Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

N czy Cyfra +

Featured Replies

Opublikowano

A ja zdecydowałem że jak zadzwonią i nic ciekawego nie zaoferuję to zrezygnuję i jednak wezmę nowy tańszy pakiet z tym białym dekoderem.

PO rezygnacji  nie weżmiesz nic  w NC+ przez najbliższe  3 miesiące  .... taka  kara . Oczywiście mowa o twoich danych .... na inne dane mozna brać .

  • Odpowiedzi 646
  • Wyświetleń 150 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Cyfra wprowadziła usługę "cyfra+online" , po zalogowaniu się na stronie można całkiem za darmo oglądać kanały : planete,kuchnia,domo,MiniMini,Hyper.Dodatkowo dla tych którzy posiadają pakiet canal+: C

  • Ja mam umowę w N do listopada i przy takiej zostaję . Ale poszukam co piszą o C+ i jak się sprawa ma u was to ci napiszę.

  • Niewidoczny
    Niewidoczny

    Musza działac w jednej sieci (przez ethernet lub Wi-fi)

Opublikowano

Wysłałem 26.03 rezygnację z Cyfry + (umowa kończy mi się 30 kwietnia, miesiąc wcześniej musi zostać wysłane wypowiedzenie jeśli nie chcę przedłużyć umowy w trybie automatycznym) i oczekuję na telefon z biura utrzymania abonenta - orientujecie się kiedy oni dzwonią? Jest jakaś sztywna reguła w jakim czasie po otrzymaniu wypowiedzenia mogę spodziewać się pierwszych prób "nękania" mnie nowymi ofertami?

Edytowane przez Biały

Opublikowano

Podobniez taki wzor daje rade:

miejscowość, 05.04.2013
imię nazwisko
ul.
kod miasto
Nr umowy
Nr abonenta

ITI NEOVISION Sp. z o.o.
Biuro Obsługi Klienta telewizji nowej generacji n
ul. Josepha Conrada 37
31-357 Kraków


Wypowiedzenie umowy


W związku z otrzymanym od Państwa pismem z dnia 8.03.2012r. (nadanym listem zwykłym 25 marca 2013 roku, a otrzymanym przeze mnie 3 kwietnia 2013 roku) oraz przedstawionymi w nim zmianami w ofercie telewizji nowej generacji n, czyli m.in. podwyższeniem ceny abonamentu, zmianą programów oraz zmniejszeniem ich ilości w ofercie będącej integralną częścią zawartej przeze mnie z Państwem Umowy Abonenckiej, oświadczam, iż nie akceptuję dokonanych zmian. Informuję także, iż nie wyrażam zgody na wprowadzane przez Państwa zmiany w Regulaminie świadczenia usług. Jednocześnie informuję, iż nie wyrażam zgody na zastąpienie mojej aktualnej oferty przez ofertę „CANAL + Platinum (23)” z dniem 1 maja 2013r.
W związku z powyższym wypowiadam Umowę Abonencką numer .............., zawartą w dniu .................. roku, na podstawie zapisów Rozdz. V pkt. 8 Regulaminu Świadczenia Usług z dnia 1 kwietnia 2011r. bez zachowania okresu wypowiedzenia i wnoszę o zaprzestanie świadczenia usług zgodnie z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej tj. do 30 kwietnia 2013 roku.
Proszę o przysłanie listem rejestrowanym lub też przesyłką kurierską na mój adres korespondencyjny potwierdzenia przyjęcia rozwiązania umowy wraz z rozliczeniem konta abonenckiego numer ...............
Proszę o wskazanie (na podstawie mojego miejsca zamieszkania) najbliższego punktu sprzedaży nc+ w którym dokonam zwrotu dekodera oraz karty abonenckiej n.
Odstępując od zawartej z państwem Umowy Abonenckiej, zwracam się z prośbą o zaprzestanie przetwarzania, przekazywania osobom trzecim moich danych osobowych oraz całkowite usunięcie danych ze zbioru danych firmy ITI NEOVISION Sp. z o.o. (podstawa prawna: art. 32 ust. 1 pkt 6 w związku z art. 35 pkt 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych ze zm.).

imię nazwisko

Opublikowano

Podobno w CP jak się pokaże jakiś rachunek N'ki z ostatnich 3 miechów to przez pół roku ma się abonament gratis. Ja i tak mam przez cały okres 50% rabat na CP tyle że mieszkam w takim miejscu że nie ma możliwości postawienia talerza.

