Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Wynik speedtestu wyszedla nawet nawet (Download: 14128 kbps, Upload: 837 kbps) ale coz z tego jak nie mozna zalozyc pokoju i pograc z forumowiczami?! Tego nie rozumiem.

Mam prologa NTSC i chyba jednak zrezygnuje z PAL-owskiej wersji, glownie z powodu online.

Dla mnie jednak model jazdy w FM2 wydaje sie lepszy, tak samo uczucie predkosci jest wieksze. To samo z udzwiekowieniem. Modele aut to juz mistrzostwo swiata w GT5P.

Ogromnie podoba mi sie support dla FM2 (ostatnio S5 i M3 '2007!) Czy PD wspominalo cos na temat supportu dla GT5P? W gt5 powinno juz byc standartem.

Odnośnik do komentarza
Wynik speedtestu wyszedla nawet nawet (Download: 14128 kbps, Upload: 837 kbps) ale coz z tego jak nie mozna zalozyc pokoju i pograc z forumowiczami?! Tego nie rozumiem.

Mam prologa NTSC i chyba jednak zrezygnuje z PAL-owskiej wersji, glownie z powodu online.

Dla mnie jednak model jazdy w FM2 wydaje sie lepszy, tak samo uczucie predkosci jest wieksze. To samo z udzwiekowieniem. Modele aut to juz mistrzostwo swiata w GT5P.

Ogromnie podoba mi sie support dla FM2 (ostatnio S5 i M3 '2007!) Czy PD wspominalo cos na temat supportu dla GT5P? W gt5 powinno juz byc standartem.

Ja sprzedałem wersje ntsc bo jest najzwyczajniej w świecie biedniejsza od PAL i to od razu widać na starcie…w palu poprawiono Vsync, lepsza kolorystyka, większa ilość samochodów, możliwość QT, dostęp samochodów wstępnie zmodyfikowanych…mogę się pokusić o stwierdzenie, że ntsc przy wersji pal wygląda jak wersja trial darmowa z psstore Japan do GP5ntsc…poprostu wszystkiego jest więcej i lepiej, nawet dźwięk jest lepszy w wersji pal…jednak „eventy” w wersji Japan były trudniejsze:)

 

YETI:

A CLASS

cars needed:

- BMW M3 Coupe

- Ferrari F430

- Ford GT (for "American Muscle Series" races, and you'll need it for one race in S Class)

- any Japanese "300 HP" car for "Japanese 300HP Series" races (I bought NSX Type-R and I didn't regret it )

Prize car: Nissan Skyline Coupe Concept 'p7

 

S CLASS

cars needed:

- Mine's Skyline R34

- Ferrari F40

- Ford GT (you have it from A class)

Prize Car: Nissan GT-R Proto '05

Edytowane przez SM1
Odnośnik do komentarza

Wie ktoś może dlaczego wiele osób ma problemy ze ściągnięciem update'u do GT? Większość ludu na forach mówi że info o jakimkolwiek patch'u nie pojawia się podczas gry w ogóle. Wyraźnie potwierdzono datę wydania patch'a na 28 marca.

 

http://www.gtplanet.net/japanese-gt5-prolo...dated-tomorrow/

 

Powie mi ktoś o co 'kaman'? :D Mam ten sam problem.

 

[E]: Jest nawet lista zmian, która dotyczy GT JP. :D

http://www.gtplanet.net/gt5-prologue-spec-...ist-of-changes/

Edytowane przez ziolo69
Odnośnik do komentarza

witam,

wczoraj sciągnąłem z PSS kolejnego prologa<tym razem europejskiego i mam jedno pytanko,gdzie w jakim trybie i w jakich wyścigach jest opcja tunningu bo za cholere nie moge znależć,

a z tym patchem do wersji JAP, przeczytaj uważnie opis instalacji,mi się sciągnął za 5 razem do wersji JAP wiec sprzedałem ją razem z moim kontem Jap znajomemu i po sprawie.

pozdrawiam

MrArt PL

Odnośnik do komentarza

Setupy masz od klasy S, jak też w online w Hot Lap Challenge (czy jakoś tam, wszystkie z PP...500-650)

