Skocz do zawartości

Battlefield 3 - single player i ogółem


jarken

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem singiel wypada słabo, jest kilka momentów które podnoszą odrobinę ciśnienie, ale ogólnie wypada mocno średnio. Końcówka bardzo słaba. Ogólnie nie wiem, czy czasowo nie skończyłem w mniej niż pięc godzin. No, ale wiadomo, podobnie jak z BC2 tak i tutaj nastawiałem się tylko i wyłącznie na mutli, więc kampania powiewa mi koło pióra. Porobię jeszcze trofea i wpadam na serwery ;) Co do zagrywki z pss to, ehh.. usłyszałem jak mi odbyt pękał.

 

e: Graficznie moim zdaniem też średnio, na plus oświetlenie, które na tle całej reszty wypada olśniewająco.

Edytowane przez Yakubu
Odnośnik do komentarza

 

EDIT:

Link pokazuje (jak i napisy na końcu), że polinizację robiła firma: http://www.dubscore.pl/. Oni sami podają, że polską wersję językową robił serwis gram.pl. możliwe, że serwis o grach polonizuje grę? (mieli info z pierwszej ręki jak wygląda gotowy produkt hehe)

 

Jest w napisach:

Tłumaczenie - Albion Localisations

Nagranie - Start International Polska

Odnośnik do komentarza

Jestem po dłuższej zabawie z singlu i powiem ze jest coraz gorzej. Od razu napisze że singiel jeszcze ma daleko do singla z serii COD. Grafika ok ale działanie wszystkiego wokól to juz mała tragedia... skrypty dogrywają się długo, co chwile mam sytuacje gdzie moja postać jest automatycznie blokowana tylko po to aby skrypt się dograł, cała akcja z ekipą marines ma chwile postoju bo skrypt musi się dograć. Ginę tylko dlatego że mój zołniesz nie może wejść na chodnik... za wysoki, muszę podskoczyć. Nasi kompanii giną w stylu sifi... najpierw ich cos trzepie a później się dematerializują :) .... często cała armia marines stoi i nic nie robi bo to ja powinienem zabić tego jednego gostka, nie oni. Oczywiście sceny jak z w/w gifa gdzie moim kompani przelatują przez zamknięte drzwi też mam.

 

Fabularni też a razie nic ciekawego. W kółko tylko nieudana, tegoroczna wersja Battelfield Theme aby podkreślić patetycznośc sytuacji... kiedy walczymy ze szczurem haha ;)

 

Słabo i coraz słabiej.

 

UPDATE

 

Gram dalej i dalej dziwne sytuacje... ciężkie walki, wymiana ognia, granaty fruwają ale jeden z przeciwników wygodnie i spokojnie sobie stoi tylko dlatego że ja mam go z noża zabić. Moja postać jest blokowana przez moich kompanów w kącie.

 

Po ochłonięciu grafika też wydaje się być niczym ciekawym... tylko efekty świetlne mydlą mi oczy a reszta bardzo przeciętne, Crisis 2 dużo ładniejszy dla mnie. Pierwsza misja w metrze robiła wrażenie bo przeskakiwaliśmy z multi ale im dalej tym bardziej widzę że nic nadzwyczajnego. Na pewno nie jest to najładniejszy FPS na konsole, Crisis 2 i Killzone 3 zrobił na mnie większe wrażenie.

 

W/W wypowiedź dotyczy tylko singla.

Edytowane przez LiSoQuan
Odnośnik do komentarza

. Od razu napisze że singiel jeszcze ma daleko do singla z serii COD.

 

to niestety prawda: ja wiem, że tam jest patos, amerikan-hirołs i w ogóle, ale naprawdę mam tam ochotę pchać historię do przodu. dla mnie tutaj jest fajnie zrobiona (dla mnie to liga Crysis2 ale może każdy ma inne "oko") graficznie rozgrywka, z ciekawym, zróżnicowaniem gameplayem, lecz niestety słabą motywacją aby walczyć dalej

Odnośnik do komentarza

. Od razu napisze że singiel jeszcze ma daleko do singla z serii COD.

 

to niestety prawda: ja wiem, że tam jest patos, amerikan-hirołs i w ogóle, ale naprawdę mam tam ochotę pchać historię do przodu. dla mnie tutaj jest fajnie zrobiona (dla mnie to liga Crysis2 ale może każdy ma inne "oko") graficznie rozgrywka, z ciekawym, zróżnicowaniem gameplayem, lecz niestety słabą motywacją aby walczyć dalej

DICE chyba nie do końca wiedziało jak tego singla zrobić. Względem BC2 to mimo wszystko krok naprzód. Miało być efektownie jak w COD, ale coś nie do końca zagrało. Może chcieli by było to bardziej realistyczne podejście. Wyszło to trochę nijakie... Więc to takie pół kroku w stronę konkurencji.

 

PS. Jak ten DTS w grze włączyć? W menu konsoli? Tylko czy to będzie ścieżka DTS czy tylko zyskam napis na amplitunerze?

