Skocz do zawartości

Clair Obscur: Expedition 33

Featured Replies

Opublikowano

To wejście i walka na ten moment moje ulubione, klimat soulsów mocno czuć

dla tych co już zaczeli 2 akt

  • Odpowiedzi 688
  • Wyświetleń 27,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • A tu całość ekipy - sami zwyczajni ludzie, żadnych ulańców i kolorowłosych they/themów - tamto zostało w Ubisofcie.

  • Patrzcie co znalazłem :)

  • Mniej więcej dwie godzinki za mną i o ile z początku podchodziłem do tych "9/10" i Waszych spustów z lekką rezerwą, tak teraz nie mam już żadnych wątpliwości co do tej gry: to naprawdę będzie konkretn

Opublikowano

Bossowie w ogóle mają mega soulsowy design, a kolejne walki coraz mocniej przypominają Sekiro jeżeli chodzi o dynamikę starć i nacisk na refleks. Trochę współczuję ludziom, którzy nastawili się po prostu na zwykłą turówkę rayos

Opublikowano

Nadal nic nie dałem do defa, vit tylko 20, kompensuje sobie hp i def pictosami, ładuje reszte w agi i trochę dałem w luck, potrafie wyrwać postacią dwie tury zanim się przeciwnik ruszy. Byle do 16 i majówkapepegasm

Opublikowano

Ja się wczoraj 18 minut z jakimś pobocznym bossem klepałem )

Spoiler

pbNw5D3.jpeg

Opublikowano
W dniu 26.04.2025 o 21:55, Faka napisał(a):

Ta ukryta arena gestrali to spoko zabawa, wszystkich pokonałem, ale nagrody są chujowe fest.

Nagrody słabe, ale ile leveli można szybko nabić na tym ostatnim przeciwniku (małogłowy Julian czy jak mu tam). Jestem dopiero w wiosce gestrali, a ekipa już prawie na 40 poziomie.

Opublikowano
1 minutę temu, wrog napisał(a):

Ja się wczoraj 18 minut z jakimś pobocznym bossem klepałem )

Spoiler

pbNw5D3.jpeg

To ja jestem przekoksowany, bo miałem prawie 30lvl tam.

2 minuty temu, Pix napisał(a):

Nagrody słabe, ale ile leveli można szybko nabić na tym ostatnim przeciwniku (małogłowy Julian czy jak mu tam). Jestem dopiero w wiosce gestrali, a ekipa już prawie na 40 poziomie.

Ta w wiosce mi dała zajebistą broń dla młodej, latam z tym cały czas. Na tej drugiej zrobiłem dwie walki i wpadły zajebisty pictosy do walk solo, nie wiem czy to taka chujnia.

Opublikowano
5 minut temu, Pix napisał(a):

a ekipa już prawie na 40 poziomie.

Toć to sobie strywializujesz resztę gry

Opublikowano

Słabe? Przecież to świetne itemy jak się gra jedną postacią a zdarza się tak.

U mnie 28lvl na koniec aktu pierwszego.

Opublikowano
Teraz, Szermac napisał(a):

Toć to sobie strywializujesz resztę gry

Wiesz co, trochę też sobie o tym pomyślałem, ale dopiero po fakcie. Chociaż z drugiej strony wydaje mi się, że levele nie znaczą tu aż tak dużo jak w innych jrpgach. Z różnymi dodatkowymi bossami i tak mam problemy. Jak nie nauczysz się dobrze ruchów przeciwnika i parrowania i unikania to nawet 99 level nie pomoże, więc na razie jestem spokojny.

Opublikowano

Ja zawsze lubiłem grind w rpg, pewnie przez to tyle lat wytrzymałem w koreanskich mmorpg, a tutaj jeszcze walka to sam miód, ale czuje, że jestem przekoksowany trochę.

Jakbym miał szukać minusów, to brakuje mi ucieczki z walk, wjebałem się już kilka razy na mapce w miejsca, gdzie jestem jeszcze za słaby i musialem dać się zabić, bo wiedziałem, że nie dam rady.

Opublikowano

Przecież jest ucieczka z walk pod guzikiem gałkowym.

Opublikowano
1 minutę temu, Shen napisał(a):

Ja zawsze lubiłem grind w rpg, pewnie przez to tyle lat wytrzymałem w koreanskich mmorpg, a tutaj jeszcze walka to sam miód, ale czuje, że jestem przekoksowany trochę.

Jakbym miał szukać minusów, to brakuje mi ucieczki z walk, wjebałem się już kilka razy na mapce w miejsca, gdzie jestem jeszcze za słaby i musialem dać się zabić, bo wiedziałem, że nie dam rady.

Ta, też lubię grind, zawsze lubiłem się koksować w starych jrpgach. I z tym uciekaniem też prawda. Wkurza mocno, że jedynym wyjściem przy zbyt mocnym przeciwniku jest śmierć. No, można jeszcze ewentualnie zapauzować i wczytać poprzedni zapis.

Jeśli miałbym jeszcze na siłę się do czegoś przyczepić to drewniana animacja biegu, zwłaszcza u kobiet. Jakby gigantyczny kij w tyłku miały.

No ale ogólnie to póki co dla mnie główny kandydat do GOTY.

