Skocz do zawartości

Tekken 6 / Bloodline Rebellion


albrechtus

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ... Lagi to z(pipi)any kod sieciowy który pod Tekkena 6 napisano od nowa ( Zgrozo nawet w DR kod sieciowy był lepszy i z graczami o dobrych łączach grało się z max 2/3 klatkowym input lagiem ) Wiec pan z Namco niech się lepiej (pipi)nie w łeb i nie mówi ze świat nie nadąża za nimi po tym jak wydali grę która wygląda jak 3 lata temu a na dodatek zwalnia Od lat Namco robi swoich klientów w ciula a oni to łykają z uśmiechem na twarzy

 

Skoro da się napisać grę sieciowa ( np FPP ) do 64 graczy Online BEZ LAGOW i skoro da się napisać kod sieciowy pozwalający grac jak offline w Bijatykach takich jak Street Fighter 4 BlazBlue oraz Virtua Fighter 4 to nie wierze ze nie da się tego zrobić w Tekkenie trzeba po prostu chcieć ( Dla przykładu w Tekken 5 DR gram często online z AC ja mam łącze 50/5 MB on 20/2 MB i jakoś AC nie ma problemu z posadzeniem mi od czasu do czasu EWGF na wybicie po CH df+2 Kazem ) Problem polega na tym ze Namco woli pisać (pipi)owe tryby dla jednego gracza jak Scenario zamiast zabrać się za coś co wymaga jakiegoś wysiłku

Odnośnik do komentarza

Dodam jeszcze zanim znajdzie się jakiś mądry który napisze ze w Tekkenie movement jest strasznie zaawansowany i ze ciężko to przenieść w środowisko online tak żeby nie było lagow w VF movement na wysokim poziomie jest o wiele bardziej zaawansowany ze względu na wszystkie dashe z bufforowaniem wyrwań i bloku i jakoś dało się to przenieść w środowisko online

Odnośnik do komentarza

Nie ... Lagi to z(pipi)any kod sieciowy który pod Tekkena 6 napisano od nowa ( Zgrozo nawet w DR kod sieciowy był lepszy i z graczami o dobrych łączach grało się z max 2/3 klatkowym input lagiem ) Wiec pan z Namco niech się lepiej (pipi)nie w łeb i nie mówi ze świat nie nadąża za nimi po tym jak wydali grę która wygląda jak 3 lata temu a na dodatek zwalnia Od lat Namco robi swoich klientów w ciula a oni to łykają z uśmiechem na twarzy

 

Skoro da się napisać grę sieciowa ( np FPP ) do 64 graczy Online BEZ LAGOW i skoro da się napisać kod sieciowy pozwalający grac jak offline w Bijatykach takich jak Street Fighter 4 BlazBlue oraz Virtua Fighter 4 to nie wierze ze nie da się tego zrobić w Tekkenie trzeba po prostu chcieć ( Dla przykładu w Tekken 5 DR gram często online z AC ja mam łącze 50/5 MB on 20/2 MB i jakoś AC nie ma problemu z posadzeniem mi od czasu do czasu EWGF na wybicie po CH df+2 Kazem ) Problem polega na tym ze Namco woli pisać (pipi)owe tryby dla jednego gracza jak Scenario zamiast zabrać się za coś co wymaga jakiegoś wysiłku

 

(pipi) kocopoły... Ci ludzie wiedzą co trzeba zrobić żeby to dobrze działało. Ja jakimś cudem nie mam za często problemów z online w T6. A łącze mam 10x słabsze niż ty xD

Może mam lepszą wersje teczkena albo ps3? (LOL)

Poza tym NIE MA GIER SIECIOWYCH BEZ LAGA... A to że w grach FPP tego laga nie widać to kwestia sposobu gry, animacji i kodu. Dodam że w grach typu sf4,BB,VF4 większość rzeczy się buforuje i dla tego gra się w nie lepiej (zresztą sam to napisałeś). Jeśli weźmiesz w T6 np. Kinga i wejdziesz w którekolwiek łamanko to zbuforujesz je do końca nawet na lagu 5 sec.

