Skocz do zawartości

DOOM: The Dark Ages

Featured Replies

Opublikowano
11 godzin temu, Rozi napisał(a):

Można też przejść na normalu, który jest wystarczająco wymagający, nikt tego nie sprawdza.

No właśnie mam coś takiego że tylko na hardzie staram się wszystko przechodzić. Po tylu latach bycia gamerem podniosłem sobie poprzeczkę i chce w grach wyzwanie.

  • Odpowiedzi 364
  • Wyświetleń 18,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dla mnie strzelanka arcade pozbawiona segmentu multiplayer nie powinna zasługiwać na ocenę wyższą niż 7/10. Zrozumiałbym, gdyby Multi chcieli stworzyć kolesie od Metro czy Stalkera, którzy nie potrafi

  • Ten Doom jest jedną z najbardziej oczekiwanych gier tego roku dla mnie. Uwielbiam szybki gameplay Eternala, dlatego troszkę się obawiam o spowolnienie rozgrywki i dodanie warstwy fabularnej w formie c

  • Premiera 15 maja. Czysty rozpierdol. Day kurwa one!   Mechy i smok  

Opublikowano

Czy premiera tej gry ma jakąś określoną godzinę? Czy zaraz po północy będzie można zagrać? Czy czekamy jak te ostatnie pizdy do godziny 19-tej?

Opublikowano
11 minut temu, Faka napisał(a):

Czy premiera tej gry ma jakąś określoną godzinę? Czy zaraz po północy będzie można zagrać? Czy czekamy jak te ostatnie pizdy do godziny 19-tej?

2 w nocy

Opublikowano

Nikogo nie boli, że usunęli animacje glory kills i teraz wróg po prostu rozpada sie na kawałki po naciśnięciu przycisku? Trochę rozczarowujące.

Opublikowano
1 minutę temu, Donatello1991 napisał(a):

2 w nocy

A to spoko, to rano będę mógł włączyć.

Opublikowano
2 minuty temu, Plugawy napisał(a):

Nikogo nie boli, że usunęli animacje glory kills i teraz wróg po prostu rozpada sie na kawałki po naciśnięciu przycisku? Trochę rozczarowujące.

No niestety downgorod. Jedna z kilku rzeczy które mi się nie podobają no ale to trzeba będzie zagrać i samemu sprawdzić.

Opublikowano

Pewnie przez tarczę usunęli, no ale to wyjdzie w praniu i może będzie to lepiej zrobione, a o glory to już zapomni.

Opublikowano

Przecież ta tarcza to aż się prosi aby robić nią finishery. :(

Opublikowano
2 godziny temu, Plugawy napisał(a):

Nikogo nie boli, że usunęli animacje glory kills i teraz wróg po prostu rozpada sie na kawałki po naciśnięciu przycisku? Trochę rozczarowujące.

Ogromny minus...

Wygląda to znacznie słabiej niż w poprzednich częściach.

Opublikowano

Będzie ktoś grał na pierwszą premierę? Sporo sobie liczą za nią, 429 zł, ale za to fabularny dodatek ma być wliczony, ciekawe, czy będzie na poziome z tych w Eternalu.

Opublikowano

Ja miałem grać, ale kupiłem standard zamiast premium przez pomyłkę i teraz nie mogę upgrade zrobić na steam. Trzeba czekać jak zwierze to czwartku.

Opublikowano
54 minuty temu, Rotevil napisał(a):

Będzie ktoś grał na pierwszą premierę? Sporo sobie liczą za nią, 429 zł, ale za to fabularny dodatek ma być wliczony, ciekawe, czy będzie na poziome z tych w Eternalu.

Ja walcze ze sobą zeby nie kupić wcześniejszego dostępu. Strasznie mi się podoba parowanie i ogólna ciężkość postaci.

Edytowane przez Szymek

Opublikowano
44 minuty temu, Szymek napisał(a):

Ja walcze ze sobą zeby nie kupić wcześniejszego dostępu. Strasznie mi się podoba parowanie i ogólna ciężkość postaci.

Nie opłaca się, 100 zł różnicy a i tak to jest początek tygodnia, druga premiera w czwartek, dziwne że nie dali wcześniejszego dostępu przed weekendem.

