Opublikowano czwartek o 17:571 dzień Jak na razie gra ma trzy wady, przynajmniej w moim odczuciu.Menu/interface Pictosów jest średnio wygodny/intuicyjny. Trzeba się przyzwyczaić, a i nawet wtedy wciąż bywa nieco chaotycznie. Tj. jakoś ciężko mi zapanować nad tym, co mam założone, czego mi brakuje, co byłoby wskazane. Niby jest opcja Favorite, czy sortowania, ale mimo wszystko jest to jedyny element gry, który mnie nieco "przytłacza" jak na razie. No ale zobaczymy jak dalej. Może z czasem zapamiętam poszczególne nazwy i będzie nieco łatwiej.Mile bym przyjął jakąś mapę w lokacjach, mimo wszystko. Wiem, że dla niektórych graczy taka eksploracja i lizanie ścian to ogromny atut, ale ja bez żadnego kompasu, mapy czy znacznika bardzo łatwo się gubię i nie mam pewności, czy już zwiedziłem całą lokację, czy coś mi umknęło. W rezultacie spędzam w kolejnych rejonach dużo czasu, właśnie liżąc wspomniane ściany.SpoilerNo i w ostatecznie fakt, że gra jest tak dobra, że cały mój obecny RPGowy backlog szlag trafił, bo raczej żadna inna gra już nie zrobi na mnie takiego wrażenia. ;) A przynajmniej nikłe szanse.
Opublikowano czwartek o 18:021 dzień 2 minuty temu, Suavek napisał(a):Mile bym przyjął jakąś mapę w lokacjach, mimo wszystko. Wiem, że dla niektórych graczy taka eksploracja i lizanie ścian to ogromny atut, ale ja bez żadnego kompasu, mapy czy znacznika bardzo łatwo się gubię i nie mam pewności, czy już zwiedziłem całą lokację, czy coś mi umknęło. W rezultacie spędzam w kolejnych rejonach dużo czasu, właśnie liżąc wspomniane ściany.SpoilerNo i w ostatecznie fakt, że gra jest tak dobra, że cały mój obecny RPGowy backlog szlag trafił, bo raczej żadna inna gra już nie zrobi na mnie takiego wrażenia. ;) A przynajmniej nikłe szanse.I tak dali jedno ułatwienie, na ktore zwrociłem uwage w sumie już pod sam koniec gry, w chyba największej lokacji The Reach, do głównego celu zawsze prowadzi światło, lampy, latarnie itd.
Opublikowano czwartek o 18:111 dzień 14 minut temu, Suavek napisał(a):Jak na razie gra ma trzy wady, przynajmniej w moim odczuciu.Menu/interface Pictosów jest średnio wygodny/intuicyjny. Trzeba się przyzwyczaić, a i nawet wtedy wciąż bywa nieco chaotycznie. Tj. jakoś ciężko mi zapanować nad tym, co mam założone, czego mi brakuje, co byłoby wskazane. Niby jest opcja Favorite, czy sortowania, ale mimo wszystko jest to jedyny element gry, który mnie nieco "przytłacza" jak na razie. No ale zobaczymy jak dalej. Może z czasem zapamiętam poszczególne nazwy i będzie nieco łatwiej.Mile bym przyjął jakąś mapę w lokacjach, mimo wszystko. Wiem, że dla niektórych graczy taka eksploracja i lizanie ścian to ogromny atut, ale ja bez żadnego kompasu, mapy czy znacznika bardzo łatwo się gubię i nie mam pewności, czy już zwiedziłem całą lokację, czy coś mi umknęło. W rezultacie spędzam w kolejnych rejonach dużo czasu, właśnie liżąc wspomniane ściany.SpoilerNo i w ostatecznie fakt, że gra jest tak dobra, że cały mój obecny RPGowy backlog szlag trafił, bo raczej żadna inna gra już nie zrobi na mnie takiego wrażenia. ;) A przynajmniej nikłe szanse.No pod względem menusów Atlus to to nie jest.
Opublikowano czwartek o 18:181 dzień Skończyłem, bałem się, że nie dowiozą zakończenia, niepotrzebnie. Świetna historia od początku do końca. Nie będę się rozpisywał w spoilerach, bo jeszcze mało kto skończył. Lece z ng+ po drugi ending.Albo dorzuce 3 groszeDla tych co skończyliZaczęło się jak kolejny sztampowy rpg o ratowaniu świata, a skończyło na przepracowaniu traum i pogodzeniu się z utratą bliskiej osoby.
