Skocz do zawartości

Persona 5


Gość hnky

Rekomendowane odpowiedzi

Musza naprawde sporo zmienic, bo kolejny raz to samo nie przejdzie, a mowi to wielki fan czworeczki.

Niestety widac, ze schemat bedzie dokladnie ten sam :(

Hejtujesz,bo co ? Bo na Playstation ? ;)

 

No jak dla mnie to lochy będą wielopoziomowe ze skakaniem i skradaniem,a to już duża zmiana na plus w stosunku do najgorszego elementu 4.

Social może zostać w tej postaci co był,ale pewnie też go trochę upłynnią jak przy przejściu z 3 na 4.

Odnośnik do komentarza

Za dnia szkolne nerdy i randki, nocą złodziejaszki walczące z demonami za pomocą pistoletów, strzelb i uzi. Igor ma jakieś dwie małe dziewczynki w swoim velvet roomie... oj będzie się działo.

Velvet room to teraz więzienie kolego :D

 

Polecam przeczytać komentarz daaku pod newsem na ppe - dużo fajnego infa ;]

 

Tak czy siak neogaf oszalał xD

Edytowane przez Starh
Odnośnik do komentarza

I po co mi to było.No po co!

Gdyby nie ten trailer to nadal bym sobie spokojnie czekał na premierę gierki, a tak to człowiek się nakręcił,że szkoda gadać. Istny miód się wylewa z tego nowego materiału. :fsg:

 

Widać,że styl graficzny będzie podobny do tego z Catherine co mnie niezmiernie cieszy bo Katarzynka wygląda świetnie od strony artystycznej. Design Persony 3/4 był mega i przy okazji piątki widzę,że znów jest tak samo. Motyw "super bohaterów" genialny.

Fajnie,że dorzucili troszkę nowych opcji jeśli chodzi o gameplay jak choćby te szybkie przeskakiwanie z miejsca na miejsce. Wracają zajęcia szkolne i zapewne cała reszta około szkolnego stuffu. Mam nadzieję,że jeśli chodzi o design person to będzie on bazował nadal na pracach Kazumy Kaneko, a nie tych nowych pokemonach z SMTIV.

 

Tak poza tym, to ja już to chcę !

 

Na dokładkę bonus w postaci wywiadu z producentem P5, Katsurą Hashino:

 

Following its debut gameplay trailer at Persona Super Live, Persona 5 director and producer Katsura Hashino has taken to both the official Persona website and Weekly Famitsu to discuss more about the upcoming RPG sequel.

Get the details below.

Weekly Famitsu Interview

This is an excerpt from an interview in next week’s issue of Weekly Famitsu. Stay tuned to next week for more information about the protagonist and his persona, his friends, and the game’s systems.

It’s been a while since we’ve heard anything new. How’s development coming along?

Hashino: Things are really coming along and we’re starting to hit our quality benchmarks in terms of what goes into the game, so at this stage, we’re hard at work building the game and fleshing it out. We’re just as eager to bring this game out finally so they can enjoy what all we’ve been working on and day by day, we’re getting closer to the finish line. It’s just going to be a little while longer now before it’s here.

During our last interview, I remember you talking about how you wanted this game to depict things like the cathartic feelings that come from freeing yourself of your own chains in life and being ale to yell out to the world you’re free. Now that we know more about the game, I’d like to ask you to elucidate about the themes of the game again.

Hashino: I don’t think it’s a stretch to say in this day and age that there are a lot of people out there who feel like they aren’t moving forward, that they have no future, and carry a lot of weight on their shoulders every day. They’re stuck between a rock and a hard place, emotionally speaking; on the one hand, they might not be keen on living by the same rules and values that defined previous generations, while still lacking the will to go out and actually break those barriers down themselves. That dark side of society is a central pillar to the game we want to make with
Persona 5
.

In the midst of all that, though, you got these high school punks who are trying to bite back at a world that’s trying to pin them down. If our game can give people a little courage to keep going in their day to day lives, to face things head on and do something with themselves, then we’ll have done our jobs here.

But the main characters… are they thieves!?

