Skocz do zawartości

Pytania różne, różniste


Rekomendowane odpowiedzi

moze mi ktos cos napisac o jezdzie z rwd w zime? bo troche sie naczytalem ale i tak nie wiem czego sie spodziewac jak spadnie snieg ;p samochod ma niecale 120 koni.

 

w sensie bede jechal w trasie to na zakretach mam uwazac bardziej czy jak?

jak mam ASC to wlaczac w zime?

Edytowane przez Ölschmitz
Odnośnik do komentarza

BMW stosuje swoje nazewnictwo

ASC - system kontroli poslizgu przy ruszaniu

ASC+T - to samo plus kontrola trakcji

DSC-po 2000roku zmienioni oznaczenie asc+t na wlasnie DSC

 

 

Jezdzilem sporo e46(150kuni) i e61(167kuni) oba w dieslu. Z wlaczonymi systemami, nowymi oponami zimowymi jezdzilo sie swietnie. W e61 kontrola trakcji potrafila "wyprostowac" samochod z naprawde podbramkowych sytuacji (na wolnej drodze sprawdzalem ile mozna sobie pozwolic)

 

Tobie tez radze wizyte na parkingu, wolnej drodze bez rowów, drzew i barierek. Wprowadzaj samochód w poślizg z i bez systemu trakcji. Musisz wyczuć auto. Ja uwielbialem wolne nawroty w BMW, szybka dezaktywacja systemów i nawroty 180 stopni robilo się jak od cyrkla.

Odnośnik do komentarza

ja każdemu polecam pusty parking jak spadnie trochę śniegu ew. jest lód i lekkie manewry poćwiczyć jak jazdy w zimie się obawia.

 

pamiętam jak kiedyś byliśmy na jakimś lotnisku, ja jeszcze maluszkiem, kolega bravo, drugi w imprezie i jeszcze jacyś kolesie. nawaliło sporo śniegu i tak największe wrażenie zrobił facet co zjawił się fordem transitem 4x4 i pustą ogromną budą latał bokiem i wywalał chmury śniegu spod 4 kół - niezapomniany widok jak dostawczak idzie bokiem równo z subaru.

Odnośnik do komentarza

Jesli grzeje was widok samochodu lecacego bokiem to polecam wybrac sie na ktoras runde Driftingowych Mistrzostw Polski, gdzie driftuja samochody z moca zblizajaca sie do 1000km i rownie ogromnym momentem obrotowym w budzie, ktora wazy delikatnie ponad tone. Dodatkowo za oplata mozna przejechac sie takim samochodem w drift taxi, co pewnie daje niezapomniane przezycia. Ja jezdze jako widz na runde do Kielc, gdzie predkosc wejscia samochodu w kontrolowany poslizg oscyluje w granicach 170-180km/h, wiec jest grubo. Niestety nie jechalem jeszcze w drift taxi, bo dwa lata temu przez mega upal i przegrzewanie sie samochodow bylo to odwolane, a rok temu wzialem za malo pieniedzy. Tak wiec bierzcie dziewczyny, znajomych i uderzajcie na najblizsza impreze, bo na prawde warto.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

E-koledzy,

 

 

mam problem ze spasowaniem felg w moim samochodzie. Otóż po założeniu felg 17cali ( z prawidłowym ET) i opon 215/45/17 przy maksymalnym skręcie, opony ocierają o nadkola. Mierzyłem stopień zużycia sprężyn względem fabryki i wyszło na to, że samochód "siadł" przez lata eksploatacji o około 11mm. Okazało się, że orginalnie Gtv wychodziły na 16-tkach, a 17 cali bylo opcją i wychodzi na to, że wtedy montowane były głębsze nadkola. Wyjściem też może być zakup takich nadkoli (bądź z modelu V6 po 2001roku), ale na allegro to białe kruki.

 

Przechodząc do sedna. Pomyślałem, że może za pomocą opalarki, stopię zamontowane nadkole i wymodeluję je tak, aby opona nie ocierała.  Robił z Was coś takiego? Nie wiem, z jakiego tworzywa robione są te elementy i nie wiem, jak zachowa się po mocnym rozgrzaniu. Nie chciałbym modzić z dystansami bo wtedy automatycznie musiałbym je wrzucić na tył, a tam nie wiem jak się zachowa koło przy dobijaniu.