Odnośnik do komentarza

DICE chyba nie do końca wiedziało jak tego singla zrobić. Względem BC2 to mimo wszystko krok naprzód. Miało być efektownie jak w COD, ale coś nie do końca zagrało. Może chcieli by było to bardziej realistyczne podejście. Wyszło to trochę nijakie... Więc to takie pół kroku w stronę konkurencji.

 

W ogole nie powinni robic zadnego kroku. Singiel w BF3 (w jakimkolwiek) to absolutne marnotrastwo czasu. Jestem przekonany, ze tryb dla pojedynczego gracza to wabik dla nowej fali graczy, kochajacy CoD'owe kino akcji.

 

11 mln kopi sprzednaych jak narazie (przy 10 mln BFBc2). Wynik kapitalny.

 

 

Dlaczego my gracze konsolowi nie gramy (lub nie bedziemy) grac na PieCu w Battlefield 3. :D

 

Edytowane przez walek
Odnośnik do komentarza

Dopiszę gorzkie słowa na temat kampanii i zgodzę się z wypunktowanymi wcześniej minusami:

- słabo zaprojektowane levele i kiepska sztuczna inteligencja, przykłady: to co pisze Lis - idziesz z oddziałem, wybijasz 10 wrogów i cały oddział porusza się dalej o 20 metrów, ale podczas walki stoją jak kołki za osłonami, nie zmieniają pozycji, nie próbują nacierać sami - a pamiętam szturm na to arabskie miasto w MW1, walka w uliczkach itp, tam była dynamika, w bf3 jest strzelanie do tarcz. Kolejna sprawa miejsca pojawiania się wrogów - przykład: mam osłaniać ziomala przed wrogami, którzy spawnują się za jednym rogiem i zza niego wybiegają zawsze taką samą ścieżką - a ja stoję ze snajperą i strzelam do do nich po kolei.

- fabularne zbiegi okoliczności:

 

 

Najlepszym była ucieczka Blacka z biura CIA - gość wyskoczył przez okno, przebiegł przez ulicę, wskoczył na pierwszy lepszy pociąg, który okazał się być tym z terrorystami.

 

 

- QTE powinny się nazywać time event, bo szybkim to być nie trzeba. Poza tym strasznie biedne są - sekwencja walki wręcz trwająca minutę a ja w jej trakcie wciskam guziki 4 razy, nie czułem żadnych emocji.

- filtry z kroplami deszczu "na kamerze" i walące po oczach światła za bardzo mydlą oczy, co nie zmienia faktu, że ogólny efekt graficzny jest bardzo fajny, sprawia wrażenie realistyczności

- w kampanii odwiedza się mało różnorodne miejsca - w CoDach w każdej części objeżdża się chyba cały świat i większość lokacji jest na tyle specyficzna że zapada w pamięć, tbh spodziewałem się czegoś więcej niż odwiedzania map z multiplayera (oczywiście lekko przesadzam, ale takie moje wrażenie)

 

a na osłodę plusy:

+ motyw muzyczny battlefielda w wersji lekko elektronicznej bardzo mi przypadł do gustu

+ cała historia - patrząc na nią ogółem całkiem mi się podobała, a po skończeniu gry nie musiałem szukać w necie info o co tak na prawdę chodziło (po MW2 tak zrobiłem), nie walczymy przeciw Rosjanom i nie ma amerykańskiego patosu

+ dźwięk kozaczy :)

 

Grałem też trzy pierwsze misje coopowe i wydały mi się ciekawsze niż levele z kampanii.

 

Odnośnie cichego dźwięku - w opcjach dźwięku w grze jest taki przełącznik opisany, że trzeba go wyłączyć jak się nie ma sprzętu obsługującego przestrzenny dźwięk - grałem na zwykłych słuchawkach podpiętych do tv i to bardzo pomogło.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

11 mln kopi sprzednaych jak narazie (przy 10 mln BFBc2). Wynik kapitalny.

 

 

W EA to sie chyba porobili ze szczescia :)

 

 

Dlaczego my gracze konsolowi nie gramy (lub nie bedziemy) grac na PieCu w Battlefield 3. :D

 

 

O kuzwa! Genialne! :D

 

Acha, wie ktos moze ile gra wazy na PSN do sciagniecia?

Edytowane przez Voytec
Odnośnik do komentarza

Mnie kampania zmęczyła. Fabularnie zapowiadało się całkiem zgrabnie i pod koniec też nieco się wybroniła, ale ogólnie szału nie ma. Za to sama rozgrywka była jakaś taka męcząca. CoD mnie nie porwało kampanią i BF też, więc gry w takich klimatach pewnie nie dla mnie. BTW gra jest strasznie słaba graficznie w porównaniu do multi. Zbyt dużo dzieje się w pomieszczeniach które wyglądają słabo, a gra zdecydowanie lepiej radzi sobie z wyświetlaniem natury i otwartych przestrzeni. Jako typowo singlowy gracz daje kampanii 3/6:

+ ogólny zarys fabularny

+ kilka fajnych pomysłów

- grafika

- w większości nudne poziomy

- zachowanie przeciwników

- zrobione na szybko i po łebkach

 

Aha efekty świetlne są naprawdę świetne tyle, że w wielu przypadkach wymagałyby od postaci noszenie okularów, co raczej nie ma miejsca.

Edytowane przez S!N
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...