Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Alan Wake

Featured Replies

Opublikowano

Co do tych lokalizacji - każda gra wydawana przez MS ma od razu zainstalowane wszystkie języki, na jakie dany tytuł został przetłumaczony. To z jakiego korzystamy zależy od języka menu konsoli jaki sobie wybraliśmy.

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Wyświetleń 201,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

no właśnie nie jest to takie pewne, na jakiej zasadzie przyznawany jest język w grze.

FM3 mam od początku po polsku, a korzystam z dasha angielskiego.

Opublikowano

no właśnie nie jest to takie pewne, na jakiej zasadzie przyznawany jest język w grze.

FM3 mam od początku po polsku, a korzystam z dasha angielskiego.

 

Juz nie pamietam, ale moze wybrana lokalizacja, gdzie mieszkamy (mozna to zmienic kiedy sie chce, nie adres przy rejestracji) o tym decyduje?

 

 

"Alan Wake intensywniejszy niz Dead Space"

 

http://www.destructoid.com/x10-alan-wake-is-more-intense-than-dead-space-163772.phtml

Edytowane przez Trufs

Opublikowano

Gościu przeprowadzający wywiad mnie rozwalił :P Ja tam podchodzę do wszystkich informacji o grze z dużym dystansem.

Opublikowano

Tymbardziej, ze sami tworcy nie wiedza jak gra ma sie skonczyc, a premiera tuz tuz.

Opublikowano

Nie powtarzaj bredni rozsiewanych przez zdebilałych fanboi PS3 na Poly ;)

 

Nie znają zakończenia SERII, a nie pierwszej gry...

Opublikowano

Wydaje mi sie, ze te info na jakims innym serwisie widzialem... Ale w sumie rzucilem okiem tylko na headline, wiec mozesz miec racje.

Opublikowano

Zazdroscisz takiego drewniaka w 720p? 0_o

Soulik mowisz, ze nie zgrzewasz sie na 3d, jakbys zobaczyc to tornado w 3d to by Ci zwieracze puscily.

Opublikowano

Tak, sobie napisałem, że by wojen nie było.

 

Wygląda to obłędnie O_o

Opublikowano

Mam mieszane uczucia jeśli chodzi o fabułę, ale fakt, że są to urywki wyrwane z kontekstu.

Opublikowano

cinematic_1305_facemocap.jpg.jpg

 

Wow, szkoda, że Remedy nie składa się z większej liczby pracowników, bo nawet z takim mocapem mimika twarzy prezentuje się średnio <_<.

 

 

Filmiki w HD, które wrzucił Soul:

 

http://www.eurogamer.net/videos/alan-wake-fight-with-light

http://www.eurogamer.net/videos/alan-wake-darkness-rising

http://www.eurogamer.net/videos/alan-wake-welcome-to-bright-falls

http://www.eurogamer.net/videos/alan-wake-i-thought-we-could-be-happy-here

 

Fenomenalnie się to prezentuje, widać, że te 6 lat developingu nie poszło na marne, tylko ten tearing psuje nieco wrażenie <_<.

Opublikowano

Do premiery jeszcze trochę czasu, więc pewnie panowie z Remedy popracują nad tym tearingiem.tak czy siak, gra wygląda i zapowiada się świetnie, mam jedynie obawę co do ilości strzelania, nie chciałbym żeby wyszedł z AW jakiś Dead Space, czy RE5, tutaj chciałbym mało stzelania i więcej zagadek oraz momentów budujących klimat.

Opublikowano

Strzelania pewno będzie dużo, w końcu to twórcy Maxa Payna.

Opublikowano

grafika urywa łeb, takiego efektu dymu, mgły, światła jeszcze nie widziałem w żadnej grze :D

 

Klimat to dla mnie strzał w 10, tylko to mówiące światło hmmm.

Opublikowano

Bright Falls wygląda mega klimatycznie właśnie w dzień, szkoda że większosc gry ze względu na specyfikę będzie działa się w nocy.

Klimat Twin Peaks można budować normalnie kiedy świeci słonce, no ale zobaczymy.

 

Przepraszam co to za światło w tutorialu mówi do Alana <_< nie podoba mi się to..., pożyjemy, zobaczymy. Jeszcze 3 miesiące.

Opublikowano

grafika urywa łeb, takiego efektu dymu, mgły, światła jeszcze nie widziałem w żadnej grze :D

 

Klimat to dla mnie strzał w 10, tylko to mówiące światło hmmm.

 

No mnie też zastanowiło to gadające światło :P

 

.:marioo:.: Wcale nie jest powiedziane, że większość akcji będzie w nocy. Wczoraj wywiad oglądałem z gościem od Remedy, powiedział, że noc to jest etap gdzie będziemy się scierać z tymi mrocznymi siłami, a w dzień będziemy odkrywać Bright Falls, wchodzić w interakcję z innymi bohaterami i szukać wskazówek, więc dzień nie będzie tylko dodatkiem do etapów nocnych.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Grafika jest piekna, ale w calym tym przepychu denerwuja mnie glupoty typu: Alan wbirga na poczatku do domu napierajac calym cialem na drzwi, nie mozna byloby zrobic tak ze popycha je reka? I faktem jest to co napisal Mastah, mimika wydaje sie byc sztuczna. Ale to i tak graficzny killer.

Opublikowano

Szczerze mówiąc to mnie trochę zadziwiło z jaką intensywnością na wszystkich serwisach ludzie się zachwycają tymi nowymi materiałami, w końcu już sporo mieliśmy podobnych od Remedy.

 

Skala zachwytów jest naprawdę ogromna /Ludzie biegają z transparentami o najładniejszej grze generacji :P/

Opublikowano

Nie wiem czy Neo czy Morfeusza, ale na pewno czyjeś :D

 

Ktoś wie co to jest ? Wygląda jak tryb edycji, gdzie developer kalibruje mimikę pod konkretną scenę, znalazłem na neogaf.

 

alanwakemakingof001.jpg

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Wyglada to swietnie. Dotychczas praktycznie wszystkie materialy z XO byly ze sekcji nocnych na ktorych widzielismy glownie zabijanie "wiesniakow"....pozatym pod oslona nocy mozna schowac niedorobki techniczne itp. Teraz pokazali wkoncu jak 360 generuje miasteczko w dzien i co tu duzo mowic..jest lepiej niz sie spodziewalem. No i sekcje dzienne znacznie beda sie roznily od nocnych jesli chodzi o gameplay (dzien - glownie exploracja, interakcja z NPC podczas gdy w nocy bedzie masa strzelania) z czego sie bardzo ciesze majac w pamieci taki Dead Space ktory mimo ze swietny, momentami irytowal brakiem roznorodnosci.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.