Opublikowano środa o 13:271 dzień 19 79 to rok produkcji Mercedesa 123 braciaka - myślę ze to dobra liczba
Opublikowano środa o 13:471 dzień Serio będę mocno zaskoczony jak będzie poniżej 8X/100. Wydaje się, że gra ma wszystko żeby łyknąć BDB oceny.
Opublikowano środa o 13:491 dzień Gościu chwali bardzo "sound design" i "straszność". Tylko te szarości, znowu HDR niedorobiony, ale się pogrzebie w ustawieniach przed graniem po czerń.
Opublikowano środa o 13:541 dzień 1 minutę temu, Szermac napisał(a):W SH2 też trzeba było gmerać, żeby było odpowiednio czarno Wrzuciłem tabelkę, może się przyda. Typ ostro rozkminiał. Sama idea tych ustawień jest fajna, bo dalej rzadkością jest osobny HDR dla UI i potem się czcionka świeci jak choinka zimą.
Opublikowano środa o 13:581 dzień 3 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):Wrzuciłem tabelkę, może się przyda. Typ ostro rozkminiał. Sama idea tych ustawień jest fajna, bo dalej rzadkością jest osobny HDR dla UI i potem się czcionka świeci jak choinka zimą.a próbował może z DV? Wiem, że opinie na forum są różne, ale out-of-the-box DV rozwiązał problemy z HDR-em w kilku grach w których za dobrze tej technologii nie zaimplementowano (vide RDR2 czy RE3 oraz 4).
Opublikowano środa o 14:001 dzień 1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał(a):a próbował może z DV? Wiem, że opinie na forum są różne, ale out-of-the-box DV rozwiązał problemy z HDR-em w kilku grach w których za dobrze tej technologii nie zaimplementowano (vide RDR2 czy RE3 oraz 4).Ta gra na pewno nie wspiera DV. "True horror in an unforgiving world"/10
Opublikowano środa o 14:011 dzień No, niech już dają Blooberki pobrać tego mesjasza, bo się człowiek doczekać nie może.
Opublikowano środa o 14:021 dzień Autor Mówiłem, że bez Japońców, wyjdzie Medium ze strzelaniem To się w sumie z roboty nie śpiesze.
Opublikowano środa o 14:021 dzień No i nie udało się dobić do tych 80. Jednak robienie rimejków to nie to samo, co stworzenie czegoś własnego.
Opublikowano środa o 14:031 dzień 2 minuty temu, Pix napisał(a):Potężne 78 Nie no, chłopaki pisali, że magicy z Krakowa zrobili SH2 (mając gotowy silnik, fabułę która tę grę ciągnie oraz legendarny OST), więc na 100% będą już dowozić same sztosy.
Opublikowano środa o 14:041 dzień Autor Cronos: The New Dawn is filled to the brim with potential, which ultimately falls short in how it executes all of its concepts. While there is a great story foundation and some interesting mechanics, the lackluster conclusion to the narrative, combined with irritating combat, frequent glitches, poor pacing of traversal, and repetitive gameplay scenarios, makes for a product that fails to capture the quality of other entries in the genre.Combining a brutal setting, strong psychological elements, and engaging narrative, Cronos: The New Dawn represents another success for Bloober Team, although the repetition of objectives and limited variety in combat compromise the pace at times.With Cronos: The New Dawn, Bloober Team delivers its most accomplished work yet: a gripping survival horror with a masterful artistic vision, shaped by both past experiences and genre classics. Set in 1980s Kraków under Russian occupation, the game shifts into a nightmarish, oppressive reality. Its demanding mechanics and outstanding art direction make it one of the most intense horror experiences in recent years - unmissable.
Opublikowano środa o 14:051 dzień 83/100 po 30 reckach na opencritic to źle, czy to już poziom The Medium?
Opublikowano środa o 14:071 dzień Cholera nie mam jak teraz ale arhonik widze dal też recke (21:38 trwa, Jezu czemu jednej sekundy nie zciął)
Opublikowano środa o 14:071 dzień Everyeye, z którego ocenami często się zgadzam, bo prowadzą tę stronę zajawkowicze, a nie kolorowe stwory dają 8.2 chwaląc przy okazji sam tytuł. No troszeczkę stanął, ale poczekam już na Wasze opinie, priorytet i tak ma potężny Silksong.Cronos The New Dawn to solidna i przekonująca gra pod niemal każdym względem, począwszy od fabuły, aż po solidną formułę rozgrywki, przechodząc przez fascynujący, rozpaczliwy i przytłaczający świat, który przenika każdy piksel. Jeśli przymknie się oko na kilka drobnych niedoskonałości pod względem technicznym i zawartości, to w rękach będziecie mieć projekt przesycony pasją jego twórców. Struktura gry, choć na papierze wydaje się dość konserwatywna, skrywa szacunek budzącą głębię, która z pewnością ucieszy miłośników gatunku. Nie jest to gra, która wynajduje koło na nowo, niech będzie jasne, ale jest to wciąż jeden z najlepszych survival horrorów dostępnych obecnie na rynku. To osiągnięcie wiele mówi o niezaprzeczalnym talencie zespołu z Krakowa.
Opublikowano środa o 14:081 dzień 2 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):83/100 po 30 reckach na opencritic to źle, czy to już poziom The Medium?Przecież jesteśmy na FPE - 95/100 albo gra jest g00wnem i porażką
Opublikowano środa o 14:091 dzień Teraz, Agent_Man napisał(a):Przecież jesteśmy na FPE - 95/100 albo gra jest g00wnem i porażką A juz wiem dlaczego takie nastroje, bo wizjoner recenzji z PPE dał 7 xD.
Opublikowano środa o 14:101 dzień Autor Dobra w sumie po przeczytaniu kilku podsumowań, lecę na chawire grać xD
Opublikowano środa o 14:101 dzień 21 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):Gościu chwali bardzo "sound design" i "straszność". Tylko te szarości, znowu HDR niedorobiony, ale się pogrzebie w ustawieniach przed graniem po czerń.HDR w grach od 15 lat, a devi dalej nie potrafią.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.