Opublikowano 23 kwietnia23 kwi Arena i Daggerfall to cięzkie gierki dzisiaj. Morrowinda masz w GP więc odpal chociaż to.
Opublikowano 23 kwietnia23 kwi DF wyszedl w jakiejs odkurzonej wersji. No ale niezle wyzwanie zrobic 1-3 xD
Opublikowano 23 kwietnia23 kwi Jestem prawie pewien że to trolling i nawiązanie do Wrednego i Baldur's Gate xD
Opublikowano 23 kwietnia23 kwi Teraz, suteq napisał(a):Jestem prawie pewien że to trolling i nawiązanie do Wrednego i każdej jednej gry xDfixed
Opublikowano 23 kwietnia23 kwi No w tej zimowej twierdzy to już jest stutter na poziomie najgorszym, nawet się usta w dalogach stutterują, serio najlepszy silnik świata xD.
Opublikowano 23 kwietnia23 kwi Mało która gra na UE5 jest z grubsza pozbawiona stutteru. Hellblade 2 chyba najlepiej działa, może ten silnik po prostu nie nadaje się do otwartych światów. Stutter jest niezależnie od sprzętu, nawet na 5090.
Opublikowano 23 kwietnia23 kwi Teraz, Qbon napisał(a):Mało która gra na UE5 jest z grubsza pozbawiona stutteru. Hellblade 2 chyba najlepiej działa, może ten silnik po prostu nie nadaje się do otwartych światów. Stutter jest niezależnie od sprzętu, nawet na 5090.A to musisz odpalić, bo tutaj jest bardziej zepsute niż zwykle, może to pokłosie, że gra nie była bądź co bądź nigdzie w recenzjach itp. jedna lokacja potrafi działać super, w innej jest stutter co 2 sekundy, dużo gorzej niż w np. nawet Stalkerze 2. Pewnie naprawią, ale jest słabiutko, możliwe, że konkretna ilość NPC lub jakaś tekstura to powoduje.
Opublikowano 23 kwietnia23 kwi 4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):A to musisz odpalić, bo tutaj jest bardziej zepsute niż zwykle, może to pokłosie, że gra nie była bądź co bądź nigdzie w recenzjach itp. jedna lokacja potrafi działać super, w innej jest stutter co 2 sekundy, dużo gorzej niż w np. nawet Stalkerze 2. Pewnie naprawią, ale jest słabiutko, możliwe, że konkretna ilość NPC lub jakaś tekstura to powoduje.No Stalker 2 trzeba przyznać, że dosyć dobrze działa jak na UE 5. Zwłaszcza po wprowadzeniu pewnych linijek do engine.ini.
Opublikowano 23 kwietnia23 kwi 8 minut temu, Qbon napisał(a):Mało która gra na UE5 jest z grubsza pozbawiona stutteru. Hellblade 2 chyba najlepiej działa, może ten silnik po prostu nie nadaje się do otwartych światów. Stutter jest niezależnie od sprzętu, nawet na 5090.Z gier quasi-open world Avowed zrobił to najlepiej. Tak czy inaczej to silnik, który nienawidzi open worldów i graczy.
Opublikowano 23 kwietnia23 kwi Ktoś coś więcej o tym skalowaniu poziomu trudności? Jak to wygląda w praktyce?
Opublikowano 23 kwietnia23 kwi Godzinę temu, Qbon napisał(a):może ten silnik po prostu nie nadaje się do otwartych światów niczegofixed
Opublikowano 23 kwietnia23 kwi Do Gearsów się nadaje i pewnie też Gearsy będą jedną z niewielu gier które faktycznie dobrze na tym silniku będą działać.
Opublikowano 23 kwietnia23 kwi 13 minut temu, oFi napisał(a):Poczeka się rok, akurat załatają.Nie jest to kompletnie zepsute, ale jakiś potworek wydajnościowy jest. W mieście śmiga bez stuttera, a dzieje się tam dużo w sensie duża lokacja z NPC, budynkami wiadomo i masełko, a jak walczą 3 diabliki i sypią czarami w jednej z lokacji, a obok nie daj boże stoi jeszcze 3 rycerzy to już festiwal stuttera. Nie jest tak, że się nie da grać, ale chciałoby się, żeby to działało przynajmniej jak np. Avowed, albo Stalker 2, mówię o stutterze, bo sama gra dużych bugów nie ma, wszak bazuje na Oblivionie z milionem patchy.6 minut temu, balon napisał(a):Ktoś coś więcej o tym skalowaniu poziomu trudności? Jak to wygląda w praktyce?Według mnie działa dokładnie tak samo jak w oryginale xD. Ale na razie lvl 5, za to sam system levelowania zmienili (awansujesz wolniej, przez co scaling jest wolniejszy). Tutaj też zależy, bo masz teraz major i minor ale 12 punktów, zamiast 10, no inaczej. Ale dalej bandyci i itemy awansują z nami :/.--hahaha w sumie xDAle te mordy piękne w stosunku do OG, niektóre nawet nie wyglądają jak kukły
Opublikowano 23 kwietnia23 kwi Wizualnie rzeczywiście zmiany robią ogromne wrażenie, aż te ploty o zremasterowanych Falloutach zaczynają brzmieć coraz bardziej atrakcyjnie.
Opublikowano 23 kwietnia23 kwi Nigdy nie grałem w Obliviona, ale po Skyrimie na pewno zagram w ten remaster. Wygląda jednak na to, że nie ma co oczekiwać fizycznego wydania
Opublikowano 23 kwietnia23 kwi LRG może się pokusi haha. Wydają czasami takie niszowe gierki na fizykach że z Bethesdą by się dogadali na wypalenie Oblivion Remastera na płytkach
Opublikowano 23 kwietnia23 kwi W ogóle trochę beka, że gra od razu pozwala teleportować się do większości miejscówek. Robisz sobie zadanie i gościu mówi, że tam masz iść, z buta, z konia nawet musisz tam popylać, zwykły teleport i już na miejscu jesteś. No dziwne to ułatwienie.
Opublikowano 23 kwietnia23 kwi 19 minut temu, Faka napisał(a):W ogóle trochę beka, że gra od razu pozwala teleportować się do większości miejscówek. Robisz sobie zadanie i gościu mówi, że tam masz iść, z buta, z konia nawet musisz tam popylać, zwykły teleport i już na miejscu jesteś. No dziwne to ułatwienie.Może mieli jakies problemy na trasie miedzy punktami podróży albo chceli nowym ułatwić. Tam się trochę kilometrow na koniu robi.
Opublikowano 23 kwietnia23 kwi A nie wiem, ale w ogóle to jest bez sensu, eksploracja wtedy traci rację bytu, bo i po co? Ja rozumiem jak odkryjesz tabliczkę i się odblokowuje szybka podróż, a tutaj od razu dali teleporty do miejscówek, które widzisz na mapie świata.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.