Skocz do zawartości

E3 2010


Gość bigdaddy

Rekomendowane odpowiedzi

@Wampis

No i co z tego, że stoją? To według ciebie oznacza, że za te pół roku jak gracz se kupi Move to nie pogra w SOCOMA siedząc wygodnie na kanapie i sterując celownikiem jedynie nadgarstkiem lub w specjalnych sytuacjach bardziej zamaszystymi machnięciami ręką? Proszę cię kolego o wysilenie mózgownicy i odrobinę wyobraźni.

A może kamerka nie łapie ruchów odpowiednio jeżeli jest się dalej i się siedzi? Naprawdę gooral, gadasz jak fanboj ps3. Ja mówię- nie wyobrażam sobie grania w normalne gry przy pomocy Move z komfortem choćby lekko zbliżonym do tego, które daje granie na padzie. To jest po prostu niemożliwe. Move jest fajny do gier jak SOCOM, czyli oldschoolowy duck hunt. Ale w obecnych dorosłych produkcjach (nie jakieś tam mini-gierki) rządzi i będzie rządził zwykły pad. Sterowanie Move może być w tym wypadku jedynie ciekawostką. Poza tym to zżyna z Wiilota, a na konsoli Nintendo nie widzimy niestety jakiejś zapalonej braci fanów shooterów. Wnioski wyciągnij sam.

Odnośnik do komentarza

Kinect to bullshit, Move ma potencjał, tylko co z tego? W życiu bym nie kupił tego czegoś. Po pierwsze - za drogie, po drugie - jak patrzę na ten filmik z socomem to niezłego laga tam widze o_O a była kiedyś mowa ze Move może być używany do fpsów multi, aha, gościu za padem zabiłby mnie w tym czasie 5 razy.

Edytowane przez MaZZeo
Odnośnik do komentarza

No to w takim razie po co grać w KZ3 za pomocą Move? Jeżeli z góry zakładasz, że będzie on gówniany?

Czy ja napisałem, że sterowanie za pomocą PS Move będzie gówniane? To skierowanie do innego rynku odbiorców, którzy nie mogą się przyzwyczaić do grania na dwóch gałkach i śmiesznych przyciskach. Wierz lub nie, jest dużo osób, które mają problemy ze strzelankami granymi na padzie.

Odnośnik do komentarza
Kinect to bullshit

Podważam hipotezę i argumentuję tym linkiem:

http://e3.gamespot.com/video/6265584/

Jestem szczerze zdumiony jak sprawnie to wszystko działa i jednocześnie dostrzegam wielki potencjał, nie tylko w krapowatych mini-gierkach, które były ewidentnie robione 'byleby zdążyć na e3'. Integracja z 'normalnymi' tytułami jak np. nadchodzące Fable 3 może być naprawdę świetnym doświadczeniem.

Odnośnik do komentarza

Move może mieć potencjalnie więcej zastosowań dla hardkorowych graczy, choć jest też w większym stopniu kopiowaniem Wii.

Ale bardzo chętnie bym je przetestował i zobaczył, czy będzie to tylko ciekawa alternatywa dla pada, czy coś co potencjalnie może nawet wymagającym graczom pada zastąpić. Do tego należałoby sprawdzić, czy precyzja rzeczywiście w najmniejszym stopniu nie odstaje od precyzji pada i nawet jeśli dałoby się siedzieć przed TV, czy trzymanie kontrolera w wyciągniętej ręce nie męczy nadgarstka po kilku godzinach.

 

 

Ale wiecie o co chodzi z Move tak naprawdę? O zastąpienie pada PS3, który jak wiemy nie nadawał się do FPS'ów. <fanboj> :potter:

 

Odnośnik do komentarza
A może kamerka nie łapie ruchów odpowiednio jeżeli jest się dalej i się siedzi? Naprawdę gooral, gadasz jak fanboj ps3. Ja mówię- nie wyobrażam sobie grania w normalne gry przy pomocy Move z komfortem choćby lekko zbliżonym do tego, które daje granie na padzie. To jest po prostu niemożliwe. Move jest fajny do gier jak SOCOM, czyli oldschoolowy duck hunt. Ale w obecnych dorosłych produkcjach (nie jakieś tam mini-gierki) rządzi i będzie rządził zwykły pad. Sterowanie Move może być w tym wypadku jedynie ciekawostką. Poza tym to zżyna z Wiilota, a na konsoli Nintendo nie widzimy niestety jakiejś zapalonej braci fanów shooterów. Wnioski wyciągnij sam.