Edit. Niezły ze mnie retard z tą ucieczką

Albo nie było w tutorialu albo przegapiłem facepalm

Opublikowano

Szkoda uciekać i tak się nic nie traci na walce a zawsze można poćwiczyć parry, chyba że oneshoty to za długo się nie poćwiczy.

Opublikowano
Teraz, Pix napisał(a):

Jeśli miałbym jeszcze na siłę się do czegoś przyczepić to drewniana animacja biegu, zwłaszcza u kobiet. Jakby gigantuczny kij w tyłku miały.

Nie mogę patrzeć jak Maelle biega, coś jest nie tak z tym jej biegiemniki

Opublikowano
4 godziny temu, Killabien napisał(a):

Jaki level

50

Spoiler związany z opcją na podróżowanie choć jak się wejdzie na mapę to można się tego domyśleć.

Spoiler

Nasz towarzysz Esquire przed finałowa walkę dostaje możliwość latania co znacznie ułatwia eksplorację.

Opublikowano
13 minut temu, Pix napisał(a):

Wiesz co, trochę też sobie o tym pomyślałem, ale dopiero po fakcie. Chociaż z drugiej strony wydaje mi się, że levele nie znaczą tu aż tak dużo jak w innych jrpgach. Z różnymi dodatkowymi bossami i tak mam problemy. Jak nie nauczysz się dobrze ruchów przeciwnika i parrowania i unikania to nawet 99 level nie pomoże, więc na razie jestem spokojny.

Z levelami zyskujesz punkty do ulepszania statsów i kolejne punkciki do kupowania skillów, a niektóre (te najdroższe) są OP jak cholera. Ja jestem dużo dalej i jeszcze nie mam 40 lv postaci xD

Opublikowano

Jak się zrobi zbyt łatwo to najwyżej przejdę na wyższy poziom trudności dunno

Chociaż biorąc pod uwagę mój beznadziejny refleks przy parrowaniu to może nie będzie takiej potrzeby.

W ogóle byłem nieźle zaskoczony mapą świata w tej grze. Square powinno patrzeć i robić notatki. Tak, można dalej robić z głową mapę świata i nie trzeba się ograniczać to wybierania tylko punkcików na mapie. Clair Obscur na tylu polach ośmieszył Fajnala 16, że to aż jest smutne, zwłaszcza biorąc pod uwagę różnicę w wielkościach teamów i budżetu.

Opublikowano

Ktoś pokonał w ogóle szefową gestrali? Ona każdym atakiem zabija, a trochę ma tych ciosów do zapamiętania, zostawiłem ja na później beksa

Opublikowano

No nie powiem, po tym co wczoraj widziałem to twórcy idą grubo albo wcale obama

System walki pięknie działa i jestem pod dużym wrażeniem, jak to wszystko ze sobą wspólgra.

Staram się w pierwszej kolejności zawsze szukać odnóg i pobocznych ścieżek - bo choć eksploracja jest stosunkowo prosta, tak sprawia niesamowitą frajdę banderas

Opublikowano
1 minutę temu, Snake_Plissken napisał(a):

Staram się w pierwszej kolejności zawsze szukać odnóg i pobocznych ścieżek - bo choć eksploracja jest stosunkowo prosta, tak sprawia niesamowitą frajdę banderas

Już o tym pisałem, liżę ściany, bo tutaj eksploracja mocno nagradza nowymi pictosami, a nie sama sztuka dla sztuki.

Opublikowano
14 minut temu, Pix napisał(a):

Jak się zrobi zbyt łatwo to najwyżej przejdę na wyższy poziom trudności dunno

Chociaż biorąc pod uwagę mój beznadziejny refleks przy parrowaniu to może nie będzie takiej potrzeby.

W ogóle byłem nieźle zaskoczony mapą świata w tej grze. Square powinno patrzeć i robić notatki. Tak, można dalej robić z głową mapę świata i nie trzeba się ograniczać to wybierania tylko punkcików na mapie. Clair Obscur na tylu polach ośmieszył Fajnala 16, że to aż jest smutne, zwłaszcza biorąc pod uwagę różnicę w wielkościach teamów i budżetu.

Oj tak, i mówi to człowiek któremu jednak podobał się Fajnal 16 pomimo jego wielu ewidentnych wad. Ale Ekspedycja 33 póki co miażdży grę japończyków prawie w każdym aspekcie i to aż śmieszne patrząc ile dolarsów tam wpakowano.

Edytowane przez Cedric

Opublikowano
4 godziny temu, Killabien napisał(a):

Jaki level?

Ja dopiero prawie skonczylem flying waters.

Tam tego mima pierwszego sie da ujebac? Bo go bilem ale prawie nic mu hp nie schodzilo

On robi tę długą animację, że sobie stawia ścianę, bo ta walka to pokaz, jak dziala break w tej grze.

Generalnie jest to typowy mechanizm break/stagger z wielu gier.

Jak go będziesz klepał atakami, które mało nakładają break, to będzie mu schodzić minimalna ilość HP. Jak mu zrobisz raz break, to ściana pada i od tego momentu zadajesz mu normalne obrażenia.

Opublikowano

Jest tutaj jakiś tryb Easy? Nie grałem jeszcze, ale żadnego RPG w stylu jRPG poza Paper Mario w życiu nie udało mi się ukończyć.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 1