Edytowane przez wojnar

Opublikowano

Podobno w CP jak się pokaże jakiś rachunek N'ki z ostatnich 3 miechów to przez pół roku ma się abonament gratis. Ja i tak mam przez cały okres 50% rabat na CP tyle że mieszkam w takim miejscu że nie ma możliwości postawienia talerza.

dokładnie  to  przy pakiecie  premium  masz do wyboru MR za free na całą umowę   ,a w niższych pakietach  dodatkowe 3 miesiące gratis    gdzie umowa na 15 miesięcy  zawiera 3  darmowe miechy  razem 6

 

CP nie śpi   i działa http://satkurier.pl/news/84423/cyfrowy-polsat-z-oferta-dla-nowych-abonentow.html

Edytowane przez canuks

Opublikowano

To chyba się przejdę jednak na stoisko CP obczaić jak to wygląda :D

Opublikowano

Poddalem sie i zaakceptowalem Universe za 49zl i History HD na pol roku gratis (umowa na 12 miesiecy). Przed zlozeniem wypowiedzenia nie moglem zejsc ponizej golda z HBO ;] Ogolnie zalezalo mi na dekoderze i jestem  w miare zadowolony, w miare bo IMO ten pakiet powinien kosztowac 39zl ;P 

 

No i mimo wypowiedzenia nie dalo sie zejsc ponizej 99zl za Platyne lub  tego samego z HBO na pol roku za darmo - umowa rowniez na 12 miesiecy. 

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Poddalem sie i zaakceptowalem Universe za 49zl i History HD na pol roku gratis (umowa na 12 miesiecy). Przed zlozeniem wypowiedzenia nie moglem zejsc ponizej golda z HBO ;] Ogolnie zalezalo mi na dekoderze i jestem  w miare zadowolony, w miare bo IMO ten pakiet powinien kosztowac 39zl ;P 

 

No i mimo wypowiedzenia nie dalo sie zejsc ponizej 99zl za Platyne lub  tego samego z HBO na pol roku za darmo - umowa rowniez na 12 miesiecy. 

 

Po jakim czasie od złożenia wypowiedzenia otrzymałeś telefon z biura utrzymania?

Opublikowano

Wypowiedzenie zlozylem w centrum NC+ 04.04 czyli w czwartek, a zadzwonili do mnie godzine temu.

 

Platyna za 99zl, HBO pol roku za darmo, umowa na 12 miesiecy - to jest poki co najtansza opcja jaka mozna bez problemu ugrac. No ale pewnie w ciagu miesiaca albo gora dwoch pojawia sie tansze pakiety.

Edytowane przez Ins

Opublikowano
  • Autor

I w cos takiego bym wszedl wlasnie. Zadzwonilem to chcieli mi dac to na 18 miesięcy i bez hbo :-P nie wiem jak z nimi gadac. Za 2miechy to niby bede zmigrowany juz xd nie wiem co robić. Dzwonic i mówić ze chce to co powyzej? 

Opublikowano

No jak sam zadzwonilem do nich po tym pierwszym utargowaniu tej opcji i jej nie przyjeciu, dali mi gorsza oferte i mowili, ze nie da rady nizej. Jak powiedzialem, ze juz dostalem taka wczesniej to zdziwienie, "sprawdzanie w systemie" i tekst " a widzi pan, czegos nowego sie nauczylem wlasnie, faktycznie mozemy zaproponowac taka opcje" xD

 

PS. Oferty sa zalezne od wielu rzeczy, czy jestes z N czy z C+, jaki miales abonament, kiedy konczy ci sie umowa itp.  Jezeli chodzi o mnie to mialem full w N za 109zl, a umowa konczyc miala mi sie w pazdzierniku.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

I w cos takiego bym wszedl wlasnie. Zadzwonilem to chcieli mi dac to na 18 miesięcy i bez hbo :-P nie wiem jak z nimi gadac. Za 2miechy to niby bede zmigrowany juz xd nie wiem co robić. Dzwonic i mówić ze chce to co powyzej? 

złożyć wypowiedzenie iczekać na tel z DuK .... bez tego to sobie możesz gadać  nic nie ugrasz.

