Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Metal Gear Solid: Trylogia

Featured Replies

Opublikowano

Nic nie zaburzy, masa jest takich kolekcji np komiksowych i tomy mają różna liczbe stron, byle format i grzbiety były spójne.

  • Odpowiedzi 226
  • Wyświetleń 11,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Otóż to! Strzelanie faktycznie jest rudymentarnym składnikiem zabawy, ale można na serię spojrzeć jak na ponadczasowy kulturowy konstrukt i potraktować ją bardziej holistycznie, tj. dostrzec w fabule

  • Jedziemy z koksem. Pierwsze paczki ze sklepu już ogarnięte, jutro część wyjdzie, ale większość już w kolejnych dniach (dzisiaj czasowo nie wyrobię za wiele przygotować).

Opublikowano

Czyli pewnie będzie resident 1,2,3 plus rimejk jedynki i ewentualnie Gaiden i 0

Opublikowano

Trylogia, remake i 0 brzmi optymalnie jeśli nie można mieć wszystkiego od razu. To ta pierwsza faza, statyczna kamera, prerenderowowane tła.

Opublikowano

Chociaż za Code: Veronica, które zresztą wyszło przed 0 też bym się nie obraził. Taka prawdziwa druga faza Residenta zaczyna się od czwórki.

Opublikowano

No i biorąc pod uwagę, że to - zdaje się - faktyczna trójka, to nawet trzeba by tak zrobić.

Opublikowano

Wychodzi na to że nie ma co sie cackać i trzeba zrobić ze 3 albumy o residencie! asax

Opublikowano
3 minuty temu, SlimShady napisał(a):

No i biorąc pod uwagę, że to - zdaje się - faktyczna trójka, to nawet trzeba by tak zrobić.

Mam nadzieję że nie piszesz o CV, bo to już zostało dawno wyjaśnione przez twórców RE. CV nawet nie było robione przez wewnętrzny team Capcomu a prawdziwą trójką miało być DMC. Zarówno CV jak i 3 Nemesis startowały jako spin-offy, Nemesis dostał numerek po tym jak development RE3/DMC się przedłużał i Capcom stwierdził że trzeba na święta 1999 coś wrzucić i numerowaną część damy na PS1.

Opublikowano

Na początek 0-3 moim zdaniem najlepszy wybór. Największy sentyment, reszta to mi tam w sumie obojętna.

Opublikowano

Z GTA to też sporo materiału by było na 1 album. W sumie tam też mamy jakby 3 epoki. Dwuwymiarowe, od trójki do SA i "stories", oraz IV z dlc i V.

Opublikowano
11 minut temu, Pupcio napisał(a):

Wychodzi na to że nie ma co sie cackać i trzeba zrobić ze 3 albumy o residencie! asax

Uważaj czego sobie życzysz Pupcio. Nie wiem czy jesteś gotowy na teksty w stylu

"Konstrukt - Fryzura Leona S. Kennedy'ego"

Opublikowano
4 minuty temu, łom napisał(a):

Mam nadzieję że nie piszesz o CV, bo to już zostało dawno wyjaśnione przez twórców RE. CV nawet nie było robione przez wewnętrzny team Capcomu a prawdziwą trójką miało być DMC. Zarówno CV jak i 3 Nemesis startowały jako spin-offy, Nemesis dostał numerek po tym jak development RE3/DMC się przedłużał i Capcom stwierdził że trzeba na święta 1999 coś wrzucić i numerowaną część damy na PS1.

Oni przede wszystkim mieli umowę z Sony na trzy numerowane części dlatego tak wyszło z Nemesisem. Nie pomyliłeś CV z RE4 jeśli chodzi o genezę? DMC, to wiem, że wypadek przy pracy, bo ludzik śmiesznie podskakiwał.

Opublikowano
Godzinę temu, Perez napisał(a):

Z więcej stron ten problem, że trochę to zaburzy ten klimat albumowej kolekcji, ze nagle jedno 116, drugie 132 czy iles tam i zaraz wyjdzie kazde inne.

Nie powinno nic zaburzyć, mam trochę różnych kolekcji i to totalnie nie przeszkadza, grunt aby te grzbiety były spójne i tyle. Lepiej mieć kompletny album, niż wykastrowany, bo zabrakło miejsca ;)

Opublikowano

Właśnie tak obrosło tym mitem że to cv jest trójką a nemezis dostał numerek z braku laku, ale to nieprawda. Powiedziałbym wam jak było, ale nie chce zabierać pracy redaktorom więc zachęcam do zakupu najnowszego albumu psx extreme już w maju! (chyba) sonkassie

Opublikowano
3 minuty temu, SlimShady napisał(a):

Oni przede wszystkim mieli umowę z Sony na trzy numerowane części dlatego tak wyszło z Nemesisem. Nie pomyliłeś CV z RE4 jeśli chodzi o genezę? DMC, to wiem, że wypadek przy pracy, bo ludzik śmiesznie podskakiwał.