Opublikowano czwartek o 20:331 dzień Walka z Dualista, ja pierdole, ale emocje. I jeszcze zakonczona parowaniem, ktore prawie nigdy mi nie wchodzi. Czysta poezja
Opublikowano czwartek o 20:451 dzień Lece z ng+, spoko się teraz wyłapuje niektóre smaczki w dialogach.Przy pierwszym spotkaniu z Esquie, mówi do Sciel coś w stylu witaj moja beznadziejnie pływająca przyjaciółko, przyszłaś nauczyć się pływać? a w jednej z ostatnich rozmów w obozie mówi jejSpoilerŻe to on uratował jej życie, gdy chciała się zabić przez utonięcie gdy jej mąż zginął w wypadku
Opublikowano czwartek o 21:081 dzień 19 minut temu, Shen napisał(a):Lece z ng+, spoko się teraz wyłapuje niektóre smaczki w dialogach.Przy pierwszym spotkaniu z Esquie, mówi do Sciel coś w stylu witaj moja beznadziejnie pływająca przyjaciółko, przyszłaś nauczyć się pływać? a w jednej z ostatnich rozmów w obozie mówi jejSpoilerŻe to on uratował jej życie, gdy chciała się zabić przez utonięcie gdy jej mąż zginął w wypadkuMi od razu sie to rzucilo w oczy, jakby Esquie i Sciel sie znali, juz sie wczesniej spotkali, ale z drugiej strony po Dualiscie w obozie, gdy roznawiasz z Esquie wychodzi, ze niby wszyscy ludzie sa dla niego tacy sami i mogl ja pomylic z kims innym. Takze niezle sa tu twisty.
Opublikowano czwartek o 21:161 dzień Trochę se wypiłem dziś to się przyznam, że łezka poleciała na cinematiku przed startem ekspedycji jak kiedyś na królu lwie. Muzyka i przekazanie emocji w tej grze to jest calkowicie inny poziom.
Opublikowano czwartek o 21:451 dzień 21 minut temu, tjery napisał(a):Trochę se wypiłem dziś to się przyznam, że łezka poleciała na cinematiku przed startem ekspedycji jak kiedyś na królu lwie. Muzyka i przekazanie emocji w tej grze to jest calkowicie inny poziom.U mnie moze nie bylo lezki, ale poczatek byl taki standardowy, sztampowy i juz mialem mysli "czym tu ludzie sie jaraja, zapowiada sie znowu typowy, generyczny do bolu erpeg". Ale koncowka prologu jednak zwrocila swoja uwage i tym co dzialo sie chwile pozniej, musze przynac, ze gra jest w innej lidze i inni devsi nie maja startu do tego. Jak nie zostanie gra roku to naprawde, niech ta branza spierdala i niech plonie. Tez sobie popijam piwko przy giereczce, ale przy potyczce z Dualista od razu wytrzezwialem : D
Opublikowano czwartek o 21:581 dzień 10 minut temu, bebbop napisał(a):U mnie moze nie bylo lezki, ale poczatek byl taki standardowy, sztampowy i juz mialem mysli "czym tu ludzie sie jaraja, zapowiada sie znowu typowy, generyczny do bolu erpeg". Ale koncowka prologu jednak zwrocila swoja uwage i tym co dzialo sie chwile pozniej, musze przynac, ze gra jest w innej lidze i inni devsi nie maja startu do tego. Jak nie zostanie gra roku to naprawde, niech ta branza spierdala i niech plonie. Tez sobie popijam piwko przy giereczce, ale przy potyczce z Dualista od razu wytrzezwialem : DNo ja se od razu wkręciłem jak to tak będzie się żegnać z rodziną i coś pękło ;) ta muzyka mnie niszczy plus zaraz 40 lat to już człowiek ma powoli wizje o odejściu :d wczoraj mialem 20
Opublikowano czwartek o 23:151 dzień Godzinę temu, tjery napisał(a):No ja se od razu wkręciłem jak to tak będzie się żegnać z rodziną i coś pękło ;) ta muzyka mnie niszczy plus zaraz 40 lat to już człowiek ma powoli wizje o odejściu :d wczoraj mialem 20Czekam na kolejne posty skoro prolog cię tak ruszył. Mi dopiero na zakończeniu łezka się zakręciła.
Opublikowano wczoraj o 00:02 1 dzień 5 godzin temu, Shen napisał(a):I tak dali jedno ułatwienie, na ktore zwrociłem uwage w sumie już pod sam koniec gry, w chyba największej lokacji The Reach, do głównego celu zawsze prowadzi światło, lampy, latarnie itd.Zazwyczaj coś widać - często czerwone kwiaty.W sumie te lokacje są dezorientujące raczej nie w tym sensie, że trudno jest przechodzić grę czy gdziekolwiek się zaciąć, bo idziesz idziesz i dojdziesz, tylko w tym sensie, że trudno być pewnym, czy się czegoś po drodze nie przegapiło. Też tak mam, acz nie wiem, czy uważam to bardziej za wadę czy zaletę. Jako że gra jest tak ładna i w sumie dobrze było dać w niej jakiś powód, by faktycznie zatrzymać się i popatrzeć, to raczej zaleta.Gram tak ze 3x wolniej niż niektórzy tutaj hehe, i przez to, i przez walki, ale raczej mnie to cieszy (poza tym, że kurde życie zawalam, ale chuj tam).
Opublikowano wczoraj o 04:56 1 dzień 8 godzin temu, bebbop napisał(a):Walka z Dualista, ja pierdole, ale emocje. I jeszcze zakonczona parowaniem, ktore prawie nigdy mi nie wchodzi. Czysta poezja Dualista dla mnie chyba jeden z łatwiejszych. Zobaczysz za chwilę, jaki test dla cierpliwości na kolejnych bossach. Chyba że to kwestia indywidualna, ja się więcej męczyłem z lampiarzem.