 

PS. Oferty sa zalezne od wielu rzeczy, czy jestes z N czy z C+, jaki miales abonament, kiedy konczy ci sie umowa itp.  Jezeli chodzi o mnie to mialem full w N za 109zl, a umowa konczyc miala mi sie w pazdzierniku.

oferty są uzależnione  głównie od tego jak w przeszłości łatwo ulegałes namowom  konsultantom/BoK  czyli mówiąc prościej ... jak Ci wciskali nPremium w "promocji " za 19.90  to brałeś ,jak wciskali HBO po 19.90 też brałeś  to jesteś  dobry klient  . To teraz bedą Ci wciskać Silver za 69zl  z tekstem ze innej oferty nie da rady .

 

Sytuacja się zmienia jak złozysz wypowiedzenie

Opublikowano

Dokładnie,wypowiedzenie umowy to na ten moment jedyna karta przetargowa,no chyba,że chce się mocno przepłacić.Wysyłać wypowiedzenia i czekać na telefon ;)

Opublikowano

Tez mam wszystko odblokowane, a jeszcze nie wybralem oferty :)

 

mi odblokowali tylko ale kino i jakieś kuchnie+ a pakiet miałem z HBO (nadal mam w sumie)

Opublikowano

Jak zadzwonia znowu to prosto z mostu wal, ze chcesz platyne za 99zl i HBO na pol roku za free przy 12 miesiecznej umowie. Jak sie nie uda to wypowiedzenie i dostaniesz to bez problemu.

 

PS. Dzwonili dzisiaj do mnie kolejny raz z dzialu utrzymania klienta. Tak sie napalili, ze niezauwazyli mojej dzisiejszej migracji ;P

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Z CP jednak lipa bo żeby było 6 miesięcy gratis przy przenosinach trzeba podpisać umowę na 29 (!!) miesięcy - tak powiedziała babka w punkcie a koleś przez telefon potwierdził :( złożyłem wypowiedzenie w n i czekam na telefon. Chce to samo co Ins dostał :)

Opublikowano

Z CP jednak lipa bo żeby było 6 miesięcy gratis przy przenosinach trzeba podpisać umowę na 29 (!!) miesięcy - tak powiedziała babka w punkcie a koleś przez telefon potwierdził :( złożyłem wypowiedzenie w n i czekam na telefon. Chce to samo co Ins dostał :)

byłem sam w APS Polsatu  pytałem się powiedzieli ze 15 miesięcy umowa  w tym 3 miechy gratis  jak pokażę  rachunki z N  to  mam do wybory  dodatkowe 3 miechy za free lub MR za darmo na całą umowę  . Tobie zapewne chcą wcisnąć tą ofertę  http://satkurier.pl/news/84259/cyfrowy-polsat-oferta-dla-uzytkownikow-facebooka.html

Opublikowano

No trudno, ich strata - im powinno zależeć na zdobyciu nowego klienta. Zdecydowałem, że zostaję przy N, czekam teraz tylko na telefon. Chcę Universe+ za 49zł/12mc albo Silver za 69zł/12mc.

 

EDIT: Obdzwoniłem jeszcze 2 punkty APS z ciekawości (tym bardziej, że ta oferta z 6mc gratis przy umowie na 15mc byłaby naprawdę spoko), bo myślałem, że może babka w tym punkcie co byłem jakaś niekumata była. W obu zgodnie powiedzieli, że 6 miesięcy gratis dla abonentów N tylko przy umowie na 29 miesięcy. Takie info mam z trzech punktów, APS, gdzie w jednym byłem osobiście. Tak więc N zostaje, kwestia tylko dogadania warunków :)

Edytowane przez Lucek

Opublikowano

NC+ chyba mięknie bo już można dokupywać pakiety :) oczywiście oprócz C+. Jak dla mnie już jakiś pozytyw bo wezmę pakiet za 39,90 do tego za 10 zł dobiorę paczkę z Nsport i wychodzi 49,90 :)

Opublikowano

Takie cos dostalem na telewizorni:

 

2013-04-06%2009.24.53.jpg

 

Tu chodzi, ze promocyjnie dostane na Canale minusy na jakis dluzszy okres czy to promocja np trwa 2 miechy a potem lipton ?

Opublikowano

to jest promocja do konca czerwca

Opublikowano

I w cos takiego bym wszedl wlasnie. Zadzwonilem to chcieli mi dac to na 18 miesięcy i bez hbo :-P nie wiem jak z nimi gadac. Za 2miechy to niby bede zmigrowany juz xd nie wiem co robić. Dzwonic i mówić ze chce to co powyzej? 

12 294 78 79, telefon bezposrdnio do DUK. Dzwon, powiedz, ze wyslales juz wypowiedzenie [sciema] a dostaniesz to co chcesz.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.