Hashino: It’s interesting you refer to them in that way specifically because one of the things that inspired us to make this question to begin with was how, say, a classic, iconic thief in the vein of Lupin III might win the hearts and minds of people in today’s day and age if they were out running around today. There have been a lot of books and films over the years that explored the sorts of lives that thieves live and how they’re able to shake up the world with what many would perceive to be sheer brazenness, but that’s not ground that’s very well covered in games and we intend to rectify that. We want our players to be able to empathize with these characters and enjoy seeing what they get themselves into and we’re giving it everything we’ve got to make sure that comes through loud and clear in the final game.

Persona Channel Message

Good evening, everyone. This is Hashino from the Persona Team. It’s been a long time coming, but we’ve finally started showing you some proper footage from
Persona 5
. What do you make of it so far? The trailer hasn’t been put out yet as I write this, so, to be honest, I’m actually feeling a little on edge about how people will react to it. If we get people to stand up and take notice, especially in terms of the overt thievery and what we’re paying homage to, then we’re on the right track. As long as there’s something that gets everyone even just a little existing, I’ll be content.

In a nutshell, if I were trying to explain what this game is trying to evoke, I’d say it’s like if you took something like a
and then threw in, for lack of a better word, realistic, down to earth “academy juveniles.” In previous
Persona
games, the stories revolved around pretty traditional heroes going after villains that most anyone one would be loath to associate themselves with; they pursued the bad guys for the sake of justice, essentially. This time around, though, the protagonists of
Persona 5
themselves are on the run for doing what they think is right after something happens completely out of the blue. That mixture of thrills and not-so-larger-than-life cast of characters is what composes the idea of “academy juveniles” for us. We think that these characters that are going to be a little rougher around the edges than those who have come before them in the series, coupled with the strides we’ve made in visual and sound design we can pull off something really special here.

Even more so than before, I feel like we’re pouring our hearts into this game. As an Atlus game, we try to make games that stand out amongst the crowd, but put in another light, individuality of that sort isn’t always a blessing per se. It can mean diverging from what’s normal, break from the rules, project the image of trouble, especially when applied to people. But to us, individuality in people isn’t purely good or bad; rather it’s something that has the power to change how people think and act when they’re touched by it. We might live in a world that’s less than accommodating to a lot of us and hard to live in. But so long as people don’t give up on reaching out to one another, the individuality that shines both at the individual level and from groups as a whole can help us break through that feeling of oppression and feel free. This is a game we really want to walk the walk and we hope from the bottom of our hearts that it’ll leave a mark on people after it’s all said and done.

We want to put out the best game we can, so we’re counting on you to keep supporting us as we bring this thing to life! (Make sure to tell us everything you have to say on Twitter, your blogs, wherever!)

Thanks!

– Katsura Hashino

 

Read more at http://gematsu.com/2015/02/persona-5-director-discusses-characters-themes-development#pWYZpBOhVyW4fRrY.99

 

 

Aha, mówiłem już,że trailer jest genialny? 8)

Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

Będę w mniejszości, bo moja reakcja była bliższa do "WTF is this shit?!". Nie żeby wyglądało to źle, ale klimaty zupełnie nie moje, a i poprzednich Person zbytnio to nie przypomina. Stylizacja bohaterów szczególnie odpychająca.

 

No ale to trailer. Liczę mimo wszystko, że całość przekona mnie do siebie wraz z kolejnymi materiałami i konkretami, w tym także jakieś uzasadnienie tej całej "stylizacji".

 

Tak czy inaczej, na chwilę obecną pozostaję niewzruszony - niestety...

Odnośnik do komentarza

Z tą stylizacją to strzelam,że motyw będzie taki,że nasi herosi odkrywają w jakiś sposób swoje super duper moce persony i wpadają na pomysł,że dzięki nim będą ratować świat przed złem i stąd stylizują się na super bohaterów. Ale wywiad powyżej wspomina co nieco o stylizacji na złodziei więc kto wie czym się naprawdę będą parać nasi podopieczni.

 

Ja tam jestem zadowolony z takiej stylizacji bo zawsze to troszkę świeże podejście do tematu Persony. Widać,że ekipa Hashino nie boi się eksperymentować z niektórymi elementami tej serii.

 

Tak teraz się zastanawiam czy mi nie odbije i nie kupię jap edycji jeśli okaże się,że premiera wersji zrozumiałej dla reszty świata będzie znacznie oddalona od tej japońskiej.

Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

Suavek nie obraz sie ale mam wrazenie czytajac ostatnio Twoje posty ze juz nic Cie nie rusza i sie nie podoba. Moze juz sie wypaliłes z gierek?

Dla mnie stylistyka w grze jest dosyć istotna, a co jak co, jest to element mocno subiektywny. W przypadku P5 przytłacza mnie wszechobecna czerń - zbyt depresyjna, mało kojarząca się z poprzednimi odsłonami. No oczywiście, że za tym kryje się element większej całości w P5, ale mimo wszystko na mój gust to co pokazano było zbyt... psychodeliczne? Surrealistyczne? Ot po prostu mi się nie podobało.

 

To plus przekombinowany interface, z beznadziejną czcionką i niepotrzebnymi animacjami. A co jak co, tych dwóch elementów pokazano nam najwięcej, gdyż właściwego gameplay'u wiele raczej nie było.

 

Raz jeszcze, nie skreślam ani nie krytykuję gry. Ot po prostu mnie ten zwiastun nie powalił. Może miałem inne oczekiwania po P3 i P4, a może w takim akurat jestem nastroju, że nie mam ochoty, by taka a nie inna stylistyka wywoływała jeszcze większą deprechę.

 

Aha, mimo wszystko na minus zaliczę kolejny copy-paste głównych bohaterów. Tj. cichy protagonista, roztrzepany kumpel i luzacka sexy koleżanka... No za dużo zmieniają nie tam gdzie powinni IMO.

Odnośnik do komentarza

Wyglad menusow i ich animacja jest genialna. Tworcy innych gierek mogli by sie uczyc od Team Persona,ze ten element gry rowniez moze stac na znakomitym poziomie i cieszyc oko.

Bardziej stonowana i mniej wesola kolorystyka tez jest na plus,bardziej celuje w dwie pierwsze czesci Person.

Ciekawe czy postacie beda mialy inne ciuchy do wyboru bo chyba byl fragm w menusach ukazujacy osobny slot na ubrania i armor.

Zaloze sie,ze w ktoryms z nadchodzacych nr Famitsu wrzuca sporo nowego info o grze.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

No w końcu coś pokazali :) Widać może być trochę nowości, podejście do fabuły i głównych bohaterów też chyba będzie trochę inne. To będą cieżkie tygodnie dla mojej PS3 jak gra już wyjdzie :D


In minus fakt, iż znowu gramy gimbusami. Po sukcesie "Kaśki" po cichu liczyłem, że wreszcie będziemy grali postaciami 18+.

 

Podbijam. Też liczyłem na sfrustrowanych 2X latków z Tokio.

Odnośnik do komentarza

kilka ciekawostek wyhaczonych z komentarzy na najlepszym growym portalu ever;

 

Zachodnie fora mocno wrą po tym zwiastunie, więc wymienię parę szczegółów, które można było przegapić podczas zwyczajnego oglądania:

1. Menu zmiany ekwipunku wymienia kategorię "Handgun" - jest więc nadzieja na powrót znanych z głównej serii SMT broni palnych (+ powrót charakterystyk Slash/Blunt/Gun?)

2. Stylistyka gry mocno przypomina tę z Catherine.

3. Zamiast Cieni walczyć będziemy ze znanymi z serii demonami (na zwiastunie Sandman i Pyro Jack)

4. W menu gry widnieje nowa opcja "Cooperation", a brak "S.Link". Zmiana nazwy?

5. Potwierdzone imiona towarzyszy głównego bohatera to Sakamoto Ryuji (blondyn), Takamaki Anzu (dziewczyna) i Morgana (kot). Obecna w gabinecie pielęgniarskim koleżanka to Takemi Tae, ale czy jest to grywalna postać?

6. Ryuji w walce korzysta z obrzyna i gazrurki.

7. Persona MC przypomina znanego z Persony 2 Jokera, takie imię widnieje także na ekranie doboru broni. Czyżby nieoficjalny sequel dylogii?

8. Bohaterowie nie przywołują już swoich Person jak w P3/P4, ale raczej zmieniają się w nie przy pomocy masek. Kolejne mrugnięcie w stronę P2/Digital Devil Saga?

9. Jeszcze więcej info ma pojawić się w następnym numerze Famitsu.

http://www.ppe.pl/news-33752-zwiastun_persona_5_wyglada_doslownie_bajecznie_.html

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...