xbor 54 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Do cod4 to raczej nie będzie mogło się porównywać, dużo niedoróbek jest a chyba w kilka dni tego nie poprawią, nie czuć różnicy między strzelaniem z m16, m4 czy nawet karabinu maszynowego, respawny po ktorych giniesz od razu zdarzają się zbyt często, szkoda bo zapowiadała się fps do którego można na dłużej przysiąść. Cytuj Odnośnik do komentarza
canuks 63 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Z jednej stony to BDB bedzie coś oryginalnego (mam nadzieję ) ,a nie kolejna kalka .Prawdę mówiąc to seria CoD skończyła się na CoD:MW ... kolejne odsłony to kalki MW + przebajerowane dodatki ,ale nie o tym temat . Szkoda ze nie ma demka aby looknąc co ijak .Bo w ciemno trochę strach brać .Opnie sa mocno podzielone ,jedni krytykują inni chwalą . Cytuj Odnośnik do komentarza
xbor 54 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 o porównanie raczej chodziło że gra jest dużo słabsza, niestety zwłaszcza boli brak czucia broni, taka bazooka to porażka strzelasz i nawet nie skapniesz sie że wystrzeliłeś coś, granaty latają jakby grawitacji nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza
ksztyrix 6 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Na pewno to bazooka szeryfie? Cytuj Odnośnik do komentarza
canuks 63 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 http://www.youtube.com/watch?v=k-G6CGlbZ1k Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 332 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Co oznacza ten cytat ? zawsze maja przewage liczebna, ale ? Cytuj Odnośnik do komentarza
ksztyrix 6 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Ciężko to przetłumaczyć, chodzi o to że przeciwnik ma zawsze przewagę liczebną, ale nie ma przewagi w ludziach (no bo niby jeden operator liczy się za paru talibów). Przynajmniej jeśli się nie mylę. Angliści to the rescue. Cytuj Odnośnik do komentarza
marcin0903 1 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 A ja mam tego typu obawy po trailerach, że to będzie dokładnie drugi BC2, tylko że w innej oprawie - dlatego mam mieszane uczucia czy zamawiać, czy może odpuścić.. Cytuj Odnośnik do komentarza
[InSaNe] 2 477 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 No dlatego będzie megahitem, nie mam nic przeciwko Jednak nie spodziewalbym się, że będzie równie dobra gra jak BC2. Btw. w Neo Plus Medal dostał 8/10 i w "3ch groszach" 7/10. Cytuj Odnośnik do komentarza
marcin0903 1 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Szczerze powiedziawszy to nie odpowiada mi mechanika gry, tak samo jak w BC2, najbardziej przypasowała mi ta z CoDów, tutaj tak sztywno. Nie żebym twierdził iż BC2 to słaba gra, ale też podchodziłem do niej, nieco z dystansem. Cytuj Odnośnik do komentarza
TheBesTia 11 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Ale sama recenzje w Neo całkiem pozytywna, przede wszystkim chwalą sobie spójność fabuły , miejsca i czasu akcji . Lubie te klimaty i chyba sam się skusze na premiere, do obowiązkowego COD prawie miesiąc , więc będę miał czas na stwierdzenie czy zostawić , czy opchnąć z lekką stratą. Cytuj Odnośnik do komentarza
canuks 63 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Dokładnie , ja już zamówiłem pre ordrka jak mi gra przypasi zostawiam jak nie to ponabijam GS i poleci do zyda ,a kupic się CoD:BO No dlatego będzie megahitem, nie mam nic przeciwko Jednak nie spodziewalbym się, że będzie równie dobra gra jak BC2. Btw. w Neo Plus Medal dostał 8/10 i w "3ch groszach" 7/10. Akurat NEo Plus to taka śmietnikowa gazeta , zobaczymy jak ocenią grę renomowane światowe ,sevisy i pisma Cytuj Odnośnik do komentarza
ksztyrix 6 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Swoją drogą oglądam trailery i widzę że to kolejna gra w której super amerykańskich żołnierzy nie nauczyli kłaść się na ziemi i czołgać Cytuj Odnośnik do komentarza
