Skocz do zawartości

Minecraft


Mikes

Rekomendowane odpowiedzi

nie chcę być złośliwy ale gość sprzedał 1m egzemplarzy swojej gry, wszedł w etap beta a w 6 minutowym review lwią część zajmuje rozwodzenie się nad zmianą koloru wełny podczas gdy tak ważne rzeczy jak znaczniki, mapa, rozwój ekwipunku (jak chociażby naprawa, wprowadzenie nowego oręża) nadal pozostają nietknięte

 

powoli z tej gry robią się simsy gdzie jedyną zabawą jest budowanie chatki i urządzanie jej 10 kolorami płótna

Jakoś mnie to nie dziwi. Jak było z Frets On Fire? Twórcy coś tam robili, potem coraz rzadsze update'y itp. Potem ktoś się zawziął i napisał moda, w którym dodał parę rzeczy, które o i wielu ludzi chciało. Potem ktoś zrobił lepszego moda (opartego o poprzedniego i będącego jego rozwinięciem). I jeszcze raz.

Twórcy gry dali sobie spokój, a obecnie twórcy moda też jakoś nie zaskakują szybkimi update'ami, wręcz przeciwnie.

Stepmania też praktycznie zatrzymała się na wersji 3.95 - niby powstała 4.0, ale mało kto ją bierze już na poważnie, i ludzie grają na 3.95, lub -niespodzianka!- Stepmanii SM-SCC, będącej po prostu zmodyfikowaną 3.95 (zarówno FoF, jak i SM są open-source).

 

Śmiem wątpić, żeby w goldzie pojawiło się dużo większych zmian w stosunku do obecnej wersji (jeśli w ogóle będą jakieś duże, czy nawet jeśli w ogóle wyjdzie ostateczna wersja)...

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

@Accoun

Spójrz też na to z drugiej strony. Jeśli gra wyjdzie w wersji pudełkowej, z mnóstwem usprawnień, to jak najbardziej będzie miała prawo bytu i mnóstwo kupców. Tak było z Mount & Blade, którego bety były darmowe, ale nie oferowały imho nawet 50% tego, co gold. Jeśli więc Notch pójdzie tą drogą, odniesie sukces. Jeśli się rozleniwi, projekt upadnie.

Sam przestałem grać w Minecrafta, jeszcze zanim przeszedł w fazę bety. Po prostu mi się znudziło. Bez rewolucyjnych zmian się nie obejdzie. Mistrzostwem byłoby stworzenie tego na nowym silniku, żeby zaimplementować normalną fizykę. Jakiś starszy Havok chociażby. To wnosiłoby ogrom nowych możliwości.

 

@Legion

Według mnie najlepszy texture pack to ten, który parę postów temu wrzucił Stona. Grafika tej gry jest zbyt mało plastyczna na tekstury z Okami.

Edytowane przez Linek
Odnośnik do komentarza

Kupiłbym ;) Tylko, że to raczej niemożliwe, chyba, że w momencie, kiedy Notch zrobi rewolucję i przerzuci grę na nowy engine. Bo, niestety, ten ma duże ograniczenia i w pewnym momencie, w celu rozwoju, trzeba go będzie porzucić. Cały czas się łudzę, że przed wydaniem wersji pudełkowej coś takiego nastąpi, ale to niemożliwe, bo potrzebowałoby ponownego wejścia w stan alfa i beta. Ale może ktoś zrobi konkurencję dla Minecrafta? Szlak przetarty, teraz tylko zrobić to lepiej ;)

Edytowane przez Linek
Odnośnik do komentarza

Ogólnie trochę rozwala mnie takie podejście do tej gry, jak mają niektórzy. Kupiłbym gdyby oferowała DX11 i fizykę havoka.

Kupiłbym gdyby była na UEIII. Kupiłbym gdyby była w podstawce mapka i kody na nieśmiertelność.

A ja kupiłbym WoW gdyby mnie to universum i świat tam wykreowany interesował. Ale mnie nie interesuje. Z tym, że to dla mnie nie powód żeby jechać po Blizardzie że zrobili gównianą grę ;)

IMHO Minecraft z realistyczną fizyką byłby czymś kompletnie innym. I jest raczej nie do ogarnięcia dla tak małego teamu ludzi, jaki tworzy tą grę. Koleś i tak postępuje fair cały czas wspierając swój produkt i nie sprzedając ludziom wersji alfa i beta za cenę pełnej gry [co duże studia często, gęsto robią :D ].

Nie żeby w nim widział jakiego boRZka czy uberprogramistę. Równie dobrze gierkę może dla mnie robić hindus z szopy pod Delhi ;)

Odnośnik do komentarza

Ogólnie trochę rozwala mnie takie podejście do tej gry, jak mają niektórzy. Kupiłbym gdyby oferowała DX11 i fizykę havoka.

Kupiłbym gdyby była na UEIII. Kupiłbym gdyby była w podstawce mapka i kody na nieśmiertelność.

A ja kupiłbym WoW gdyby mnie to universum i świat tam wykreowany interesował. Ale mnie nie interesuje. Z tym, że to dla mnie nie powód żeby jechać po Blizardzie że zrobili gównianą grę ;)

IMHO Minecraft z realistyczną fizyką byłby czymś kompletnie innym. I jest raczej nie do ogarnięcia dla tak małego teamu ludzi, jaki tworzy tą grę. Koleś i tak postępuje fair cały czas wspierając swój produkt i nie sprzedając ludziom wersji alfa i beta za cenę pełnej gry [co duże studia często, gęsto robią :D ].

