Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Nic nie zaburzy, masa jest takich kolekcji np komiksowych i tomy mają różna liczbe stron, byle format i grzbiety były spójne.
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Czyli pewnie będzie resident 1,2,3 plus rimejk jedynki i ewentualnie Gaiden i 0
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Trylogia, remake i 0 brzmi optymalnie jeśli nie można mieć wszystkiego od razu. To ta pierwsza faza, statyczna kamera, prerenderowowane tła.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Chociaż za Code: Veronica, które zresztą wyszło przed 0 też bym się nie obraził. Taka prawdziwa druga faza Residenta zaczyna się od czwórki.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. No i biorąc pod uwagę, że to - zdaje się - faktyczna trójka, to nawet trzeba by tak zrobić.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Wychodzi na to że nie ma co sie cackać i trzeba zrobić ze 3 albumy o residencie!
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. 3 minuty temu, SlimShady napisał(a):No i biorąc pod uwagę, że to - zdaje się - faktyczna trójka, to nawet trzeba by tak zrobić.Mam nadzieję że nie piszesz o CV, bo to już zostało dawno wyjaśnione przez twórców RE. CV nawet nie było robione przez wewnętrzny team Capcomu a prawdziwą trójką miało być DMC. Zarówno CV jak i 3 Nemesis startowały jako spin-offy, Nemesis dostał numerek po tym jak development RE3/DMC się przedłużał i Capcom stwierdził że trzeba na święta 1999 coś wrzucić i numerowaną część damy na PS1.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Na początek 0-3 moim zdaniem najlepszy wybór. Największy sentyment, reszta to mi tam w sumie obojętna.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Z GTA to też sporo materiału by było na 1 album. W sumie tam też mamy jakby 3 epoki. Dwuwymiarowe, od trójki do SA i "stories", oraz IV z dlc i V.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. 11 minut temu, Pupcio napisał(a):Wychodzi na to że nie ma co sie cackać i trzeba zrobić ze 3 albumy o residencie! Uważaj czego sobie życzysz Pupcio. Nie wiem czy jesteś gotowy na teksty w stylu"Konstrukt - Fryzura Leona S. Kennedy'ego"
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. 4 minuty temu, łom napisał(a):Mam nadzieję że nie piszesz o CV, bo to już zostało dawno wyjaśnione przez twórców RE. CV nawet nie było robione przez wewnętrzny team Capcomu a prawdziwą trójką miało być DMC. Zarówno CV jak i 3 Nemesis startowały jako spin-offy, Nemesis dostał numerek po tym jak development RE3/DMC się przedłużał i Capcom stwierdził że trzeba na święta 1999 coś wrzucić i numerowaną część damy na PS1.Oni przede wszystkim mieli umowę z Sony na trzy numerowane części dlatego tak wyszło z Nemesisem. Nie pomyliłeś CV z RE4 jeśli chodzi o genezę? DMC, to wiem, że wypadek przy pracy, bo ludzik śmiesznie podskakiwał.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Godzinę temu, Perez napisał(a):Z więcej stron ten problem, że trochę to zaburzy ten klimat albumowej kolekcji, ze nagle jedno 116, drugie 132 czy iles tam i zaraz wyjdzie kazde inne.Nie powinno nic zaburzyć, mam trochę różnych kolekcji i to totalnie nie przeszkadza, grunt aby te grzbiety były spójne i tyle. Lepiej mieć kompletny album, niż wykastrowany, bo zabrakło miejsca ;)
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Właśnie tak obrosło tym mitem że to cv jest trójką a nemezis dostał numerek z braku laku, ale to nieprawda. Powiedziałbym wam jak było, ale nie chce zabierać pracy redaktorom więc zachęcam do zakupu najnowszego albumu psx extreme już w maju! (chyba)
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. 3 minuty temu, SlimShady napisał(a):Oni przede wszystkim mieli umowę z Sony na trzy numerowane części dlatego tak wyszło z Nemesisem. Nie pomyliłeś CV z RE4 jeśli chodzi o genezę? DMC, to wiem, że wypadek przy pracy, bo ludzik śmiesznie podskakiwał.Nie, nie było żadnej umowy z Sony. Masz wszystko opisane w 'Itchy, tasty'.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. W Itchy, Tasty było opisane jak to wyglądało. Nemesis miał nie mieć numerka, ale go dostał po naciskach biznesowych. Może zamiast zaśmiecać ten temat to wróćmy z dyskusją do Wydania specjalne - temat ogólny - Page 50 - Opinie, komentarze - forum, magazyn - Forum PSX Extreme
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. To jest właśnie ta różnica. W SH rozkminia się konstrukty społeczno-polityczne w oparciu o zakrzywienie czasu w tunelu aerodynamicznym, a RE, to co kiedy wyszło i dlaczego.