Mikes 65 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Ciężko to przetłumaczyć, chodzi o to że przeciwnik ma zawsze przewagę liczebną, ale nie ma przewagi w ludziach (no bo niby jeden operator liczy się za paru talibów). Przynajmniej jeśli się nie mylę. Angliści to the rescue. Bardziej ze przeciwnik zawsze ma przewage liczebna, ale on zawsze ma jakichś ludzi wokół, nigdy nie zostanie sam Cytuj Odnośnik do komentarza
ksztyrix 6 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Możliwe, ale to można rożnie tłumaczyć, bo outnumbered i outmanned to chyba synonimy? Cytuj Odnośnik do komentarza
januszxp 1 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 (edytowane) Delete. Edytowane 27 Grudnia 2013 przez januszxp Cytuj Odnośnik do komentarza
ksztyrix 6 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 A co za różnica? Po czym poznasz? Pad bardziej kopie Cytuj Odnośnik do komentarza
CritiCalz 5 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Nawet jeżeli nie naprawią recoilu w wersji finalnej, to pewnie wydadzą patch. Ale to tylko moje przypuszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza
canuks 63 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Poprawili ,ktoś chyba wklejał liste poprawek Możecie być spokojni panowie o wasz Recoil oto przetłumaczona przez Toniak47 pełna lista zmian w MOH:- hitboxy zostały ulepszone, od tej pory są bardziej precyzyjne oraz został zmniejszony obszar ich rejestrowania. Nie zabijemy kogoś strzelając nad niego, pomiędzy nogi lub bardzo blisko obok postaci przeciwnika - akcję kucania możemy ustawić sobie na jednorazowe naciśnięcie klawisza lub podczas jego przetrzymywania (toggle crouch) - dodano możliwość podnoszenia broni - poprawiono miejsca punktów odrodzeń (spawn points) - wszystkie mapy doczekały się poprawek (exploity, oświetlenie, efekty) - poprawiono cieniowanie dla obiektów oraz postaci - poprawiono metodę zabezpieczającą przed base rapingiem - dodano bronie (F2000, G3A4 oraz P90 PDW) dla obu frakcji podczas rozwoju postaci - poprawiona wyświetlana ilość punktów przyznawana pod koniec rundy za Tactical Support Actions - zwiększono szybkość przybliżenia w karabinach snajperskich - poprawiono opóźnienie po strzale z powtarzalnego karabinu snajperskiego - usprawniony ?ragdolls? (animacja towarzysząca przy zabiciu przeciwnika jak i jego statyczne ciało tuż po śmierci) - poprawiona widoczność postaci z większych dystansów - ogień z luf wszystkich broni został zmniejszony (3p muzzle flashes) - poprawione efekty podczas ?obrywania? - wyeliminowano crashe do pulpitu podczas korzystania z tablicy wyników (scoreboard) oraz działań taktycznego wsparcia (Tactical Support Actions) - poprawki przy M3A3 Bradley (ulepszony silnik, lepszy pancerz oraz większe zadawane obrażenia) - C4 znika szybciej po śmierci naszej postaci - C4 może eksplodować w wyniku wybuchu granatu odłamkowego oraz rakiet, strzelając ze standardowej broni do tego typu ładunków wybuchowych nic nie wskóramy - zakres UAV widoczny dla obu frakcji - poprawiono ?żywotność? UAV w powietrzu - przebudowa tekstów oraz grafik wyświetlanych podczas gry (HUD) oraz w menu gry - przebudowa HUD-a otrzymanych punktów oraz przy korzystaniu z Tactical Support Actions - poprawione informowanie o zabiciach / zgonach - dodano opcję ?opuść grę? podczas wyświetlania ekranu odrodzenia (respawn) - poprawiono wyświetlanie punktów zdobytych przez całą drużynę - przebudowano ekran wyświetlany podczas ładowania mapy - poprawiono detekcje obrażeń zadawanych przez nóż - poprawiono animacje noża - udoskonalone oraz poprawione dźwięki - lepszy balans specjalizacji Rifleman - zwiększone różnice między M16 a M4 (skuteczność na bliski oraz daleki zasięg) Karabiny szturmowe - zwiększone obrażenia zadawane przez M16 - dodano 25% odrzutu (recoil!) - zwiększono obrażenia zadawane przez typ amunicji HP (od premiery pełnej wersji gry ?open-tip?) - dla amunicji HP (open-tip) dodano 40% odrzutu (recoil!) - zwiększono obrażenia zadawane przez AK-47 - dodano 25% odrzutu (recoil!) dla AK-47 - zwiększono również obrażenia oraz odrzut do 40% (recoil!) przy korzystaniu przy amunicji typu HP (open-tip) Lekkie karabiny maszynowe - zwiększono obrażenia zadawane przez M249 (SAW) - dodano nowy efekt (trudno o tłumaczenie) ?camera spring effect? - zwiększony odrzut broni (recoil!) - amunicja typu HP (open-tip) zadaje większe obrażenia oraz podnosi odrzut broni (recoil!) - zwiększono obrażenia oraz odrzut broni (PKM) - dodano nowy efekt ?camera spring effect? Karabinki - zwiększono celność, zadawane obrażenia oraz odrzut broni o 24% dla M4 - podczas korzystania z amunicji typu HP (open-tip), zostały zwiększone obrażenia oraz odrzut broni (recoil!) o 20% - zwiększono celność, zadawane obrażenia, szybkostrzelność oraz odrzut broni o 24% dla AK-74SU - podczas korzystania z amunicji typu HP (open-tip), zostały zwiększone obrażenia oraz odrzut broni (recoil!) o 20% Karabiny snajperskie - zwiększono celność M21 oraz SVD - bez przybliżenia celownik nie będzie znajdował się na środku ekranu co uniemożliwi akcje typu ?no-scope? - zwiększono zadawane obrażenia przez M24/SV-98 - poprawiono kontrole wstrzymywania oddechu - kontrola wstrzymywania oddechu od tej pory działa przy każdym powtarzalnym karabinie snajperskim - zwiększono szybkość celowania podczas przybliżenia lunetą - zwiększono obrażenia zadawane przez amunicję typu HP (open-tip) Shotguny - zwiększony rozrzut śrutu oraz zadawane obrażenia dla Remington / TOZ-194 - zadają większe obrażenia na bliski dystans oraz zdecydowanie mniejszy na dalsze odległości Pistolety - zwiększono celność, szybkostrzelność oraz zadawane obrażenia dla M9 / Tariq Granaty - zwiększono czas ?podgrzewania' granatów odłamkowych - zwiększono obszar oraz zasięg rażenia odłamków granatu po wybuchu - zwiększono czas ?podgrzewania' granatów dymnych oraz zmniejszono obszar rozpylenia dymu Akcje taktycznego wsparcia (Tactical Support Actions) - poprawki podczas korzystania - ulepszony kontakt rakiet z ziemią - poprawiono błędy podczas korzystania z ?strafe run? oraz defensywnych wsparć - zwiększono szybkość rakiet Obecna ilość punktów potrzebna do osiągnięcia danej akcji: - Mortar strike 50p - Rocket strike 100p - Missile 175p - Artillery 250p - Strafe run 350p - Bomb run 450p - Cruise missille 600p Zapożyczone z forum onlinecenter pl .autor VGONZOV Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 no i o to chodzi. Ci co kupują na premierę niech zdają relacje. Cytuj Odnośnik do komentarza
JacekW 5 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Ktos mowil ze w medalu nie da sie polozyc, da sie. Gra jest naprawde bardzo dobra troszke odstaje grafa ale miod plynie jak cholera. Cytuj Odnośnik do komentarza
ksztyrix 6 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 O to świetnie. Była taka opcja w becie czy tylko ja nie zauważyłem? Cytuj Odnośnik do komentarza
JacekW 5 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Tak jak w codzie musisz przytrzymac czerwony, a w becie tego nie sprawdzalem. Dzwieki broni sa o niebo lepsze niz w cod. Naprawde solidna pozycja. Cytuj Odnośnik do komentarza
januszxp 1 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 (edytowane) Delete. Edytowane 27 Grudnia 2013 przez januszxp Cytuj Odnośnik do komentarza
JacekW 5 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Pierwsza misja, akcja jak z filmu green zone (polecam). Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.