Skocz do zawartości

PS3 Scena, Underground. Piraty i BM = Warn


Rekomendowane odpowiedzi

co Ty za glupoty gadasz... w tym tygodniu wydalem na gry ok 400PLN, NOWKI! ze sklepu, wiec co to za farmazon.

Mam przerobiona kazda konsole, pogram 5min. badz nawet pare h, jak gra mnie wciaga i chce ja skonczyc kupuje org. albo jak jest to kontynuacja (max payne3 np.) to nawet sie nei zastanawiam tylko lece do sklepu.

 

To jesteś jednym z nielicznych. Osoby grające na kopiach za czasów PS2 czasami stękały, że muszą czyste płyty kupować! Piraci na to również znaleźli sposób, wszyscy wiemy co umożliwiał HDLoader.

Boję się tylko jednego że za chwilę ludzie z CFW zaczną grać online i używać jakiś dopalaczy :confused:

Nie potrafię zrozumieć jak osoba, która kocha gry (nie stać go, więc radzi sobie jak może w postaci CFW - to rozumiem) może niszczyć społeczność graczy w trybie online. Po pamiętnym złamaniu 3.55 pojawiły się programiki odblokowujące trophy :| To jest niszczenie od samego środka społeczności Playstation Network. Niech sobie gra offline ale online wg. mnie powinien być miejscem czystym jak łza.

Edytowane przez Neox
Odnośnik do komentarza
Piraci na to również znaleźli sposób, wszyscy wiemy co umożliwiał HDLoader.

 

HDLoader napisał sjeep z kumplami. Jeno w celach zarobkowych. Jacy piraci? Piraci to są osoby, które grają na pirackich kopiach gier...

 

Boję się tylko jednego że za chwilę ludzie z CFW zaczną grać online i używać jakiś dopalaczy

 

I tak będzie bo żaden deweloper nie dba o zabezpieczanie swoich gier online. PS3 można trwale i skutecznie banować, łatwo je też rozpoznać. Pytanie tylko czy Sony ograniczy się jedynie do zmian xpassphrase czy zacznie odcinać konsole. Możliwość jest.

 

Po pamiętnym złamaniu 3.55 pojawiły się programiki odblokowujące trophy :|

 

Format tych baz nie jest do końca znany, więc jak ktoś tak zrobił to je uszkodził. Na konsolach debug lub konwertach można od zawsze z poziomu XMB i działa to idealnie, ale te nawet po synchronizacji nie są zestawiane w rankingach (flaga debug).Nie masz się więc co o to bać, trofeami scenowcy nie są w ogóle zainteresowani, także sytuacja raczej nie ulegnie zmianie.

 

 

 

BTW: Wszystkie te nowe CFW to hybrydy, niebezpieczne i uboższe od starych 3.55. Radzę się jeszcze nie napalać. ;)

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza

Berion nie łap mnie za słówka. Piractwo od zawsze wiązało się ze sceną, śmieszne jest to jak grupy łamią zabezpieczenia gier i wpisują teksty typu: jeśli gra Ci się podoba, kup oryginał, no proszę Cię, ile osób kupi Ty i 5 innych? Setki tysiące już nie. Też jestem za CFW, daje bardzo wiele możliwości, których nie potrafi dać Sony ale ... BEZ MOŻLIWOŚCI ODPALANIA PIRACKICH GIER. Gdyby istniało jakieś oficjalne narzędzie do pisania własnych programików, Sony musiałoby schować się ze wstydu, bo scena zadziwiłaby wszystkich nie jednym za(pipi)istym programem.

 

Co do developerów, którzy robią gry to co teraz ich wina, że nie pomyśleli o tym, iż ktoś może dostać się do zamkniętej architektury jaką jest konsola i grają na dopalaczach? To za chwilę podniosą nam ceny gier, bo powiedzą, że musieli zatrudnić kolejne osoby czuwające nad obejściem zabezpieczeń konsoli i dostaniem się do kodu gry. Znów ucierpią uczciwi gracze a Ci co grają na kopiach będą mieć banana na twarzy. Świetna perspektywa, nie ma co.

 

Jeśli nie ma możliwości grania na kopiach ludzie potrafią się zorganizować, wymiana, allegro itp. ceny już nie są argumentem na minus. Jak tylko wyszedł CFW główny powód grania na kopiach to zbyt wysokie ceny gier. W tej chwili to absurd, bo kupując już samo PS+ dostaje się jedną grę co miesiąc od Sony.

99% użytkowników CFW liczy tylko i wyłączenie na odpalanie gier - taka jest prawda. Mają w du... .mkv, mają w du... emulatory.

 

Temat jest stary jak świat, uważam że online powinien być czysty jak łza, bez konsol z CFW.

