Opublikowano 19 czerwca19 cze Autor Ciekawy przypadek gry "Misc: A Tiny Tale". Pachnącej zresztą dość nintendowsko, bo mocno przypomina kultowe Chibi Robo, z dawnych czasów, gdy Nintendo próbowało wydawać nowe gry z nowymi postaciami. Premiera za miesiąc, choć gra na razie na żaden hicior się nie zapowiada.Otóż twórcy mówią wprost: że zanim ogłoszono nowego Switcha, "MIELI TEORIĘ, że sprzęt ten może będzie odtwarzał gry ze Switcha 1 mocniej, zwłaszcza w przypadku gier, które nie będą ustalały limitu renderowania". Dlatego też developer "celowo uczynił rozdzielczość dynamiczną, by mogła się skalować do tego hipotetycznego nowego sprzętu", nie limitując też klatkażu, by dać możliwość 60 fps, które na S1 raczej nie były osiągalne.Efekty mogli zobaczyć dopiero przed premierą, gdy od jakiegoś większego developera pożyczyli Switcha 2. I faktycznie - gra mająca rozdziałkę 480 i "w miarę stabilne" 30 klatek na Switchu Jeden, nagle przeskoczyła w 1080 i 60 klatek na dwójce. Ponadto loadingi stały się znacznie szybsze, praktycznie zniknąć miało doczytywanie tekstur na widoku, sterowanie bardziej responsywne, i ogólnie wszystko ma chodzić gładziej i lepiej i jak złoto.Oczywiście twórcy zaznaczają, że są bardzo dumni z tego, co ostatecznie wyoptymalizowali również w wersji na S1, bla bla, ale nie ma co, ich opis w tym wideo mocno zachęca, by jednak sięgnąć po wersję S2, znacznie lepszą i właściwą i perfekcyjną.Skoro nawet nie mając konsoli w ręku, developer zaczął tak celowo zrobić, to pewnie może to być częstym zabiegiem przez jakiś czas, biorąc pod uwagę popularność starego Switcha... Gra może być oficjalnie tylko na S1 bez żadnych dodatków, a jednak i tak być robiona z myślą o lepszej wersji S2.
Opublikowano 20 czerwca20 cze Ostatnio sprawdziłem Darkest Dungeon II. Niestety wciąż tylko 30 klatek. W Have a Nice Death stopniały loaaaadingi - z 14 sekund do niespełna 8. Sporo, ale da się jeszcze przyciąć - na Serii X wynosiły 3 sekundy. W The Last Faith wczytywanie danych, podczas przejścia z jednego na drugi ekran, zmalało z 3 sekund na niespełna jedną. Świetna sprawa, ponieważ przejścia są teraz niemal błyskawiczne. Jednak w grze, w której podstawa to eksploracja, to szalenie istotna rzecz. Przyznam, że wersji na NS nie dokończyłem tej bardzo dobrej, klimatycznej gry, właśnie z tytułu loadingów. Przeszkadzało mi, że plansza na którą poświęcam często 4-8 sekund jest oddzielona od kolejnej czarnym ekranem, który trwa 3 sekundy. Teraz wrócę do gry. Przyda się odskocznia od MKW i Cybera w wersji przenośnej.
Opublikowano 20 czerwca20 cze Z ciekawostek - pierwsze Mario+Rabbids śmiga teraz w 60fps Darmowy remasterek prawie jak u konkurencji
Opublikowano 20 czerwca20 cze Piczy przydałaby się łatka, bo na S1 gra miernie chodzi.Podejrzewam że Mario Maker może dostać łatkę albo DLC na S2, bo tworzenie map przy użyciu funkcji myszki będzie trochę łatwiejsze.
Opublikowano 20 czerwca20 cze Ciekawe czy Redzi wydadzą dedykowaną łatkę do Wiesława Trzeciego. Sprawdziłem jak na S2 poczyna sobie Rzeźnik z Blaviken - klatkaż jest stabilniejszy, a sam obraz wyraźnie ostrzejszy. Jakby go przypudrowali pod nową maszynę - nie obraziłbym się. Liczę przy tym, że więcej gier otrzyma takie wsparcie, jakie otrzymały: Link's Awakening oraz Odyssey.
Opublikowano piątek o 23:475 dni Sonic X Shadow - podobno najlepsza część 3d na S2 w 60 fpsach i 1440p <3
Opublikowano niedziela o 20:593 dni W dniu 20.06.2025 o 16:33, Sylvan Wielki napisał(a):Ciekawe czy Redzi wydadzą dedykowaną łatkę do Wiesława Trzeciego.No to byłoby sporo pracy. Bo samo odblokowanie klatkażu by nie wystarczyło. Poprawa oprawy też by się przydała. Ciekawe czy zdecydują się na taki ruch. Witcher 3 GOTY Nintendo Switch 2 Edition przyjąłbym chętniej niż Cyberpunk 2077 Ultimate Edition 🤷
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.