 

W GT wszystko rozbija się o technikę jazdy... Tu się walczy z samochodem, z przyczepnością, nad i pod sterownością(...)Pod tym względem Forza 2 wybacza o wiele więcej, co powoduje że gra się przyjemniej ale mniej realistycznie
Zdecydowanie się nie zgadzam, Forza2 jest dużo trudniejsza, w GT5P czasem nawet gram bez asyst, co w Forza2 na krzyżaku i klawiszach jest niemożliwe. Forza2 też jest znacznie szybsza (widać to po trasach które w FM2 są znacznie dłuższe, a w GT takie "spłaszczona" w oddali) i dynamiczna, jednak GT5P jest dużo bardziej dynamiczne na boki, więc mimo że jedzie się wolniej to w miarę dynamicznie.
A co do sprawy gry i potrzebnego do niej połączenia z netem to jestem mocno w(pipi).iony. No bez jaj Sony kuźwa jego mać. Nikt i nigdzie mnie nie uprzedził, ze gra WYMAGA stalego polaczenia z netem. to jest robienie ludzi w bambuko...
No cóż to są konsekwencje dzielenia się grą w 5 osób. Sony się zabezpieczyło. Na Xbox360 DLC jest przypisane do nicka i numeru seryjnego konsoli i ci którym zepsuła się konsola płaczą, że nie mogą grać offline w DLC. Sony przesadziło i jak będą reklamacje to może dadzą patcha, który pozwoli grać offline tej konsoli która pierwsza ściągnęła grę. Edytowane przez Arek_
Odnośnik do komentarza

Zastanawia mnie czemu moderatorzy nie wzieli sie jeszcze za ten topic ?

Moglby ktos przeniesc wszystkie posty zwiazane z wojna GT5 vs Forza w jakies inne miejsce ?...

Mozemy wrocic do GT5:P i tylko GT5:P ?

Zrobiliscie juz jakies czasy w Arcade lub Online ?

Ktos sie pisze na godzine 14.00 na wyscig Suzuka under 650 Points ? (moze na siebie trafimy :D )

Odnośnik do komentarza

Eventy "S" Hardcore = ide kupić flaszkę vódki bo już nie mam nerwów na dziś.

 

Miłej jazdy Panowie :D Ja już dzisiaj nie prowadzę :D

 

Nie to jest chore qr..., penalty w S w evencie F40 otre sie o capa i 4 sec. no pociać się idzie - nie pisze tu o taranowaniu.

 

P.S.: Na forum GT Planet wyczytałem, że aby kupić F1 2007 nie wystarczy mieć 2.000.000 Cr. Trzeba jeszcze podobno zaliczyć Eventy "S" :) Może ktoś to potwierdzić, a najlepiej zaprzeczyć ;)

 

Pozdro

Edytowane przez elvis004
Odnośnik do komentarza
SM1 - kusisz mnie, ale nie widze chyba sensu kupowac gry tylko po to zeby przejsc eventy poraz drugi, nawet jak ma inny model jazdy. Co innego jakby mozna bylo sie umowic z kumplami na dana godzine zeby sie poscigac. Na to glownie liczylem...

hehe i tu patent polega na tym, że eventy w pal-u są inne w większości na High speed ring, która to trasa nie występuje w wersji japan:) co do zakładania prywatnych meczyków to na bank będzie taka opcja w najbliższym czasie ( dużo jest o zakładaniu hosta zdaje się w manual i w dołączonej instrukcji albo w newsach)

Odnośnik do komentarza
SM1 dzięki za odpowiedz.

 

Panowie co trzeba zrobić, aby wynik który wykreciłem znalazł się w rankingu. Załapałem się, co prawda dopiero na 93 miejsce ;P z czasem, ale w rankingu mnie brak. Może na umieszczenie trzeba troche poczekać?

 

Wiecej szczegolow ? W ktorym "miejscu" wykrecies ten czas ? Jakie PSN ID ?