Każdy z nas grał na kopiach (nawet sam pobawiłem się trochę CFW na 3.55) i rozumiem co to znaczy nie mieć kasy na gry ale online dla tych co grają na oryginałach, offline dla reszty ;)

Edytowane przez Neox
Odnośnik do komentarza

Nie wiem ale mnie granie na pirackiej kopii po prostu w(pipi)ia. Jeszcze za czasów PSX to miałem stosy piratów ale od kiedy zacząłem kupować oryginały na N64 i potem GC to pirackie wersje poszły w zapomnienie.

 

Sony powinno czym prędzej coś zrobić z graczami korzystającymi z pirackiego software'u, do grania online nie wolno ich dopuszczać.

Odnośnik do komentarza
Nie czemu sie tak patyczkuja, traca w oczach graczy.
Też się nad tym zastanawiam. Pewnie zbierają statsy, a graczy/klientów mają w czterech literach. ;)

 

(...) ile osób kupi Ty i 5 innych?

 

Masz rację, ale to z tego powodu mam nie mieć takiej możliwości? Ponieważ "setki tysiące już nie"? Ale co nas to w ogóle ma obchodzić? Jesteśmy konsumentami, to są problemy producentów konsol i wydawców gier. Jeszcze żaden z nich nie zmienił cen z powodu piractwa - a zwróć uwagę na to że w tej generacji konsol jest ono kilka rzędów mniejsze, konsole dalej stoją po 1000, a sugerowane ceny dalej są 229zł.

 

Gdyby istniało jakieś oficjalne narzędzie do pisania własnych programików, Sony musiałoby schować się ze wstydu, bo scena zadziwiłaby wszystkich nie jednym za(pipi)istym programem.

 

Ależ jest, to samo które używają licencjonowani deweloperzy. Dlaczego zatem scena klei własne SDK? Dlatego aby nie piracić. :) Mówimy tutaj o scenie konsol Sony, nie wiem jak jest na scenie konsol Nintendo, a MS wszyscy rżną na XDK.

 

Sony nieśmiało startuje ze swoim kodem zarządzanym (nie pamiętam nazwy, ekwiwalent XNA). Trochę późno... ale może coś z tego wyjdzie. Tyle, że w szale blokowania dostępu do danych użytkownika to dalej nie rozwiąże sprawy i potrzebne będą kernel haki. Po za tym wydajnościowo to nie ma nawet startu do kodu natywnego.

 

Co do developerów, którzy robią gry to co teraz ich wina, że nie pomyśleli o tym, iż ktoś może dostać się do zamkniętej architektury jaką jest konsola i grają na dopalaczach?

 

Nie zrozumiałeś mnie. Deweloperzy nie zabezpieczają gier przed jak je nazwałeś "dopalaczami" co dobitnie się swego czasu odbiło na twórcach Call of Duty. Nie ma to nic wspólnego z zabezpieczeniami konsoli.

 

To za chwilę podniosą nam ceny gier, bo powiedzą, że musieli zatrudnić kolejne osoby czuwające nad obejściem zabezpieczeń konsoli i dostaniem się do kodu gry.

 

Jak już wyżej napisałem, piractwo na konsolach Sony obecnej generacji to margines. Wydaje się, że jest duże bo się o tym dużo mówi, ale pomyśl ile jest konsol z CFW, ile jeszcze pożyją, ile osób już je zabiło bo nie chciało się czytać ;) i ile osób wytrzymuje bez online.

 

W tej chwili to absurd, bo kupując już samo PS+ dostaje się jedną grę co miesiąc od Sony.

 

Niczego z PSS, nawet kupionego nie dostajesz. Jedynie wypożyczasz. I to jest dopiero wina graczy, że nie bojkotowali takich ToS... no tak, ale kto by je tam czytał...

 

99% użytkowników CFW liczy tylko i wyłączenie na odpalanie gier - taka jest prawda. Mają w du... .mkv, mają w du... emulatory.

 

GOTO pierwszy_akapit

;)

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza

Co wnosi? Nic nie wniósł ciekawego dla użytkownika końcowego

 

Dzisiaj na przykład wyszedł w końcu Rebug 3.55.3 z bardzo fajną aplikacją zwaną Rebug Toolbox, która zastępuje ich wszystkie dotychczasowe + doszło sporo udogodnień (wybór patchy na lv1, Other OS++, ustawianie FSM lub emer_init na następny boot konsoli itp). I to jest informacja. Mało kogo interesuje że opublikowana została metoda dumpu bootldr, odszyfrowane lv1/lv2 itd. Z kolei CFW 4.21+ sprawiają mnóstwo problemów i nie polecam tego pakować do konsoli. Przynajmniej jeszcze nie.

