Opublikowano 24 października 200816 l A generalnie ile jest etapów/chapterów? 12 , każdy na około godzinę gry ( przynajmniej cztery pierwsze, ale z tego co słyszałem każdy chapter tak ma;) ). Edytowane 24 października 200816 l przez Kris Blake
Opublikowano 24 października 200816 l Dla mnie był za trudny, pierwsza poważna potyczka - 6 chłopa w pomieszczeniu + ja + 0 plazmowych nabojów w magazynku niesamowicie mnie irytowało dlatego przeszedłem tylko jeden etap i zacząłem od nowa na Normalu. No, ale klimat trochę był na hardzie ; )
Opublikowano 24 października 200816 l Czy najtrudniejszy poziom , będzie odpowiedni na początek? Trzeba przejść grę żeby odblokować najwyższy poziom trudności - impossible
Opublikowano 24 października 200816 l Przylacze sie do pytania Amera.Majac zassany kombinezon z marketplace w ktorym miejscu mozna z niego skorzystac?
Opublikowano 24 października 200816 l Aha. To ile na starcie jest dostępnych poziomów trudności i na którym trzeba przejść aby odblokować impossible?
Opublikowano 25 października 200816 l No i proszę. Dla fanów pojawił się nawet filmik, który (w słowach graczy) jest jakoby wprowadzeniem do gierki http://www.filmweb.pl/f490819/Dead+Space+Downfall,2008
Opublikowano 25 października 200816 l Przylacze sie do pytania Amera.Majac zassany kombinezon z marketplace w ktorym miejscu mozna z niego skorzystac? kupujesz w Magazynie Bestia, masz 3 klasyczne poziomy trudności Easy/Normal/Hard, po pierwszym przejściu pojawia się Impossible - możesz nawet na Easy to zrobić
Opublikowano 25 października 200816 l jak pokonac bydlaka na koncu (chyba) 6 lvlu? Upier***am mu 3 macki, a poźniej...? No właśnie, co? Zakładam że trzeba poczarować coś z butlami które się tam walają. edit: OK, bydle poszło do piachu.
Opublikowano 25 października 200816 l gra poprostu jak dla mnie ocieka klimatem....dawno tak nie mialem o 3 w nocy wlaczylem jakas inna gre i siedzialem do 6 rano (przypomnialy sie stare dobre czasy)
Opublikowano 25 października 200816 l Czyzby klimat z Bioshocka zostal pobity ? Jak w Bioshocku na poczatku zrobilo na mnie wrazenie jak sie pojawila dziewczynka z ochroniarzem , tak tutaj rowniez mnie zatkalo na wstepie :> Co bedzie dalej ;> Ktos juz ukonczyl ? Lubie wiedziec na ile jest gra ;p
Opublikowano 25 października 200816 l Gra jest przepyszna! Jestem dopiero w IV levelu ze względu na brak czasu. Jutro na szczęście siedzę w domu i gram do oporu. Ta gra to taki mix RE4, Doom 3 i BioShocka. Mix bardzo udany, wszystko jest dopieszczone, klimacior konkretny, chce się grać i nie ma mowy o nudzie. I wbrew temu co pisali pismacy, parę razy można się solidnie przestraszyć. Genialna jest oprawa audio, dźwięk gra tu dużą rolę, jest niepokojący, czasem irytujący. Graficznie jest bardzo dobrze i tylko drażnią lekkie ząbki oraz brak anizo. Nie znam się na technikaliach, ale wydaje mi się że filtr anizotropowy nie ma za bardzo wpływu na płynność animacji, więc nie kumam czemu go tu nie zastosowali. Ale to jedyny babol jaki znalazłem. Genialnie wypadła polonizacja. Na prawdę tak powinno być w każdej grze. Super jest system ulepaszania broni, mocy i kombinezonu. Gra na razie nie jest zbyt trudna, miłym ukłonem dla casuali jest podpowiadacz gdzie iść (niebieska linia na podłodze). Mam nadzieję że gra odniesie sukces finansowy i szybko zobaczymy kontynuacje (które zresztą zostały zapowiedziane). Brawo EA! Z takich smaczków które widziałem do tej pory, najbardziej mi się podobało: -Idzie na mnie wielki potwór ale dzielą nas duże rozsuwane drzwi, potwór przechodzi przez nie i ciach, ziomek został poćwiartowany -Zakrwawiony kolo tłuczący głową w ścianę -Pierwsze wyjście w próżnię, moc! -Wielkie coś które nagle wyskoczyło i chciało mnie porwać
Opublikowano 25 października 200816 l Było pisane 12 chapterów na +- 12h grania Dzieki , nie czytalem od poczatku
Opublikowano 25 października 200816 l A chyba nikt nie pisał jak sprawa z zagadkami? Jest samo strzelanie, czy jest też trochę kombinowania ala Residenty czy Silenty? Można się zaciąć, nie chodzi mi o motywy zręcznościowe.