Nie, nie było żadnej umowy z Sony. Masz wszystko opisane w 'Itchy, tasty'.

Opublikowano

W Itchy, Tasty było opisane jak to wyglądało. Nemesis miał nie mieć numerka, ale go dostał po naciskach biznesowych.

Może zamiast zaśmiecać ten temat to wróćmy z dyskusją do Wydania specjalne - temat ogólny - Page 50 - Opinie, komentarze - forum, magazyn - Forum PSX Extreme

Opublikowano

To jest właśnie ta różnica. W SH rozkminia się konstrukty społeczno-polityczne w oparciu o zakrzywienie czasu w tunelu aerodynamicznym, a RE, to co kiedy wyszło i dlaczego.

Opublikowano
1 minutę temu, SlimShady napisał(a):

To jest właśnie ta różnica. W SH rozkminia się konstrukty społeczno-polityczne w oparciu o zakrzywienie czasu w tunelu aerodynamicznym, a RE, to co kiedy wyszło i dlaczego.

Nic nowego, SH fabułą stoi, RE strzelaniem do potworków.

Opublikowano

Fabuła w RE jest zazwyczaj głupiutka, ale mi się tam ją śledzi całkiem przyjemnie.

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.
11 minut temu, Pix napisał(a):

Fabuła w RE jest zazwyczaj głupiutka, ale mi się tam ją śledzi całkiem przyjemnie.

Otóż to! Strzelanie faktycznie jest rudymentarnym składnikiem zabawy, ale można na serię spojrzeć jak na ponadczasowy kulturowy konstrukt i potraktować ją bardziej holistycznie, tj. dostrzec w fabule - obok gatunkowych schematów - amalgamat odwiecznych fascynacji (przezwyciężenie śmierci), fobii (krucha cielesność, dehumanizacja) oraz całkiem współczesnych lęków (strach przed utratą kontroli i rozpadem społeczeństwa)!

XD

Opublikowano
41 minut temu, K.Adamus napisał(a):

Otóż to! Strzelanie faktycznie jest rudymentarnym składnikiem zabawy, ale można na serię spojrzeć jak na ponadczasowy kulturowy konstrukt i potraktować ją bardziej holistycznie, tj. dostrzec w fabule - obok gatunkowych schematów - amalgamat odwiecznych fascynacji (przezwyciężenie śmierci), fobii (krucha cielesność, dehumanizacja) oraz całkiem współczesnych lęków (strach przed utratą kontroli i rozpadem społeczeństwa)!

XD

No i cyk, mamy zaczątek pierwszego tekstu. Biorę to!

Opublikowano
Godzinę temu, K.Adamus napisał(a):

Otóż to! Strzelanie faktycznie jest rudymentarnym składnikiem zabawy, ale można na serię spojrzeć jak na ponadczasowy kulturowy konstrukt i potraktować ją bardziej holistycznie, tj. dostrzec w fabule - obok gatunkowych schematów - amalgamat odwiecznych fascynacji (przezwyciężenie śmierci), fobii (krucha cielesność, dehumanizacja) oraz całkiem współczesnych lęków (strach przed utratą kontroli i rozpadem społeczeństwa)!

XD

Bellissimo testo sir

Opublikowano
16 minut temu, Piechota napisał(a):

No i cyk, mamy zaczątek pierwszego tekstu. Biorę to!

Znaczy czasami fajnie nauczyć się jakiegoś nowego słowa, chociaż i z tym różnie bywa. Jak zacząłeś rzucać tym "holistycznie" na prawo i lewo to od razu wyguglowałem, żeby wiedzieć, o co chodzi i poczułem się mądrzejszy.

No ale potem idę do roboty i rzeczywistość weryfikuje. Mówię do współpracowników

"spróbujmy spojrzeć na ten problem holistycznie"

A oni mi odpowiadają

"co ty pierdolisz?"

I tyle z moich prób bycia intelektualistą frog

Opublikowano

Jeśli nie będzie dekonostrukcji postaci Steve'a na minimum 20 stron to nie liczcie na moje pieniążki

Opublikowano

Czego to ludzie nie zrobią, żeby komodo nie dostał kostki czekolady.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.