Skocz do zawartości

Nagłośnienie (5.1 i inne) dla PS3


Rekomendowane odpowiedzi

A co powiecie na temat Panasonic SC-PT170EP-K PT170?

Dekodery DTS, Dolby ProLogic II, Dolby Digital posiada, cena zaporowa też nie jest +/- 650zł.

Tylko nie wiem o co chodzi z Wejście/wyjście optyczne pisze 1/b.d.

Jakby to nie miało znaczenia to już jest to sprzęt dzięki któremu rzekomo uzyskamy dźwięk 5.1 w grach.

 

Więc mam takie pytanie: sprzęt musi posiadać wejście czy wyjście optyczne, a może jednak to jest to samo...? Nie znam się na tym.

Edytowane przez ubol
Odnośnik do komentarza

...Byłbym bardzo wdzięczny za w miarę dokładne wyjaśnienie opisanej przeze mnie sprawy.

tak jest najlepiej, jestem laik i napiszcie mi referat o tym czego nie wiem, ale samemu palcem sie nie ruszy zeby poczytac, super...

 

ja tylko dodam ze ilosc glosnikow w zestawie malo wazna, wazne czy zestaw ma dekoder bo z PS3 trzeba miec cos co po optycznym zdekdouje nam dziwek i dla tego realne zestawy tanie to wlasnie Zetki logitecha

 

To ja dodam, że bardzo ciężko jest znaleźć coś na temat głośników do konsoli PS3, dlatego też pytam na forum. Przykro mi, ale nie mam czasu czytać wszystkich postów na forum w poszukiwaniu dokładnych informacji na temat czegoś, o czym nie mam zielonego pojęcia, co implikuje fakt, że nawet nie wiem czego szukać. Nie moja wina, że wyszukiwarka nie wypluwa mi nic na temat "5.1", "kino domowe" czy nawet słowo "dźwięk".

Tak więc z łaski swojej, nie odpisuj na mojego posta, jeśli nic nie chcesz dodać do tematu. I może Cie zaskoczę, ale zdanie

ja tylko dodam ze ilosc glosnikow w zestawie malo wazna, wazne czy zestaw ma dekoder bo z PS3 trzeba miec cos co po optycznym zdekdouje nam dziwek i dla tego realne zestawy tanie to wlasnie Zetki logitecha

NIC mi nie wyjaśnia, bo nie wiem o co chodzi z dekoderem, ani o co chodzi z optycznym dekodowaniem i co znaczy "zetka logitecha" i co znaczy "realne zestawy tanie".