Skocz do zawartości

Wuchang: Fallen Feathers

Featured Replies

Opublikowano

Jak ktoś pogra dłużej to niech napisze czy projekty i mechaniki bossów są równie fajne co w Wukongu

  • Odpowiedzi 128
  • Wyświetleń 5,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Czekam na Mam nadzieję, że kolejna podobna gierka dostanie tytuł lepiej dostosowany pod nasz przaśny rynek.   Czyli jakiś „Kutong”, ewentualnie „Pytong”  

  • I to szanuje

  • Donatello1991
    Donatello1991

    Może i dobrze, że kasztan. Jeszcze DS2 do skończenia, a i masa gier nadchodzi.

Opublikowano
Wu Kong zajmuje 108GB na dysku a Wu Chang zaledwie 15GB. Podobno jeden z największych zarzutów to duży recykling przeciwników.
Oceny słabsze niż miałki wo long, który poza bossami był mega monotonny.
Opublikowano

Nie grałem w Wu Longa ale Wu Kong jest bardzo fajny tylko graficznie kiepsko wygląda na ps5 a w dodatku nie posiada HDR. Wu Chang wydaje się ładniejszy ale nudniejszy od małpy. Według recenzji oprócz dużego recyklingu przeciwników, to sporo bossów jest sporym rozczarowaniem.

Opublikowano
3 minuty temu, Czoperrr napisał(a):

Mamy już Wu Long

Nie mamy, bo gra nazywa się Wo Long.

Opublikowano

Było już mówione, że następny w kolejce jest polski KuTang sonkassie

Opublikowano

Tak na szybko to gra jest zdecydowanie bardziej soulsowa, co chwilę nowa broń itp.

Z małpa to można porównać tylko settingiem

Opublikowano
15 minut temu, messer88 napisał(a):

Tak na szybko to gra jest zdecydowanie bardziej soulsowa, co chwilę nowa broń itp.

Z małpa to można porównać tylko settingiem

To jaki werdykt? Warto brać?

Opublikowano

Jak lubisz gatunek to warto tym bardziej że to nie gra za 3bomby.

Jak ktoś się nastawia na grę jak małpa to raczej bym odpuszczał.

Opublikowano

Po dłuższej chwili jakbym miał jakoś to porównać do czegoś to generalnie BB-like. Questy, npc, gesty no jest tu dużo rzeczy zrobionych fromsoftowo. Są nawet "jaszczurki".

Opublikowano

Lokacje, przeciwnicy, projekt bossów i walki z nimi są zajebiście zrobione, tylko że optymalizacyjnie na PC to jakaś katastrofa, dawno nie musiałem tak drastycznie zmniejszać ustawień w grze, żeby mi stabilnie działało, rano premiera i oceny na steamie przytłaczająco negatywne, sporo jest narzekań na stan techniczny [

Opublikowano

Na steam oranko

1 minutę temu, Rotevil napisał(a):

Lokacje, przeciwnicy, projekt bossów i walki z nimi są zajebiście zrobione, tylko że optymalizacyjnie na PC to jakaś katastrofa, dawno nie musiałem tak drastycznie zmniejszać ustawień w grze, żeby mi stabilnie działało, rano premiera i oceny na steamie przytłaczająco negatywne, sporo jest narzekań na stan techniczny [

Jaki konfig?

Opublikowano

Z 4K zmieniłem na 2K, wszystkie ustawienia na średnie, włączony DLS a i tak miewam czasem dziwne spadki klatek, dziwne miganie ekranu i ten nieszczęsny stuttering. Niech już zdycha ten unreal 5 i dawajcie jakiś normalny stabilny silnik do gier facepalm

Opublikowano

Graficznie wygląda średnio i do takiego Wukonga nie ma startu. Na początku brakowało mi mapy. Idziesz i nagle rozwidlenie. Za chwilę kolejne. Koniec końców okazało się, że to tylko ślepe uliczki więc nie pobłądzisz.

Do toturialowego bossa podchodziłem dwukrotnie ale nie dałem mu rady. Przy pierwszym spotkanym "bossie" nie dowiedziałem się nic o poziomie trudności bo go odrobinę z cheatowałem.

Spoiler

Atak spadając z półki wprawił go w oszołomienie więc dobicie i pół paska już nie miał. Zrobiłem jeszcze raz tak samo i finito.

Na razie tyle, bo za mało pograłem ale nie zanosi się, że jest to gra w którą bym grał z wypiekami jak np. z niedawnych premier jak Lies of P, Wukong czy Stellar Blade (tak wiem, że to nie soulslike).

3 godziny temu, Rotevil napisał(a):

miewam czasem dziwne spadki klatek, dziwne miganie ekranu i ten nieszczęsny stuttering.

Na PS5 Pro żadnych problemów tego typu bella

Opublikowano

Jeszcze będziesz może chciał żeby była ta mapka )

Odblokowałem sobie counter na longswordzie i pięknie jest. Ale trzeba potestować inne rodzaje broni też.

Opublikowano



Graficznie wygląda średnio i do takiego Wukonga nie ma startu.


Serio? Przecież małpa wygląda tragicznie na ps5. Nawet w trybie jakość wygląda to kiepsko a tryb wydajność to tekstury z czasów PS2.

Opublikowano

Grałem na prosiaku w styczniu i nie narzekałem na widoczki.

U góry Wuchang, na dole małpa.

Screenshots_2025-07-24-23-16-32.png

Screenshots_2025-07-24-23-16-58.png

 

Apropo chińskich trofeów to niech ktoś spróbuje zmienić język konsoli na angielski przed pierwszym odpaleniem gry. Pamiętam chyba na PS3 jakaś gra miała podobnie. U mnie po ptokach. Pan Chińczyk nie ma litości...

Screenshots_2025-07-24-23-26-03.png

 

Zrobiłem na szybko konto gościa i faktycznie zmieniając język konsoli na angielski wyświetla trofea po angielsku.

Opublikowano
57 minut temu, Kolos28 napisał(a):



  2 godziny temu, Patapon napisał(a):



Serio? Przecież małpa wygląda tragicznie na ps5. Nawet w trybie jakość wygląda to kiepsko a tryb wydajność to tekstury z czasów PS2.

A na PC najładniejsze Dark Soulsy jakie powstały. Ten WuChong też wyglada ładnie, widać UE 5 póki co tylko na drogich kartach graficznych się sprawdza.

Opublikowano

Jak ktoś zrobi komandorkę bez parowania to szacun, próbowałem unikami, ale odpuściłem sobie, jest ciężko.

Opublikowano

Wygląda to bardzo dobrze, spokojnie na poziomie małpy

img%5D

Opublikowano



Grałem na prosiaku w styczniu i nie narzekałem na widoczki.


Możliwe, że na prosiaku wygląda lepiej. Wczoraj chciałem wrócić do małpy na bazowej PS5 i wyglądało to na prawdę źle. Na ciemniejszych scenach było znośnie ale skały , gałęzie drzew to rozmazane tekstury.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.