Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered

Featured Replies

Opublikowano

Arena i Daggerfall to cięzkie gierki dzisiaj. Morrowinda masz w GP więc odpal chociaż to.

  • Odpowiedzi 138
  • Wyświetleń 9,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • KrYcHu_89
    KrYcHu_89

    Wierna kopia, nie minęło nawet 5 minut gry.

  • Muszę się jeszcze przekonać do serii The Elder Scrolls, ale cieszy mnie dobre wykonanie tego remastera/remake'u. Bethesda przekazała go dobrym ludziom do zrobienia, także cieszy mnie bardzo, że będę m

  • Cześć, nazywam się Rabat Rabatowski. Remaster ogólnie spoko, miesiąc temu powróciłem akurat do Obliviona i ukończyłem większość istotnych zadań (gildie, arena, główny wątek) oraz dodatek Shivering Isl

Opublikowano

DF wyszedl w jakiejs odkurzonej wersji. No ale niezle wyzwanie zrobic 1-3 xD

Opublikowano

Jestem prawie pewien że to trolling i nawiązanie do Wrednego i Baldur's Gate xD

Opublikowano
Teraz, suteq napisał(a):

Jestem prawie pewien że to trolling i nawiązanie do Wrednego i każdej jednej gry xD

fixedragus

Opublikowano

Na ps5 pro wcale tak super nie chodzi w otwartym terenie.

Opublikowano

No w tej zimowej twierdzy to już jest stutter na poziomie najgorszym, nawet się usta w dalogach stutterują, serio najlepszy silnik świata xD.

Opublikowano

Mało która gra na UE5 jest z grubsza pozbawiona stutteru. Hellblade 2 chyba najlepiej działa, może ten silnik po prostu nie nadaje się do otwartych światów. Stutter jest niezależnie od sprzętu, nawet na 5090.

Opublikowano
Teraz, Qbon napisał(a):

Mało która gra na UE5 jest z grubsza pozbawiona stutteru. Hellblade 2 chyba najlepiej działa, może ten silnik po prostu nie nadaje się do otwartych światów. Stutter jest niezależnie od sprzętu, nawet na 5090.

A to musisz odpalić, bo tutaj jest bardziej zepsute niż zwykle, może to pokłosie, że gra nie była bądź co bądź nigdzie w recenzjach itp. jedna lokacja potrafi działać super, w innej jest stutter co 2 sekundy, dużo gorzej niż w np. nawet Stalkerze 2. Pewnie naprawią, ale jest słabiutko, możliwe, że konkretna ilość NPC lub jakaś tekstura to powoduje.

Opublikowano
4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):

A to musisz odpalić, bo tutaj jest bardziej zepsute niż zwykle, może to pokłosie, że gra nie była bądź co bądź nigdzie w recenzjach itp. jedna lokacja potrafi działać super, w innej jest stutter co 2 sekundy, dużo gorzej niż w np. nawet Stalkerze 2. Pewnie naprawią, ale jest słabiutko, możliwe, że konkretna ilość NPC lub jakaś tekstura to powoduje.

No Stalker 2 trzeba przyznać, że dosyć dobrze działa jak na UE 5. Zwłaszcza po wprowadzeniu pewnych linijek do engine.ini.

Opublikowano
8 minut temu, Qbon napisał(a):

Mało która gra na UE5 jest z grubsza pozbawiona stutteru. Hellblade 2 chyba najlepiej działa, może ten silnik po prostu nie nadaje się do otwartych światów. Stutter jest niezależnie od sprzętu, nawet na 5090.

Z gier quasi-open world Avowed zrobił to najlepiej. Tak czy inaczej to silnik, który nienawidzi open worldów i graczy.

Opublikowano

Ktoś coś więcej o tym skalowaniu poziomu trudności? Jak to wygląda w praktyce?

Opublikowano
Godzinę temu, Qbon napisał(a):

może ten silnik po prostu nie nadaje się do otwartych światów niczego

fixed

Opublikowano
13 minut temu, oFi napisał(a):

Poczeka się rok, akurat załatają.

Nie jest to kompletnie zepsute, ale jakiś potworek wydajnościowy jest. W mieście śmiga bez stuttera, a dzieje się tam dużo w sensie duża lokacja z NPC, budynkami wiadomo i masełko, a jak walczą 3 diabliki i sypią czarami w jednej z lokacji, a obok nie daj boże stoi jeszcze 3 rycerzy to już festiwal stuttera. Nie jest tak, że się nie da grać, ale chciałoby się, żeby to działało przynajmniej jak np. Avowed, albo Stalker 2, mówię o stutterze, bo sama gra dużych bugów nie ma, wszak bazuje na Oblivionie z milionem patchy.

6 minut temu, balon napisał(a):

Ktoś coś więcej o tym skalowaniu poziomu trudności? Jak to wygląda w praktyce?

Według mnie działa dokładnie tak samo jak w oryginale xD. Ale na razie lvl 5, za to sam system levelowania zmienili (awansujesz wolniej, przez co scaling jest wolniejszy). Tutaj też zależy, bo masz teraz major i minor ale 12 punktów, zamiast 10, no inaczej. Ale dalej bandyci i itemy awansują z nami :/.

--

hahaha w sumie xD

image.png

Ale te mordy piękne w stosunku do OG, niektóre nawet nie wyglądają jak kukły

image.png

image.png

Opublikowano

Wizualnie rzeczywiście zmiany robią ogromne wrażenie, aż te ploty o zremasterowanych Falloutach zaczynają brzmieć coraz bardziej atrakcyjnie.

Opublikowano

LRG może się pokusi haha. Wydają czasami takie niszowe gierki na fizykach że z Bethesdą by się dogadali na wypalenie Oblivion Remastera na płytkach P

Opublikowano

W ogóle trochę beka, że gra od razu pozwala teleportować się do większości miejscówek. Robisz sobie zadanie i gościu mówi, że tam masz iść, z buta, z konia nawet musisz tam popylać, zwykły teleport i już na miejscu jesteś. No dziwne to ułatwienie.

Opublikowano
19 minut temu, Faka napisał(a):

W ogóle trochę beka, że gra od razu pozwala teleportować się do większości miejscówek. Robisz sobie zadanie i gościu mówi, że tam masz iść, z buta, z konia nawet musisz tam popylać, zwykły teleport i już na miejscu jesteś. No dziwne to ułatwienie.

Może mieli jakies problemy na trasie miedzy punktami podróży albo chceli nowym ułatwić. Tam się trochę kilometrow na koniu robi.

Opublikowano

A nie wiem, ale w ogóle to jest bez sensu, eksploracja wtedy traci rację bytu, bo i po co? Ja rozumiem jak odkryjesz tabliczkę i się odblokowuje szybka podróż, a tutaj od razu dali teleporty do miejscówek, które widzisz na mapie świata.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.