Jump to content

Nsp

Trening

Recommended Posts

ja polecam monocykl szczegolnie jesli ktos ma problemy z kregoslupem i chce byc bezplodny

Share this post


Link to post


W walkce z karateką, który regularnie biega nie masz szans ściąć go z nóg. Doświadczyłem tego wiele razy. Dochodzę do wniosku, że bieg kur.ewsko hartuje nogi. Mam dośc silnego low kicka, początkujących fighterów potrafiłem ściąć z nóg na układ twarz-posadzka, a niestety panowie, którzy potrafią co dwa dni robić sobie 10 km z mp3 na uszach nie mam szans na ataki poniżej biodra. Kopałem jak głupi i wychodziła jedynie wymiana- low low low raz jeden raz drugi.

 

Do czego zmierzam... jestem leń do biegania, nie chce mi się, wolę po treningu spędzić na rowerku stacjonarnym 20-30 min, oglądając filmiki z jutuba :P

 

Samo cwiczenie brzucha nie spali fatu, tylko jeszcze powiekszy brzuch. Co do trwania takiego trejna, to fakt, 7-10 min z przerwami 15-20 sekund max.

robię taki trening swojej pannie- bardzo łatwy- odpoczynek między zestawem ćwiczeń - 1min Niby mała liczba powtórzeń, niby trwa 5-6 min, ale brzuch pali :)

15 brzuszków (trzymam jej nogi)

5 brzuszków z jedną nogą zgiętą (stopa na podłodze), drugą (prawą) wyprostowaną w powietrzu

5 brzuszków z jedną nogą zgiętą (stopa na podłodze), drugą (lewą) wyprostowaną w powietrzu

15 wyrzutów nóg do góry (ćwiczący leży na plecach, pomocnik stoi, mając zlokalizowaną między stopami głowę ćwiczącego ćwiczący łapie nogi pomocnika rękoma i wyrzuca swoje wyprostowane, złączone nogi do góry tak, jak by chciał kopnąć pomocnika w brzuch. Pomocnik z kolei odpycha te nogi do pozycji wyjściowej)

Powtarzamy ten cykl 3 razy (przerwy minutowe)

 

 

 

 

Sprawdziłem dobre

Share this post


Link to post

Ona teraz robi 1wszy poziom ABS2... efekt utrzymuje się dłużej.

Share this post


Link to post

Pływanie jest najlepsze na wszystko,zerowe ryzyko kontuzji (chyba, że ktoś przywali głową w ścianę podczas zawracania) , czasem może skurcz złapać, pracują wszystkie mięśnie.

Share this post


Link to post

Super, dzięki za radę, wszyscy Ci dziękujemy!

 

...

superwojowniku

Share this post


Link to post
Chciałbym porobić teraz ćwiczenia na mase, dlatego planuje robić od 12-6 powtórzeń (z dużymi obciążeniami). Dobrze myśle :) ?

Które ćwiczenia na trica są lepsze- sztangietka zza głowy czy pompki na poręczach ( http://www.odchudzanie.shop.pl/moj_html/za...ps_maszyny1.jpg )

Tak, mała ilosc powtórzen z duzymi obciązeniami jest na mase i siłe, a mniejsza i wiecej powt jest na kondyche itp.

Share this post


Link to post
Chciałbym porobić teraz ćwiczenia na mase, dlatego planuje robić od 12-6 powtórzeń (z dużymi obciążeniami). Dobrze myśle :) ?

Które ćwiczenia na trica są lepsze- sztangietka zza głowy czy pompki na poręczach ( http://www.odchudzanie.shop.pl/moj_html/za...ps_maszyny1.jpg )

Tak, mała ilosc powtórzen z duzymi obciązeniami jest na mase i siłe, a mniejsza i wiecej powt jest na kondyche itp.

Na masę najczęściej stosuje się 12-10-10-8 lub 14-12-10-8. Znacznie ważniejsza jest odpowiednia technika i "czucie" ćwiczonej grupy- jeżeli ćwiczysz w jakimś klubie nie bój się konsultować z trenerem ;). Lepiej sobie dobrze rozplanuj dietę, bo bez niej żadnych efektów nie będzie.

Share this post


Link to post

GDzie moge znaleźć jakieś rady dot. diety? Z tym może być u mnie kiepsko :)

 

Oprócz mojego pytania nt. tricepsa (Które ćwiczenia na trica są lepsze- sztangietka zza głowy czy pompki na poręczach ( http://www.odchudzanie.shop.pl/moj_html/za...ps_maszyny1.jpg ))

mam jeszcze jedno nt. brzucha. W Domu robie co dwa dni zestaw ćwiczeń z Mens Health, ale chaiałbym robić też coż na siłowni, i tak spędzam tam troche czasu. I pytanie- które ćwiczenia są nalepsze? Robiłem zazwyczaj unoszenie nóg (zgiętych lub prostych) w zwisie i brzuszki na ławce pod kontem (ok. 45, góra 60 stopni). Ostatrnio właśnie robiłem te ostatnie trzymając na klacie talerz 10 kg i w sumie poczułem przy tym najlepsze efekty.