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. 1 minutę temu, SlimShady napisał(a):To jest właśnie ta różnica. W SH rozkminia się konstrukty społeczno-polityczne w oparciu o zakrzywienie czasu w tunelu aerodynamicznym, a RE, to co kiedy wyszło i dlaczego.Nic nowego, SH fabułą stoi, RE strzelaniem do potworków.
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. Fabuła w RE jest zazwyczaj głupiutka, ale mi się tam ją śledzi całkiem przyjemnie.
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. 11 minut temu, Pix napisał(a):Fabuła w RE jest zazwyczaj głupiutka, ale mi się tam ją śledzi całkiem przyjemnie.Otóż to! Strzelanie faktycznie jest rudymentarnym składnikiem zabawy, ale można na serię spojrzeć jak na ponadczasowy kulturowy konstrukt i potraktować ją bardziej holistycznie, tj. dostrzec w fabule - obok gatunkowych schematów - amalgamat odwiecznych fascynacji (przezwyciężenie śmierci), fobii (krucha cielesność, dehumanizacja) oraz całkiem współczesnych lęków (strach przed utratą kontroli i rozpadem społeczeństwa)!XD
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. 41 minut temu, K.Adamus napisał(a):Otóż to! Strzelanie faktycznie jest rudymentarnym składnikiem zabawy, ale można na serię spojrzeć jak na ponadczasowy kulturowy konstrukt i potraktować ją bardziej holistycznie, tj. dostrzec w fabule - obok gatunkowych schematów - amalgamat odwiecznych fascynacji (przezwyciężenie śmierci), fobii (krucha cielesność, dehumanizacja) oraz całkiem współczesnych lęków (strach przed utratą kontroli i rozpadem społeczeństwa)!XDNo i cyk, mamy zaczątek pierwszego tekstu. Biorę to!
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. Godzinę temu, K.Adamus napisał(a):Otóż to! Strzelanie faktycznie jest rudymentarnym składnikiem zabawy, ale można na serię spojrzeć jak na ponadczasowy kulturowy konstrukt i potraktować ją bardziej holistycznie, tj. dostrzec w fabule - obok gatunkowych schematów - amalgamat odwiecznych fascynacji (przezwyciężenie śmierci), fobii (krucha cielesność, dehumanizacja) oraz całkiem współczesnych lęków (strach przed utratą kontroli i rozpadem społeczeństwa)!XDBellissimo testo
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. 16 minut temu, Piechota napisał(a):No i cyk, mamy zaczątek pierwszego tekstu. Biorę to!Znaczy czasami fajnie nauczyć się jakiegoś nowego słowa, chociaż i z tym różnie bywa. Jak zacząłeś rzucać tym "holistycznie" na prawo i lewo to od razu wyguglowałem, żeby wiedzieć, o co chodzi i poczułem się mądrzejszy. No ale potem idę do roboty i rzeczywistość weryfikuje. Mówię do współpracowników "spróbujmy spojrzeć na ten problem holistycznie" A oni mi odpowiadają "co ty pierdolisz?"I tyle z moich prób bycia intelektualistą
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. Jeśli nie będzie dekonostrukcji postaci Steve'a na minimum 20 stron to nie liczcie na moje pieniążki
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Za chwilę w temacie o MGS będzie więcej o tym, co ma być w książce o RE.
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Czego to ludzie nie zrobią, żeby komodo nie dostał kostki czekolady.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.