Masz za mało wyobraźni żeby zrozumieć, że Move to jest tak naprawdę zastąpienie prawej gałki w padzie. Czyli inaczej mówiąc zwiększenie precyzji niż celowanie za pomocą gałki. Pad nie rządzi dlatego giganci szukają nowych rozwiązań. Tak postąpiło Nintendo i tak robia teraz ludzie z Sony wzorując się na kontrolerze od Wii. A MS? On nie szuka nowych rozwiązań w sterowaniu starymi grami. On szuka nowych klientów finansując najbardziej abstrakcyjny ze wszystkich trzech kontrolerów. Ponadto na Wii nie ma zapalonej braci shooterów bo kontroler nie jest wystarczająco precyzyjny. Move natomiast jest i to jest właśnie klucz do naszych rozważań.

 

Komplementując Move pokazuję jedynie jak obiektywnie potrafię ocenić jakąś sytuację w tej branży. Ja fanboj MS tak brzydko mówiący o ich nowych pomysłach i tak chwalący kontroler Sony. Nie może być? Tylko w przypadku zaślepionego fanboja MS, których tu widzę kilku. Ja do nich nie należę.

Odnośnik do komentarza

Zastąpienie DS Movem to naturalna ewolucja kontrolera do konsoli. Jeszcze się w przyszłości okaże czy MS nie wprowadzi podobnego rozwiązania co Move. Tzn. fizycznych kontorlerów wykorzystujących kamerkę Kinect plus zwiększona precyzja. Moim zdaniem takie coś będzie natywnie sprzedawane jako kontroler nastpnej konsoli MS. Tak samo jak duet Move i PS4.

Odnośnik do komentarza
Kinect to bullshit

Podważam hipotezę i argumentuję tym linkiem:

http://e3.gamespot.com/video/6265584/

Jestem szczerze zdumiony jak sprawnie to wszystko działa i jednocześnie dostrzegam wielki potencjał, nie tylko w krapowatych mini-gierkach, które były ewidentnie robione 'byleby zdążyć na e3'. Integracja z 'normalnymi' tytułami jak np. nadchodzące Fable 3 może być naprawdę świetnym doświadczeniem.

 

Teraz mi wytłumacz fajność fapowania nad pięknym modelem auta, zaglądanie do każdego jego zakamarka... ale tak na dłuższą metę? Przecież to się znudzi po paru chwilach.

 

No i jakie to niby gry można by było za pomocą tego stworzyć? Moja wyobraźnia jest zbyt mała i poza jakimś RTSem gdzie ręką zaznaczasz jednostki i kierujesz nimi na polu bitwy - nie widzę zastosowania.

Odnośnik do komentarza

Tak jak pisałem- Kinecta chcę używać tylko do niektórych czynności. Takie oglądanie dokładnych modeli mogłoby być tylko świetnym dodatkiem do genialnej FM3, ciąganie wieśniaków za frak dodatkiem do Fable'a. Chcę nadal grać głównie padem, ale Kinect to doskonałe uzupełnienie, urozmaicenie i udoskonalenie rozgrywki. Wyobraź sobie np. rozkazywanie składowi w shooterach przy pomocą dłoni (naprzód, stać itp.) czy nawet samo podnoszenie broni lub rozglądanie się w jakiejkolwiek innej grze. Nie wierzę, że coś może być póki co dokładniejsze w sterowaniu od pada lub myszki dlatego kontroler ruchu jest dla mnie dodatkiem i tylko tym.

Odnośnik do komentarza

(...) Masz za mało wyobraźni żeby zrozumieć, że Move to jest tak naprawdę zastąpienie prawej gałki w padzie. Czyli inaczej mówiąc zwiększenie precyzji niż celowanie za pomocą gałki. Pad nie rządzi dlatego giganci szukają nowych rozwiązań. Tak postąpiło Nintendo i tak robia teraz ludzie z Sony wzorując się na kontrolerze od Wii. (...)

jakos na razie mam niewiele do powiedzenia na temat Kinetic, bo mi wogole nie podchodzi.

ale apropo tego co napisales przypomnialo mi sie jak jakies 4 lata temu, kiedy Nintendo pokazalo Wii ktos wysoko postawiony w Sony (nie wiem czy nie sam Kutaragi) wysmial publicznie pomysl umieszczenia czujnikow ruchowych w kontrolerze. i co? niedlugo pozniej okazalo sie, ze sixaxis tez oferuje tilt. a teraz? kontroler do move to kalka Wiilota, oczywiscie z poprawkami bo minely 4 lata.

Moim zdaniem takie coś będzie natywnie sprzedawane jako kontroler nastpnej konsoli MS. Tak samo jak duet Move i PS4.

bardzo odwazna teza. pamietam ile ludzi przy premierze Wii zarzekalo sie, ze nie bedzie jak debil machac lapami przed telewizorem. niestety Nintendo nowa konsola i kontrolerem pokazalo, ze w zasadzie chca wydawac tylko pierdulkowate gierki.

ale takie sterowanie, jesli nie jest robione na sile i z glowa porafi byc bardzo przyjemne. tylko, zeby rynek gier nie poszedl tez w slady wielkiego N.