Share this post


Link to post
GDzie moge znaleźć jakieś rady dot. diety? Z tym może być u mnie kiepsko :)

 

Oprócz mojego pytania nt. tricepsa (Które ćwiczenia na trica są lepsze- sztangietka zza głowy czy pompki na poręczach ( http://www.odchudzanie.shop.pl/moj_html/za...ps_maszyny1.jpg ))

mam jeszcze jedno nt. brzucha. W Domu robie co dwa dni zestaw ćwiczeń z Mens Health, ale chaiałbym robić też coż na siłowni, i tak spędzam tam troche czasu. I pytanie- które ćwiczenia są nalepsze? Robiłem zazwyczaj unoszenie nóg (zgiętych lub prostych) w zwisie i brzuszki na ławce pod kontem (ok. 45, góra 60 stopni). Ostatrnio właśnie robiłem te ostatnie trzymając na klacie talerz 10 kg i w sumie poczułem przy tym najlepsze efekty.

Odwiedź www.fbb.pl lub www.sfd.pl albo po prostu wpisz w google i poczytaj odpowiednie tematy. Żebyś wiedział nikt za ciebie diety nie ułoży więc lepiej sam poczytaj by wszystko zrozumieć, a potem sam daj ją do oceny. Co do tych ćwiczeń na triceps to ja robiłem obydwa z tym że pompki na tricku robiłem ostatnie na "dobitkę". Ćwiczenia na brzuch to tak jak ci napisał hustler :thumbsup:

 

PS: Wklejałem tu arta o dietach na masę z linkiem bezpośrednio do strony. Zobacz na pewno ci pomoże.

Edited by papi

Share this post


Link to post

Jeśli chodzi o ćwiczenia na brzuch, to powiem Wam, że lepiej mi wchodzi to, co zrobię na treningu w sekcji, niż w domu. Trener nam zwykle serwuje rozwinięcie ABS2. Zwykle 2 ćwiczenia na górne mięsnie brzucha i 2 na dolne, z tym, że powtórzeń ok. 30-40, a między nimi np. pompki, przysiady, jakieś rozciąganie, potem wracamy na plecy i kolejna seria czegoś na brzuch. Dobrze mi to wchodzi, chociaż ostatnio coraz więcej ritter sportów PRZYPADKIEM wpada mi do torby, którą zabieram do pracy więc jakoś nie zależy mi na idealnym 6paku :P

Share this post


Link to post

Możecie ocenić/poprawić mój plan na cały tydzień, który wymyśliłem niedawno :) ?

 

Poniedziałek:

 

Siłownia

klatka

ławka skos x5

ławka płaska x4

rozpiętki skos x4

(brakuje mi jeszcze jednego ćwiczenia, najlepiej na górne części klaty, jeśli takie są :P możęcie coś polecić?)

 

biceps

sztanga prosta stojąc x3

sztangietki w siadzie x3

modlitewnik x3

kratownica x3

 

coś na brzuch

i w domu na brzuch: http://pl.youtube.com/watch?v=sWjTnBmCHTY

 

Wtorek

bieganie, ok. 30- 40 minut, nie za szybko

wieczorem basen

 

Środa

 

Siłownia

barki:

wyciskanie sztangietek

wznosy boczne

wznosy w opadzie

kaptury sztangietkami

wszystko po 4 serie

 

nogi

suwnica na nogi

suwnica na łydki

na maszynie czworogłowy

na maszynie dwugłowy

po 4 serie

 

coś na brzuch

w domu http://pl.youtube.com/watch?v=sWjTnBmCHTY

 

czwartek

bieg (tak jak wyżej)

 

Piątek

 

Najszerszy:

wyciąg do klatki x4

sztanga w opadzie x4

trójkąt do brzucha x4

wyciąg do klatki x4

 

triceps

francuz x4

wyciąg do klatki x4

pompki na poręczach x4

 

brzuch na siłce i w domu http://pl.youtube.com/watch?v=sWjTnBmCHTY

 

sobota

basen

 

niedziela

nic :)

 

Co sądzicie?

Share this post


Link to post

biceps- za dużo ćwiczeń jak na tak mały mięsień. chyba że masz duży staż.

 

 

Share this post


Link to post

To które ćwiczenie polecalibyście wywalić? modlitewnik bym zostawił, bo już dawno nie robiłem, kratownicy w sumie jeszcze nigdy. a może jakieś inne polecacie?

3 ćwiczenia pi 4 serie lepiej?

Share this post


Link to post

Wszystko jak mówiłem żalezy od stażu. Ale 3 ćwiczenia x 4 serie mogą ewentualnie być.