Opublikowano wczoraj o 05:06 1 dzień 4 minuty temu, GSPdibbler napisał(a):Dualista dla mnie chyba jeden z łatwiejszych. Zobaczysz za chwilę, jaki test dla cierpliwości na kolejnych bossach. Chyba że to kwestia indywidualna, ja się więcej męczyłem z lampiarzem.U mnie Dualista, czy "latarnia" padli za 2 razem, ale mialem problem zSpoilerRenoir. No kurla, ten jego jebany atak co pochlanial postac. I graj od poczatku tylko 2 postaciami. Musialem podlevelowac postacie o 2- 3 poziomy i poszlo. O dziwo uspokoil sie wtedy z atakami. Edytowane wczoraj o 05:07 1 dzień przez bebbop
Opublikowano wczoraj o 05:11 1 dzień Dla mnie giera dalej 11/10. Wszystko tutaj jest super przemyslane. Co chwila cos nowego, czy to nowa mechanika gry, miejscowka, postac, wydarzenie, dialog, muzyka. Wszystko zwraca na siebie uwage. Nie pamietam juz, kiedy ostatni raz przegralem cala noc niczym narkoman. Giera czyste zloto, konkurencja daleko w tyle. Oby to nie byl jednorazowy, udany wypadek przy pracy tego studia. Edytowane wczoraj o 05:16 1 dzień przez bebbop
Opublikowano 23 godziny temu23 godz. Sprawdziłem dziś, że achievment/trofeum za questy od białych nevronów nie jest 'misable'. Szczegóły w spoilerzeWpadł mi dzisiaj achievement za to. Większość zabiłem po zrobieniu ich questów, ale 2 zostawiłem przy życiu. Osiągnięcie wpadło jeszcze zanim zdecydowałem czy zabić/czy nie ostatniego, a przy okazji już odwiedziłem wcześniej miejscówkę gdzie był Nevron który daje nam bonus jeśli nie zabijemy żadnego lub musimy z nim walczyć ( i też wpadają fajne rzeczy).
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. Ukończyłem i zacząłem ng+. No podtrzymuję, że GOTY. Tylko jedna rzecz SpoilerNo nie mogę przeboleć śmierci Gustava na koniec Aktu 1. No dużo bardziej go od Verso wolałem. Obchodziła mnie ta postać. Mistrzowskie i szokujące zagranie, ale jednak. Potem już w sumie do końca nic mną tak nie poruszyło w grze.W sumie jedyne zagrożenie to będzie GTA6. DS2 nie trafi aż tak do ludzi. W taki sposób jak Clair. Mimo, że DS2 pozamiata pewnie. No masę radości sprawia mi ta gra. Niby w tamtym roku dużo więcej gier ograłem, ale tu dwie ( KCD2 i Clair ) wystarczyły, żebym był ukontentowany na cąły rok.
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. Teraz, Donatello1991 napisał(a):Ukończyłem i zacząłem ng+. No podtrzymuję, że GOTY. Tylko jedna rzeczSpoilerNo nie mogę przeboleć śmierci Gustava na koniec Aktu 1. No dużo bardziej go od Verso wolałem. Obchodziła mnie ta postać. Mistrzowskie i szokujące zagranie, ale jednak. Potem już w sumie do końca nic mną tak nie poruszyło w grze.W sumie jedyne zagrożenie to będzie GTA6. DS2 nie trafi aż tak do ludzi. W taki sposób jak Clair. Mimo, że DS2 pozamiata pewnie.No masę radości sprawia mi ta gra. Niby w tamtym roku dużo więcej gier ograłem, ale tu dwie ( KCD2 i Clair ) wystarczyły, żebym był ukontentowany na cąły rok.Właściwie taSpoilerJego śmierć nie ma później znaczenia, bo ich świat przestaje istnieć
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. 15 godzin temu, bebbop napisał(a):Walka z Dualista, ja pierdole, ale emocje. I jeszcze zakonczona parowaniem, ktore prawie nigdy mi nie wchodzi. Czysta poezja Coś pięknego ta bitka
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. Skończone ng+, zdecydowanie wole zakończenie które wybrałem jako pierwsze SpoilerVersoI je będę traktował jako kanonicznePlanuję jeszcze jedno przejście na hardzie, ale to może za kilka miesięcy. Wspaniała to była opowieść, nie zapomnę jej nigdy.
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. 34 minuty temu, Shen napisał(a):Skończone ng+, zdecydowanie wole zakończenie które wybrałem jako pierwszeSpoilerVersoI je będę traktował jako kanonicznePlanuję jeszcze jedno przejście na hardzie, ale to może za kilka miesięcy. Wspaniała to była opowieść, nie zapomnę jej nigdy.Ile h ogólnie?
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. 60 z hakiem.Ng+ to przeleciałem w 5h, zeby zebrac dzienniki i obejrzec drugie zakonczenie. Przeciwnicy są mocniejsi, ale byłem tak przepakowany, że i tak padało wszystko jak muchy
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.