Większość graczy tak na prawdę nie interesuje online xD a ta gra ma 3 lata.

Odnośnik do komentarza

Oj juz skoncz o tych trzech latach pitolic bo to jest nudne.

 

Nie wiesz co ten patch zmieni a czego nie. Moze namco zobaczylo ile ludzi kupilo T6 i zdecydowali sie na kupno online od Capcom, a moze nie. Ale na litosc juz skoncz o tych trzech latach gadac, serio :S

 

Patch to zawsze szansa na poprawe, jezeli chociaz z ludzmi 'na zielono' bedzie sie gralo sensownie to wystarczy. A jezeli chodzi o zaawansowany movement to polecam 10 stron wstecz, tam solo produkowal sie na ten temat, byly tez inne posty z wyjasnieniem input laga i jego wplywu na gre i pare innych rzeczy.

 

Osobiscie czekam na wersje PSP po czym obadam jak T6 dziala online w ad hoc party, jak nie bedzie lagow to na patcha bede oczekiwal z wypiekami na twarzy :)

Edytowane przez Trzcina
Odnośnik do komentarza

No wlasnie, co innego jest testowanie aplikacji w zamknietym srodowisku a co innego jest testowanie juz na uzytkownikach. Tzw beta-testy zawsze wnosza cos do tematu bo jak mawial moj profesor "aplikacje nalezy testowac na idiotach" :) Oczywiscie, nie chce nikogo obrazic, chodzi o to, ze jak ktos nie wie co robic to zacznie robic rzeczy dziwne, niestandardowe, ktorych tworcy sie nie spodziewaja i maja szanse te bledy dostrzec i poprawic.

 

I moze rzeczywiscie, kupia kod sieciowu skads? Cholera wie. Te twoje slynne "3 lata" moim zdaniem wynikaja tylko i wylacznie z faktu, ze chcieli stworzyc gre na 3 platformy i dlatego nie wypuszczali wczesniej wersji na PS3. A online to online, skad wiesz KIEDY tak naprawde zaczeli nad nim pracowac?

Odnośnik do komentarza

Poza tym NIE MA GIER SIECIOWYCH BEZ LAGA... A to że w grach FPP tego laga nie widać to kwestia sposobu gry, animacji i kodu. Dodam że w grach typu sf4,BB,VF4 większość rzeczy się buforuje i dla tego gra się w nie lepiej (zresztą sam to napisałeś). Jeśli weźmiesz w T6 np. Kinga i wejdziesz w którekolwiek łamanko to zbuforujesz je do końca nawet na lagu 5 sec.

Większość graczy tak na prawdę nie interesuje online xD a ta gra ma 3 lata.

W DR podobno też się gra lepiej.

 

Ale serio, jak można nie czuć laga w Tekkenie, kiedy po wciśnieciu dołu, postać kuca po jakimś czasie?

W innych bijatykach na dobrym połączeniu tego opóźnienia nie czuć i nie wiem, jak można kucniecie zbufforować. W te bijatyki, co wymienił Ukyo można grać bez żadnego wyczuwalnego laga.

 

 

W Tekkenie to jest parodia. Naprawdę chciałbym zobaczyć jak Ci ten tekken chodzi, że się dobrze gra.

Ja osobiście nie rozegrałem nawet jednego meczu, gdzie bym nie czuł laga, a łącze mam dobre.

Odnośnik do komentarza

#C1REX - Jedyny lag "wyczuwalny" u mnie jest w większości przypadków podczas próby rwania z rzutu (testowane) i dash punchy Kinga które trzeba wykonać perfecto f,f,n,1, zdarza się to też podczas karania łifffów przeciwnika gdzie umyślnie stepujesz po jakiejś akcji żeby owego łiffffa wymusić - można wtedy dostać piany na pysku.