Opublikowano
8 minut temu, Rotevil napisał(a):

Nie opłaca się, 100 zł różnicy a i tak to jest początek tygodnia, druga premiera w czwartek, dziwne że nie dali wcześniejszego dostępu przed weekendem.

Jak coś to mam zamiar grać od drugiej :)

Dają DLC które pewnie będzie gdzieś w okolicach 80-100.

Edytowane przez Szymek

Opublikowano

O nie, znowu trzeba będzie zgasić OLEDA, ta generacja to jest plaga mleka krowiego na ekranie

Opublikowano

Ale sieczka! Gra się wybornie. Tempo bardzo szybkie, że te mapy z dużych odnrazu robią się małe. Żadnej ociężałości czy coś. Na PC na max śmiga jak ta lala. Graficzka gites. Muzyczka top.

Opublikowano
Teraz, Jeez_PS napisał(a):

Jest preload w gpassie?

Tak, na PC 69.5 GB.

Opublikowano
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Dlatego tylko Dolby Vision byku, rozwiązuje 95% problemów z HDRem.

DV w grach? Pierwsze słyszę, żeby ktoś tego na serio używał. Ja używam HDR 10 + HGIG (ew. dynamic tone mapping, jak jest zjebane HGIG).

Opublikowano
4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):

DV w grach? Pierwsze słyszę, żeby ktoś tego na serio używał. Ja używam HDR 10 + HGIG (ew. dynamic tone mapping, jak jest zjebane HGIG).

Nie wiem na czym grasz, ale tam gdzie miałem problemy z HDRem z powodu mleka DV rozwiązało sprawę natychmiastowo. Takie G5 w DV to w ogóle najlepszy benchmark tej technologii i nic na PS5 czy PC się w tej kategorii nawet nie zbliżyło, a mam naprawdę mnóstwo porównań.

W ogóle dziwi mnie, że ktoś NIE korzysta z DV mając taką opcję.

Opublikowano
7 minut temu, Paolo de Vesir napisał(a):

Nie wiem na czym grasz, ale tam gdzie miałem problemy z HDRem z powodu mleka DV rozwiązało sprawę natychmiastowo. Takie G5 w DV to w ogóle najlepszy benchmark tej technologii i nic na PS5 czy PC się w tej kategorii nawet nie zbliżyło, a mam naprawdę mnóstwo porównań.

W ogóle dziwi mnie, że ktoś NIE korzysta z DV mając taką opcję.

Może dlatego

What actually happens when enabling Dolby Vision for Games on Xbox consoles?

  • 99% of all HDR games will be "auto-converted" (and contained) on the fly from the classic HDR signal (with no metadata) to a standard Dolby Vision signal (also with no dynamic metadata but stuck to a 1.200 nits tone mapping EOTF on LG OLEDs);

  • This means that if you had to set in-game Peak HDR Luminance to 4.000 (for DTM: On based on LG series) and 800 or 1.000 or 1.500 nits (for HGIG) for best results, you need to set it around 1.200 nits (for DV) for the games to look good there (or 10.000 nits on LG 2017 OLEDs!);

  • That said, the actual noticeable differences between properly setup HDR games and DV ones are very marginal. Games will look identical to HGIG in most cases, while in others may look even a bit more dim when using DV except on G3 which will look like DV Cinema Home preset

  • The only game actually "native" in DV is Halo Infinite , which does seem to use some metadata...but providing even worse results than auto-converted games (with lower Peak HDR Brightness, less contrast, raised blacks and posterization artifacts). Which is even more disappointing...

  • The Xbox HDR Calibration app will still launch in HDR, but the values you put in there will still be applied for the games which are supporting it and will apply also when using Dolby Vision, making it even more confusing to setup (as you should ignore what the patterns will show you there and set them to 1.200 nits too when using Dolby Vision);

  • I've found that the DV Game preset may noticeably increase input lag compared to HDR Game preset too. It may not seem this way using external equipment, but when playing actual games you can also "feel it" by trying for yourself;

  • I've also found additional "quirks" where Dolby Vision goes in conflict with the "YCC 4:2:2" option on Xbox Advanced Video settings, which should remain DISABLED to avoid DV luminance to tank and colors getting muted.

For all the reasons above, enabling Dolby Vision for Games on Xbox is pointless.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 7