 

Osobiście wywaliłbym na twoim miejscu sztangę prostą. Raz że bolą od tego nadgarstki a dwa że kratownica jest bardzo podobnym ćwiczeniem, tylko lepszym po prostu.

Share this post


Link to post

Tak więc zrobie :) Kratownica, modlitewnik, sztangietki. I tu kolejne pytanie- lepiej siedząc czy stojąc?

 

BTW

Możesz coś polecić na klate jeszcze?

 

BTW#2

A ogólnie taki tygodniowy plan dobry? Żeby spalić początki mięśnia piwnego, wyrzeźbić brzuch i ogólnie być w dobrej formie?

Share this post


Link to post

Wiesz to nie tak że ja ci poleciłem wywalenie jakiegoś ćwiczenia. W tym sporcie najważniejsze to nie popaśc w schemat bo potem zygać się chce na sama myśl chodzenia tutaj.

 

O co mi chodzi- jeden tydzien rób na kratownicy biceps a w drugim tygodniu wymien to ćwiczenie na sztangę prostą. Broń boże nie rób tych samych ćwiczeń non stop!

 

Co na klatke? - wszystko co możesz, od zwykłej-prostej sztangi na płaskiej/skośnej do dołu/góry przez wyciskanie sztangielek na ławeczkach, przenosy, rozpiętki po wyciągi i ćwiczenia na atlasie- byle jak mówiłem nie popadac w schemat.

Share this post


Link to post

Hubi, plan raczej do dupy, wieczorem napisze Ci co bym proponowal.

Share this post


Link to post

co polecacie do intensywnego treningu z kreatyna ? ( chodzi o urozmajcenie suplementacji)

 

Share this post


Link to post
klatka

ławka skos x5

ławka płaska x4

rozpiętki skos x4

(brakuje mi jeszcze jednego ćwiczenia, najlepiej na górne części klaty, jeśli takie są :P możęcie coś polecić?)

 

za duzo serii. zrob 4 serie na płaskiej, 4 rozpiętek, i jak chcesz inne ćwiczenie n gore klatki to polecam "przenoszenie" hantla leżąc.

 

biceps

sztanga prosta stojąc x3

sztangietki w siadzie x3

modlitewnik x3

kratownica x3

 

za duzo serii. max to 9. powiedz mi tylko co to jest "kratownica" bo nie wiem. jedno z cwiczen mozesz zamienic na wyciskanie mlotkowe np.

 

 

Wtorek

bieganie, ok. 30- 40 minut, nie za szybko

wieczorem basen

 

gut

 

barki:

wyciskanie sztangietek

wznosy boczne

wznosy w opadzie

kaptury sztangietkami

wszystko po 4 serie

 

raczej ok, sam robie podobnie

 

wyciąg do klatki x4

sztanga w opadzie x4

trójkąt do brzucha x4

wyciąg do klatki x4

 

podciagaj sie. wyciag do klatki dwa razy napisales wiec nie wiem o co chodzi dokladnie, w kazdym razie jako pierwsze cwiczenie podciagaj sie i pozniej 3 cwiczenia po 4 serie mozesz zrobic (to i tak sporo)

 

triceps

francuz x4

wyciąg do klatki x4

pompki na poręczach x4

 

tak jak przy bicepsie, same cwiczenia ok

 

to takie moje luzne rady, niekoniecznie dobre, ale chyba poprawiaja nieco Twoj plan : ).i nie bierz zbyt duzych ciezarow ; ). wszystko powoli i dokladnie.

 

 

mj - do kreatyny to standardowo glutamina i dextroza.

 

Share this post


Link to post
za duzo serii. max to 9. powiedz mi tylko co to jest "kratownica" bo nie wiem. jedno z cwiczen mozesz zamienic na wyciskanie mlotkowe np.

Będąc dzisiaj na siłowni wywaliłem sztange prostą stojąc i robiłem te trzy pozostałem ćwiczenia po 4 serie 12-10 powtórzeń.

Kratownica to takie cuś:

http://allegro.pl/item438008900_438008900.html

Jak wygląda wyciskanie młotkowe? Wiem jak się robi wznosy młotkowe, ale to na barki.

 

podciagaj sie. wyciag do klatki dwa razy napisales wiec nie wiem o co chodzi dokladnie, w kazdym razie jako pierwsze cwiczenie podciagaj sie i pozniej 3 cwiczenia po 4 serie mozesz zrobic (to i tak sporo)

Pierwsze miał być wyciąg do karku w szerokim uchwycie, drugi w wąskim do klaty.

Kiedyś się sporo podciągałem w domu, w najlepszej formie robiłem do 32 powtórzeń. Może i powróce do tego na siłowni. A jak polecasz- w szerokim/wąskim uchwycie? Nadchwyt, podchwyt, może głowa przed drążkiem? Podciągać tylko swój ciężar, czy dodać kilka kilo na haku, jeśli wiesz o co mi chodzi :)

 

I dzięki za pomoc :)

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.