Opublikowano 16 godzin temu16 godz. Mi się fajnie walczyło mieczem Dualiso mimo iż nie najmocniejszy to pozwalał wykonywać dodatkowy atak co fajnie budowało punkty akcji do mocniejszych ataków.Atrybuty ja rozdawałem choć nie zawsze w sposób skalujący się z bronią.
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. U mnie tez dualiso było grane i buffy zwiazane z atakiem podstawowym.
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. 31 minut temu, mario10 napisał(a):Atrybuty ja rozdawałem choć nie zawsze w sposób skalujący się z bronią.Jakoś w trzecim akcie zrobiłem reset i leciałem po skali broni, bo już mialem wybraną główny ekwipunek. Wcześniej rozdawałem wg uznania, bo i bronie zmieniałem często.
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. No właśnie jak testowałem różne bronie dla różnych postaci to one się nie raz skalowały z innymi atrybutami więc na pewnym etapie rozdawałem je w konkretny sposób i nie kombinowałem z tym, na szczęście resetować atrybuty można więc i tym ponownym rozkładem atrybutów można się pobawić.
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. Nie przejmowałbym się specjalnie tymi atrybutami. Pod koniec gry jak dasz jakiejś statystyce 100 a 0, to poczujesz różnicę, jasne, ale ogólnie nie mają one decydującego wpływu. Ten mają głównie używane i akumulowane skille i ogólna taktyka zespołu ("jaki macie pomysł na grę"), to jak grasz (czy unikasz ataków), a za nimi także liniowe statsy jak level postaci i broni, a także statsy z założonych pictosów (o których warto pamiętać, bo mogą być naprawdę spore i nie będziesz miał tyle z levelowania). Atrybuty z levelowania to tutaj raczej aspekt min-maxowania, niż ustawiający ci grę, nie myślałbym nad nimi długo.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.