Skocz do zawartości

Clair Obscur: Expedition 33

Featured Replies

Opublikowano

Mi się fajnie walczyło mieczem Dualiso mimo iż nie najmocniejszy to pozwalał wykonywać dodatkowy atak co fajnie budowało punkty akcji do mocniejszych ataków.

Atrybuty ja rozdawałem choć nie zawsze w sposób skalujący się z bronią.

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Wyświetleń 115,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Bzduras
    Bzduras

    Dobra, przespalem się, pograłem chwilę w Dooma i przetrawiłem sobie oba zakończenia. Ta gra zasługuje na coś więcej niż tylko wlepienie jej 10/10, więc napisanie chyba najdłuższego posta w mojej forum

  • A tu całość ekipy - sami zwyczajni ludzie, żadnych ulańców i kolorowłosych they/themów - tamto zostało w Ubisofcie.

  • No myślę, że te reakcje to nie przez to, że gra Ci nie podeszła, tylko przez to co napisałeś w uzasadnieniu. Piszesz, że lubisz np. Finale, a tu po przejściu prologu narzekasz na gameplay loop, jakby

Opublikowano

U mnie tez dualiso było grane i buffy zwiazane z atakiem podstawowym.

Opublikowano
31 minut temu, mario10 napisał(a):

Atrybuty ja rozdawałem choć nie zawsze w sposób skalujący się z bronią.

Jakoś w trzecim akcie zrobiłem reset i leciałem po skali broni, bo już mialem wybraną główny ekwipunek. Wcześniej rozdawałem wg uznania, bo i bronie zmieniałem często.

Opublikowano

No właśnie jak testowałem różne bronie dla różnych postaci to one się nie raz skalowały z innymi atrybutami więc na pewnym etapie rozdawałem je w konkretny sposób i nie kombinowałem z tym, na szczęście resetować atrybuty można więc i tym ponownym rozkładem atrybutów można się pobawić.

Opublikowano

Nie przejmowałbym się specjalnie tymi atrybutami. Pod koniec gry jak dasz jakiejś statystyce 100 a 0, to poczujesz różnicę, jasne, ale ogólnie nie mają one decydującego wpływu.

Ten mają głównie używane i akumulowane skille i ogólna taktyka zespołu ("jaki macie pomysł na grę"), to jak grasz (czy unikasz ataków), a za nimi także liniowe statsy jak level postaci i broni, a także statsy z założonych pictosów (o których warto pamiętać, bo mogą być naprawdę spore i nie będziesz miał tyle z levelowania). Atrybuty z levelowania to tutaj raczej aspekt min-maxowania, niż ustawiający ci grę, nie myślałbym nad nimi długo.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.