Skocz do zawartości

Pytania różne, różniste


Rekomendowane odpowiedzi

Ja federale popatrzyłem w subarynie sti kumpla. Czy jest przerost to zależy jak jeździsz , jak emerycko to będzie to faktycznie przesada lecz jeśli lubisz depnac i/lub zależy Ci na przyczepnosci to bedą w sam raz. Nie ma za małej mocy przy której przyczepność nie była by ważna! Choć musisz pamietać ze oferuja one większa powierzchnie styku z podłożem i opory toczenia wzrosną. Ja wziąłem rozmiar identyczny z poprzednim na którym jeździłem czyli 195/50/15 i przyspieszenie delikatnie zmalało, za to bezpieczne prędkości przy pokonywaniu zakrętów znacząco wzrosły. Jeśli zdecydujesz się na tego typu opony bierz taka sama szerokość, większa za bardzo zmuli wóz. Dodam jeszcze ze maja fajnie usztywnione ścianki, zapomnij o kładzeniu się opony w zakręcie :)

Edytowane przez Łebi
Odnośnik do komentarza

Wyciekl mi prawie cały płyn do spryskiwaczy ze zbiornika. Z 5l został może jeden litr. płyn utrzymuje się na poziomie pompki. jak włączam spryskiwacze to słychać, że silniczek pracuje i ruszają się wycieraczki, ale z uwagi na niski poziom płynu nie tryska on na szybe. Co to może być? Uszczelka pod pompka do wymiany?

Odnośnik do komentarza

Zapomniałem napisać co wyszło z oponami. Otóż okazało się, że w garażu spoczywa komplet jednosezonowych Goodyear Excellence, które smigały w BMW ojca, tak więc przytuliłem je do siebie. Na miejscu znajomy wulkanizator pokazał mi jak te cudowne nalewaki z bieźnikiem "toyo" biją góra-dół. Na kołach były odważniki po 150-200gram. Tak, więc z impetem nowy komplet nalewaków poszedł na śmietnik. Podobno ukraincy i ruscy biora takie hurtowo, bo na ich drogach to bez roznicy czy opony są okrągłe czy nie.

Szkoda, że wcześniej ich nie wymieniłem to poszły by na majdan.

Po wymianie samochód jedzie cichutko, kierownica nie telepie, a na zakrętach prowadzi się zdecydowanie pewniej. Szału nie ma pewnie, ale jak zajezdze ten komplet to pomyślę nad tymi Federalami. 

 

Z ciekawostek to wulkanizator do czarnej listy, oprócz dębicy i nalewaków dopisał Nokiana - mówił, że większość kompletów była problemowa, a producent oczywiście nie uznał reklamacji. Dziwne, bo marka raczej chwalona

Odnośnik do komentarza

Jak stoisz w miejscu i kręcisz kierownicą do oporu w prawo i lewo na zapalonym silniku to słyszysz ten dźwięk? Bo tak się objawia najczęściej miałczące wspomaganie, sprawdź poziom i zobacz czy brakuje, znajdź na necie jaki płyn leje sie do twojego samochodu i dolej. Jak nie przejdzie to mechanik. 

Odnośnik do komentarza

Dobra, chyba zrobione. Byłem u mechanika to za 80 zł wymienił mi żarówki pozycyjnych, filtr oleju, olej, dolał borygo do płynu chłodniczego (to mi się nie spodobało akurat), cośtam pod kołem pogrzebał, hmm... to nie brak płynu wspomagania tak "piłowało" przy skęcaniu. Auto ma wspomaganie elektryczne i nie wymaga to żadnych płynów - a ja szukałem pod maską odpowiedniego wlewu... prawie 3 godziny dwóch gości grzebało w aucie, właśnie wróciłem i jestem padnięty. Portfel u nich nie ucierpiał, ale pojechałem z jednym do sklepu z częściami i tam zabuliłem 220 zł :confused:

 

Aha, przejechałem się z gościem i jak zawsze ten dźwięk tarcia był wyraźny, tak przy gościu nic nie furczało, minimalnie przez parę sekund było słychać, wyszła nieco lipa:)

Edytowane przez grzybiarz
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...