać to tak żeby gry z trybu dock odpalały się na handheldzie żeby natywna rozdziałka została bez potrzeby skalowania, wydaje się, że do tego nie potrzebne by były żadne upscalery tylko jakiś zapis w kodzie urządzenia. Widocznie nie było to takie proste albo inne powody zadecydowały. Może też wleci coś takiego później w trakcie życia S2. Teraz i tak mają sporo roboty, dużo gier nadal nie jest kompatybilna
Opublikowano 16 maja16 maj A to tego nadal nie wiadomo, te darmowe patche mogą przecież podbijać rozdziałkę do 1440p/4K w docku i 1080p w handheld. Może emulowane gierki będą wymuszane w trybie zadokowanym nawet przenośnie, tu nintendo milczy.
Opublikowano 16 maja16 maj Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Dostałem właśnie maila który mnie prawie przekonał do zakupu. Only on Nintendo Switch 2! Co za niesamowita japońska technologia.
Opublikowano 16 maja16 maj 25 minut temu, UberAdi napisał(a):Dostałem właśnie maila który mnie prawie przekonał do zakupu. Only on Nintendo Switch 2! Co za niesamowita japońska technologia.Jako jedyny system z dlss z czatem w 5fps więc mają pełną rację co nie @GearsUp
Opublikowano 16 maja16 maj Autor 13 minut temu, Daffy napisał(a):Jako jedyny system z dlss z czatem w 5fps więc mają pełną rację co nie @GearsUpA jaki inny OS albo UI systemowe umożliwia 4 osobową rozgrywkę z twarzami + podglądem rozgrywki? Only on Nintendo Switch 2, mają rację
Opublikowano 16 maja16 maj Ta cena to legit? 🤣 HitPokémon Legends Z-A (Nintendo Switch 2) Nintendo Switch 2...Independent UK online retailer. Discover great deals on video games, accessories, and entertainment products. Brought to you by the trusted team behind dvd.co.uk and base.com, we offer incredible p...
Opublikowano 16 maja16 maj 19 minut temu, Hanza71 napisał(a):Ta cena to legit? 🤣HitPokémon Legends Z-A (Nintendo Switch 2) Nintendo Switch 2...Independent UK online retailer. Discover great deals on video games, accessories, and entertainment products. Brought to you by the trusted team behind dvd.co.uk and base.com, we offer incredible p...A jaki inny OS albo UI systemowe umożliwia 4 osobową rozgrywkę z twarzami + podglądem rozgrywki? Only on Nintendo Switch 2, mają rację
Opublikowano 16 maja16 maj No nie wiem newet na zjebanym Nintendolife nikt nie jest zainteresowany tym game changerem.
Opublikowano 16 maja16 maj Furukawa potwierdził akcjonariuszom, że Nintendo planuje powtórzyć wynik sprzedażowy Switcha - i do końca marca sprzedać 15 milionów sztuk.Jeśli chodzi o software, planem jest 45 milionów, nie wliczając Mario Karta w bundle'u. Po jego uwzględnieniu, liczba ma lekko przebić 52 mln gier sprzedanych w analogicznym okresie pierwszego Switcha 1. Ta liczba zawiera gry w "edycji Switch 2", chociaż nie jestem w sumie pewien, czy sam update już się wlicza jako "software sales", czy tylko cała gra kupiona od początku. Nintendo zakłada, że w tym samym czasie sprzeda się wielokrotnie więcej gier na pierwszego Switcha. Podkreśla, że na Switcha 1 wyjdą nadal nowe gry (Pokemony, drugie Pokemony, Metroid, Tomodachi Life i Rhythm Heaven). Oczekuje też prawie 5 mln sprzedanych sztuk Switcha 1 do końca marca.W zakończonym roku fiskalnym, wszystkie modele konsoli i gry zaliczyły spadek w okolicach 20%-30%. Firma zaliczyła jednak oczywiście nadal ogromny wskaźnik zysku brutto, na poziomie 700 miliardów jenów (ponad 60% przychodu). W nadchodzącym roku fiskalnym, firma oczekuje niższego zysku, ponieważ Switch 2 oznacza najpierw sprzedaż sprzętu, raczej niż gier - a zysk ze sprzętu jest niższy. Warto zauważyć, że padły słowa "niższy zysk", a więc Nintendo oficjalnie zarabia na sprzedanej sztuce