To prawda że zdarzają się walki gdzie jak to napisałeś po wciśnięciu "d" postać kuca po chwili xD A co do BB i SF4 to nie ma się co dziwić że brak w nich "odczuwalnego" laga - przecież brak w nich trzeciego wymiaru, nierównych ścian. Chodzi o to że konsola musi przerobić (w wypadku sf4 i bb ) wektory ruchu postaci względem punktów X - ściany i Y - podłoga. A w tekkenie tych punktów jest cała masa. Dajmy na to plansze w której możemy przebić część podłogi. Punkty ruchu postaci n i n1 muszą być idealnie przekazane względem punktów odniesienia ścian ( tu trzeba zaznaczyć że każda ściana jest połączona z inną co daje 2 kolejne punkty + kąty) , podłogi nie do przebicia z zawarciem jej dokładnych statystyk wymiarowych, pole przebijalne wraz z punktami w których się ona kończy względem ścian i/lub miejsca bez przebicia. Dalej mamy sam moment przebicia i jego wartości.

 

To co wymieniłem to dopiero sam początek rzeczy które się na to składają. Co za tym idzie bijatyki 2D są dużo mniej skomplikowane pod względem budowy i o ile mnie pamięć nie myli nie są one odpalane w 60fps/sec

Pewnie ktoś zaraz rzuci VF4 - ta gra też nie jest tak skomplikowana systemowo jak T5:DR a co dopiero T6.

Odnośnik do komentarza

Ok xD nie wiedziałem który VF ma wielkie O ? przetestuje jak to działa.

 

VF5, DOA, SC4. Te bijatyki u mnie chodzą online dużo lepiej od Tekkena.

I nie mówię tu o zaawansowanych akcjach, ale o najzwyklejszym kucnięciu. W te 3 bitki na dobrym połączeniu nie czuć żadnego opóźnienia ( no może poza SC4, gdzie online online jest bardzo słaby, ale i tak lepszy od tekkena). W Tekkenie nawet na najlepszym połączeniu czuć ogromne opóźnienie.

Odnośnik do komentarza

Keii skąd Ty bierzesz takie pomysły. Że niby lagi były by mniejsze gdyby na arenie z owcami nie było owiec xD?

 

Gdyby to była prawda to namko zrobiło by specjalne levele pod online w których nie ma ścian bądź są one nie do rozwalenia. Gdyby to była prawda to takie doa na online?a która też miała wielopoziomowe areny była by też niegrywalna. Gdyby to była prawda to i VF5 nie byłoby takie grywanle bo co z tego że nie można się przebić przez ścianę czy dwie kiedy są tam takie rzeczy jak ring out czy ściany przez które można przeżucać (swoją drogą ścianki chyba też można rozwalać).

 

Fajnie że bronisz namko, samemu mogąc sobie pograć komfortowo, czyli tak naprawdę nie mając tego problemu, ale te argumenty jak i argumenty że w tekkenie nie ma takiego buferingu i dlatego gra laguje, da się zabić dziesiątką kontrargumentów.

 

Jak już napisałem wcześniej w każdej bijatyce możesz grać wykorzystując ciągle bufering, w każdej możesz grać robiąc wszystko timingowo z neutrala i w każdej możesz grać i rejestrować ruch co jedną klatkę. No ale nie każda laguje jak T6 (no można powiedzieć że jak sc4 i TDR też;d).

 

Swoją drogą BB czy inne 2D chodzą w najprawdziwszych 60 klatkach.