 

Przepisanie EBOOTa i SPRX to chwila roboty, więc też nie widzę sensu tak się garnąć do globalnych beta testów 4.21 (przy okazji jeszcze po drodze mnóstwo bricków, obrazów flasha brak, flasherów brak i tylko płacz i zębów zgrzytanie). ;)

Odnośnik do komentarza

I póki co słusznie. ;)

 

Jest dostęp do SEN, paczki/exeki można przepisać, wszystkie homebrew działają, jest dobry pingwin do gmerania (Red Ribbon RC6), wszystkie haki VSH działają, żadnych ciekawych i przydatnych funkcji nowe fw nie oferują (jak zmieniam na OFW to cholera mnie zawsze bierze z tym ostrzeżeniem o epilepsji, przy nadpisywaniu plików XMB się sto razy pyta czy na pewno itp. bzdury). Więc po co?

 

CFW 4.21+ nie są stabilne (potrafią się zawiesić, część brickuje niektóre modele, hybryda z SEX (KIOSK ;]))

Odnośnik do komentarza

no wlasnie nie.

Po wpisaniu kodu jaki wymaga (w zasadzie kazdy firmware innego, po za pcjonalnymi) masz mozliwosc instalacji paczek, mialem taka konsole na premiere Killzone3.

Retail konsola, na retail grach, dostep do PSN miala i ustawien po wpisaniu kody na padzie.

 

Znalazlem swoj temat o tej konsoli tu

ps. po reinstalacji nic nie pomagalo, dalej byla "inna" :-) w trybie recovery wyswietla demo mode :)

Edytowane przez Dabman
Odnośnik do komentarza

no jak widzisz, nie jest tak do konca. Wiec bardzo mnie to dziwi, moze na dnaich dostane taki sprzet, to sprawdze jak z instalacja homebrew etc...

Napisz mi, czy teraz idzie podpisac paczki tak aby mozna bylo je instalowac na retailu? mianowicie chodzi mi oto przypuszczajac gdyby retaile mialy mozliwosc instalacji paczek, istnieje mozliwosc podpisania paczki homebrew aby szlo ja zainstalowac na retailu?:)

Wiesz bez wyciagania kluczy etc... majac to co "wycieklo".

To mnie ciekawi zanim sie zabiore za te konsolki

Odnośnik do komentarza

Niestety z tym on almost any PS3 to bym nie przesadzał. Nie mamy kluczy prywatnych, więc dopóki to się nie zmieni to cały czas będą to CFW instalowane wyłącznie na 3.55 (dla konsol ze starym metldr i z fabrycznym 3.56/3.60 pojawił się sposób na oszukanie dispatcher managera, ale wymagany jest flasher i jest to dosyć ryzykowne).

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza

Berion ty widzę w temacie jesteś, w czym jest problem że tych kluczy prywatnych wyciągnąć nie mogą?

Co chwilę czytam że wyciągnęli jakieś klucze ale okazuje się, że skaczą z radości Ci co kiszą się na 3.55 :D

Gdzieś czytałem o sposobie zabezpieczenia PS3 (samo słownictwo tam użyte przyprawiało mnie o ból głowy :D) i w porównaniu z PS1 i PS2 to jakaś masakra :D

Gdyby nie ta luka odkryta na 3.41 i 3.55 to chyba nadal byłaby to jedyna konsola na rynku bez możliwości grania na kopiach (swoją drogą tak jak pisał Berion do dzisiaj nie jest całkiem złamana, więc Sony nieźle się postarało w tej generacji). Strach pomyśleć co to będzie na PS4 :)

 

 

PS3 można trwale i skutecznie banować, łatwo je też rozpoznać. Pytanie tylko czy Sony ograniczy się jedynie do zmian xpassphrase czy zacznie odcinać konsole. Możliwość jest.

 

 

No to chyba wykrakałeś :)

 

http://www.ps3hax.ne...he-clever-ones/

Ponownie ruszyli z ostrzeżeniami.

 

XdxbM.png

Edytowane przez Neox
Odnośnik do komentarza
w czym jest problem że tych kluczy prywatnych wyciągnąć nie mogą?

 

W tym, że ich tam nie ma. :) Wcześniej można było je obliczyć, od 3.60 już nie.

 

-

 

No właśnie, z ostrzeżeniami. Czy pzekują to w czyn to się dopiero okaże. Akurat w tym przypadku bym się nie dziwił. Jest mnóstwo osób, które chciałby robić zakupy na CFW, ale te "sezonowe blokady" ;) ich skutecznie zniechęcają. Jeśli będą bany to pewnie przez wzgląd na granie online.

Odnośnik do komentarza

Jak dla mnie to jest parodia, mogli banować konsolę za składki, obrażanie innych graczy, a za CFW nie.

Ja nie mam nic do przeróbek itd. bo wiem ile SONY zablokowało w PS3 opcji, i nie będę miał nic

do póki nie zaczną niektórzy cheatować on-line.

Ja nie rozumiem ich Polityki.

 

( Miałem pierwsze PS3, 40 GB zbanowane za X składek, na infolinii dowiedziałem się że ją zbanowali jak

do mnie została wysłana pocztą [sprzedający też nie wiedział], i tłumaczenia że to nie ja się zrzucałem nic nie dało )

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...