konsoli. Ale mało.Udział sprzedaży cyfrowej wzrósł najwięcej od paru lat - z 50,2% do 53,5%.Produkcja ma nie być problemem, bo firma jeszcze przed pozytywnymi reakcjami z eventów zwiększyła moce produkcyjne. Zainteresowanie konsolą wzrosło i na razie przerosło oczekiwania, ale firma zakłada, że będzie w stanie wyprodukować tyle sztuk.Cła w USA również nie są na razie uważane za barierę do osiągnięcia takiego wyniku.Ograniczeniem rynkowym ma być głównie dość wysoka cena jak na konsolę Nintendo. By to osłodzić, Nintedo ma zachęcać przez bundle z grą i wsteczną kompatybilność. Warto podkreślić, że wsteczna kompatybilność oznacza również możliwość dzielenia się posiadanymi grami ze starym Switchem lokalnie (Game Share) oraz udostępnianie wirtualnych gier członkom rodziny. Nintendo mocno zdaje się podkreślać ewentualnym klientom, że gdy rodzina kupi Switcha 2, to stary się "nie zmarnuje", są korzyści posiadania dwóch. Jako drugie wyzwanie, Furukawa określił "zachowanie pędu od startu do okresu świątecznego". Firma stara się być gotowa, by zainteresowanie konsolą nie spadało w miarę czasu.Co do cen gier, prezes stwierdził: "ustalając ceny gier, bierzemy pod uwagę koszty produkcji, wrażenia klientów, znacząco inne kursy walut niż przy premierze Switcha 1, warunki rynkowe w każdym regionie, a w przypadku gier znaczenie mają też większe koszty z racji większego rozmiaru plików oraz dłuższe okresy produkcyjne". Miłośnicy dramy o rozmiary kartridża mogą to rozumieć jak uważają.250509e.pdf
Opublikowano 16 maja16 maj https://www.nintendolife.com/news/2025/05/nintendo-apologises-for-error-with-mention-of-switch-2-vrr-tv-support
Opublikowano 17 maja17 maj W dniu 15.05.2025 o 10:53, Alpha Trion napisał(a):Nintendo potrafi zrobić bardzo wypasiony sprzęt graficznie, przecież Nintendo 64 miażdzyło rozpikselowane gry z playstationByć może nie pamiętasz bo to dawne czasy ale to Nintendo 64 było synonimem rozmazanych tekstur. Co z tego, że miało więcej mocy jak pamięci na to koszmarnie mało. Była różnica w grafice ale nie aż taka jak możesz sobie wyobrażać. Na przestrzeni lat tylko Gamecube można określić wypasionym graficznie sprzętem, reszta, zdecydowanie nie.
Opublikowano 17 maja17 maj No nie do końca, SNES również był najmocniejszy ze swojej generacji nie licząc NEO GEO AES z grami za kilkaset dolarów.N64 to potwór ale dławiony przez kartridż i śmiesznie mały bufor na tekstury. Jednak wtedy w czasach raczkującego 3D każdy z wielkich producentów popełnił błąd konstrukcyjno projektowy w swojej konsoli. Pierwszą w pełni udaną konstrukcyjnie i projektowo konsolą z grafiką 3D był DC.
Opublikowano 17 maja17 maj Chyba to już kiedyś wrzucałem, ale warto się zapoznać. Świetne porównanie możliwości technicznych Satka, PSX i N64.https://retroage.net/na-poligonie/ Edytowane 17 maja17 maj przez philipo
Opublikowano 17 maja17 maj Proponuję przeczytać Wojny Konsolowe. Jest też film już. Jest tam kawałek dotyczący tego jak chip GPU znalazł się w Playstation i jak potoczyła się historia z chipem do n64. Mocno człowiek powątpiewa w jakieś super planowanie w konsolowiu
Opublikowano 17 maja17 maj Jak ktoś ma wątpliwości co do różnic w mocy pomiędzy N64 a PSX to polecam zagrać w takiego Shadow Mana na obu konsolach. Gdyby nie błąd z wyborem cartridge zamiast napędu CD to dzisiaj PlayStation nie miałoby pozycji na rynku, którą ma obecnie.
Opublikowano 17 maja17 maj Shadow Man na PS1 to kaszana zrobiona na szybko bez żadnego postaranka, bez sensu takie porównanie tym bardziej że na PS1 był Soul Reaver czy TRy które wyglądały o wiele lepiej od SM na N64.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.