Edytowane przez CheeseOfTheDay
Odnośnik do komentarza

Keii i pewnie dlatego wielkość pakietow rośnie do ogromnych rozmiarów ?? ... Przestań ... Na korzyść BB można powiedzieć ze biorąc po uwagę ze gra jest 2x szybsza powinna mieć o wiele trudniej a w SF wszystkie ważniejsze Linki maja 1 klatkę tolerancji i jakoś wchodzi ... ( Zreszta o czym my tu mówimy skoro do ciebie nie dociera argument ze nawet beznadziejny Online w Tekken 5 DR był 10 razy lepszy niż ten z T6 a grałem z ludźmi którzy słyną z niesamowitego manual jak AC ,TheMainMan ,JinTheBest ,Bode ,MishiMaster teraz jak przychodzi im wybicie to ograniczają się do 2x 1.B! ,Jakis biedny finisher gdzie wcześniej potrafili robić offlinowe akcje )

Odnośnik do komentarza

Ukyo Nie porownoj kodu sieciowego FPSa czy VF (gdzie nie ma anulacji movementu!) tak samo SF4, Tekk ma specyficzny system, w FPS 50-100ms i jeszcze jako tako grasz, w Tekka juz nie. oczywiscie w DR bylo to lepiej, nie wiem co tutja chcieli, ale prosze nie mow mi, ze w DR gralo si efajnie, nawet na dobrych laczach zawsze czules, ze postac ma 10kg . Wiec no offence, ale nie pisz do kolesi, aby (pipi)neli sie w leb, bo rozumiem, ze bez problemu ownujesz ich kodowaniem. Dlaczego (pipi) kazdy myslisz, ze w Namco siedza jakies pokebole, a tekkena to chyba ich stare pisza. Dajcie sobie na luz, bo mnie osobiscie juz w(pipi)ia to najezdzanie w kolko "jakie to namco z(pipi)ane bo nie potrafia sieciowego kodu napisac" czy "cos co wymaga wysilku". propostu LOL. Wyglada to dla mnie zalosnie w (pipi).

 

NIE DA SIE W SYSTEMIE ALA TEKKEN KTORY JAKO JEDYNY MA NONSTOP INSTA-ANULACJE ZROBIC PLYNNEJ GRY, NAWET JAK NAMCO ZROBI PATCHA TO BEDZIE POZIOM POROWNYWALNY Z T5:DR, TO NIE JEST VF CZY SF I NAWET MTC TUTAJ NIE POMOZE.

I JAK KTO KTOS NAPISAL NA ZAIBATSU "U MUST BE RETARTED IF U WAIT FOR ONLINE IN BR".

 

Wszyscy wielcy (pipi) madralinscy, a ze swoim programistycznym skillem nie dostaliby sie na sprzatanie klawiatury po najnizszej rangi programiscie w Namco. i to mnie w(pipi)ia, napierdalanie na nich w kolko, bez JAKIEJKOWLIEK ZNAJOMOSCI TEMATU.

 

w BR Conajwyzej bedzie cos ala T5:DR i nic wiecej. Nie chce mi sie rozpisywac tutaj nawet, dlaczego taka VF moze byc plynniejsza (zludzenie), dlaczego jak zrobi sie tam sidestep to potem gra moze sobie 15 klatek nic nie wysylac (czy 12), dlaczego buforowane akcje na lagu sa mniej odczuwalne niz insta akcje itd. Tak Namco to ega nooby, a wszyscy na forach to mega prosi w (pipi) i dlatego nabic ich na pal, bo kolesie, ktorzy od 20-30 lat siedza w programowaniu, ktorzy trzaskali jeszcze w asemblerze na psx i w dol, nie potrafia prostego jak cep systeu sieciowego zrobic, bo niestety w tym systemie pingi na poziomie 100-300ms przekreslaja gre (pomijam juz w ogole, jak ktos jest za NATem itd).

 

W BB z randomami tez sa i lagi i spowolnienia, jakby ta dorzucic ruch 3D to w ogole bylaby imba. (nie zdazylem duzo pogac, bo sprzedalem, ale takie mialem odczucia po graniu online). SC4 rowniez dajcie spokoj, chyba, ze ktos gra stojac jak cap i tylko klepiac zbuforowane akcje.

Edytowane przez solo/ng
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...