Skocz do zawartości

Bioshock


Don_Pedro

Rekomendowane odpowiedzi

Odpal na tym samym monitorze oba dema. Z wersji PC i PS3. Przełącz potem guzikiem na inną wersję. Potem znowu z powrotem.

 

Chyba dzisiaj wieczorem cyknę jakieś fotki na poparcie mojego stanowiska, bo widzę, że kilku ludzi stara mi się na siłę wmówić coś innego.

Jacobss może zamiast zachowywać się arogancko, przeczytałbyś np. post Vulc i zastanowił się o co tak naprawdę w graniu chodzi? Nie musiałbyś pisać tych przydługich postów, które tak naprawdę nic nie wnoszą do meritum sprawy... giera wymiata, tyle w temacie:)

Odnośnik do komentarza
Odpal na tym samym monitorze oba dema. Z wersji PC i PS3. Przełącz potem guzikiem na inną wersję. Potem znowu z powrotem.

 

Chyba dzisiaj wieczorem cyknę jakieś fotki na poparcie mojego stanowiska, bo widzę, że kilku ludzi stara mi się na siłę wmówić coś innego.

Nic Ci nie wmawiam na siłę, nie takie były moje intencje. Zresztą gdybyś uważniej wczytał się w mój poprzedni post, to zauważyłbyś, że opieram się na Twoich słowach, w których stwierdzasz, że wersja PS3 nie odbiega graficznie od tej X360. Właśnie na tej podstawie wyciągnąłem takie, a nie inne wnioski, bo ja kolosalnej różnicy nie widzę.

 

Tak, z ciekawości porównywałem edycję X360 z tą komputerową, używając do tego celu przycisku "source" na moim Samsungu, stąd moja opinia.

 

Jak trafnie zauważył SM1, grafika nie jest elementem, do którego powinno przywiązywać aż taką wagę. Już zwłaszcza w przypadku BioShocka, który przecież w tym punkcie nie kuleje.

Odnośnik do komentarza

Mi tam sie grafika i klimat bardzo podoba.

Ale jako ze lubie techniczne porownania, to moze ktos kto gral w X360 mnie oswieci w kwestii ewentualnych roznic:

- framerate

- rozdzielczosc tekstur (np. pekniecia czerwonych scian kolo pierwszego plasmida dosyc rozmazane... jak bylo na X-ie?)

- bump mapping

- oswietlenie, cienie

???

 

Mam tez nadzieje ze ver.PS3 nie bedzie miala pocietych leveli na pol (jak R6V).

Edytowane przez mrynk
Odnośnik do komentarza

demko już mam... co prawda nie widziałem wer X360 ani PC (tylko filmiki w HD na necie) i jestem oczarowany (no... może nieco przesadziłem ;) )pograłem na razie z 5 min i klimat wbija w ziemię... co może być problemem... bo jak ja w to będę grał sam po nocach (za bardzo się wczuwam )?!?!? :ninja: ...posram się ze strachu... nawet pierwszego Silenta przechodziłem z bratem bo sam nie dawałem rady ehh... chyba już za stary na to jestem ;) ...no nic... czekam na żonę aż wróci ze sklepu... przynajmniej będę miał jakiś backup jakby mi jakiś zawał się przytrafił :P

Odnośnik do komentarza

A mi sie ściągnęło nawet szybciutko, już myślełem że do rana będe czekał hehe

 

Od razu proponuję w opcjach dać horizontal FOV na off, obraz tak jakby się oddali i zwiększy pole widzenia (grafa też się nieco poprawi bo w pozycji "on" obraz chamsko jest przybliżony i uwidaczniają się ząbki na krawędziach).

 

Klimat faktycznie przedni, można się przestraszyć (słuchawki na uszach i ciemny pokój wymagane :)) fajna zabawa plazmidami (szkoda że tylko 1 w demie). "Bajoszok" na pewno zagości w w mojej konsoli, pytanie tylko kiedy ?? Na wszystkie pazdziernikowe i listopadowe hity kasy nie starczy hehe

Edytowane przez Łebi
Odnośnik do komentarza

Zastanawiam się po co dali w demie opcję horizontal FOV włączoną defaultowo i do czego ona tak naprawdę służy ? (że to jest Field Of View i zwiększ/zmniejsza kąt widzenia to wiem, pytanie tylko: po co ?) Standardowo jest ona włączona i poprostu zoomuje obraz przez co wygląda on dużo gorzej.

 

Radzę wszystkim ją wyłączyć a gra zacznie naprawdę lepiej wyglądać.

 

Mi sie grafa podoba. Ciekawy styl graficzny został tu zastosowany, dużo kolorów, oprawa sprawia wrażenie bardzo plastycznej a przedewszystkim klimatycznej.

 

 

@Gooralesko

 

|

|

V

Tylko że to nie było zwykle kopiowanie menu bo ta opcja działa i znacząco zmienia jakość grafy (zwykły zoom bez skalowania). Ludzie odpalają, nie zaglądają do opcji i myślą że te ząbki na krawędziach to muszą być...

Edytowane przez Łebi
Odnośnik do komentarza
Zastanawiam się po co dali w demie opcję horizontal FOV włączoną defaultowo i do czego ona tak naprawdę służy ?? Standardowo jest ona włączona i poprostu zoomuje obraz przez co wygląda on dużo gorzej.