 

Czasy sa aktualizowane na bierzaco - doslownie na bierzaco - po kazdym okrazeniu z poprawionym wynikiem, nie trzeba w ogole czekac. Dodatkowo pojawia sie tez info jesli zostales zepchniety gdzies nizej w trakcie wykrecania czasu (tej drugiej ionformacji nie jestem jednak pewien na 100%, ale w kilku momentach zauwazylem cos takiego)

 

Wyniki mozna wykrecac:

w Arcade mode / time trial i potem sprawdzamy przez arcade mode wlasnie lub bezposrednio przez ranking,

w online / timetriale wszystkie po kolei a wtedy wynik sprawdzamy w tym samym miejscu,w ktorym wykrecalismy czas (opcja ranking).

Odnośnik do komentarza

Mam takie pytanie, gdzieś na forum widziałem wpis, że gt 4 prologue znacznie różnił się od pełnej 4. Ponieważ nie wiem o co z tym chodzi, mógłby ktoś objaśnić (chodzi o tryby gry, model jazdy, grafikę lub inne)? Fajnie jakby można to było podciągnąć pod gt 5 prologue i gt 5 np. co jest potwierdzone, że będzie w 5, a nie ma w Prologue.

Odnośnik do komentarza
Tak GT4:P różnił się znacznie od pełnego GT4.

Polecam obadać ten temat :P

http://www.granturismo.pl/forum/viewtopic....f=23&t=1869

 

Dzięki, dobra lekturka na wieczór.

----------

 

Czyli tak jak gdzieś czytałem, obcieli grafikę na niekorzyść GT 4.

 

Przy GT 5 Prologue najbardziej rzuca się w oczy animacja felg - w stosunku do GT HD to jedna ze zmian na gorsze (już ktoś tutaj to zauważył). Drugi myk jest taki, że jak jednostki mam ustawione na KM to w widoku z wewnątrz tarcze nie wyrabiają i czasami na 5 biegu zabijam licznik :)

Edytowane przez dmk
Odnośnik do komentarza

bede bardzo wdzięczny jeśli ktos napisze mi jak w prologu wypada hamulec ręczny, dalej "działa" tak jak w gt4? wiem że w wyścigach o jakich traktuje gran turismo raczej nie używa sie ręcznego więc dla większości nie jest to ważne, ale dla mnie zawsze irytujące było zachowanie samochodu w gt4 podczas operowania ręcznym... przecież to była tragedia... żeby nie można bylo przy niewielkiej prędkości ostro skręcić i przy pomocy ręcznego zarzucić pięknie tyłem...

jest na pewno wiele osób które lubią takie zabawy autkiem, czy nawet płynne wykręcenie bączka na asfalcie, najlepiej w chmurze dymu i ze smugami po oponach, tego mi brakowało w gt4... może dla niektórych to wieśniackie zachowania ale dla mnie to nieodłączny element klimatu wyścigów. niestety "fizyka" w gt nie pozwala na tego typu zabawy... bardzo mi tego brakuje i mam nadzieje ze jeśli w prologu nie zostało to jakos naprawione, to chociaż w gt5 doczekam sie tej "prawdziwej fizyki"

imo gran turismo, nie potrzebuje zniszczen, nie potrzebuje grafiki z kosmosu, nie potrzebuje inteligentnych przeciwnikow... gt potrzebuje poprawnej fizyki jazdy w pełnym jej zakresie!

 

acha i jeszcze sobie przypomnialem: nie podoba mi sie fałszowanie przez polyphony osiągów niektórych samochodów... nie szukając daleko: dlaczego w gt4 peugeot 106 s16 przyspiesza do setki w ok 11 sekund kiedy w rzeczywistosci zajmuje mu to ok 8 sek.? takich przykładów jest wiecej...

 

eech... pewnie wielu z was nie widzi w tym troche chaotycznie napisanym poście większego sensu ale jakoś wzięlo mnie na przemyśenia dotyczące tych kilku spraw, a jestem troche zmęczony... mimi wszystko uwielbiam te gre, z gran turismo 4 spędziłem wieele godzin i bede gral dalej, jednak mam nadzieje ze te "drobne" błędy, kiedyś, jakiś maly żółty ludzik dostrzeże i wpadnie na pomysł żeby je poprawic... mam nadzieje ze nie tylko ja jestem tego zdania

ide spac, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...