Skocz do zawartości

Deus Ex: Human Revolution


Gooral

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

W sumie to oglądnąłem to ponownie i faktycznie to ciągniecie zwłok wygląda dziwnie - koleś zdaje się trzymać pistolet obiema rękami, a dalej ciągnie zwłoki. Być może autorzy mają na to uzasadnienie (może ciało jest zahaczone o jakiś gadżet zamontowany w rękach naszego bohatera albo coś w ten deseń) - jeśli nie to fail.

Odnośnik do komentarza

PePeP, to jest trochę szukanie na siłę pewnych braków czy nieścisłości. Nie mówimy tutaj o gameplay z gotowego produktu. Premiera dopiero w przyszłym roku i na pewno tego typu kwestie będą doszlifowane. Z swojej strony jestem przekonany, że tytuł spełni moje oczekiwania. Klimat to najważniejsza rzecz w tym tytule. Śmiem twierdzić że bardzo dużo motywów jest zaczerpniętych z Appleseed oraz Ghost In The Shell. Poza tym gra jest dobra w momencie kiedy gracz uświadamia sobie że świat przedstawiony przez twórców jest mu bliski. Zresztą, ja zbieram do tej pory szczękę z podłogi. Oba filmy odnośnie nowego Deusa są genialne. Szczególnie główna postać. Ten głos... w pierwszej sekundzie naprawdę myślałem, że jest to Christian Bale. Zresztą do tej pory mam takie odczucie. Zresztą jest to jeden z moich ulubionych aktorów wiec kolejny plusik. Co by nie było. W najgorszym wypadku dostaniemy grę bardzo dobrą z przekonywującym światem, ciekawą fabułą oraz charyzmatycznym bohaterem. Jak dla mnie must have na I kwartał 2011. Zresztą pieniążki już odłożone i czekają. Jestem ciekaw co będzie zawierała edycja kolekcjonerska oraz czy będzie dostępna na naszym rynku.

Odnośnik do komentarza

Nowe szczegóły: LINK

 

Jean-François Dugas z Eidos Montreal, w jednym z wywiadów, zdradził kilka ciekawych szczegółów odnośnie będącej w produkcji gry. Jakimi filmami inspirowali się autorzy? Ile czasu zajmie nam ukończenie gry? Ile zakończeń będzie na nas czekać? Odpowiedzi w rozwinięciu.

 

 

Nikt nie powinien się dziwić, że wśród inspiracji zostały wymienione takie filmy, jak Blade Runner, Ghost In The Shell, Robocop czy Johnny Mnemonic. Robotyka, bionika, mechy, "ściśnięte" futurystyczne metropolie, rozświetlone neonami oraz wszędobylskimi ekranami - to wszystko zobaczymy także w grze.

 

Pod względem długości, Human Revolution to idealna gra dla osób, które nie mają zbyt dużo wolnego czasu. Ukończenie głównego wątku zajmie ok. 20 godzin. Jeżeli natomiast zechcemy wykonać wszystkie misje poboczne i zbadać sekrety, wtedy czas gry wydłuży się o 10 kolejnych.

 

W kwestii zakończeń... Dugas nie ujawnił dokładnej liczby - wiadomo, że będzie ich wiele. Wpływ na to, które z nich zobaczymy, będą miały decyzje podejmowane w trakcie gry. Chęć poznania każdego z zakończeń, stanie się zapewne dla niejednego z nas bodźcem do ponownego przejścia gry.

 

Szkoda, że pośród powyższych informacji, nie znalazła się ta, która potwierdzałaby lub zaprzeczała możliwości włączenia na stałe widoku TPP, która zaspokoiłaby moją - a być może także niektórych z Was - ciekawość.

 

Ostatnie zdanie trochę mnie śmieszy. Przecież te przeskoski do TPP to ułatiwienie rozeznania się z terenie, osłanianie się przed ostrzałęm lub efektowny pokaz jakiegoś zabójstwa. Taki sam patent mamy w FPPkach Halo (Prowadzenie pojazdów i używanie ciężkich broni) i Rainbow Six Vegasach (Przyklejanie się do ścian chociażby), więc nie mam pojęcia dlaczego akurat z tej gry FPP autor na polygamii chce koniecznie zrobić TPP.

Edytowane przez Gooral
Odnośnik do komentarza
  • 5 tygodni później...

SCREENY

 

Powiem jedno gra zapowiada się niezwykle interesująco. Mam wielką nadzieję, że twórcy nie spłycą gameplay'u na modłę Deus Exa 2 i w HR nawiążą do znakomitej pod każdym względem jedynki. Ten gameplay, który na youtubie pojawił na chwilę pokazywał, że oprócz feelingu z DE grze nie będzie można odmówić efektowności.

 

PS: Gdybym na dzień dzisiejszy miał coś poradzić tworcom wypowiedziałym do nich dwa zdania. "To jest shooter z elementami RPG. Czerpcie garściami z Mass Effecta drugiego bo to przykład idealnego przedstawiciela tego gatunku."

Edytowane przez Gooral
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...

gra miażdży:) przyznam że wcześniej nie miałem okazji zagrać w pierwsze dwie odsłony ale to co się dzieje na ekranie to miodzio:)

na razie nie wybyłem poza teren Dallas ale jeśli dalej będzie tak samo jak na początku to nie ma o co się martwić! tereny są rozległe, można się w nich zagubić, by dotrzec do niektórych miejsc trzeba się nieźle nakombinować (przejścia podziemne przez studzienki, skakanie po dachach itp) , świetnie sprawdza się system augumentation choć na początku punktów jest mało więc trzeba rozsądnie decydować które usprawnienia wybrać.

do czego mogę się przyczepić? do strasznie długich loadingów (wejście na inny teren itp), mało miejsca w naszym plecaku:D (trzeba podejmować decyzje i już niejeden shotgun musiał zostać odstawiony na bok) , czasami małe problemy z detekcją takedownów (gdy np wróg którego chcemy po cichu zdjąć grzebie w jakichś pudłach - zdarzyło mi się to tylko 2 razy właśnie gdy postać przeciwnika nie była wyprostowana)

 

coś jeszcze? wracam do grania:)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...