Edytowane przez Pajda
Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_

Nie opalisz, są zrobione z Carbonadium, Alfa wprowadziła to  w  2001 roku, mozna to niestety odkształcic jedynie uderzeniem młota lub innego narzedzia z adamantium. Tutaj masz spis kto to ma ( sorry e po ang.):

 

  • Ultron's outer shell
  • Wolverine's skeleton and claws
  • Agent Zero's combat knife and bullets
  • The outer skin of some of Alkhema's robotic bodies
  • Battlestar's shield
  • Bullseye's spinal column and some strips coating several of his bones
  • Certain iterations of Captain America's shield
  • Constrictor's original wrist-mounted, prehensile metal coils
  • Cyber's claws and skin
  • (one particular set of) Doctor Octopus' arms
  • The outer layer of Citizen V's rapier
  • Lady Deathstrike's skeleton and talons
  • One of Mister Fantastic's labs for extremely dangerous experiments
  • Moon Knight's crescent blades
  • A unique suit of armor once used by the villain Stilt-Man
  • The outer skin of TESS-One
  • One of several layers of containment at the superhuman incarceration facility known as the Vault
  • An outer coating on the Swordsman's blades
  • A special brand of bullet in the Iron Man suit's ballistic weapons
  • Bullets used by Underworld
  • X-23's claws
  • Doom 2099 suit
  • Bucky Barnes' Captain America suit is laced with adamantium
  • A statue of the Hulk, sculpted by Alicia Masters
  • Hammerhead's head is made of adamantium
  • Hawkeye has used arrowheads made of adamantium
 

Jak widac moze byc ciezko, celowałbym  w  statue Hulka.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Ale to to chyba chodzi Ci o metalowe blotniki? Czy jednak jest jakas metoda? Dzisiaj sprawdzilem i jednak uzyje opalarki bo brakuje doslownie 1cm. Wiem, ze czeresniaki lapia wystające miejsca blachowkrętami do karoserii, ale nie tędy droga.

 

 

@Milan

 

Jednak uzyje Bulbatora dwuosiowego zrobionego z kryptonitu

Odnośnik do komentarza

Dobra ujednolice odpowiedz :)

 

Jesli chodzi o to, czy jest roznica pomiedzy olejami slabymi, dobrymi i bardzo dobrymi to oczywiscie jest. Roznice w cenie sa spore, ja uzywam Valvoline VR1, ktory cenowo nie jest szokiem dla portfela (140zl za 4l). Gorna polka to np. Millers Oil, ale tutaj wymiana oleju bedzie bardziej finansowo odczuwalna. W motocyklu uzywam tylko Motula. 

 

A czy warto to zalezy jakie masz podejscie do samochodu, jak wiesz, ze sprzedasz auto to wiesz...silnik ci sie nie zatrze przy normalnym uzytkowaniu, nawet jak bedziesz jezdzil na szicie z marketu :) Inna sprawa jesli masz silnik podwyzszynego ryzyka ( jak np. moj TS) badz upalasz auto na torze/ulicy

Edytowane przez Pajda
Odnośnik do komentarza

Dobra, poprzedni wlasciciel uraczył Gtv oponami-nalewkami firmy Markgum. Pewnie pokusa bieznika "jodełki" w cenie uzywanych opon, była zbyt wielka. Na oponach jezdzi sie średnio, buczą, telepią, a na mokrym boje się sprawdzić zakresu ich pracy.

 

Zastanawiam sie nad nowymi kapciami. Kiedys jezdzilem na Toyo T-R1, dobrze sie sprawowały, tak samo jak Uniroyale Rainsport. Problemem było ich szybkie zużycie. Jest cos jeszcze godnego polecenia pod kątem jakość/cena?

 

Rozmiar to 225/45/17. Zastanawiam sie jak prowadziloby się autkona szerokości 215, bo na drugim kmplecie (205/55/16) jezdzilo mi sie przyjemniej.

Edytowane przez Pajda
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...