Opublikowano 25 października 200816 l zaciąc się tu cięzko bo zagadki - choć obecne - nie sprawiają większego kłopotu (i jest ich mało). Przynajmniej na pierwszych 7 levelach (tu jestem).
Opublikowano 25 października 200816 l Ja moze jestem wrazliwy czy cos ale dluzej niz godziny na jeden raz nie potrafie wysiedziec przy tej grze.Odglosy jakie dobiegaja ze sluchawek i to co czasem sie dzieje przyprawia mnie o ciarki.
Opublikowano 25 października 200816 l Pjona Czoko, ja ogólnie mam słabe serce i przy takich grach bije z częstotliwością ~200 uderzeń na sekunde, ale nie uznawajcie tej opinii jako wyznacznika straszności tej gry. Ja tam przy RE4 srałem w gacie ( głownie przez sterowanie, zamek i laboratorium).
Opublikowano 25 października 200816 l No i proszę. Dla fanów pojawił się nawet filmik, który (w słowach graczy) jest jakoby wprowadzeniem do gierki http://www.filmweb.pl/f490819/Dead+Space+Downfall,2008 http://polishbytes.net/details.php?id=4950...iewcomm=0#comm0 tam do zassania
Opublikowano 25 października 200816 l http://polishbytes.net/details.php?id=4950...iewcomm=0#comm0 tam do zassania ...zapomniałeś dopisać że trzeba mieć tam konto a tak przy okazji to gramy dziś w nocy godzinkę za darmo bo cofamy czas
Opublikowano 25 października 200816 l Jak podłożyć ładunek wybuchowy na tej wielkiej asteroidzie? Nigdy nie zdążę bo te okręgi mnie posiekają
Opublikowano 25 października 200816 l poprostu wyjdz poza to niebieskie pole i tam daj nadajnik itak musisz tam wyjsc zeby zniszczyc te łańcuchy grawitacyjne
Opublikowano 26 października 200816 l Jak sie EA zachce to pografi zrobic cos nowego niz Fifa 07/8/9 - tym sposobem otrzymalismy Dead Space'a, Army of 2, Mirrors Edge, BF3, i moze cos tam jeszcze . Ale jest tego druga strona - zapowiedziano juz kolejne czesci . Sprawdzalem na PC bo na 360 nie bedzie dema. Wrazenia plus - nawet nie skonczylem 1lvl by nie psuc sobie zabawy za jakis czas jak stanieje do odpowiedniego poziomu
Opublikowano 26 października 200816 l Ale dzisiaj sobie pograłem, szkoda że jutro nie ma jakiegoś święta czy cuś. Gra jest przepotężna. Walka z bossem w 6 etapie to coś pięknego! A w ogóle według Wiki Dead Space śmiga na... The Godfather Engine Ciężko w to uwierzyć. Absolutnie mi nie przeszkadza że EA będzie teraz doić tą markę. Ta gra to samograj, chwytasz pada i po tobie bo tak cię wciągnie. A PeCetowcy narzekają podobno na sterowanie, muszę to sprawdzić.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.