 

-EDIT-

na Play Asia pojawil sie Kinect w przedsprzedazy.

wersja US cena 169 baksow.

Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

Zastąpienie DS Movem to naturalna ewolucja kontrolera do konsoli. Jeszcze się w przyszłości okaże czy M$ nie wprowadzi podobnego rozwiązania co Move. Tzn. fizycznych kontorlerów wykorzystujących kamerkę Kinect plus zwiększona precyzja. Moim zdaniem takie coś będzie natywnie sprzedawane jako kontroler nastpnej konsoli M$. Tak samo jak duet Move i PS4.

 

spokojnie MS powiedział że Kinect to pierwsze urządzenie z serii ,,natal'' gdzie sterujemy ruchem, MSowy wiilot pojawi się. Nie wiem czy się cieszyć z tego.

 

A Kinect to ogromny potencjał, jak ktoś myśli o party games, mega zabawie, chce się poruszać to Kinect. Co do gier to MS wyraźnie dał do zrozumienia że proste gry będą na starcie a kozackie/rozbudowane w 2011.

 

aha i będą dwa rodzaje kinect dla x360 slim który tylko podłączasz do konsoli i dla starych xów gdzie musisz podpiąć go do gniazdka (prąd z usb nie styka).

Odnośnik do komentarza

No ja mam nadzieję, że w następnej generacji zobaczę DS4. Bo mimo wszystko wolę pada, z którym obeznany jestem od lat, niż jakieś alternatywne kontrolery. Nie wyobrażam sobie gry na czymś takim w Fifę, czy PES'a.

To będzie działało w ten sam sposób co pad. Ma jego funkcjonalność. Powiedz mi czy używasz prawej gałki do jakichś ważnych czynności w FIFie czy PESie? Odpowiedź brzmi - NIE! A nawet jeśli to da sie prawą gałkę zastąpić przyciskiem lub właśnie kontrolerem ruchu (Dobre do zwodów).

Odnośnik do komentarza

A czemu nie? Jedno wyjaśnienie - Move w tej grze miałby cztery płaszczyzny oddziaływania. Góra, dół, lewo i prawo. Te płaszczyzny oznaczałyby odpowiednio zwód w stronę górnej linii autowej, dolnej linii autowej, bramki z lewej i bramki z prawej.

 

I teraz przykład. Lecisz Rooneyem ze środka z stronę prawego rogu pola karnego obok ciebie obrońca nieco bliżej bramki drugi i w tym momencie tuż przed linią PK ruszasz żarówą gwałtownie w dół. Rooney robi fajny zwód do środka boiska, obrońca nie zdązył za kiwką, a Anglik jest na 16 metrze i jest wstanie oddać celny i mocny strzał z dystansu. I co? Brzmi sensownie? Tylko troszkę wyobraźni trzeba mieć by sobie zastosowanie Move w takich grach jak FIFA wymyślić.

Odnośnik do komentarza

W fifę gram cały czas, tricki znam.

 

Ale żeby dobrze wykonać taki hokus pokus trzeba szybko i bardzo precyzyjnie poruszyć gałką, więc uważam że Move nie dałby rady to zrobić tak dobrze jak analog na padzie.

 

Może i w teorii dałoby radę, ale z tym lagiem i nie najlepsza precyzją śmiem w to wątpić. Przekonamy się o tym, jeśli EA to zaaplikuje w wersji 2012 (bo w tegorocznej raczej już nie zdążą).

Odnośnik do komentarza

Przepraszam bardzo. Z jaką nienajlepszą precyzją?

 

 

To jest dla ciebie nienalepsza precyzja? Jak to Miłosz mawia - Litości! Wiilot ma nienajlepszą precyzję. Move jest całkiem precyzyjny jak na shooterowe zastosowania widoczne na filmiku. Na FIFOWE zastosowania jest super precyzyjny.

Edytowane przez Gooral
Odnośnik do komentarza

Nosz (pipi)a mać, jak wy nie widzicie tam laga (niedużego, ale jednak), to ja odpuszczam tą dyskusję. Z takim opóźnieniem w FIFIE, w grze gdzie liczy się dobry timing przy robieniu tricków to dla mnie to nie ma w ogóle racji bytu.

 

Poza tym tutaj jest SOCOM, lag jest nieduży, ale z innymi grami np. od właśnie EA Sports może być sporo gorzej, co pokazał gościu od Tiger Woodsa na pokazie Sony.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...