Nie żeby w nim widział jakiego boRZka czy uberprogramistę. Równie dobrze gierkę może dla mnie robić hindus z szopy pod Delhi ;)

 

no ja z hejtami raczej jestem wstrzymany zawsze, ale to co koles odwale juz dawno sie nie lapie w kategorii "spoko". Od conajmniej dwoch miesiecy nie bylo porzadnego update'u contentu - Grubas, albo bawi się w wielką firmę robiącą gierki, albo robi sobie wolne (tak jak teraz, dwa tygodnie wolnego bo jego mama ma 60 lat). A moderzy nie śpią i już dawno dodali do gry tyle rzeczy co obwód Notcha. Jedno jest pewne - kolejnej gry od niego raczej nie kupię. Niech dokończy API do modowania i (pipi).

Odnośnik do komentarza

Ogólnie trochę rozwala mnie takie podejście do tej gry, jak mają niektórzy. Kupiłbym gdyby oferowała DX11 i fizykę havoka.

Kupiłbym gdyby była na UEIII. Kupiłbym gdyby była w podstawce mapka i kody na nieśmiertelność.

A ja kupiłbym WoW gdyby mnie to universum i świat tam wykreowany interesował. Ale mnie nie interesuje. Z tym, że to dla mnie nie powód żeby jechać po Blizardzie że zrobili gównianą grę ;)

IMHO Minecraft z realistyczną fizyką byłby czymś kompletnie innym. I jest raczej nie do ogarnięcia dla tak małego teamu ludzi, jaki tworzy tą grę. Koleś i tak postępuje fair cały czas wspierając swój produkt i nie sprzedając ludziom wersji alfa i beta za cenę pełnej gry [co duże studia często, gęsto robią :D ].

Nie żeby w nim widział jakiego boRZka czy uberprogramistę. Równie dobrze gierkę może dla mnie robić hindus z szopy pod Delhi ;)

 

no ja z hejtami raczej jestem wstrzymany zawsze, ale to co koles odwale juz dawno sie nie lapie w kategorii "spoko". Od conajmniej dwoch miesiecy nie bylo porzadnego update'u contentu - Grubas, albo bawi się w wielką firmę robiącą gierki, albo robi sobie wolne (tak jak teraz, dwa tygodnie wolnego bo jego mama ma 60 lat). A moderzy nie śpią i już dawno dodali do gry tyle rzeczy co obwód Notcha. Jedno jest pewne - kolejnej gry od niego raczej nie kupię. Niech dokończy API do modowania i (pipi).

No fakt jak dla mnie źle sie dzieje, rzucili ostatnio ciasto, nowego moba i kolory i znowu mają spokoj na 2 miesiące.

 

A bugi w stylu generowanie terenu ktore da sie naprawic dwoma linijkami kodu wciaz są nie ruszane mimo ze to kwestia jednego mini-update'u. Mam nadzieje ze maja jakas rozpiske na te 2 tyg i cos sie bedzie działo

Odnośnik do komentarza

Do XLA raczej by się nie załapała, ale myślę, że w Indie Games zrobiła by furorę, chociaż pewnie nie zostanie tam wpuszczona bo MS ma chyba jakieś restrykcje odnośnie tych produkcji

 

Miałaby szansę wejsć do XBLA jak już wyjdzie full wersja, tylko pewnie kod wymagałby dużych ilości optymalizacji gry pod Xa. No ale według mnie ta gra jak ulał pasuje na XBLA. Do Indie Games już nie ma szans, aż tak zaawansowane gry tam nie trafiają. Ciekawe co MS wymaga, żeby gra mogła trafić na XBLA, czy dużo za to firma płaci itp.

 

W Indie Games jest też gierka Mine(coś tam). 2D w której też się kopie tunele ale niestety nie ma opcji budowania.

Edytowane przez MierzejX
Odnośnik do komentarza

(pipi)nąłem Partenon.

 

Wierność pod względem proporcji, wielkości i detali oceniam na 90%, jeszcze muszę to upiększyć i dorobić tryglify ale dużo się nie zmieni. Trzymałem się detali, są stylobaty, są architrawy, tympanony, mamy dwie sale, partenon i hekatompedon, całość kieruje się na wschód, ilość kolumn i wielkości też się zgadzają.

 

5405223470_46eb3dfb8c_z.jpg

 

5405215616_aa93962216_z.jpg

 

5404609277_15ba5b1405_z.jpg

 

5404610703_24c2521c68_z.jpg

 

5405216234_3f8dc63de0_z.jpg

 

Całość ma 70x34x21, grecki oryginał 70x31x13

Edytowane przez Mikes
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dzięki wielkie Stona. Mam jeszcze jeden problem i jakbyś [albo ktoś inny] był w stanie mi pomóc to byłoby super. xD

Krotko mówiąc nie wiem jak zainstalować wild grass moda, jest napisane ze mam go wkleić do minecraft.jar ale za bardzo nie wiem jak to zrobić.:/

 

O już sobie poradziłem. Sorry za niepotrzebnego posta :P

Jak coś to niedługo wrzucę jakieś screeny z mojego świata tylko najpierw muszę go odpowiednio rozbudować :D

Edytowane przez Empro
Odnośnik do komentarza

Ok wild grass już działa i jest dobrze tylko teraz bym chciał do tego dorzucić texturepacka John Smitha ale coś mi nie idzie, bo jak instaluje przy pomocy tamtego HD Fixa czy jakoś tak to wszystkie teksturki pozostają takie same, a jedyna zmiana to zmiana na gorsze - wild grass nie działa.

@EDIT DOBRA JUŻ WSZYSTKO DZIAŁA :D

Edytowane przez Empro
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...