Skocz do zawartości

Mortal Kombat


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

Mortal Kombat 9 był balansowany przy współpracy z topowymi graczami, po prostu Boon i ekipa nigdy nie mieli pojęcia jak się robi zbalansowane bijatyki - stąd też 5 patchy + hotfixy w przeciągu kilku miesięcy po premierze, które i tak nie wyeliminowały wielu problemów. Dokładnie taka sama sytuacja występowała z Injustice (topowi gracze testerami przed premierą, serie patchy). Oni się nigdy już nie nauczą. :D

Edytowane przez Qjon
Odnośnik do komentarza

mk9 patchowali chyba sporo dalej jak kilka miesięcy po premierze. żeby to były jakieś drobne rzeczy, ale tam sie top tiery zmieniały jak w kalejdoskopie. ermac był kiedyś topem, teraz już chyba nie, cyrax był kiedyś całkiem zepsuty ze swoimi bombkami i siatkami, ale widze, że go nie wymieniacie. noob saibot wydawał mi się spoko postacią (w sensie spoko fajną, nie silną), tylko miał mało użytecznych rzeczy i słabe komplety (chyba że pod ścianą). ale januszy online można było zaspamować projectilami na śmierć 

Edytowane przez Kazub
Odnośnik do komentarza

Ostatni balance patch do MK9 wyszedł we wrześniu 2011 - czyli 5 miesięcy po premierze, po nim nie było już nic zmieniane w balansie gry (pomijam pojedyncze zmiany w wersji na PSVita, które nie pojawiły się nigdy na stacjonarkach), ale metagame rozwijało się nadal. Cyrax był broken w kazdej wersji gry, tylko z niewiadomych przyczyn prawie żaden z top plejerów nim nie grał, stąd był trochę w cieniu Kabala, Kung Lao czy wielu innych postaci, dopiero Evo 2013 pokazało co da się nim osiągnąć.

 

Turnieje w MK9 wygrywał nawet Shang Tsung, więc mimo, że MK9 jest grą z bardzo poważnymi technicznymi problemami, to jednak nie można mu zarzucić tego, że ma mało użytecznych w versusie postaci.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

na samym koncu filmiku po fatality kano wygląda jak khal drago

3837051-4271267664-khal%25.jpg

 

 

 

ja nie ogarniam tych 3 wersji każdej psotaci, niby ma to wprowadzić różnorodność, ale te wersje z tego co widać różnią się 2-3 ciosami, co za problem by był dać wszystkie te ciosy razem zamiast rodzielać na 3?

czuje że skończy się to zamydlaniem oczu typu "może i daliśmy tylko 15 postaci ale każda ma 3 wersje wiec w sumie wychodzi dużo" .... <_<

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

 

Straszna chu.jnia, no i ta mechanika z przedmiotami na arenach. Tylko 2d bijatyki.

Przecież to jest bijatyka 2d nieogarze  :sweat:

 

 

Wiem, ale ty wiesz o co mi chodziło. Nie lubię bijatyk z trójwymiarowymi modelami postaci i arenami.

Odnośnik do komentarza

No to chyba już takich głośnych gier nie zobaczymy.Nawet guilty gear przeskoczył na cell-shading i tła 3d(swoją drogą wyglądają jak rozmazana kupa).

Takie 2,5 D nie jest złe patrząc na SF4,MK9,KI,ale te interaktywne areny też mnie rażą w nowym mortalu(już w injustice były wkurzające).

Edytowane przez Soban
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...