 

Radzę wszystkim ją wyłączyć a gra zacznie naprawdę lepiej wyglądać.

 

Mi sie grafa podoba. Ciekawy styl graficzny został tu zastosowany, dużo kolorów, oprawa sprawia wrażenie bardzo plastycznej a przedewszystkim klimatycznej.

W oryginale było defaultowo włączone i nie było takiej opcji w menu. Po kolejnej aktualizacji ten horizontal FOV został dodany, a wersja na PS3 pewnie odziedziczyła tą opcję przez kopiowanie menu z wer. X360.

Edytowane przez Gooralesko
Odnośnik do komentarza

Chcialem tylko napisac, ze zagralem w demko wersji na PS3 i pozniej odpalilem wersje X360 i zauwazylem nastepujace roznice.

Slajdy podczas loadingu w wersji na PS3 mozna samemu przerzucac za pomoca R1, na xboksie nie ma takiej opcji. Pierwszy loading w grze, ten przed pierwszym filmikiem ma tlo w kolorze ladnym zielonym w wersji na Xbox 360. Na PS3 wypada IMO slabiej, bo tlo bodajze jest jasno brazowe.

Ponadto w wersji na PS3 przy loadingu jest koleczko w prawym dolnym rogu i w nim sie cos kreci, a w wersji na Xboksa 360 takiego koleczka nie ma.

 

W samym gameplayu nie zauwazylem najmniejszej roznicy. Sterowanie nawet jest tak samo rozlokowane.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Tylko że to nie było zwykle kopiowanie menu bo ta opcja działa i znacząco zmienia jakość grafy (zwykły zoom bez skalowania). Ludzie odpalają, nie zaglądają do opcji i myślą że te ząbki na krawędziach to muszą być...

Mówię ci, że ta opcja była w wer. X360 i tez znacząco zmienia zoom kamery. A jakośc grafiki nawet z oddaloną kamera nie jest wcale taka super. Wiem dokładnie bo kończyłem Bioshocka misiąc temu (po raz kolejny). Cchesz mi pwoiedzieć, że to nie było zwykłe kopiowanie tylko co? Bo nie rozumiem. Chyba nie chodzi ci o to, że w wer. PS3 ta opcja działa jeszcze jako polepszacz grafiki a na X360 nie. Wytłumacz co tam chciałeś przekazać z tym "niezwykłym kopiowaniem".

Edytowane przez Gooralesko
Odnośnik do komentarza
Mówię ci, że ta opcja była w wer. X360 i tez znacząco zmienia zoom kamery. A jakośc grafiki nawet z oddaloną kamera nie jest wcale taka super. Wiem dokładnie bo kończyłem Bioshocka misiąc temu (po raz kolejny). Cchesz mi pwoiedzieć, że to nie było zwykłe kopiowanie tylko co? Bo nie rozumiem. Chyba nie chodzi ci o to, że w wer. PS3 ta opcja działa jeszcze jako polepszacz grafiki a na X360 nie. Wytłumacz co tam chciałeś przekazać z tym "niezwykłym kopiowaniem".

 

Źle się zrozumieliśmy. Napisałeś: "a wersja na PS3 pewnie odziedziczyła tą opcję przez kopiowanie menu z wer. X360." A ja odczytałem to jako skopiowanie tylko ekranu z opcjami w menu. Bo jeśli chodzi o kopiowanie opcji i ich właściwości to się zgadza, Bioshock został "skopiowany" z wersji iXboxowej już po wszelkich patchach (bo ten fov w patchu chyba potem doszedł).

 

Ale nadal nie wiem do czego ma się to "przybliżenie" przydać, zarówno na ps3 jak i xboxie. Rozumiem że jako dodana opcja, "przybliżała obraz" jednak widocznie pogarszając jakość obrazu (na ixie też pewnie był to bezczelny zoom?).

 

A co do grafy to owszem, mistrzostwo świata to nie jest, nie jest to też kaszana. Po prostu nie jest to typ grafiki dążącej do jako takiego fotorealizmu ale do przekazania niezwykle malowniczej wizji jej twórców i myślę że jako taka swoją rolę spełnia wyśmienicie.

 

Chyba nie chodzi ci o to, że w wer. PS3 ta opcja działa jeszcze jako polepszacz grafiki a na X360 nie. Wytłumacz co tam chciałeś przekazać z tym "niezwykłym kopiowaniem".

 

Nie nie chodzi mi to :) bo przecież ta opcja po jej dodaniu powodowała obniżenie jakości obrazu a nie jego polepszenie. Tylko dlaczego była włączona defaultowo (już mniejsza zresztą o to) i (znów sie powtórzę) czemu ma ta opcja służyć?

Edytowane przez Łebi
Odnośnik do komentarza
Nie wiem jak to jest na X360 (gralem tylko w demo, a tam tego FOV chyba nie bylo... lub nie widzialem) ale na PS3 nie widze ZADNEJ roznicy miedzy FOV na on i off. Nie ma zadnych zoomow ani nic innego.

 

Niemożliwe, przypatrz się. Ekran opcji jest pół przeźroczysty i przy zmianie on/off widać jak zmienia się kąt widzenia. Poprostu na off widzimy więcej (tak jakby kamera się oddala) a na on obraz się przybliża.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...