Skocz do zawartości

Dead Space


waldusthecyc

Rekomendowane odpowiedzi

No z szafami to lekki strach też był ;D Ale przeraziło mnie, jak przy 1-szym spotkaniu z tamtym okazało się, że on się odradza :D

 

 

 

Nie no zacząłem narazie średni, a o dziwo tam ledwie daje rade ;P Dlatego narazie troche pomecze sredni,jak bedzie mi szło lepiej to trudny itd. Stopniowo ;)

Wal nekromorfom po girach i łapskach. Tułów i łeb sobie odpuść bo ta pierwsza część ciała jest odporna na pociski a druga to tylko ozdoba. Jak przyjmiesz taką strategię oraz będziesz w miarę możliwości używał stazy średni będzie dla ciebie pikusiem.

Edytowane przez Gooralesko
Odnośnik do komentarza

Chwilę temu ukończyłem ją po raz trzeci.Wrażenia? Dead space to cholernie dobrze zrealizowana gra,czerpiąca pełnymi garściami z najlepszych filmów gatunku,posiadająca przy tym naprawde dobrą grywalność.Gęsty jak smoła klimat,zimnego i "pustego" kosmosu robi tutaj niesamowite wrażenie i z pewnością nie pozostawi was obojętnymi na dziejące sie wokół rzeczy,a dzieje się naprawde nie mało.

Co do pukawek to każda sprawdza się w różnych sytułacjach i jesli tylko nie celujecie w trofea ograniczanie się do jednej lub dwóch to głupota.Dobrze jest rozpocząć gre na poziomie trudnym,szybko zostaniemy zmuszeni do sprawnego korzystania z "broni" i pola stazowego,szybko też poznamy słabe punkty naszych zdeformowanych nie kolegów,co z pewnością zaprocentuje w dalszych etapach gry.Na poziomie niewykonalnym nasz bohater powinien być już prawdziwym eksterminatorem.Pozdro dla fanów wyrzynki w kosmosie.

Odnośnik do komentarza

Na tego co się odradza najlepszym sposobem jest pozbawienie go nóg i ręki. Wtedy mija trochę czasu zanim mu to odrośnie a jest na tyle powolny że praktycznie niegroźny. Jak go załatwimy na amen to odradza się zbyt szybko. Ten sposób jest najbardziej przydatny właśnie po akcji z szafami gdzie musimy spędzić trochę czasu w małym pokoju z masą nekromorfów czekając aż babka otworzy nam drzwi.

Odnośnik do komentarza
Można gdzieś sobie oblukać te całe komiksy i ogólnie jakieś dodatkowe rzeczy z uniwersum? Tak, żeby się wczuć przed rozpoczęciem gry.

 

Polecam obejrzeć film animowany Dead space - downfall ...chyba ze juz widziałeś (są do niego polskie napisy więc wiadomo ;-) )

 

http://www.filmweb.pl/f490819/Martwa+stacja+upadek,2008

 

jesli chodzi o animację i kreskę to nie jest to żadna rewelacja ale całkiem niezle nakręca klimat przed grą (opowiada wydarzenia sprzed własciwej gry)

Odnośnik do komentarza
Polecam obejrzeć film animowany Dead space - downfall ...chyba ze juz widziałeś (są do niego polskie napisy więc wiadomo ;-) )

 

http://www.filmweb.pl/f490819/Martwa+stacja+upadek,2008

 

jesli chodzi o animację i kreskę to nie jest to żadna rewelacja ale całkiem niezle nakręca klimat przed grą (opowiada wydarzenia sprzed własciwej gry)

Fakt, tłumaczenie tytułu jest fatalne. Jak zawsze polscy tłumacze, nie oglądając filmu tłumaczą otrzymany skrypt i tak po prostu go oddają.

 

Mi sam film się podobał. jest całkiem z sensem i ma klimacik i dobrze dopowiada historię z gry. Zawiodłem się odrobinę na tym jak pracuje Ishimura. Spodziewałem się że planety rozwalają za pomocą opuszczanych dźwigów, a nie jakichś wiązek ściągających jak ze Star Treka :D

 

Wszystkim fanom space-operowych klimatów w wersji animowanej polecam filmy serii Heavy Metal. Nie wiem jak wy, ale dla mnie autorzy filmu Dead Space ewidentnie inspirowali się tymi filmami.

Odnośnik do komentarza

Na razie jestem w drugim rozdziale, ale nie powiem, gra kopie po tyłku. Jak dla mnie balans straszenie-strzelanie-historia jest idealny. Szkoda tylko, że ten Isaac jest niemy. Chodzi po tym statku usłanym trupami jakby w supermarkecie proszek do prania wybierał. Zero emocji(a mogłyby być choćby w cut-scenkach).

Odnośnik do komentarza
Na razie jestem w drugim rozdziale, ale nie powiem, gra kopie po tyłku. Jak dla mnie balans straszenie-strzelanie-historia jest idealny. Szkoda tylko, że ten Isaac jest niemy. Chodzi po tym statku usłanym trupami jakby w supermarkecie proszek do prania wybierał. Zero emocji(a mogłyby być choćby w cut-scenkach).

Tak, trzeba to przyznać że postać bohatera DS jest jeszcze mniej charakterystyczna niż w FarCry2.

Jak to Alyx powiedziała o Gordonie w Half-Life2 "man of fiw words" :D

Odnośnik do komentarza

Co do filmu - mnie lekko zaskoczyły niektóre lokacje ukazane w filmie. Zauważcie, jak wygląda np.mostek w filmie, a jak w grze - w ogóle inaczej ;P

 

Co do Isaaca - jego brak mowy nie jest taki zły. To, że mało mówi (bo o dziwo się odezwie z 2-3 razy!) to nic. Ważne, że niektóre jego reakcje są prawdziwe. Nie pamiętam już, w którym rozdziale to było, ale raz na widok nekromorfa było widać przerażenie :) A jak jeszcze go ciągnie ta łapa, to strach dochodzi i jego krzyk :D

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...